Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Hey Jensie en Ellen!!

:smiley:

Geeft niet hoor jensie, ik moest zo lachen hahaahNou weet je wat het punt is: ik heb 2 mnd geleden een cyclus gehad van 33 dagen :roll: … en normaal altijd 28… vandaar dat ik een beetje huiverig ben… maar denk toch dat ik t morgenochtend ga testen… heb al wel flinke kramp, maar dat heb ik al een dag of 12 , echt een heel ander gevoel… dus ja anders test ik strakjes weer te vroeg…

Hebben jullie ook dat je er over droomt… echt sinds ik op dit forum zit droom ik dt ik zwanger ben…en dat ik t per ongeluk tegen allemaal mensen eruit flap ??Zo grappig

Hoi (mede)mei-stoppers,

Is er voor mij misschien ook nog een plekje?

Ik had ongeveer twee weken geleden mijn eisprong en begin het nu toch allemaal wel erg spannend te vinden.

Groeten,

Sproetje

Tuurlijk Sproetje, welkom!!! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde! :mrgreen: (dus nu hebben we ondertussen heeeeeeeeeeel veel vreugde hier :wink: )

Ellen dus ik heb volgende week zondag mijn nod en jij de dag erna, spannend!!! Denk jij dat je het geduld kan houden tot je nod?? Misschien dat ik te weinig geduld ga hebben en dat ik al 1 of 2 dagen vantevoren ga testen hoor, hihi… Toen ik van Elynn aantelde testte ik 2 dagen voor mijn nod al positief! Maar als het effe kan probeer ik toch tot zondag te wachten… :shifty:

Ik ga volgende week in ieder geval heeeeel hard voor ons allebei :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!

111 vandaag (na een paar dagen helemaal niks) weer een paar “steken” in mijn onderbuik gehad met hoesten. Dat is dan ook het enige maar ik vind het erg bizar omdat ik dat eerder alleen heb gehad bij mijn zwangerschap van Elynn :think: De misselijkheid heb ik niet meer gehad en de gevoelige (.)(.) ook niet meer…

ik heb nooit echt last gehad van vrijdag de 13e… Kheb wel mijn eigen bijgeloof-dingetjes maar die hebben evenmin te maken met ongeluksdagen als met onder ladders door lopen en van die dingen…

Bon ik hoop echt voor je dat je morgenvroeg gewoon een positieve test in handen hebt!! :pray: :pray:

Zoals ik al eerder hierboven tegen 111 zei; vandaag toen ik op de bank zat en ik moest hoesten ineens weer die steken in de onderbuik die ik ook had tijdens mijn zwangerschap van Elynn… :roll: Het rare is dus dat ik die steken alleen maar herken van die zwangerschap toen en verder heb ik ze nooit gehad… Gelukkig nu nog maar ruim 'n weekje wachten tot de zekerheid maar de tijd gaat niet erg snel…

:-* Jen

Jensie, bedankt :smiley:

Ojee, het is helemaal niet goed om te lezen dat je al twee dagen voor je nod kunt testen… :hand:

Dat zou namelijk morgen zijn, ha ha.

Nee, ik wacht zeker tot woensdag (voor zover het dan nog nodig is…)

Oh ja… en het enige dat ik nu voel zijn af en toe wat eisprong-achtige steken. Of zou ik me dat nou verbeelden :think:

Lastig hoor, zo’n wachtperiode en zo’n lichaam dat opeens gaat doen alsof.

Straks eerst maar even voetbal kijken. Even wat afleiding!

Groeten,

Sproetje

Jonge jonge jonge ik moet een dag werken en jullie kleppen er op los zeg !!!

sproetje welkom hier gezellig dat je komt mee kleppen !!

Jensie jammer toch dat de test negatief was al was het veel te vroeg…

Baukz ook jij welkom nog meer klets plezier !!!

Verder kan ik nu niet terug lezen sorry !!

IK was gister nog bezig dat ik geen kwaaltjes had vandaag heb ik pijnlijke (.)(.) alleen de zijkanten doen pijn en zitten ook twee knobbeltjes denk melkklieren ofzo.

ben vandaag echt moe de hele dag gewerkt mijn vriend gaat voetbal kijken int cafe ik lekker alleen op de bank

Het gaat wel snel hier, ik moet toch vaker eens komen kijken.

Mijn zus hier is Anke (dat maakt mij de trotse tante van Eryk en Mees :smiley: ). Ik heb ook al testjes gedaan, maar elke keer werd ik na zo’n testje binnen 24 uur ongesteld. Geen testen meer voor mij tot minstens 4 dagen overtijd!

Voor iedereen die deze week moet testen ik duim voor jullie.

Ik las trouwens dat er al 2 zwanger zijn, en dat gelijk de eerste maand na stoppen. Gefeliciteerd!!

Charity: hoe is het met je misselijkheid meis? Al wat beter?

Jensie: die buikpijn wordt haast alleen maar erger in plaats van minder…ben er ook een beetje draaierig van. Heb maar even een lekkere pyjama/joggingbroek aangetrokken, dat zit niet zo strak bij mn buik. Normaal gesproken zit mn jeans ook niet zo strak, maar mijn buik is ook wat opgezet en voelt heel strak aan. Ik hou het maar op mn ongi, als is dat misschien wel wat vroeg…effe denken, ben de 25ste gestopt met de pil en het is nu de 13e dus, dat is 18 dagen. Hmmmzzz.

Baukz: jaja, we kunnen er wat van hier. 't Is maar goed dat het op het internet is en niet aan de telefoon, denk dat we anders met zijn allen ons wel arm zouden bellen hahahaha.

Sproetje: haaaaai, leuk dat je nu ook bij ons clubje hoort!

Ben niet misselijk alleen pijn aan mijn (.)(.)

en zo emotioneel als maar kan. zit hier alleen op de bank te janken terwijl me vriend int cafe zit

Hey Sproetje!! Welkom hier :smiley: Jeetje dus voor jou ook een spannende tijd??? Hoop voor je dat je inderdaad woensdag kan testen, iig dat het dan nog nodig is… wie weet :clap: succes in ieder geval!!!

Jensie: wel apart die steken dan en zeker dat je ze alleen herkent van je zwangerschap van Elynn… nou gelukkig hoef je niet meer zo heeeel lang te wachten, dus nog even in bedwang houden die nieuwsgierigheid :lol:

Charity; zo fijn voor he dat je zanger bent… maar nu gaan dus toch de kwaaltjes beginnen…hmm nou ik hoop dat het allemaal meevalt en dat je wel kan genieten van je zwangerschap!

Baukz: das ook balen zeg dat wanneer je een test doet je de dag erna ongi bent… pff logisch dat je nu maar even een aantal dagen ermee wacht

Net EK gezien; Yeeeesssssss!!! Holland weer gewonnen, met 4-1 !!! :dance: :dance: :dance: Helemaal te gek, wat een topwedstrijd!!! We hebben met z’n 11en zitten kijken, ik ben nog helemaal ondersteboven drvan!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Normaal ben ik helemaal geen voetbalfan maar met het EK of WK turn ik helemaal om, hihi :wink: :mrgreen:

trustels!!! :-* :-*

Ja, wat goed van ONS he… :dance: :dance:

Ik kom net uit de kroeg.

Lekker aan de spa blauw gezeten… tja, je weet het maar nooit :eh:

Charity, de kwaaltjes beginnen zich dus aan te dienen. Hopelijk blijft het bij gevoelige (.)(.)

En die hormonen… daar zie ik wel een beetje tegenop. Dat ik straks in een onuitstaanbaar monster verander. Maar dan trekt mijn vriend vast wel op een tactische manier aan de bel.

Enneh, bedankt voor het warme welkom :-*

Ik ga ook maar eens :zzz:

Oh… Bon, morgen testen dus?!

Ik hou je in de gaten :thumbup: :thumbup:

Misschien ben jij wel nr. 3…

Bon :pray: :pray: :pray: :pray:

Sproetje gevoelige (.)(.) ??? En ook nog andere kwaaltjes?? Ik ben benieuwd!! En maak je over die hormonen maar niet druk hoor… dat valt wel mee. En daarbij; je weet waar je het voor doet he!! :mrgreen:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2 blauwe streepjes!!!

Mijn hemel, kan het nog niet geloven: werd vannacht badend in t zweet wakker ( terwijl ik zelden zweet ) met weer de droom dat ik positief teste… ben toch weer gaan slapen, maar had al wel voor mezelf besloten dat wanneer ik de volgende keer wakker zou worden, dat ik zou gaan testen… dus om 0630 werd ik weer wakker, ben eruit gegaan en ja hoor… ik teste positief… ik zit nog steeds te bibberen als een rietje!!! Grappig is het feit dat wanneer me vriend en ik ergens met de auto naartoe gaan hij altijd een parkeerplek voor de deur heeft, waar we ook komen… dus ik zeg tegen hem dan altijd die ie een gouden pik heeft… dus toen ik de ov test had gedaan en die was positief zei ik tegen hem: we zullen wel zien of ie echt van goud is die pik van je haha!! Nou die is nou blij hoor dat kan ik je wel vertellen!!

Nou dames, ik hoop dat jullie ook zsm het leuke bericht hebben, want je voelt je meteen zo superK ga dus keihard vor jullie duimen!!! T is voor mij wel heeeeeel pril natuurlijk dus t is nog steeds afwachten!!! Nou Kus Bon

ik wist het Bon!!

Proficiat met je posi-test!!! :dance: :dance: Geniet ervan meid!!!

BON : GEFELICITEERD!!! :dance:

Nou wat een superweekend ga je tegemoet.

Zoals sommige inmiddels misschien gezien hebben is Baukz mijn zus(je). Wij schelen 15 maanden met elkaar.

We hopen inderdaad een beetje min of meer tegelijk zwanger te worden. Dat zou natuurlijk reuzegezellig zijn. Het is alleen jammer dat we een eind bij elkaar vandaan wonen, waardoor we er een stuk minder profijt van zullen hebben.

Nu maar hopen dat we onze ouders op korte termijn een hartverzakking kunnen bezorgen :lol:

Wij gaan volgende week vrijdag op vakantie. Een weekje naar Center Parcs in Noord-Frankrijk. Als het goed is heb ik in die periode ook mijn ei-sprong, dus het wordt een klusvakantie :mrgreen:

Anke

Dat is nog eens goed nieuws bij het opstaan!

BON: SUPER GEFELICITEERD!!! geniet ervan meid!

En nu hopen dat er gauw meer positief testen…

BON GEFELICITEERD !!!

NU ZIJN WE MET Z’N DRIEEEN !!!

Hmmm laat ik nu toch misselijk zijn en braakneigingen hebben gelukkig blijft het daar bij nu nog !!!

Had vanacht een super lief berichtje van mijn lieffie op hyves staan.Heeft hij getypt toen ik lag te slapen !!! :inlove: :inlove: :inlove:

Ik vind het op het moment lastig om met jullie mee te kletsen. Ik had verwacht dat ik door dit topic te openen kon meekletsen over eisprong, testen, ongesteldheid, klachten die zouden kunnen lijken op, spanning, en natuurlijk zwanger zijn. Maar dan moet er natuurlijk wel iets gebeuren in je lichaam. Momenteel voel ik me een beetje een zeur… dus ga ik maar reageren op jullie.

Bon: van harte gefeliciteerd! Zoals je ziet heb ik het lijstje al aangepast :mrgreen:

Charity: hopenlijk blijft het daarbij en kun je deze zwangerschap met niet al te veel misselijkheid doorstaan!

Anke: leuk dat je je zusje hier hebt, en hopenlijk worden jullie samen zwanger!

Sproetje: ik hoop dat die kwaaltjes wijzen op een zwangerschap! Wanneer ga jij testen? (of heb ik dat gemist? :oops: ) Ik loop nog een beetje achter, want ik moet jou nog op het lijstje zetten. :shifty:

Baukz: dat geldt ook voor jou, ik zal je er zo bij zetten! Welkom hier :mrgreen:

Verder kan ik niet terug, zal even spitten voor de juiste gegevens.