jeetje biebels wat vervelend !!!
ow sorry Biebels :oops: ik wist niet precies hoe lang je cyclus nu geduurd had omdat je banner niet klopt… Maar 40 dagen is inderdaad wel heel erg lang… Misschien ef naar de huisarts? Of ben je daar ook al eens geweest? :hug:
@Biebels: normaal duurd een cyclus 25 tot 35 dagen, maar het echte maximale is 48 dagen.
Mocht je dan nog niet ongie zijn dan zou ik zeker de HA raadplegen.
Wel vervelend dat je nog steeds negatief test :hug: Ben je net gestopt met de pil?? Want dan komt het nog wel eens voor dat een cyclus compleet vanslag is en zich soms wel 6 tot 8 wkn opzich laat wachten.
Maar misschien toch de HA even raadplegen? Want deze onzekerheid is toch ook niets.
echt zwaar balen voor je biebels
he biebels balen zeg
ik heb een cyclus gehad van 50 dagen de ene laatste keer dus ik snap je onzekerheid wel
hier verder niks ben moe ga slapen
hallo dames
Ik kom hier ook weer even piepen, heb het gewoon wat druk en dat EK. I love voetbal, echt waar.
Biebels weet precies hoe je je voelt. Hier woensdag morgen getest maaarr negatief, pfff.
Ongi geweest op 12 april en sindsdien niks meer.
Geef wel nog bv dus dat kan wel invloed hebben.
Groeten
Isle
Ik heb mijn spiraaltje laten plaatsen 8 weken na de bevalling van Leonie, in november 2006 dus. Ik gaf ook borstvoeding, en ben nooit meer ongesteld geweest sinds de laatste keer voor de positieve test. Ook met het spiraaltje niet meer ongesteld geweest (hoewel ik na 15 maanden gestopt ben met de borstvoeding). Die ene keer begin mei was dus de eerste ongesteldheid sinds november 2005 :think: . Ik begin me steeds meer af te vragen of dat een ongesteldheid was, en of er niet iets vreselijk mis is
Als je een mirenaspiraaltje hebt gehad (met hormonen) dan kan het heel goed dat daardoor je menstruatie wegblijft. Ook borstvoeding geven kan ervoor zorgen dat je menstruatie lang weg blijft.
(Daarom heb ik ook voor een koperspiraaltje gekozen, ik wilde geen extra hormonen in mijn lijf en gewoon ongesteld blijven worden.)
Ik denk dat je gewoon wat geduld moet hebben. Je lijf moet weer even een ritme krijgen. Ik zou me als ik jou was nog niet te druk maken. Je bent nog maar sinds mei bezig. Misschien handig om even op je :twisted: te wachten. Dan weet je dat alles nog werkt. En vanaf dan kun je weer gaan tellen wat je vruchtbare periode moet zijn.
Je zou naar je HA kunnen gaan, maar ik denk dat ook die je zou aanraden het gewoon nog even rustig af te wachten. Het komt wel vaker voor dat je cyclus na stoppen met een hormoonhoudend anticonceptie-middel (pil of hormoonspiraal enzo) even van slag is en weer even zijn ritme moet vinden. Vaak hoor je ook dat je de eerste maand geen eisprong hebt.
Dus even die testen weg en gewoon wachten op :twisted: . Je maakt jezelf anders helemaal gek zo.
Geduld is een schone zaak Juf Biebels! :lol: :lol: (en mocht je binnen 9 maanden nog niet :twisted: worden, dan ben je gewoon hartstikke zwanger).
Pfff. Ik heb wel het idee dat jullie elkaar helemaal gek maken met al die testen. De verkoop van ZW-testen en ovu-testen schiet omhoog in NL sinds de Mei-stoppers 2008 zijn opgericht. :lol: :lol:
Ik ben het helemaal met pupke eens :thumbup:
Maar Biebels toch :hug: ik snap best dat je je zorgen maakt hoor.
Mocht je het voor je gevoel prettiger vinden dan kun je natuurlijk altijd voor de zekerheid langs de HA, is voor je gerustheid misschien toch het prettigst denk ik.
Je kan natuurlijk ook even naar je HA bellen en je probleem voorleggen.
Misschien dat hij je dan al gerust kan stellen.
:hug:
Zo…ben ook weer effe online. Vanavond een proefles stijldansen gevolgd en ons direct maar opgegeven voor de cursus in september. Eigenlijk meer voor Matthijs, ik heb een ruwe 8 jaar gedanst waarvan 3 op topniveau (inclusief landelijke wedstrijden), maar na 12 jaar niets gedaan te hebben is het eea wel een beetje weggezakt. En ik kwam erachter dat de dansen zich ook ontwikkelen, basisstappen zijn wat aangepast bij sommige dansen. Erg leuk en gezellig was het in ieder geval, en ik heb weer helemaal de kriebels voor het dansen en jezelf heerlijk verliezen in de muziek en beweging. Natuurlijk moet ik ook echt effe een complimentje maken aan mijn ventje…SUPER gedaan voor een eerste anderhalf uur op een dansvloer, ik heb zowaar zelfs af en toe echt het gevoel gehad dat ik aan het dansen was!
Nu even reageren:
Jensie: jij ook een strak gevoel dus? Ik heb het nog steeds en inderdaad ook van die misselijkheidsaanvallen. Maar niet 's ochtends, eerder 's avonds en dan ook zo’n weeïg gevoel erbij. Vaag hoor. Heb geen idee of mijn eisprong al is geweest, of ik hem nu heb of dat-ie nog moet komen, dus we wachten rustig af.
Pupke: ik begrijp niet zo goed wat je bedoeld met het elkaar gek maken met de testen. Ieder bepaalt dat toch voor zichzelf? Ik zelf laat mij er in ieder geval niet door opjutten en ga gewoon mijn eigen gang :mrgreen:
Biebels: … ik vind het toch zo vreemd joh, dat je negatief blijft testen! Misschien toch een paar dagen afwachten nog, maar ik zou inderdaad ook eens een bezoekje brengen aan de ha.
Dragon: Heeeel veel plezier het komende weekend, lekker voor je om er even uit te zijn. Wij zullen ons hier proberen te gedragen :mrgreen:
biebels misschien inderdaad ef afwachten maar toch, als ik in jouw schoenen zou staan denk ik dat ik nu toch wel heel graag zekerheid zou hebben en in ieder geval zou proberen ef langs de huisarts te gaan. Zegt die dat je moet afwachten dan zal je moeten wachten maar dan heb je in ieder geval gebrobeerd meer zekerheid te krijgen… Toch?
111 ja precies, ik heb die misselijkheidsaanvallen ook 's middags of 's avonds!! Hopelijk hebben we allebei de eisprong gehad en is het een teken…
pupke ja de winkels moeten vet extra zw-tests inkopen nu :lol: :lol: ik heb zowieso wel het idee dat er volgend jaar weer een babyboom zal zijn, iedereen in mijn omgeving zowat is bezig met weer aantellen of is alweer zwanger… :shifty:
:-* Jen
Die misselijkheid aanvallen komen mij oo kheel bekend voor hoor…gisteren tijdens de lunch pakte ik enthousiast een broodje cervelaat en toen ik hem voor me neus had liggen kon ik er niet eens naar kijken haha… verschrikkelijk
hee bon je kan toch weer testen vandaag??
Ben niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar:
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest omdat ik weer megaveel last van mijn blaas kreeg, zelfde verhaal als vorige week; urine laten testen en heeeele lichte eventuele infectie maar het was niet meer en niet minder geworden. Ik was het zat en heb een zwtestje gehaald… ik heb 'm vanmiddag gedaan (eigenlijk een beetje stom, nog veel te vroeg…) en tuurlijk was hij zoals gedacht negatief. :doh: Logisch. Stom he, als een vriendin zo vroeg al een test wil doen lach ik haar bij wijze van spreke uit omdat ik weet dat die niet positief aan kan geven en nu heb ik er zelf eentje veel te vroeg gedaan… :wall: Nu wacht ik met de volgende toch echt tot minimaal 2 dagen vor mijn nod (dat zou dus volgende week vrijdag zijn want volgende week zondag is mijn nod) aangezien ik toen bij Elynn ook 2 dagen voor mijn nod de positieve test had… En als die negatief is wacht ik de :evil: gewoon maar af…
Hallo iedereen,
ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Ik ben wel al in februari gestopt maar wilde me graag hier aansluiten omdat mijn zus ook hier zit. (Hopelijk samen zwanger! :dance: ).
Ik zal me even voorstellen,
Mijn naam is Baukje, ik ben 29 jaar en woon al 10 jaar samen .
We hebben een prachtig dochtertje Ayla van 21 maanden en gaan nu voor een 2e. Bij Ayla duurde het na het stoppen met de pil 5 maanden voordat ik zwanger was dus daar hopen we nu weer op! Ik heb 13 maanden BV gegeven en de minipil geslikt daarna ben ik weer een gewone pil gaan slikken, sindsdien varieert mijn cyclus tussen de 21 en 32 dagen dus ik heb geen idee wanneer ik het meest vruchtbaar ben. Hopelijk klussen we op de goede momenten (al zijn er natuurlijk geen slechte momenten)
groetjes
met sindsdien bedoel ik sind ik weer gestopt ben met de pil in februari
Hoi Baukje! Welkom hier, klets lekker mee! Wij zijn in eerste instantie na het stoppen met de pil de eerste cyclus aangeteld, maar dat ging helaas na 6 weken mis. Daarna zijn we ook na 5 maanden weer aangeteld en daar is ons dochtertje Elynn uiteindelijk uit geboren!
Ik ga ook voor jou hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor een snelle positieve test, succes :lol: !
hey Jensie, wat zit je me nou gek te maken hier hahahaah ik wilde eigenlijk wachten tot zondag, dat zit ik hier uitgebreid te vertellen, maar weet niet of ik het kan volhouden… ik heb de testen wel op voorraad… dus mischien toch wel vanaaf… even kijken hoe lang ik me in kan houden hahaahaha
Zondag pas testen? Oepsie, sorry, daar had ik dan even overheen gelezen :shifty: … (o jee, ik maak de laatste tijd wel blunders hier zeg… :oops: )Kan ook hoor, dan heb je inderdaad nog meer zekerheid…
Maar als je het toch snel wil testen zou ik het niet vanavond maar morgenvroeg doen, met de eerste ochtendurine. Dan test je het betrouwbaarst qua moment van de dag.
Maar 't is jouw test, ik wil 't je zeker niet moeilijk maken…
…ik ben alleen heel benieuwd :mrgreen:
Bon: Ik dacht ook dat je vandaag ging testen…maar heb even terug gelezen en je zegt inderdaad alleen maar dat je NOD vandaag is…en al wat van gemerkt???
Baukz: Welkom bij de gezellige club!! Hoop dat het voor jou ook snel raak zal zijn…enne wie is jou zus hier???
Biebels: Wat vervelend die onzekerheid zeg…hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!
Jensie: Je loop dus gelijk op met mij…nog even een ruime week in spannend!!
Ga vanavond gezellig naar een personeelsfeest…ben met de auto, dus hoef geen smoesjes te bedenken dat ik niks drink :lol:
Ellen: Da’s mooi makkelijk inderdaad! Gelukkig hoef ik er niet zo moeilijk over te doen, lust af en toe wel eens een wijntje, maar ik drink vaker niet dan wel dus bij mij valt het helemaal niet op. Zou 't ook niet kunnen denk ik, een leugentje om bestwil. Heb een vrij open gezicht, dus mensen die me ook maar een beetje kennen zien meteen als ik niet helemaal de waarheid vertel… Soms wel lastig, maar meestal vind ik het wel prima. Zo weet iedereen meteen wat-ie aan me heeft. :mrgreen:
Hahaha, Jensie, jij bent bijna nog erger dan ik!!! Overigens heb ik nog steeds dezelfde klachten hoor, had gehoopt dat het vandaag over zou zijn, maar helaas.
Baukz, leuk dat je erbij bent! Ben natuurlijk nu wel heeeel nieuwsgierig wie jou zus is dan! :mrgreen:
En, dames…nog ongelukjes gehad vandaag? Ik heb er eigenlijk nooit zo’n last van, van vrijdag de 13e…