MEI stoppers 2008 - Aukje en Yalissa geboren!

@zonnetje01 wrote:

Dank jullie wel meiden. Vandaag weer niet zo leuk nieuws…de zoveelste weer niet…mijn oom heeft longontsteking. Ze zijn er als het goed is op tijd bij en hij heeft medicijnen gekregen. Hij moet op controle blijven…

:-*

Jeetje, wanneer houdt het eens op voor jullie? Dikke knuffel meid, en :thumbup: voor goed nieuws!

Dank je :-*

Heh Peg, de zoveelste in jullie familie en vrienden kring… Houdt het dan nooit eens op?? :hug:

Hopelijk heb je dit weekend iig goed nieuws te melden, samen met Sproetje. :pray:

Sproetje en zonnetje, oeh…nog 4 en 5 daagjes! Wij weten allemaal hoe jullie je voelen :mrgreen: succes met het lange wachten!

Is er al nieuws over 111?

Dank je Ing. Het is nu idd wel weer even genoeg geweest allemaal. Wordt er echt gek van, :frowning:

Hoop ook echt op positief nieuws voor sproetje en voor mij dit weekend.

Heb eigenlijk een heel erg goed gevoel, maar ja, je gevoel zegt ook niet alles.

Zonnetje ik weet niet wat ik moet zeggen, zoveel komt bij elkaar voor jullie… Ik hoop zooo voor je dat je snel weer goed nieuws mag krijgen, dat wordt wel weer eens tijd he :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik ga hard duimen voor jou en Sproetje, hopelijk komend weekend iets heel “positiefs” :wink: :mrgreen:

Mijn beste vriendin (zit hier ook op kok, Liamama) schoot gisteren mega in de stress, was erg bezorgd omdat ze een beetje bloed had verloren (ze zit nu op 8,5 week dus nog in de kwetsbare periode). Wel verder geen buikpijn en bloedverlies was niet zo heeeel veel maar als je het hebt schrik je toch wel ef (en ik weet wat het is). Later op de dag belde ze in “blije” tranen dat ze het hartje had gehoord met de angelsound! Op precies dezelfde dag als dat ik het hartje v deze kleine voor het eerst gehoord heb nl 8 wk 4 dg! 's avonds is ze nog bij mij geweest en we hebben samen het hartje nog geluisterd en ja hoor, ik weet zeker dat ik 'm ook hoorde, daar kon je niet omheen! :dance: Vandaag heeft ze de eerste echo dus ze gaat er met een goed gevoel heen, daar ben ik echt blij om!

Verder ook niet onbelangrijk om te melden: volgens mij heb ik gisteren de beeb voor het eerst gevoeld!! :dance: Ik weet het nog niet helemaal zeker maar het leek er wel op dat het deze keer niet mijn darmen waren, ik ben benieuwd of dat gevoel de komende dagen bevestigd wordt en ik 'm vaker ga voelen!

:-* Jen

@zonnetje01 wrote:

Dank je Ing. Het is nu idd wel weer even genoeg geweest allemaal. Wordt er echt gek van, :frowning:

Ben je eerder zo vreselijk moe geweest na je ei???

Ellen: Wat voor soort bedrijf heeft je vriend? Wel goed dat hij nu alvast wat extra doet zodat hij er straks wat meer bij kan zijn. :inlove:

Dragon: :lol: Toch iets te snel alles klaar dan?? Hi hi, ik wil nog genoeg leuke kleertjes maken dus ik ben nog wel een tijdje zoet voor de baby. Ik heb van mijn zus wel een hele berg kleertjes geleend…ik heb nu alleen al iets van 20 rompers maat 50/56 :shock: , maar er ontbreekt nog wel wat echte meisjes jurkjes en shirtjes.

Ik vind het nog steeds niet te geloven dat dat kleine schoppertje in mijn buik straks in onze armen ligt. :inlove:

111: Hoe is het? :hug: Ik heb gister ook veel aan je gedacht. Maar ik kan ook wel begrijpen dat je nu geen zin in KOK hebt. :hug:

Ik heb wat onverklaarbare druppelvlekken in mijn nachthemd :think:. Het lijkt erop dat mijn linkertiet al in werking is getreden en af en toe wat lekt 's nachts :o . Die grapjas die naast me slaapt wil nu uit voorzorg een paraplu meenemen naar bed voor het geval de straaltjes eruit vliegen. :lol: :lol:

Heel apart :mrgreen: , we hebben er wel schik om gehad.

Gisteravond ook het eerste ontwerpje voor het geboortekaartje gemaakt, ik had het al grotendeels in mijn hoofd en vriendlief vindt het gelukkig ook leuk. Dat kunnen we dus best snel klaarhebben, nog een drukker regelen en dan is dat ook gedaan.

Pupke: Haha wat een opmerking…paraplu mee naar bed…hij kan het ook gewoon opvangen met z’n mond…je produceert het niet voor niks :lol:

Mijn vriend doet juridische bijstand verlenen…hij is ruim een jaar geleden afgestudeerd als jurist.

111: Ja ben ook benieuwd hoe het met je is…maar snap ook dat je even geen zin in KOK hebt. :hug:

Zonnetje en sproetje hoop echt op een heeeeel positief bericht van het weekend :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

111…van hier een virtuele knuffel voor je meid!

Ik hoop dat het voor zover dat kan goed met jullie gaat, en ook met je vader…soms is het gewoon allemaal teveel. :hug:

ZOnnetje: Ik denk wie is dat nou op m’n hyves…ken ik die :lol:

@ICL wrote:

@zonnetje01 wrote:

Ben je eerder zo vreselijk moe geweest na je ei???

Nee ik ben niet eerder zoooo moe geweest. Vandaag gaat het wel weer een beetje

Ik heb wat onverklaarbare druppelvlekken in mijn nachthemd Denken. Het lijkt erop dat mijn linkertiet al in werking is getreden en af en toe wat lekt 's nachts Verrast . Die grapjas die naast me slaapt wil nu uit voorzorg een paraplu meenemen naar bed voor het geval de straaltjes eruit vliegen. Lachen Lachen
Heel apart Meneer Groen , we hebben er wel schik om gehad.

Hahahaha, ik lig helemaal in een deuk, een paraplu :hand:

ZOnnetje: Ik denk wie is dat nou op m'n hyves...ken ik die

Ja ik dacht laat ik die naam er maar bij zetten, want Peggy weet je misschien helemaal niet.

Jensie; dat was wel even schrikken voor je vriendin, maar gelukkig gaat alles goed :thumbup:
Wat fijn dat je de kleine hebt gevoeld :inlove:

Kijk, hier kun je het nog bijhouden, hier wordt niet zooooveel gepost! :mrgreen:

Meiden, ik zit ziek thuis :frowning:

Gisteren samen een dagje vrij geweest ivm onze ondertrouw :inlove:

En verder dus in afwachting van mijn nod. Voel er weinig bij, hoewel het lijkt alsof mijn borsten toch iets anders voelen. Maar dat kan natuurlijk ook op een naderende ongi wijzen :?

Nog een paar dagen geduld. Zonnetje, heb jij al een testplan gemaakt?

Hier pas woensdag hoor… :mrgreen:

Sproet, testen dan… het is woensdag :lol:

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw. Op naar de grote dag!! (met een zwanger buikje :pray: )

@Sproetje wrote:

Meiden, ik zit ziek thuis :frowning:

Gisteren samen een dagje vrij geweest ivm onze ondertrouw :inlove:

Beterschap! Is de griep toegeslagen?

Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

Ha ha… nee niet deze woensdag Ingrid :naughty:

Mandala, helaas toch niet genoeg weerstand kunnen bieden tegen de griepbacillen om mij heen idd.

Komt vast omdat ik al twee maanden niet sport :wall:

Hoe is het deze ochtend met iedereen??

Ik heb vanacht gelukkig redelijk goed geslapen. Door de zwangerschap, ben ik vreselijk aan het snurken, waardoor hub niet kan slapen. Meestal gaat hij dan lopen porren, waardoor ik ook weer wakker wordt. Ook gebeurt het wel, dat hij zegt dat ik moet stoppen met snurken, terwijl ik gewoon wakker ben . Nou ja, vanacht ging het dus gelukkig wat beter .

Ik heb trouwens heel iets raars: ik word wekelijks een keer of 2 a 3 op mijn mobiel gebeld op een vast tijdstip (wel iedere week een ander tijdstip, maar altijd om 15 minuten over het uur ) en dan iig 2 dagen achter elkaar. Op het moment dat ik m’n telefoon dan in m’n handen heb om op te nemen, wordt de verbinding verbroken. Ik word er echt een beetje moe van en heb dus vandaag maar eens met m’n provider gebeld dat ik dit zat ben en of ze kunnen kijken wie het is. Nou, dat kunnen ze blijkbaar alleen als er ook daadwerkelijk een verbinding gemaakt wordt: m.a.w. ik moet de telefoon dan hebben opgenomen… En dat lukt dus elke keer niet, omdat er juist op het moment dat ik op wil nemen, wordt opgehangen. Het gekke is ook, dat het telkens een nummer is die wordt onderdrukt (onbekend of prive staat er dan in m’n schermpje). Nou ja, anyway, ik kan gratis een nieuw nummer krijgen… maar dat wil ik dus niet… heb dit nummer nu een aantal jaren en heb geen zin om te veranderen. (Hub heeft z’n telefoonnummer zelfs al een jaar of 15 denk ik… was één van de eersten die een mobiele telefoon kocht en heeft al die jaren gewoon hetzelfde nummer gehouden).

Nou ja, hopelijk houdt dit geouwehoer gauw op, want ik ben er goed zat van.

Vrijdag (op de verjaardag van m’n meisje) moet ik weer naar de gyn en wordt er ook weer een echo gemaakt . Ben zo benieuwd en eigenlijk ook wel een beetje zenuwachtig . Gelukkig voel ik dagelijks meerdere keren beweging, dus waarschijnlijk is het allemaal voor niets die .

Ellen, wow jurist, een echt man in pak dus! :wink: Goed dat hij gelijk de stap heeft gemaakt om voor zichzelf te beginnen. :thumbup:

Ha ha, ik had ook al gezegd tegen mijn vriend dat hij best even mag proeven :lol: . Maar ik heb het vannacht droog gehouden.

Robbins, :lol: Ja het is hier best stil de laatste tijd.

Sproetjes, Gefeliciteerd met de ondertrouw! En beterschap met je griepje!

(woensdag testen is wel laat… :think: …ga je het zo lang uithouden?)

Zonnetje, Laat jij ons ook tot woensdag in spanning??? :wink:

ICL, irritant die telefoontjes. Wij hadden het van de week ook een paar keer maar dan op onze huistelefoon, om 9 uur 's ochtends (grrr, dan slaap ik tegenwoordig nog). Of al neergelegd voor het opnemen of niks zeggen als ik opneem. Wij hebben geen nummerweergave dus blijft ook vaag wie dat was.

Echo zal wel goed zitten als je al beweging voelt!! Fijn hoor om steeds die bevestiging te voelen.

Ik heb vanavond weer puf-les (zwangerschapsgym :mrgreen: ). Ik ben nu 2 keer geweest maar ik vind het nog niet echt leuk. Het is een beetje suf en er is niet echt een klik in de groep. Het is maar een uurtje dus ik ga de lessen wel volmaken maar ik heb nu nog niet echt het idee dat ik hier wat aan ga hebben. :?