Jammer voor je Anke…
Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag (weet wel dat ik er de eerste maanden na mijn bevalling niet aan moest denken…) Wat ik wel wist toen, was dit eigenlijk heel snel wel een 2e wilde, maar niet zo kort op elkaar.
Helaas heeft het bij mij door mijn scheiding langer geduurd dan gepland, maar dat zijn dingen die je niet in de hand hebt.
even een ego bericht heb nu een zeurderige pijn in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden .
Niet fijn !!!
@charity wrote:
even een ego bericht heb nu een zeurderige pijn in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden .
Niet fijn !!!
Zeker niet fijn, gewoon een rotgevoel…lekker languit op de bank?
Mandala: GEFELICITEERD! :dance: :dance:
Mandala. gefeliciteerd!!! Super zeg… Geniet evan!!
Hier is het allemaal rustig…
Mandala: Ja nog een zwangere van de mei-stoppers. GEFELICITEERD!! :dance: :dance:
En wat kan zo’n test veranderen zeg, de ene dag negatief, en de dag erna POSITIEF!!
Charity: Gelukkig zijn jou ouders wel enthousiast…iedereen van één kant trotse opa en oma!!
Ik hoop dat je deze zwangerschap niet al te ziek gaat worden lijkt me geen pretje!!
Anke: Wat jammer dat de :evil: weer langsgekomen zijn
Pffff, ik ben uitgeblust na de laatste rapportgesprekken, maar ik MOET gewoon even reageren!
Ik loop een beetje achter, dus vergeef me als ik niet iedereen noem.
Als eerste natuurlijk: Mandala, gefeliciteerd!!! :dance: Zal zo meteen het lijstje even aanpassen, goed zeg!
Charity: vervelend die buikpijn, maak je je zorgen? :hug: Die misselijkheid is het enige waar ik tegenop zie, ik ben bij Leonie ook zo ziek geweest. Toen lag ik gewoon hele dagen op bed, ik kon niets, maar nu hebben we natuurlijk ook Leonie nog rondlopen!
Anke: ok, niet raak dus… Ik kan me voorstellen dat in deze periode weer extra druk op de onderkant ligt, die spieren zijn toch allemaal wat verzwakt denk ik? Weet je je nieuwe NOD al, dan zal ik dat zsm op het lijstje zetten.
Verder kan ik niet teruglezen tijdens het reageren, nogmaals sorry! :-*
@Biebels: Nou… :roll: … oke ik vergeef je :mrgreen:
bij jou ook nog steeds geen verandering???
@Charity: wat raar dat je helemaal geen berichten meer krijgt??
Heb je de moddjes alleens om hulp gevraagd?
@Jensie: Hoe gaat het inmiddels met jou?? Gaat het alweer beter en heb je misschien al weer getest?
Hier ben ik inmiddels een beetje de weg kwijt met mijn eigen lichaam :think:
Ik ben al een paar dagen niet meer ongesteld en vanaf vanavond weer wat oudbloed (breierig)verloren, en krampen in mijn onderbuik.
Mijn hele menstruatie van ongv 3dgn heb ik 1 keer helder bloed verloren en daarna kleine beetjes oudbloed.
Een vriendin vertelde dat zij dit ook had toen ze net zwanger was?!?
Herkenen jullie dit misschien? ben nu dus weer wat onderzeker en ga morgen dan maar voor de zekerheid een test doen.
Voel me eigenlijk niet anders dan anders.
Mandala proficiat!!! :dance: :dance:
Bon welkom!!!
Charity da’s inderdaad niet fijn , maar normaal gesproken hoef je je geen zorgen te maken als je alleen buikpijn hebt; zodra er geen (of nauwelijks) bloedverlies bij zit kan het geen kwaad!
Moosje sorry kwas een beetje over-enthousiast :oops: ik hoop echt voor je dat de :evil: niet doorzetten en dat je donderdag een “zwanger” op het schermpje te zien krijgt!!
dragon hm misschien inderdaad een teken van zwangerschap maar ik weet het niet… Het enige waar ik ervaring mee heb is flinke buikkrampen en vervolgens heel veel helder rood bloed, maar ja… Toen was het ook echt mis. Toen ik zwanger was van Elynn heb ik de hele zwangerschap geen echte buikpijn gehad en ook geen druppel bloedverlies. Meestal duidt oud bloedverlies niet op een ongesteldheid dus er is nog kans
Zucht… in de eerste maand al 2 (en misschien 3) zwangeren hier… Maakt me erg ongeduldig moet ik zeggen… Ik ga er ook vanuit dat het voor ons deze maand toch uitzitten wordt zonder een positieve test op het eind Afgelopen zondag dacht ik mijn eisprong te voelen (steekje in mijn lies en wat meer draderige afscheiding… :shifty: ), ook nog op 1 dag na zoals verwacht, en toen we die avond wilde klussen lukte het niet vanwege buikkrampen bij m’n man… Normaal heeft hij daar dus echt nooit last van en nét op het ‘moment suprème’ gaat het niet
Het is net alsof er iets of iemand wilde zeggen: "nee nee, deze maand is het toch echt niet de bedoeling dat jullie aantellen :naughty: " Het klopt ook nog eens met wat een paragnoste tegen mijn moeder heeft gezegd vorige week; ze zag wel een derde kindje (miskramen tellen ook mee dus met 't kindje van de miskraam erbij zou het een derde kindje worden) maar het was volgens haar beter om over een paar maanden aan te tellen… Waarom dat zei ze niet… typisch…
Er is nog wel een heeeeel klein kansje dat het toch raak is, van de “kluspartij” van afgelopen donderdag maar dan zou het echt op 't randje zijn. Ik ga er toch even vanuit dat het niet raak is omdat die kans helaas nog veel groter is… Ookal weet ik dat ik blij mag zijn als mijn cyclus normaal verloopt en als we gewoon vruchtbaar zijn, ik kon het niet helpen om er even heel teleurgesteld over te zijn. Het voelde gewoon aan alsof ik al vervroegd een negatieve test in handen kreeg maar dan wel nu nog 2 weken moet uitzitten tot mijn ongi voordat we daarna weer verder kunnen proberen… Maar ja, volgende keer beter!
Ennuh… niet te vergeten; superwedstrijd gisteren 3-0 !!! :dance: :dance: Had ik eerlijk gezegd nooit gedacht!! Ben benieuwd wat dat verder gaat betekenen voor Oranje!!
:-* :-* Jen
Kun je dat niet instellen dan in je profiel?
Ik heb geloof ik bij het aanmelden alles uit gezet, had al verwacht dat er zoveel berichten geplaatst zouden worden en dan loopt mn hele inbox vol… :mrgreen:
@bon wrote:
Hoi hoi! Ik heb mijn spiraal d.d. 19 mei eruit gehaald, dus ben zeeer benieuwd… heb er al helemnaal zin in joh!!! Zo spannend allemaal!
Ahhhh, nu vergeet ik jou helemaal! Welkom hier, spannend he allemaal? Wil je ook op ons lijstje (zie pagina 1), wil je me dan nog even wat gegevens geven?
Moosje: :-* Ik duim voor je hoor! Ik snap wel wat je bedoelt, en ik hoop dat een test je duidelijkheid kan geven!!
biebels nog steeds geen ongi :shock: ?? Je banner geeft al 10 dagen overtijd aan ??
:-* Jen
@jensie: Ik weet precies hoe je je voelt :hug:
toch weetje dat je maar net begonnen bent, maar toch is er een teleurstelling.
Hebben jullie misschien nog vlak voor de eisprong geknuft? Dan heb je misschien nog kans??
Hopelijk heeft de paragnost ongelijk, mijn vriend heeft zelf het voorgevoel (wat helaas vaak bij hem klopt) dat het voor ons pas in december raak is.
Dus ik hoop voor ons beide dat het niet lang gaat duren
ja zoals ik al zei; we hebben afgelopen donderdag nog geklust en afgelopen zondag was vermoedelijk mijn eisprong, dus het zou nog nèt kunnen aangezien spermacellen 72 uur in leven kunnen blijven. Maar de kans is zooo klein dat ik ervan uit ga dat het niet raak is.
Ja zeeker
voor ons allebei dat de “voorspellers” het mis hebben…
:-*
ow sorry niet goed gelezen :oops:
Toch blijf ik voor
hahaha is al goed, dank je meid! :-*
Nou vandaag begi t de misselijkheid op te komen net nu ik weer moet werken !!
De buikpijn is weg maar merk wel aan mezelf dat ik erg moe ben en nogal snel overstuur en verdrietig. Dus zal nu wel allemaal beginnen.
ow jah en mijn (.)(.) doen ook pijn als ik eraan kom
Ik heb de modies al om hulp gevraagd alles wat ze zeiden gedaan maar hij doet het nog niet Hedwich weet het nu ook niet meer hoe het kan komen.
Dragon het is inderdaad wel raar zeg of je bent zwanger of je hele cyclus ligt door elkaar. Voor de zekerheid ff een testje doen zou ik ook doen ja.
Moosje wanneer ging je weer testen?
Charity: nou, da’s fijn die misselijkheid :thumbdown: Nu maar hopen dat het niet zo erg wordt als vorige keer!!
Hier vanmorgen weer getest (de laatste van de 5 testen die ik op internet besteld heb), en wéér negatief… :evil:
Jeetje Biebels wat vreemd zeg !!
Misschien eens langs de HA ofzo zo kan je nog wel weken wachten op je menstruatie maar je schiet er zo niks me op he.