Biebels, dan zal ik nog even wat doorgeven. We gaan voor de 1e en zitten in de 1e ronde en ik ben 32.
Ga je vandaag nog testen of morgen met ochtendurine??
Spannend!!
Groetjes Garfield
Balen joh Moosje; ik heb ook vanochtend getest met zoān sensi ding dus een paar dagen voor me NOD en helaas negetief, maar misschien heb ik toch te vroeg getest⦠ik kon me nieuwsgieringheid niet in bedwang houden hahaahahahahā¦
Jij ook heeel veel succes biebels :thumbup:
@Biebels wrote:
:think: Kan heel goed, want ik zit, ehhhhhh, nogal vaak op internetMaar vertel, wie ben je dan? :lol:
Van de puzzels van Monaā¦we hebben ook een tijdje gemaild over Mona 1 in februariā¦en soms gechat!
Op Breinstein ben ik K3ā¦
Goedemiddag dames, jemig wat zijn jullie fanatiek geweest op de vroege ochtend
vanmorgen voor de zekerheid even een digitaal zwtest gedaan en zo als ik zelf al dacht negatief.
Jammer, want als iemand dat zegt krijgt je toch nog een heel klein beetje hoop, maar weet nu wel waar ik aan toe ben
Ik ga nu pas weer testen als ik rond mijn nieuwe NOD zit en dat duurd helaas nog wel even.
Voor de nieuwe meiden WELKOM
@Moosje: Jammer dat je test negatief was, op naar de volgende ronde.
@Jensie: Misschien heb je toch nog een heeeeel klein gelukje deze maand ik hoop het zo voor je
@Biebels: Hopelijk bied een digitale test je meer duidelijkeheid en anders misschien toch even overlegen met de huisarts??
goeie middag dames en heer (of is hij ons nu alweer zat)
bon en garfield welkom
moosje jammer meid hopelijk de volgende ronde beter nieuws.
charity ik heb de eerst ook best veel pijn gehad in mijn buik.
zo ga zo weer werken
Hij is de laatste tijd inderdaad wel erg rustig
Ja wat denk je, er wordt heel wat van hem verwacht nu⦠:lol: :lol:
Welkom Bon en Garfield!
haha daarom is 111 de laatste tijd ook zo stil :mrgreen:
Nou wel lekker actie het forum hier! wel gezellig hoor⦠nou ik wacht nu ook maar me NOD af en ga niet meer testen omdat ik zoooooo nieuwsgierig benā¦bennu alleen maar teleurgesteld
Dus op naar de volgende keer zeg ik maar⦠of misschien heb ik toch te vroeg getest en komt er nog wel iets positiefs uit :thumbup: maar haha
@bon wrote:
nou ik wacht nu ook maar me NOD af en ga niet meer testen omdat ik zoooooo nieuwsgierig benā¦bennu alleen maar teleurgesteldDus op naar de volgende keer zeg ik maar⦠of misschien heb ik toch te vroeg getest en komt er nog wel iets positiefs uit :thumbup: maar haha
Bonā¦ik heb gisteren positief getest: 3 dagen voor mijn NODā¦
Ik las ergens dat je HCG elke 2 dagen verdubbeltā¦vaak is de hoeveelheid HCG pas enkele dagen na je NOD op een behoorlijk peil om bij een test aangetoond te wordenā¦Ik kon niet wachten met testen (ook omdat ik klachten had en bij de HA was geweest) nu kan ik mijn gesprek met haar vrijdag een aantal klachten die ik omschreef als " al een tijdje niet fit zijn" een oorzaak geven.
Hallo allemaal
Ik ben ook in mei gestopt. Mag ik met jullie meekletsen
Hoi VanHolland (leuke naam :mrgreen: ), tuurlijk mag je mee kletsen! Jij hebt ook al zoān mooie banner, heb je al getest?
Heb al 2 testen gedaan en allebei negatief. Dus ik wacht rustig af of alles nog op gang komt
Pfffff Dragon, Pupke en Mariscaā¦wij zijn overdag allebei druk aan 't werk voor de baas hoor! Jullie kletsen zoveel af, kan het bijna niet bijlezen 's avonds!!!
En eh Matthijsā¦tja, die is druk met allerlei klusjes in huis die er al een tijdje liggen en het lijkt erop dat hij nu nesteldrang heeftā¦whahahaha.
Zal 'm vanavond als hij thuis is wel effe een hintje geven dat zijn harem hier hem mist :mrgreen:
Garfield, jij ook hier? :mrgreen:
Biebels, ik schaar mij achter de fans die gaan voor zwanger bij je hoorā¦je bent al zolang overtijd, het kan bijna niet anders! Ga voor je dat je nu snel duidelijkheid hebt.
Charity, je kunt wel misselijk zijn, maar toch zou ik graag met je ruilen hoorā¦Wil ook een beebje in mijn buik :mrgreen:
Hier is ondertussen niets veranderd. Beetje opgeblazen gevoel, pijn in de onderbuik en erg moe, denk dat mn ongi eraan zit te komen. Van de tests word ik niets wijzer, de ene keer wel een licht streepje en de andere dag nietsā¦Heb volgens mij mn ei ook niet gevoeld dus ik ben zeer benieuwd wanneer de :evil: nou komen. Ondertussen knuffelen we lekker door, heerlijk!
haha nu weet je waarom ik zo gestrest werd van die testen
De enige ovu testen die echt duidelijk zijn, zijn die digitale van clearblue maar ja die zijn meteen Ć¢ā¬33,- :? als je dan 3 a 4 wkn moet blijven gebruiken en dan ook nog 2 keer per dag moet testen wordt het wel erg duur.
Ik had het ook steeds dan wel weer iets en dan weer niets, dat heeft te maken met de schommeling van het LH in je lichaam dat elke dag weer anders is.
Daarom kun je ook ineens van helemaal niet naar positief gaan.
Wij gaan dit weekend lekker weg naar Budel (VW oldtimer evenement) en daarna gaan wij hier in huis ook nog wat klussen klaren en dan komt er een groot te bord ātekoopā in de tuin, ja wij gaan opzoek naar een ander nestje voor onze evt beeb :mrgreen:
@VanHolland: Welkom hier en ook meteen spannen voor jou
Leuk een VW event! Hebben jullie ook een kever?
Mijn zwager is er helemaal gek van. Hij heeft er een stuk of 6 uit elkaar liggen (jammergenoeg maar 1 die rijdt).
We hebben hem wel eens een weekendje geleend. Super leuk om in zoān ding te crossen.
Van holland, Welkom!! Ik hoop ook voor jou dat je snel iets wijzer wordtā¦
111, Ik hoop voor je dat je binnekort 2 vette strepen op je test hebt staanā¦
Dragon, als je in budel bent, kun je hier hier ook wel koffie komen drinken⦠Ik woon in Weert⦠:mrgreen: Ik ben er nog nooit geweest. Mijn schoonzus en haar man gaan er wel altijd naar toe, maar ze is 2 weken geleden bevallen van haar dochtertje, dus ik weet niet of ze er komend weekend bij zijnā¦
@Garfield wrote:
Bedankt!
Inderdaad erg spannend. Ik probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven, maar dat lukt niet zo makkelijk als mān vriend de eerste buikfoto al wil maken, ha ha :lol:
Charity, ik zie dat jullie voor de tweede gaan. Was het de eerste keer ook zo snel raak? En had je deze keer al een voorgevoel of symptomen?
Groetjes Garfield
bij de eerste ook de eerst ronde raak de tweede keer was in 1x schieten :lol: raak en deze keer ook :lol: weer de eerste ronde dus jah ben toch wel behoorlijk vruchtbaar :inlove:
de tweede keer wist ik het al voor de test en heb ik getest omdat ik het zeker wist maar deze keer niet.
nu ben ik gaan testen 1 dag voor mijn NOD omdat ik rare geurtjes rook :inlove:
Ja wij hebben een kever en een T2b westfalia (=oldtimer camper)
De familie aan mijn vriend zijn kan ik helemaal VW oldtimer gek dus ja, ook ik werd al gauw besmet met het virus :mrgreen:
Het is gewoon mega leuk en vooral de meetings zijn allemaal heel erg gezellig met Budel weekend als hoogte punt uit vele landen komen ze met hun VW oldtimer dus das altijd mega gezellig en een enorm feest.
Wij vertrekken hier met hele kolonie van kevers, T2 en T1tjes en dat trekt altijd veel bekijks onderweg en hoe dichter bij we bij Budel komen hoe meer je er tegen komt en hoe groter de stoet wordt dus onderweg begint het feest als.
Even een link voor de nieuwsgierige onder ons http://www.beautifulbudel.nl/talen/talen.htm
@Moosje: Zo dicht in de buurt en nog nooit geweest schaam je :naughty:
Weert is een heel leuk dorp/stad? Een oude vriend van mij woont daar ook.
Koffie mag je ook meenemen naar Budel hoor haha