MEI stoppers 2008 - Aukje en Yalissa geboren!

Pupke, jammer dat je de puf-gym niet zo leuk vindt. Maar zou het inderdaad maar braaf uitzingen de laatste lessen :wink:

En het is voor jullie natuurlijk leuker als onze nod’s een beetje gespreid liggen, maar nu kunnen zonnetje en ik misschien wel tegelijk testen :mrgreen:

Misschien wordt het wel zondag hoor hier. Maar vooralsnog heb ik woensdag in mijn hoofd
 als het dan nog nodig is
 :?

ICL, irritant zeg! Jammer dat ze niks voor je kunnen doen behalve dan een ander nr. aanbieden. Zelfde nummer heeft toch wel zo z’n voordelen :x

Icl: Oh wat irritant zeg zo’n beller, hoop dat het snel ophoudt!

Pupke: Inderdaad man in pak
niet elke dag hoor, want als hij geen afspraken heeft gaat hij lekker in gewone kleding naar het werk :lol:

Robbins: Het is inderdaad goed bij te houden hier!

Sproetje: Hou je ons zolang in spanning??? Haha
hoop dat er dan wel een heeel mooi bericht zal komen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!!

Ellen goeie baan heeft je vent :thumbup: Fijn he, dat hij ook op dat gebied een goede basis brengt voor het gezin! Ik ben er echt heel blij mee dat Bas een goede, vaste baan heeft. Vooral nu!

Pupke goed idee, zelf geboortekaartjes ontwerpen. Ik denk dat wij dat deze keer ook gaan doen. Onze trouwkaartjes had ik ook al zelf gemaakt maar de geboortekaartjes van Elynn niet. Kvind het wel heel leuk om met zoiets bezig te zijn dus ik denk dat ik er deze keer ook voor ga :mrgreen:

wb puflessen; hier precies dezelfde ervaring. Geen klik in de groep en ik heb er uiteindelijk helemaal niks aan gehad :? maar goed, ieder zijn eigen ervaring!

Zonnetje heel erg moe? Het kan natuurlijk ook van de stress komen maar wie weet heeft het met iets heeeeel anders te maken :wink: :pray:

Sproetje hopelijk zijn de gevoelige (.)(.) toch tekenen, ik :pray: ook voor jou!!

Gefeliciteerd met de ondertrouw :dance: en veel beterschap :hug: Nog een goede tip (vind ik zelf iig :mrgreen: ): slik echinaforce van vsm, dat zijn homeopatische tabletten die je helpen je weerstand hoog te houden/ sneller te herstellen van griep. Ze kunnen absoluut geen kwaad voor evt zwschap en ik heb er zelf hele goeie ervaringen mee, slik ze zelf ook en sinds die tijd ben ik echt minder vatbaar voor griep. En de laatste griep heeft maar 3 daagjes geduurd terwijl ik er normaal gesproken toch wel haast een weekje zoet mee ben

ICL voor reactie op dat telefoongedoe; zie juli-mama’s, daar heb ik er al op gereageerd :mrgreen:

:-* Jen

Jensie, even een technisch vraagje. Hoe gaat dat dan als je zelf de trouwkaart ontwerpt. Lever je dat dan vervolgens aan bij een drukker?

En zit je dan nog steeds met de kosten van een tekstwissel?

Goeie vraag, dat kan je denk ik beter aan pupke vragen, die is volgens mij al zo ver dat ze het helemaal uitgedacht heeft. Wij niet, we hebben toendertijd wel de trouwkaartjes zelf gemaakt maar de geboortekaartjes van Elynn hebben we ook maar uitgezocht en besteld. Ik denk dat wij er deze keer helemaal geen drukker bij laten komen. Ik ontwerp en maak ze zelf, en zodra we de precieze geboortedatum/tijd/gewicht weten (dus als de kleine geboren is) ga ik aan de slag met dat er nog bij zetten als ik op mijn kraambed lig, en dan gaan ze de deur uit :mrgreen: Ik denk dat we 't zo gaan doen ja.

Wel creatief hoor degene die zelf de kaarten gaan ontwerpen :thumbup: Ik heb net boeken gehaald
maar nu nog een keuze maken, dat is ook best moeilijk :think: Ga zo ook nog even op internet kijken

Wij hebben voor ons trouwen ook zelf de “kaartjes” ontworpen. Nou ja, kaartjes
 wij hadden een zakdoek met daarop een foto van toen we nog klein waren (beetje bewerkt, want het origineel was een foto van A.r.n.o. met zijn zusje. Zusje dus “weggeknipt” en mijn foto erbij geplakt). Wij hebben dat toen gedaan, omdat we iets anders wilden dan de traditionele “kaart” en omdat we elkaar al vanaf ongeveer 1975 :shock: kennen :mrgreen: . De foto die we gebruikt hebben is ook van ongeveer die tijd (kan ook 1976 zijn geweest). Hebben we veel leuke reacties op gekregen.

Dat is wel origineel bedacht ICL, erg leuk!! Heb je er een foto van?

En kennen jullie elkaar al zolang :shock:

Yup, zo lang kennen wij elkaar al
 Hahaha
 toen moesten de meesten van jullie nog geboren worden :mrgreen:

Kan trouwens binnenkort wel even een fototje maken van de zakdoek
 Moet ook m’n echo van 22 december nog inscannen :roll:

In 1975 was ik nog in de maak ja :wink:

Maar origineel idee inderdaad :dance:

Hihi ja toen was ik nog -9 jaar
nog verweg in de maak . M’n ouders waren nog niet eens getrouwd :lol:

ik was toen -6 jaar :lol:

Ik ben ook heel benieuwd naar de zakdoek en de echofoto!! :inlove:

Ik stond toen ook nog niet eens in de planning :mrgreen: .

Vriendlief en ik zijn opgegroeid in dezelfde wijk
we kenden elkaar alleen toen nog niet. Zijn ouders hadden er een kroeg en ik heb daar wel eens carnaval gevierd toen ik een jaar of 4 was
wij hebben dus waarschijnlijk samen al polonaise gelopen in 1984. :lol: We moeten elkaar daar ook best vaak hebben gezien, best gek idee.

Sproetje, Als de drukker nog iets aan de tekst moet veranderen zullen ze daar wel kosten voor berekenen. Ik heb nog geen drukker geregeld maar ik wil het helemaal kant en klaar aanleveren als pdf (dus ze hoeven alleen nog maar op print te drukken). Ik wil ook een fotootje van de beeb op de voorkant dus op mijn kraambed maak ik het kaartje pas helemaal af. Ik heb nog geen idee wat het gaat kosten maar via internet kun je ook wel offertes aanvragen. Ik ga gewoon binnenkort langs een drukker hier in het dorp en zal dan nog wat prijzen vergelijken met internet.

Ik vind zelf ontworpen wel leuk omdat het zo echt iets van onszelf wordt. Op internet zijn zat leuke ontwerpjes te vinden. Dus met een beetje van mezelf en hier en daar wat inspiratie van andere leuke kaartjes is er al snel iets leuks te maken. Maar ik heb wel een grafische achtergrond en kan aardig overweg met diverse grafische programma’s dus ik heb er wel ervaring mee.

Jensie, ja het moet net klikken met zo groepje op puf-les. M’n zus had een hele leuke groep en die hebben een jaar later nog contact.

Ik moet zeggen dat ik de juf ook niet echt wat vind, ze luistert mij iets te graag naar haarzelf. En als ze iets 3x herhaald
dan weet ik het ondertussen wel
na de 1 eerste keer had ik het eigenlijk al begrepen. :roll:

Ik kan daar nooit zo goed tegen als mensen er zo’n langdradig verhaal van maken, alsof ze dat hele uurtje vol probeert te praten met minimale info. Dan zie ik haar op de klok kijken en dan herhaalt ze nog maar eens wat ze net gezegd heeft.

Maar ja, misschien wordt het nog nuttiger. :wink:

Pupke": Het lijkt me erg saai zo’n pufles als ik jou verhalen lees
hoop dat het toch wat gezelliger en leerzamer wordt voor je!

En misschien wel samen de polonaise gelopen :lol:

Hihihi grappig die verhalen over 1975 en zo
pffffff

Ik ken mijn lief pas sinds 2006
maar baal ervan dat ik hem niet eerder ben tegengekomen
had mijn leven zoveel leuker gemaakt! Maar we halen dat nu wel in hoor!

Ellen, jah ik vind het nu ook nog saai :frowning: .Ik hoop dat vriendlief wel wat heeft aan de partneravond want hij heeft zich niet echt in de bevalling verdiept. Het is niet zo’n lezer en hij krijgt dus alleen hetgeen mee wat ik hem vertel.

Vanaf die polonaise kon het natuurlijk nooit meer serieus worden, hi hi. Vorige week hadden we onze oefenruimte voor een avondje verhuurd aan een bandje. Merendeel waren Molukse vrienden van ons dus we verwachten een beetje soul. Maar toen ze begonnen bleek het allemaal Nederlandstalige muziek (alleen zanger is blank), allemaal smartlappen. Heel gezellig, toen werden we ook heel melig boven en toen ze ook nog Frans Bauer gingen spelen liepen we bijna alweer de polonaise. (wij dus boven in de huiskamer en muziek was beneden in de oefenruimte).

Ik ken mijn vriend ook van zijn smartlappenband dus die polonaise is misschien wel de rode draad in ons leven, ha ha. Ach ja, we zijn een beetje prettig gestoord. :mrgreen:

Haha altijd gezellig toch :lol:

Sproetje; heel veel beterschap!!!

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw :dance:

Ing; fijn dat je vannacht eindelijk eens lekker hebt kunnen slapen.

Leuk kado om die kleine op je dochter d’r verjaardag te zien. Gaat ze ook mee om te kijken?

Irritant zeg van die telefoontjes!!! Ik zou ook niet weten wat je er aan zou moeten doen, pfffffff.

Pupke als het allemaal kan ga ik maandag testen hoor!! Ik kan dan echt niet ook nog eens tot woensdag wachten. Jammer dat je de pufclub niet leuk vind. Ik heb het nooit gedaan. Het leek me ook niet echt leuk!

Ing
jullie kennen elkaar al van 1975 :shock: , pffffff ik was er toen nog laaaaaaang niet. Ik ken mijn vriend sinds 1999, ook al best lang vind ik

Dat is zeker al lang Peg, wij zijn ook sinds 1999 samen :inlove: . In 2000 zijn we getrouwd, na ongeveer 9 maanden. De eerste reactie van mijn vader toen ik vroeg of hij m’n geboorteakte wilde gaan opvragen: ben je soms zwanger?? (we waren net 1 1/2 maand samen :mrgreen: )