Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Ik weet het, het is pas de eerste van de maand, maar ik vroeg me af of er al mei-stoppers zijn? Afgelopen dinsdag (ok, dat was nog april :oops: ) heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. De dokter vroeg nog waarom :lol: Mijn antwoord: tijd voor een tweede!! :dance:

Hieronder staat ons lijstje, wil je er bij? Geef dan even een gil per pb :mrgreen:

(credits: Mira Designs en FeiFeiStuff)

hier valt niet veel te stoppen :angel: maar ik doe al een tijdje half stoppen zeg maar :wink:

@lydia wrote:

hier valt niet veel te stoppen :angel: maar ik doe al een tijdje half stoppen zeg maar :wink:

:think: ga even nadenken wat je bedoelt :mrgreen:

nou hier geen pil geen spiraaltje of wat dan ook.

En ook geen concreet stopmoment zeg maar.

We stoppen het ene moment wel en het andere niet :roll:

:lol: Nou, spannend :wink:

Ik heb vandaag ontdekt dat mijn lijf het nog steeds ‘doet’. Na 2,5 jaar zonder ongesteldheid, ik vond dat wel lekker eigenlijk, ben ik toch blij dat alles nog werkt :angel:

toch wel fijn dan toch?

Ik ben net 2 keer ongesteld geweest sinds Lev geboren is.

Dus er zit nog geen ritme in eigenlijk.

Dag!

Ik ben nieuw op het forum, moet nog even mijn weg vinden. Ik ben in januari gestopt met de pil maar we gaan in mei voor het eerst starten. Ik zie veel mensen bij de meistoppers die al een kindje hebben, voor ons is dit de eerste keer, zit ik hier wel op mijn plaats???

Of je nu voor de eerste of voor de vijfde gaat; als je in mei er voor gaat, ben je een mei-stopper! :thumbup: :mrgreen: Welkom dus, en dat je maar mooi mag dromen :inlove:

Dank je wel! Ik sluit me aan, en ben zeer benieuwd hoe alles gaat. Wel handig dat er ook mensen zijn die al wat meer ervaring hebben, zal jullie adviezen nog hard nodig hebben! :slight_smile:

Uhm…waar kan ik terecht hoe ik net als jullie een banner eronder krijg? Ik dacht ik zet mijn cyclus eronder…nu zie ik wel hoe ik die moet generen, maar waar plak je de code in zodat het zichtbaar is? :oops:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=2232

Het antwoord daarop vind je hier!

ik denk wel dat ik ook een mei stopper ben nou stopper net als lydia ik slik niks of heb niks in me hahahah

en we zien wel even hoe het gaat.

Maar liver niet rondbazuinen op kai hebben we ook bijna 2 jaar moeten wachten en niet iedereen hoeft alles te weten :wink:

Hihihi, wat moeten we nou met die halve stoppers! :lol: Maar welkom Marisca, ik ga er maar van uit dat jullie ook weer zwanger willen worden :wink: . Ik heb het verder ook aan niemand verteld hoor, dat gaat niemand wat aan. Hier op Kok ken ik niemand privé (denk ik :shifty: ), dus dan kan het wel. Toen ik hier kwam was ik al 4 maanden zwanger van Leonie, en ik heb het altijd jammer gevonden dat ik niet vanaf het begin met een kluppie mee kon kletsen. Heb wel een tijdje meegeschreven met de augustus-mama’s trouwens (maar mijn eigenwijze meid werd een september-gevalletje :lol: ).

Ik ben zelfs stiekem een tweede blog begonnen, om te voorkomen dat iemand weet dat we ‘er voor gaan’. Heb trouwens deze vakantie een mail gekregen van een collega; zij proberen al heel lang zwanger te worden en dat bleek eindelijk spontaan gelukt. Echter was het een bbz en is de kans op spontaan zwanger worden nu helemaal verkeken… :cry: Ben zo verdrietig voor ze…

Een december stopper breekt in:

Heel veel succes meiden, hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen :mrgreen: .

:-*

Ja, het is altijd naar om in je omgeving te moeten meemaken dat iemand niet zwanger kan worden op een " normale" wijze. Ik merk wel dat je heel erg dankbaar mag zijn als je een gezond kindje op de wereld mag zetten.

nb. let niet teveel op mijn banner, mijn cyclus is heel onregelmatig, maar vond het zo saai met niks eronder.

hahaha ja die halve stoppers daar heb je ook niks aan he.

inderdaad we willen wel weer graag zwanger worden. maar omdat we erbij kai zolang over gedaan hebben zijn we nu gewoon zonder voorbehoedsmiddelen aan het klussen maar niet bewust op de klus dagen

wat we voor kai wel hebben gedaan.

ik ken wel iemand hier maar die verteld vast niks toch lydia?

het lijkt me ook leuk om vanaf het begin mee te schrijven. ik was ook 4 maanden zwanger van kai toen ik er bij kwam.

nou hopen dat we snel zwanger zijn met zijn allen.

@marisca77 wrote:

hahaha ja die halve stoppers daar heb je ook niks aan he.

inderdaad we willen wel weer graag zwanger worden. maar omdat we erbij kai zolang over gedaan hebben zijn we nu gewoon zonder voorbehoedsmiddelen aan het klussen maar niet bewust op de klus dagen

Voor Leonie hebben we ook niet 'geklust'. Ik vind het ook helemaal geen leuk woord, klussen is een 'moetje' in mijn ogen. Toen was ik echter heel erg bezig met 'hoe zit dat nou' en 'ben ik vruchtbaar'. Johan werd daar een beetje zenuwachtig van, met als gevolg dat we de eerste cyclus 'misten' omdat hij niet wilde :lol: . Ach, het is daarna snel goed gekomen.
Nu had ik me dus voor genomen gewoon de natuur zijn gang te laten gaan. Gewoon vrijen als we zin hebben en niet KLUSSEN. Maar nu zit Johan dus helemaal uit te rekenen hoe het moet (want hij wil graag een jongetje maken deze keer :wall: ), hij zoekt informatie op en heeft besloten dat we 'het' nu om de dag gaan doen :shifty: Hoe zit dat nou toch met die mannen???

wie is marisca 8)

geen idee wie dat is.

ja vind klussen eigenlijk ook niet echt een goed woord.

ik was er op het laatst ook wel echt heel erg mee bezig. we stonden op het punt om naar het ziekenhuis te gaan maar dat was dus net niet nodig.

nu hebben we besloten dat we het gewoon rustig aan doen

Hallo,

Ik ben nieuw en dit is mijn eerste “antwoord” dus hopelijk doe ik het goed :wink:

Ik ben 1 mei gestopt en moet zeggen dat ik het allemaal wel erg spannend vind hoor.

We hebben nog geen kinderen, dus alles is voor ons helemaal “nieuw” :smiley: