Hoi zonnetje, welkom hier! In hoeverre heb je last van het ontpillen, last van hormonen-in-de-war ofzo? Ik hoopte dat ik na het verwijderen van het spiraaltje mijn gewicht wat beter in de hand kon houden, maar ik word alleen maar zwaarder :thumbdown: Moet dus weer erg opletten wat ik eet!
breekt in
dames hier gelet op het “slijm”
en niet gestopt met roken en drinken pas toen ik positieve test had.
een week ervoor met innestellen dus nog een fles wijn leeg gedronken :oops: en pas gestopt met roken toen ik 6 weken zwanger was vond het moeilijk dus heb die 2 weken nog gerookt om af te bouwen.
vanaf 6 weken krijgt kindje pas alles via jou via de navelstreng.
was de 3e maand zwanger en had cyclus van 32 dagen na stoppen met de pil wel paar jaar.
SUCCES!!!
breekt uit
@Biebels wrote:
Hoi zonnetje, welkom hier! In hoeverre heb je last van het ontpillen, last van hormonen-in-de-war ofzo? Ik hoopte dat ik na het verwijderen van het spiraaltje mijn gewicht wat beter in de hand kon houden, maar ik word alleen maar zwaarder :thumbdown: Moet dus weer erg opletten wat ik eet!
Ik heb erg last van mijn buik. Het lijkt wel of er een steen in ligt. Het lijkt erop alsof ik ongesteld moet worden. Op de fiets heb ik ook last als ik over een kuiltje heen ga. Mijn buik is ook een beetje opgezet. Krampjes en steken. Ben een beetje warrig (zal wel komen doordat ik het erg spannend vind) en een beetje duizelig. Hoop niet dat ik aan ga komen doordat ik gestopt ben met de pil. Ik ben sinds 30 juli 2007 gestopt met roken en ben daardoor ook al 5 kilo aangekomen. Ik sport gelukkig wel heel veel dus dat houd het in evenwicht. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 27 kilo aangekomen. Gelukkig was het er allemaal snel weer vanaf, maar dat vooruitzicht benauwd me wel.
Hoi,
Ja ik hoop ook dat mijn eisprong gewoon geweest is, deze zal dan waarschijnlijk afgelopen week zijn geweest, als ik uitga van die 28 dagen…en het zou leuk zijn als het in 1 keer raak is…mijn vriend vraagt al steeds voor de grap “ben je al zwanger”.
Ik ben nog niet aan de foliumzuur begonnen, zal deze zo even halen. Wel drink ik zo af en toe nog een wijntje op een verjaardag of gewoon gezellig tijdens het barbequen…maar kan dit heel veel kwaad denken jullie?? Het gaat ook zo opvallen denk ik als ik dat opeens niet meer zou doen, ik heb het namelijk aan niemand verteld dat ik met de pil ben gestopt. Weten bij jullie anderen het wel??
Heb m’n vriend nog niet op een speciaal dieet gezet…hij leeft op zich wel gezond, drinkt heel af en toe een biertje, rookt zelden een sigaretje en sport geregeld. Ook let hij goed op wat hij eet…heeft hij altijd al gedaan…maar euhhh misschien moet ik hem dan ook maar aan het foliumzuur zetten, haha.
Zonnetje welkom hier op het forum.
Ook ik heb last van een opezette buik en steken in m’n onderbuik. En hierdoor ook een heel vol gevoel, eet dus ook niet veel op een dag. Hoop dat ik niet ga aankomen door het stoppen met de pil.
Dames
Ik ben sinds 3 maart gestopt met de pil, 16 april voor het eerst na de zangerscahp van Kate mijn regels gehad. En sindsdien ene paark eer met condoom maar dat vonden we allebei niet prettig dus nu gewoon vrij spel.
Ik ben niet echt een meistopper maar ik zou graag even wat met jullie mee kletsen voor de spanning wat van mij af te schrijven.
Is dat ok of hebben jullie zo iets van wat kom die hier tussen ons doen want
het zou kunnen dat ik al zwanger ben. Ik durf nog niet te testen 8)
M_emja, ik weet dat je regelmatig mee leest, zou je wel je mondje willen houden :silenced:
Groeten
Isle
Hoi Isle, natuurlijk mag je meeschrijven hier! Wij hebben ook al geconcludeerd dat het lekker is ergens je ei kwijt te kunnen, als de omgeving nog nergens van weet Maar eh… spannend dus! Je bent dus overtijd nu, als ik het goed begrijp? :inlove: Wie weet!!
Ja ik heb geen idee of mijn cyclus regelmatig is en hoe lang hij duurt.
Dus wie weet. Bij Kate was het na 2 keer prijs.
Ik voel helemaal niks dat er op wijst dat ik zwanger ben maar ook niks dat ik ongi ga worden :think:
Ben de afgelopen week wel verschrikkelijk slecht gezind geweest maar dat zegt ook niks.
Groeten
Isle
ik weet van mijn vorige twee zwangerschappen dat ik mijn eisprong een week later heb dan de meeste.
bij allebij de zwangerschappen was ik op de echo een week minder lang zwanger dan we dachten.bij de eerste was ik na een maand zwanger en bij de tweede na 1x.
wij zouden eigenlijk voor de vakantie stoppen met de pil maar we konden niet meer wachten.
Ik ben 6 mei gestopt met de pil.
Ik rook niet en drink niet mijn partner wel maar hij hoeft ook niet te stoppen van mij.
ik heb vandaag een rot dag ben helemaal in de war ,verdrietig en snel boos, helemaal gestresst .
pffff weet niet wat ik heb vandaag hoor
charity: :hug: met je verkeerde been uit bed gestapt misschien? Lekker een nachtje slapen, zal je goed doen!
Is het trouwens misschien een idee een lijstje te maken van schrijvers hier? Het worden er steeds meer 8)
@Biebels wrote:
charity: :hug: met je verkeerde been uit bed gestapt misschien? Lekker een nachtje slapen, zal je goed doen!
Is het trouwens misschien een idee een lijstje te maken van schrijvers hier? Het worden er steeds meer 8)
Dank je wel biebels !!
Lijstje is wel een leuk idee maar wie gaat dat maken ??
Ik wil dat wel doen hoor, maar wat willen we er allemaal op hebben?
@Pupke wrote:
Welkom voor alle nieuwe stoppers!
Maarre zetten jullie je vriend/man ook op een speciaal dieet??
Mijn vriend rookt niet, drinkt wel regelmatig bier. Krijgt verder atijd gezond te eten. Ik bak altijd zelf brood en stop er nu extra veel zonnebloempitten in omdat dit goed schijnt te zijn voor het zaad. :lol:
Heb laatst ergens gelezen (weet even niet meer waar) dat foliumzuur ook goed voor het sperma is, kun we dus eigenlijk samen slikken. :lol: :lol:
Even je tekst ingekort ;-)
Nee mijn vriend staat niet op een speciaal dieet, maar nou moet ik wel zeggen dat hij al niet rookt en ook niet overmatig drinkt.
hij drinkt in de avond wel eens een biertje waardie dan echt van geniet en die wil ik hem eigenlijk ook niet ontnemen.
Hij heeft het met mij en mijn hormoon periekelen al zwaar genoeg hahah :)
Wel al een maand voor dat ik met de pil stopte begonnen met het slikken van foliumzuur.
Ik slik Davitamon femnatal dit zijn speciale multivitamine en foliumzuur in een, zodat je niet extra foliumzuur erbij hoeft te slikken en toch ook alle vitamines naar binnen krijgt (al gaat er niets boven vers fruit/groenten)
En uiteraard rook ik niet (nooit gedaan) en ben ik gestopt met drinken.
Het verhaal van het foliumzuur en het effect op mannelijk zaad staat o.a ook hier
Letwel dit onderzoek is nog niet officieel erkent!
@Biebels: Leuk idee van zo'n lijstje!
even snel want ik wil slapen, laatste update : manlief wil wachten tot ik zekerheid heb mbt mijn contract.
Daar zit wat in…
Hoi,
Isla natuurlijk mag je meeschrijven, gezellig en welkom. En misschien al zwanger, spannend voor de uitslag.
En biebels wel leuk om een lijstje te maken, want het zijn zoveel verhalen ondertussen…maak anders maar een opzet met wat je in gedachten hebt, kunnen we er altijd nog dingen bijbedenken.
En Lydia wanneer heb je de zekerheid over je baan? Duurt dat nog lang…je moet afwachten of contract verlengd wordt ofzo??
Nou prettige zondag nog allemaal.
Oh ja gisteren de foliumzuur gehaald hoor, dus meteen mee begonnen.
testing testing
Hmm… teveel roze? Het was eigenlijk bedoeld als rood :think:
ja maar nu is de breedte van het lijstje dominant he. Als hij in de lengte is met meer namen dan vind ik de kleuren niet te fel hoor.
Ach, roze, we zijn toch meisjes :mrgreen:
even snel gisteren ongi geworden moet zeggen dat ik werg teleurgesteld ws had goede hoop dezxe maand.
isle hihi wie weet wel weer samen zwanger leuk hoor
lydia wanneer krijg je dat contract?
zo ga even gauw verder kijken en dan naar mnalief we zouden samen een spelletje doen.
He Biebels, TOF lijstje!!! Hoe doe je dat nou?
Welkom nieuwe meiden!
Marisca balen van je ongesteldheid… Duimen voor de volgende keer!
Hier alles nog hetzelfde.
Groetjes,
Femke
:wall: :wall: Even weer van me afschrijven hoor! Ik voel me zó vreemd… heb sinds vandaag steeds het idee dat ik mijn buik moet beschermen :roll: . Als ik mijn buikspieren aanspan, flitst er een gedachte door me heen, als mijn broek wat strak zit, als er iets in de buurt komt… zucht
En wat betekent dat bruinverlies van vandaag nou weer? :think: Nou ja, nog even wachten tot het einde van de maand…
Femke: gewoon een beetje prutsen in Photoshop :mrgreen:
Marisca: jammer dat je ongesteld bent geworden… Op naar de volgende ronde!
Lydia: klinkt logisch, eerst even wachten tot je meer weet over je contract. Logisch… maar wat zegt je gevoel? Wij hebben destijds voor Leonie de ‘logische’ beslissing gemaakt te wachten tot ik 25 was. Ik vond het héél moeilijk om te wachten, maar uiteindelijk bleek het een goede beslissing te zijn :mrgreen: Na mijn verjaardag heb ik de strip afgemaakt en gingen we er écht voor :inlove: