biebels miss kan je er nog bij zetten hoeveelste ronde we bezig zijn ofzoiets ???
Of lijkt de rest van de dames dat niks ???
Leuk lijstje! Helemaal goed :thumbup:
Ik heb de ronde erbij gezet, maar weet niet in welke ronde jullie allemaal zitten :shifty: Kunnen jullie dat nog even doorgeven dan, als dat er bij moet?
Ow, en Lydia, ik heb jou er nog niet op gezet, heb je nou al een vast contract?
@Biebels: Heel leuk lijstje! Mijn leeftijd is 24, 1e ronde en mijn NOD is 28-05.
Is er misschien een manier dat we het lijstje op de eerste pagina boven aan kunnen plaatsen en dat deze daar ook blijft staan?
Na een aantal pagina’s verder zal het moeilijk zijn om het weer makkelijk terug te vinden en dat zou natuurlijk zonde zijn?
En misschien de forumnaam achter de echte naam? Anders weten we nog niet wie wie is??
zie pagina 1
Hoi biebels, ik zie het lijstje soms niet, hoe kan dit…
Mijn leeftijd is 23 en dit is de 1ste ronde, mijn NOD is denk ik 27mei
@ellen84 wrote:
Hoi biebels, ik zie het lijstje soms niet, hoe kan dit…
Mijn leeftijd is 23 en dit is de 1ste ronde, mijn NOD is denk ik 27mei
Dat kan komen omdat ik er steeds mee bezig ben (steeds weer een nieuwere versie erin zetten). Maar nu ga ik slapen hoor! :lol:
Ik sluit me graag bij jullie aan…deze maand besloten ervoor te gaan samen…
helaas 1e ronde al mislukt ondanks klussen op de goede dagen…op naar de volgende ronde!
@Biebels, Ik heb je een PB gestuurd met mijn NOD, ik denk dat het 13 juni is. Ronde 1.
Maar eerst moet mijn spiraaltje er volgende week nog uit.
Mandala welkom hier!!
Biebels mooi lijstje…had het nu wel in beeld, helemaal goed!!
Mandala: welkom hier! Op de eerste pagina staat een lijstje, ik heb je gegevens er inmiddels op gezet. Wil je er nog meer op?
Dragon: :lol: je wordt oud
Pupke: spannend, volgende week gaat het gebeuren! Ben je al iets geruster? :hug:
Dankje Biebels! Nou gerust nog niet echt maar ik probeer er niet teveel aan te denken. De spanning dat we er nu “echt” voor gaan is groter dan de angst.
Ik zie wel hoe het gaat, ik ga er wel vanuit dat het pijnlijk wordt, maar dat moet dan maar even. Het is voor het goede doel tenslotte.
Hoe staat het met jouw zwangerschapsverschijnselen?
Welkom Mandela!
Pupke : het verwijderen van het spiraaltje is helemaal niet pijnlijk, ik ben gewoon naar de huisarts geweest omdat het dan niet onder het eigen risico valt. Ik was er echt bang voor maar je voelt er niks van het valt 100% mee hoor !!!
Biebels : Ik zit nu in mijn eerste ronde !
Maar ik ben nog nooit bevallen…dat maakt wel een verschil. Plaatsen viel bij mij ook erg tegen. Ik ben niet zo’n piepert en kan best wat hebben maar bij het plaatsen vloog ik toch echt bijna tegen het plafond. Als je nog geen kinderen hebt gekregen is het toch wat pijnlijker heb ik mij laten vertellen (en ondervonden… :oops: )
ja dat klopt maar het deed echt geen pijn en dan zal het bij jou niet ineens echt veel pijn doen.
Ik had bij het plaatsen ook pijn hoor maar dit is zowiso in 1 min gedaan.
Geloof me je hoeft er echt niet bang voor te zijn.
Nou ik hoop het. We zullen wel zien.
Pupke wanneer gaat het precies gebeuren? Hoop dat het niet al te veel pijn gaat doen…succes!