Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Bon welkom en succes met het zwanger worden… Met de vorige zwangerschap was ik na het verwijderen van het spriraaltje meteen de eerste ronde zwanger… Mijn schoonzusje ook… Geeft misschien wat hoop… :wink:

Dragon en Jensie, ik hoop dat jullie snel zwanger zijn… :pray:

Biebels, Ik geloof je meteen dat het niet leuk is… Ben je al bij een ha geweest?? (of heb je dat al ergens neergeschreven??) :hug: Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt…

Hier heb ik vanmorgen getest met een digitale en ik ben niet zwanger… Dus ik wacht geduldig op de :twisted: :twisted: .

Ach, ik zie het toch wel een klein beetje positief, nu kan ik tenminste nog een beetje carnaval vieren, al dan niet met een dikke buik… :wink:

En als ik vandaag ongesteld word, wat wel zou moeten, dan is mijn volgende nod op de verjaardag van Juul… Dat zou wel een mooi kadootje voor hem zijn (hij begrijpt het toch nog niet, maar ja…).

Ik ga deze ronde wel beginnen met temperaturen…

Biebels als ik jou was zou ik eens een digi-test van clearblue proberen (zijn betrouwbaarder dan die van internet en geven meteen duidelijkheid) en anders inderdaad misschien even langs de huisarts en op HCG laten prikken… Succes!

Echt vreemd; de kans dat ik nu zwanger ben ik maar zo piepklein maar toch zou ik zweren dat het raak is, ik weet niet waarom… Ik heb geen gevoelige (.)(.) meer maar wat ik wel voel is een raar soort pijn in mijn onderbuik als ik moet hoesten of me uitrek, het voelt een beetje alsof er dan daar iets op spanning komt te staan (zijn er mensen die dat ook wel eens gehad hebben onder een zwangerschap?). Dat had ik bij de zwangerschap van Elynn ook. Van de andere kant dacht ik vorige keer ook dat het wel eens raak zou kunnen zijn maar dus niet… zucht… zo spannend!!

:-* Jen

Moosje jammer meid !!

Nu afwachten op de :twisted: inderdaad ben benieuwd wanneer en of ze komen.

Zal ik je vertellen dat ik twee dagen voor de positieve test ook al had getest en het negatief was.

Heb je wel al tekenen van een menstruatie ?

Hee Moosje echt balen meid! Klein kansje misschien nog dat je te vroeg hebt getest maar zo niet dan hoop ik voor je dat de :evil: snel doorzetten zodat je door kan naar de volgende ronde!!

Ik voel eigenlijk nooit iets als ik ongesteld word, ik krijg pas buikpijn buikpijn als ik een dag ongesteld ben… Ik had de vorige zwangerschap juist wel buikpijn rond de tijd dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden…

Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie voegen?

Ik ben ook in mei gestopt… althans, we hebben het vanaf januari drie maanden veilig gedaan en zijn nu in onze eerste ronde.

Vriendlief is er van overtuigd dat het raak is. Ik heb mijn eisprong ook gevoeld, dus we hebben in ieder geval onze kans benut.

Verder voel ik niets bijzonders. Alleen af en toe wat eisprong-achtige steken. Maandag mijn NOD dus het begint flink spannend te worden.

Groetjes Garfield

Haha… Biebels zet mijn nod maar op 9 juli… De :twisted: :twisted: zijn stipt op tijd…

Garfield welkom meid !!

En wat spannend 5 dagen voor de NOD en dan kunnen die dagen zolang duren !!!

Garfield, welkom en ik hoop dat je vriend gelijk heeft!!

Moosje jammer !!

Wel fijn dat je z’n regelmatige cyclus hebt .

Op naar de volgende maand !! :-* :-*

wat heb je trouwens een prachtige foto’s in je avatar !!

Dank je Charity… :inlove: Die prachtige foto’s zijn niet zo moeilijk als je een prachtig mannetje hebt… :mrgreen:

Moosje, ik voel je met je mee.

Biebels, mijn nieuwe NOD is 10 juli. Ik reken nu maar op 30 dagen ipv 28.

Ik denk dat ik de komende maand ook die ovu-testen eens uit ga proberen. Ben benieuwd.

Nog steeds veel last van de :twisted:

Maar als ik eerlijk terug denk aan voor de zwangerschap lijkt er niet zo veel veranderd te zijn. Behalve dan die extra druk aan de onderkant dan, maar dat zal inderdaad wel wat met opnieuw wennen te maken hebben.

Anke

Garfield welkom!!!

Moosje jammer meis! Maar wel fijn dat de :evil: nu toch zijn doorgezet zodat je verder kan naar de volgende ronde!!

Bedankt!

Inderdaad erg spannend. Ik probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven, maar dat lukt niet zo makkelijk als m’n vriend de eerste buikfoto al wil maken, ha ha :lol:

Charity, ik zie dat jullie voor de tweede gaan. Was het de eerste keer ook zo snel raak? En had je deze keer al een voorgevoel of symptomen?

Groetjes Garfield

Welkom hier, Garfield, ik heb je ongevraagd al op het lijstje gezet :oops: :angel:

Ik ga vanmiddag maar eens een digitale test kopen…

Garfield Welkom hier, spannend deze laatste dagen voor je NOD!

Bon Ook welkom…spiraaltje eruit…zeker spannend!

Breek ff in…

JAMMER MOOSJE!! :-*

Breekt uit…

@Biebels wrote:

Ik :thumbup: :thumbup: nu al voor je! Hoop dat het je duidelijkheid geeft!!!

ps…Biebels…realiseer me dat ik je nu ook van een ander forum ken…jij hebt ws geen idee, want ik gebruik hier een compleet andere nick.

Moosje: jammer voor je…wel fijn inderdaad dat je blijkbaar een regelmatige cyclus hebt…succes alvast voor de komende ronde!!!

@Mandala wrote:

@Biebels wrote:

Ik :thumbup: :thumbup: nu al voor je! Hoop dat het je duidelijkheid geeft!!!

ps…Biebels…realiseer me dat ik je nu ook van een ander forum ken…jij hebt ws geen idee, want ik gebruik hier een compleet andere nick.

:think: Kan heel goed, want ik zit, ehhhhhh, nogal vaak op internet :angel: Maar vertel, wie ben je dan? :lol: