Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

@Pupke wrote:

Charity, voor je vriend wordt het ook zijn eerste kindje. Ik denk dat hij het al spannend genoeg vindt. Als jij hem nu ook al zijn geneugten gaat verbieden dan wordt het niet echt leuker voor hem. Gewoon rustig gaan proberen samen, probeer het leuk te houden. Als het na een tijd proberen niet lukt kun je altijd nog dingen gaan aanpassen.

Heb je ook zo’n chocoladekoekjes aanval als je zwanger bent. Ik ben nu ongi, ben eigenlijk een beetje aan de lijn maar hty:

Heel gevaarlijk :wall:

Ik heb er nu al een paar op…maar ik denk dat ik heb nog een rol chocolade-koekjes ontdekt in de la… :oops: :naughet niet bij een paar blijft…elke maand heb ik toch wel behoefte aan chocolade.

Pff morgenochtend dan maar weer hardlopen.

Jullie hebben gelijk ik word helemaal gek van mezelf pffff ik zou gelukkig moeten zijn ipv bang. Maar helaas kan je al die gevoelens en hormonen niet uitschakelen !!!

Ik heb vorige week een hele rol chocolat chips cookies opgegeten zo lekker !!!

Wij hebben ook heel woorden gehad hoor, voor de beslissing “kinderen” was genomen. En ook nu ben ik meer mee bezig. Ik wil er wel de hele dag over kletsen, maar mijn vriend wordt er gek van.

Op het forum klets ik dus maar een beetje van me af. Ik probeer me nu ook een beetje op de vakantie te focussen en alle andere hobby’s en het zwanger worden een beetje los te laten. Ik vind het toch wel leuk als het een beetje spontaan blijft.

Mijn vriend is er in gedachten wel mee bezig. Gister zei hij nog dat we dan een andere auto moeten kopen (we hebben nu een twee-zitter), dat betekent dat hij er ook steeds meer over na aan het denken is. Hij verwerkt het gewoon anders.

Ben net naar hem toe gegaan (hij ligt te slapen in bed dat doet hij nogal makkelijk als we ruzie hebben)

Ik heb gezegd dat hij niet hoeft te stoppen of minderen maar hij zei we moeten het samen doen en dat hij blij is dat ik me zorgen maak want dat betekent dat ik een goede moeder ben.

Hij gaat proberen te minderen en ik probeer me niet teveel zorgen te maken.

pupke : Wij wilden eerst een nieuwe auto daarna de slaapkamer van Charity laten stucen daarna de gang stucen en daarna de babykamer stucen.

Maar we gaan alle drie tegenlijk laten stucen en dan pas een nieuwe auto.

Zo zie je dat hij er ook wel mee bezig is gelukkig is wel heel leuk als ze dat zo uit zichzelf ineens zeggen he.

Fijn dat jullie het weer goed hebben gemaakt! Ik denk dat het voor mannen ook wel eng is. Ze moeten toch “presteren”. En ze hebben geen idee wat er met hun vrouw allemaal gaat gebeuren. Hormonen, een veranderend lichaam waar ze weinig invloed op hebben.

Gelukkig is jouw vriend er ook wel mee bezig. Komt wel goed dus! Gewoon lekker van elkaar genieten. Ieder verwerkt het anders. En het hormonen-geklets moet je maar lekker op het forum doen :lol:

Op het kamertje waar ons toekomstig kindje komt te liggen moet ook echt nieuwe vloerbedekking (we zijn door de oude heen, tot op de draad versleten). Maar we wachten tot ik zwanger ben zodat we dan eerst de muren kunnen schilderen en dan nieuwe vloerbedekking. Dat is praktischer…ook van die kleine dingen waaruit blijkt dat het voor hem ook echt menens is. Ik kan niet wachten to het zover is.

gelukkig hebben jullie het weer bij gelegd :slight_smile:

Mijn vriend was juist de gene die wilde dat ik met de pil ging stoppen, uiteraard als ik het daar ook mee eens was :wink:

Maar nu we begonnen zijn heeft hij het er niet tot nauwelijks over.

Al begon hij er vanavond heel even over wat we gaan doen als het niet wil lukken en vervlogens zegt ie dan ook weer…acht laat ook maar we gaan het eerst proberen :think: mannen…

En volgens mij wordt hij zelfs af en toe een beetje gek van mijn baby geklets, dus vandaar dat ik opzoek ben gegaan waar ik wel lekker kan kletsen :smiley:

afgelopen weekend zij we naar vrienden geweest die een kleintje hebben als je hem dan met zo’n kleine in de weer ziet dan beginnen de eierstokken hevig te rammelen hoor :smiley:

Begon er trouwens zomaar uit het niets van te tranen, vriendin natuurlijk erg verbaast en toen kon ik het ook niet echt meer voor me houden, dus vriendin nummer 2 is inmiddels ook op de hoogte…

Ik moet toch echt gaan leren om beter me mond te houden :silenced:

Mijn vriend zag mij 3 jaar geleden voor het eerst toen ik zwanger was en is toen verliefd op me geworden.

Hij vind het mooi zwangere vrouwen is ook wel fijn om te horen ik hoef dus in ieder geval niet bang te zijn dat hij me niet meer aantrekkelijk vind haha.

Dat klopt wel als de muren nog gedaan worden eerst dat doen.

Bij ons moet alles gedaan worden plafond muren en vloer pfff daar zie ik tegen op ben blij als het geverft kan worden en we hopen dan al te weten wat het word ik ben gek op kleurtjes !!!

@dragon wrote:

gelukkig hebben jullie het weer bij gelegd :slight_smile:

Mijn vriend was juist de gene die wilde dat ik met de pil ging stoppen, uiteraard als ik het daar ook mee eens was :wink:

Maar nu we begonnen zijn heeft hij het er niet tot nauwelijks over.

Al begon hij er vanavond heel even over wat we gaan doen als het niet wil lukken en vervlogens zegt ie dan ook weer…acht laat ook maar we gaan het eerst proberen :think: mannen…

En volgens mij wordt hij zelfs af en toe een beetje gek van mijn baby geklets, dus vandaar dat ik opzoek ben gegaan waar ik wel lekker kan kletsen :smiley:

afgelopen weekend zij we naar vrienden geweest die een kleintje hebben als je hem dan met zo’n kleine in de weer ziet dan beginnen de eierstokken hevig te rammelen hoor :smiley:

Begon er trouwens zomaar uit het niets van te tranen, vriendin natuurlijk erg verbaast en toen kon ik het ook niet echt meer voor me houden, dus vriendin nummer 2 is inmiddels ook op de hoogte…

Ik moet toch echt gaan leren om beter me mond te houden :silenced:

Haha ach tis ook moeilijk hoor er weten er hier veel dat ik ben gestopt met de pil maar als het zover is wacht mooi iedereen tot ik 12 weken ben is wel lekker om eerst met z’n tweeen te genieten voordat iedereen het weet.

@charity wrote:

Ik heb gezegd dat hij niet hoeft te stoppen of minderen maar hij zei we moeten het samen doen en dat hij blij is dat ik me zorgen maak want dat betekent dat ik een goede moeder ben.

ahhhhh, dat is lief! :inlove:

Dietje, welkom hier!! Het wordt steeds gezelliger :mrgreen: Dames, ik ga woensdag waarschijnlijk bezig met het lijstje, kan ik em in één keer af maken (ben net terug van een vergadering :thumbdown: )

Hihi, het is ook wel weer vreemd om in een nieuwe kletsgroep te zitten hoor :lol:

Weer opnieuw iedereen leren kennen, namen onthouden en zo…

Charity, Fijn dat het weer gesust is tussen jullie.

Hij reageerde trouwens ook wel heel lief dat ie je begrijpt en dat je een heel goede moeder bent.

Ik begrijp je zorgen wel hoor maar ik heb daar zelf nooit zo over nagedacht.

Het is nooit in me opgekomen dat het beter was als Mike zou minderen met roken :oops:

Dit keer geeft dat zowiezo geen problemen meer want we zijn allebei gestopt met roken.

Dietje, Welkom hier en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat het lekker snel raak is!

Haha, jullie mannen worden dus ook al gestoord van dat babygeneuzel :mrgreen:

Nou, weet me nog heel erg in te houden hoor :angel:

Heb alleen aan hem verteld dat ik vandaag weer foliumzuur heb gekocht.

Maar heb nog niet gezegd dat ik al heel de middag ideeen op zit te doen voor een nieuwe slaapkamer voor Hailey.

En dat ik al op zoek ben naar een jongensnaam want dat gaf de eerste keer echt problemen.

Toen bleek dat we een meisje kregen was ik daar alleen al opgelucht over dat ik niet meer over een jongensnaam na hoefde te denken.

Ik heb het trouwens alleen aan 1 collega en mijn vriendin verteld dat we weer bezig zijn.

Bij Hailey wist toen ongeveer iedereen het wel dat we ervoor gingen. Toen was ik er zo opgewonden over dat ik gewoon mijn mond niet KON houden.

Achteraf heb ik het weleens jammer gevonden dat het voor niemand als een echte verassing kwam.

Nu is de omgeving nog in de veronderstelling dat ik nog steeds zit te wachten tot Mike er een keer aan toe is.

Maar goed, ga nog even verder neuzen hier.

Alvast welterusten!

ik heb zelfs al zitten kijken wat voor kinderwagen ik wil !!

En wat voor box ik wil HAHA.

Ik heb morgen een afspraak bij de HA ik slik medicatie tegen de migraine en weet niet of ik die straks mag doorslikken als ik zwanger ben.

Ik vraag dan meteen hoe dat zit met roken enzo als ik toch daar ben.

Charita goed dat jullie het weer hebben bijgelegd…en wat lief dat hij zij dat je een goeie moeder bent!!

Dietje welkom!! Leuk voor een tweede, hopen dat het weer zo snel lukt allemaal.

Biebels heb je nog gegevens van ons nodig??

Ik zal eerst zelf even het topic napluizen, dan roep ik wel als ik nog iets nodig heb (waarschijnlijk vanavond, anders morgen)

Als mijn cyclus een beetje regelmatig is zou ik donderdag of vrijdag mijn eisprong hebben dus word het de komende dagen flink klussen !!

hihi charity, dan lopen we gelijk op! Ik heb ook als het goed is donderdag of vrijdag mijn eisprong.

Nu alvast flink klussen idd :wink:

Vandaag heerlijk de stad ingeweest en weer goed voor hailey ingeslagen :lol:

Over 2 weken ga ik een hele dag met mijn vriendin in Maastricht shoppen en dan ga ik echt voor mezelf!

ik heb het topic doorgespit 8) Willen jullie zelf nog even kijken welke info er nog bij moet? Leeftijden bijvoorbeeld, als je dat wil delen hoor :wink: En ik sta met mijn gewone naam op de lijst, ik weet niet wat jullie zelf willen. Laat maar weten :mrgreen:

Ik ben 23 dat mag er wel nog bij haha.

Oh ja en mijn NOD is op 5 juni ik had me verrekend !!

Maar het lijstje is mooi!!!