Oh, leuk. Gaan jullie ook altijd met de camper op vakantie?
Is je vriend ook echt een sleutelaar?
Ik had vroeger ook een vriendje met een eend (2CV). Ik was gekker op die auto dan op hem. :lol:
Helemaal te gek om met zo’n oldtimertje op vakantie te gaan.
M’n vriend wil ook nog wel eens een sleutel autootje te kopen. Hij gaat samen met z’n broer nog wel een paar T3’s opknappen om te verkopen.
We hadden dit jaar ook bijna een T3 pickup gekocht. Maar ik kon niet bij het gaspedaal. :lol: (te korte beentjes)
Het was er wel een met een dubbele cabine want er moeten natuurlijk wel een paar kinders inpassen. Maar ik paste er niet in en als vaste auto was hij toch wel een beetje te oud en misschien wel wat onhandig met zo’n open bak.
We moeten straks sowieso een andere auto kopen omdat we nu een tweezitterje hebben.
vanholland welkom hier!! :mrgreen: Hopelijk is het voor jou ook snel raak!
bon ja moeilijk he, geduld houden! Ik weet er alles van :roll:
111 ik hoop toch voor je dat het geen ongi is maar voortekenen op een posi-test!
charity alledrie de keren in 1x raak??? :shock: jeetje wat een geluk!! Moet eigenlijk gewoon niet kunnen he?? :naughty: (kben niet jaloers… :liar: )
Hier nog steeds wachten, wachten, wachten… Ondanks dat de gevoelige (.)(.) en de grieperige klachten weer verleden tijd zijn heb ik wel nog steeds last van dat spanningsgevoel in de buik af en toe…
Vanmorgen “de verloskundigenpraktijk” op tv en ondertussen ook nog eens steeds maar mail van nieuwe berichten hier, dat is niet goed voor mijn geduldigheid… :lol:
We hebben nu iedereen verteld over onze “bouwplannen” en gelukkig vielen alle reacties deze keer mee. Er is wat meer vertrouwen en daar zijn we blij mee (anders hadden we ook ons eigen gevoel gevolgd hoor, het is alleen wat prettiger als je familie er ook achter staat…)
:-* Jen
pupke tegelijk gepost,hihi
Spannend, nog maar 3 dagen tot je nod!!
Nee we gaan nog niet echt met de camper op vakantie wel kamperen binnen Nederland zoals bijvoorbeels weekens meetings.
Na deze meeting gaat de bus volledig uit elkaar en wordt deze volledig gerestaureert. En dan is het de bedoeling dat hij Frankrijk haalt.
Het moterblok is zo juist al helemaal gedaan zit nu een 2 liter in en dat is best leuk.
Veel mensen willen niet achter een oldtimer rijden omdat ze vaak niet harder dan 80 gaan.
En dan is het best leuk om die gezichten te zien als zo’n oldtimer bus je in eens met 140 inhaald
Mijn vriend zijn broer + neef zijn beiden 1e monteur en daar heeft mijn vriend het weer van geleerd erg hanig zo’n sleutel graage familie.
Naast onze 2 oldtimers hebben we ook een “new timer” hoor.
Een vw t4
EN ik ben helemaal :inlove: op mijn knal roze kever :mrgreen:
Eendje is ook erg leuk hoor en daar rijden ook hele leuke karretjes van rond
We gaan altijd naar de Bugs meet Dugs meeting in IJmuiden.
Heel erg leuk om eendjes en kever bij elkaar te zien
Nou niet echt spannend want wij zijn nog niet begonnen. Dus het is zekerweten nog niet raak. Morgenochtend wordt mijn spiraaltje verwijderd en dan kunnen wij er pas echt voor gaan.
Alvast heel veel succes morgen he… probeer als het wat lukt lekker te ontspannen en goed je pijnstillers innemen he :naughty:
Ik hoop zo dat het morgen gaat lukken zodat jullie ook lekker aan de slag kunnen.
En dat we volgende cyclus samen positief kunnen gaan testen
Maar zo als je vast al gemerkt hebt ben ik altijd zeer positief ingesteld
Ga even lekker de hond uitlaten En even gleuren wat mijn mede buurt genoten uitspoken met een lader tegen mijn huis.
Volgens mij wordt het hier in eens heel erg orange :roll:
Pupke: heel veel succes morgen!!
Toen we eindelijk tijd hadden om boodschappen te doen, was de Etos al dicht, en bij de C1000 hadden ze alleen de Predictor en een merkloze. Ik heb dus geen test in huis gehaald (Johan vindt het ook een belachelijk idee, hij denkt niet echt met me mee :wall: )…
en een benzine station hebben die ze niet?
Ik heb ooit eens met een vriendin daar eentje vandaan gehaalt
Voor haar dan he
Dankjulliewel. Ik ben vandaag de hele dag druk aan het werk geweest dus ik heb er nog niet veel aan kunnen denken.
Ja Dragon, ik neem morgenochtend braaf de pijnstillers in.
Ik ga er toch wel vanuit dat het nu wel gaat lukken omdat dat ding eruit te halen. :?
Dan eerst ongi, en dan gaan we precies op vakantie in de vruchtbare periode. En aangezien we dan altijd wat meer “pimpampetten” dan gewoonlijk kan het maar zo in 1 raak zijn.
Ik hoop het zo.
Als ik terug kom mag ik testen. Ik twijfel nog of ik alvast een test meeneem op vakantie maar ik denk dat het beter is omdat niet te doen.
Balen Biebels. Je bent nu al wel lang over tijd.
Nou ik ga lekker een filmpje kijken en ondertussen een nieuw zomertopje inelkaar naaien.
Jullie lezen morgen hoe het is gegaan.
Alvast heel veel suces meid voor morgen :thumbup:
En wie weet ga je wel met zijn tweeen op vakantie en kom je met zijn drieen terug
Jensie, from your lips to god’s ear… :mrgreen:
Moosje, hihi, ik hoop het ook maar eigenlijk is het niet zo belangrijk. Als het maar wel zo is bij een zwangerschapstest, hahaha.
Pfff…voel me zo zweverig in mn hoofd…net alsof ik teveel gedronken heb en mijn ledematen niet helemaal onder controle heb. Hahaha, lastig uit te leggen! Een beetje dat gevoel wat je kan hebben als je op het punt staat in slaap te vallen, maar net niet. Heel apart, weet eigenlijk niet of ik het fijn of vervelend vind. Zal wel door de acupunctuur komen, had vandaag weer een sessie en de afgelopen week kreeg ik dit gevoel steeds meer. Natuurlijk extra geprikkeld door de naaldjes denk ik en nu dus trillerig en zweverig. Hopen maar dat t morgen over is want ik laat alles ook uit mn handen vallen. Maar wat zeggen ze ook alweer…scherven brengen geluk, toch? Nou dames, dan heb ik jullie hierbij ontzettend veel geluk gebracht, hahahaha.
Hallo meiden,
Nog bedankt voor de felicitaties.
Heb een gezellige dag gehad.
Had me voorgenomen om vandaag alles weer door te lezen en te reageren, maar ja, je ziet het…alweer bijna half elf…
Morgen weer vroeg op, werken en 's avonds een afdelingsuitje. Wordt dus een lange dag.
Zie iig dat er al een 2e zwangere is, GEFELICITEERD!!!
Probeer vrijdag weer even tijd te maken…
Fijne avond nog en slaap lekker
Hey Pupke. veel succes vandaag! Hoop dat je niet te veel last heb… bij mij viel het reuze mee hoor, dus ik hoop voor jou ook!
Heb gisterenochtend negatief getest, maar heb zo het gevoel dat ik wel zwanger ben… heel apart dit… ben er bijna van overtuigd, maar toch laat ik het in me koppie niet echt toe ,want anders is die teleurstelling zo groot… komt dit jullie bekend voor?
x
Bon dat komt me heeeel bekend voor! Zoals ik al zei; ik zou ook zweren dat ik zwanger ben al weet ik niet waarom… Heb geen duidelijke eventuele tekenen (meer) dus nog niet eens een duidelijke aanleiding om te denken dat het raak zou zijn… En ik probeer het inderdaad ook niet toe te laten in mijn koppie vanwege de (waarschijnlijke) teleurstelling die ik straks weer ef te verwerken krijg…
Pupke sorry :oops: dat wist ik niet. Veel succes vandaag! Bij mij is het met zetten en weghalen van de spiraal heel erg meegevallen, khad geen pijnstillers nodig. Jij hebt straks vast dezelfde ervaring!
Hoi Zonnetje welkom terug! :mrgreen:
Hoi meiden,
Wat hebben jullie een hoop gekletst tijdens mijn afwezigheid
Ik moet eerst maar even bijlezen denk ik.
Hier weinig bijzonderheden.
Testen voor mijn NOD ga ik de eerste ronde maar niet aan beginnen :roll:
Groetjes Garfield
@Pupke: Hoe ging het bij de gyn?? Hebben ze hem deze keer wel kunnen verwijderen??
@Bon: Misschien heb je nog tevroeg getest?? misschien nog een week wachten en dan nog een keer opnieuw testen?
Ik ga door naar de tweede ronde!
Dames wat een pagina’s met tekst weer…ik had even problemen met m’n computer, dus kon het allemaal even niet bijhouden!!
Nu proberen alles door te lezen, maar het is zoveel, dus ga niet overal op reageren dit keer :oops: Sorry daarvoor!!
Pupke: Ben je al geweest?? Ik hoop dat het dit keer wel gelukt is en dat je niet al te veel pijn hebt gehad
Voor een aantal spannend hier lees ik…sommige heb zelfs al het idee dat ze wanger zijn, ik hoop het echt voor jullie en ook voor de rest natuurlijk!!
Hier afgelopen weekend of net na het weekend denk ik m’n eisprong gehad…tenminste dat hoop ik…niet gevoeld…gisteren wel wat steken in me onderbuik (hebben degene die het wel voelen dit ook tijdens of na de eisprong??). Vanaf maandag bijna tot geen afscheiding meer. Nu dus weer even geduld hebben…ben dit keer wel iets zenuwachtiger dan vorige maand, gewoon raar gevoel in me buik!! Ik hoop het zo
Oh ja iedereen die nieuw is welkom!!