Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Goede middag meiden

Wat een geklets weer hier !!!

Ik heb niet heel veel te melden alleen dat ik nog niet echt kwaaltjes heb en er een beetje onzeker van word betrap me er weleens op dat ik bang ben dat het mis gaat terwijl ik natuurlijk weet dat de kwaaltjes nog kunnen komen.

Pupke ik hoop dat het deze keer wel is gelukt !!

Biebels jammer dat je vriend niet mee denkt en dat ze geen digitale test meer hadden heb die van mij bij de kruidvat gehaald.

Pupke, succes vandaag.

Hopelijk valt het mee en kun jullie er straks ook voor gaan!

En op vakantie in de vruchtbare periode komt daar natuurlijk wel bij van pas :lol:

Ik ga mezelf denk ik een kok-verbod geven voor de laatste dagen voor mijn NOD. Wat een aantrekkingskracht zeg. Zit mezelf onbewust toch een beetje gek te maken. En ik was nog zo van plan om het allemaal RUSTIG af te wachten :frowning:

Tamara, jammer dat het (nog) niet raak is. Succes de volgende ronde :thumbup:

Ellen, ik voel mijn eisprong vrij duidelijk. Inderdaad van die steken.

Net of je een steek in je zij hebt, maar dan iets feller. Nu dus de spannende tijd van het wachten. En nu maar proberen om je niet gek te laten maken… :smiley:

Groetjes Garfield

Nou hij is er eindelijk uit hoor!

Pff, ze belde eerst al op van het ziekenhuis dat ik een uur later mocht komen omdat ze de instrumenten nog niet hadden gesteriliseerd…Nog langer wachten…

Daar duurde het ook nog erg lang voor we eindelijk werden geholpen.

Maar de ingreep zelf viel me heel erg mee. Ik kon zelf meekijken via de camera, heel mooi om mezelf een keer van binnen te zien. :lol:

M’n baarmoeder zag er als een mooi nestje uit. De gyn heeft er met spiraal erin nog een paar mooie foto’s van gemaakt en toen trok hij hem er zo uit. Viel heel erg mee dus. Alleen al het water dat ze tijdens de ingreep naar binnen spuiten loop er nu nog uit… :lol: :lol:

Ik voel het nu nog wel een beetje maar ik heb er geen last van.

Nu zijn we er ook eindelijk klaar voor dus! :dance: :dance:

Hopelijk hebben we meer geluk met zwanger worden dan met die spiraal.

Pupke: Oh wat lekker dat het zo goed is gegaan…nu kan het dus echt beginnen. Dat zal vast wel beter lukken da nmet spiraal :lol:

Garfield: Maar hoel lang houden die steken bij jou dan aan…want had het maar heel even en dan een paar keer verspreid over de dag…dus niet continu…beetje zeurend drukkend gevoel zeg maar!!

Pupke: gelukkig dat nu het zo goed ging! Hopelijk gaat het zwanger worden nu ook snel! :wink:

Ellen: ik had vorige maand 2 dagen last van steken in m’n zij en ook zo’n zeurend gevoel. 12 dgn later kwamen de :twisted: :twisted: , dus ik denk dat dat m’n eisprong was. Ga er deze maand even extra op letten of ik 't weer voel.

Tamara: jammer! Success in de volgende ronde…

Jensie & Biebels: al meer duidelijkheid??

Oh, alle nieuwe meiden: welkom!!!

oke dus misschien toch m’n eisprong gevoeld…zal het de volgende ronde eens goed in de gaten houden, tenzij de volgende rond natuurlijk niet komt :lol: :pray:

Hmmm…zeurderig gevoel herken ik wel vandaag. Heb last van mijn onderbuik, midden in. Beetje een strak gevoel en net alsof ik spierpijn ofzo heb. En wat last onderin de rug. Dacht al dat het mn ongi zou zijn, maar dat zit meer in de liezen en aan de zijkant. Als ik zo lees zou het dus heel goed mn eisprong kunnen zijn?

Hey Biebels: had je berichtje gemist… tuurlijk wil ik op t lijstje! Wat vor gegevens heb je nodig?

x

garfield goh bekend gevoel! Ik was ook al aan een kok-verbod te denken omdat het me ongeduldiger maakt… Maar van de andere kant is het ook weer zo leuk om hier mee te kletsen :mrgreen:

tamara jammer meid, hopelijk volgende keer meer geluk! :pray:

ellen ik voelde mijn eisprong al toen we voor de eerste gingen en nu had ik ook het idee dat ik het weer voelde, als een soort steekje(s) aan de zijkant, beetje ter hoogte van de lies. En ik zag het ook duidelijk aan meer (draderige) afscheiding. Ik ga hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!

charity maak je maar niet gelijk druk over het niet hebben van kwaaltjes, die heb ik tot een week of 6 a 7 ook niet gehad toen ik van Elynn zwanger was hoor! Komt vanzelf wel een keertje :wink: En het hoeven er niet eens zo veel te zijn, ik was alleen maar wat vermoeider dan normaal maar verder merkte of zag ik de eerste tijd niks! Don’t worry meid! :hug:

pupke ik zei toch dat het vast zou meevallen :mrgreen: nu staat het licht voor jullie helemaal op groen, go for it! :dance:

squirrel nee die duidelijkheid heb ik pas de 22e helaas… dus nog even wachten… (als me dat zo lang lukt, hihi)

111 jaaaa dat heb ik ook, dat strak gevoel in de buik! Zouden we dan allebei…?? :pray: :pray:

Ik werd me toenstraks toch een partij duizelig en misselijk!! Dat heb ik al een tijd niet meer gehad… Toen de duizeligheid weggetrokken was bleef de misselijkheid nog even aan houden… Wie weet heeft het heeeel misschien toch een oorzaak, hihi… Ik moet nog 10 dagen afwachten en dan weet ik het… Ondanks dat ik weet dat de kans maar klein is dat ik al zwanger ben heb ik op de een of andere manier nog steeds wel dat gevoel, al weet ik niet waar het vandaan komt… Maar ja, misschien hou ik mezelf onbewust voor de gek omdat ik het zooo graag wil… :roll:

:-* Jen

Hey Jensie; ja echt heeel apart dat gevoel… nou ja, k wacht gewoon maar "rustig"af haha! Wanneer heb jj je NOD dan?

Hey Dragon; het zou best kunnen dat ik te vroeg heb getest inderdaad! Ik hoop het haha… morgen me NOD dus ben benieuwd! Je hoort het wel x

Hoi Ellen heb eigenlijk nooit steken tijdens me ei, ik heb alleen die dag onwijze hoofdpijn :?

Hmmm moet nog even wennen hier hoor :smiley: mar zal volgende keer alles in 1bericht zetten wel zo handig en wat overzichtelijker hahaahah :lol:

bon hihihi zo kan het ook, is in ieder geval altijd overzichtelijk :wink: :lol:

Mijn NOD is 22 juni, over 10 dagen (zie mijn banner onderaan de berichtjes die ik post :wink: )…

Succes met testen morgen, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je!!!

Even ter verdediging van Johan: hij is NU een zwangerschapstest aan het halen. Geen digitale, maar een ‘gewone’ (en nu maar hopen dat hij ze kan vinden, want erom vragen doet 'ie vast niet) :pray:

@Biebels: :thumbup: :thumbdown: :pray:

@pupke: Ik ben blij om te horen dat het nu toch gelukt is en dat het mee viel. Nu kunnen jullie er helemaal voor gaan :smiley:

Ik zal vanaf morgen tot maandag niet meer posten want dan zijn we er een weekend tussen uit :smiley: Dus aub niet te veel beppen dat scheelt een hoop na lees werk :mrgreen:

biebels ik ga ook voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !!! Ga je 'm ook vanavond doen of morgen?

dragon veel plezier op jullie weekendje weg! 8) Enne… dat beppen; ik ben toch bang dat er niet echt minder op gekletst wordt, hihi… Dus dat wordt inhalen volgende week! :wink: :lol:

Zo negatief als maar kan :wall:

He wat sht voor je meis!!! :frowning: :hug: Misschien dan toch je :evil: afwachten en hopen dat het de volgende ronde raak is… Of is er nog een kansje dat je alsnog te vroeg hebt getest…?

:-
Jen

@jensie wrote:

He wat sht voor je meis!!! :frowning: :hug: Misschien dan toch je :evil: afwachten en hopen dat het de volgende ronde raak is… Of is er nog een kansje dat je alsnog te vroeg hebt getest…?

:-
Jen

Wat is het maximum aantal dagen dat een cyclus kan duren? Ik was 3 mei ongesteld, dat is dus nu een cyclus van 40 dagen. Bah, ik kan wel janken :cry: