Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Hoi hoi! Ik heb mijn spiraal d.d. 19 mei eruit gehaald, dus ben zeeer benieuwd… heb er al helemnaal zin in joh!!! Zo spannend allemaal!

Nu weet ik waarom ik me zo voel…vanochtend bij de HA geweest, die heeft voor de zekerheid bloed geprikt om te kijken of ik een virus heb en test daarnaast nog op een aantal andere dingen. Ik durfde niet te vragen of ze ook op HCG wilde testen

Maar net boodschappen gedaan en een digitale test gehaald…en de test gedaan…en dit is het resultaat:

gefeliciteerd

super

nog een zwanger we gaan hard

gefeliciteerd!!! :mrgreen:

Ik las dat je gisteren een zwtest had gedaan en die was negatief en vandaag positief kun je na gaan wat 1 dag verschil kan uitmaken :smiley:

Mandala Gefeliciteerd!!!

Joepie de 2e zwanger al! Dat de rest maar snel mag volgen!!! :clap: :clap:

Gisteren was met de goedkope test van het Kruidvat (2 voor 5 euro of zo…) Nu de digitale…Net nog zo’n Kruidvat-test ertegen aan gegooid, maar daar moet je echt heel goed kijken voor een heeeeel licht 2e streepje…zou het niet eens op een foto kunnen laten zien.

Dank voor jullie gelukwensen…heb net lief een SMS gestuurd…dat ik voor een deel weet waarom ik me ziek voel…met de tekst:

1 2 3 4…

Ben benieuwd of hij het snapt… :shifty:

Mandala !!!

GEFELICITEERD

De tweede zwangere jippie !!!

Ik had inlog problemen dus heb maar even een nieuw profiel aangemaakt hopelijk tot dat ik een mail van ruud terug krijg.

BON welkom hier ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn !!

Mandala: GEFELICITEERD!!! Super dat het bij jou ook zo snel gegaan is!! :clap: :clap: :clap: . Ik hoop dat er snel meer volgen!

Voor iedereen die binnenkort gaat testen zal ik heeeel hard duimen!

Verder geen bijzonderheden hier…ik ga ff mijn vruchtbare dagen uittellen voor komende maand!

JAAAAAA, Mandala!!! Gefeliciteerd!!!

Fijn joh!

Dames, we komen goed op dreef zo…Al twee zwanger, nu de rest ook snel hopelijk! Toi toi!

Ik hoop echt voor jullie allemaal dat het heel snel zal gaan hier…en binnen no-time iedereen zwanger is!

Ik had het niet verwacht, van mijn dochter heb ik er meer dan een jaar op moeten wachten, telkens de teleurstellingen incasseren, en nu…terwijl ik echt niet meer de jongste ben (en ook af en toe rook en een pilsje pak) is het na 2 rondes al raak!

Ga vanavond nog wel ff opnieuw testen…met die digitale…jammer dat je het resultaat maar een uur kan aflezen en hij dan uitgaat…gelukkig heb ik de foto’s nog! :slight_smile:

Ga me nu maar eens bezinnen op lekker alcoholvrij bier…de malt van Bavaria is dus echt niet lekker!

@Mandala wrote:

Ik hoop echt voor jullie allemaal dat het heel snel zal gaan hier…en binnen no-time iedereen zwanger is!

Ik had het niet verwacht, van mijn dochter heb ik er meer dan een jaar op moeten wachten, telkens de teleurstellingen incasseren, en nu…terwijl ik echt niet meer de jongste ben (en ook af en toe rook en een pilsje pak) is het na 2 rondes al raak!

Ga vanavond nog wel ff opnieuw testen…met die digitale…jammer dat je het resultaat maar een uur kan aflezen en hij dan uitgaat…gelukkig heb ik de foto’s nog! :slight_smile:

Ga me nu maar eens bezinnen op lekker alcoholvrij bier…de malt van Bavaria is dus echt niet lekker!

De zwangerschapstest van predictor blijft ten alle tijden zichtbaar, dit zodat je hem kan inplakken in een babyboek en dan nog voor jaren zichtbaar is :slight_smile:

Misschien is het een idee?

http://www.predictor.nl/content.asp?page=289

Ik heb trouwens tot nu toe nog geen enkel biertje kunnen vinden dat alchol vrij is en lekker smaakt :?

Snapte je partner de hint van het smsje?? :slight_smile:

En Charity blij dat jou ouders wel zo positief reageren :slight_smile:

Dat maakt dan toch een hoop goed.

Hoe voel jij je verder?

Ik heb hier schoonouders en ouders die ons nog net niet zwanger kijken :slight_smile:

Ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn, we hebben binnen kort een BBQ waar mijn familie,vrienden bij zijn maar ook mijn schoonouders en die kant van de familie.

Zou toch leuk zijn als we dan goed nieuws zouden kunnen brengen :slight_smile:

dragon ja dat zou dan een ideaal moment zijn om het te vertellen he.

k voel me heel goed niet misselijk helemaal niks.

maar dat zal wel nog komen want bij Charity ben ik 8 maanden ziek geweest.

Ben alleen wel heeeeel moe en soms een beetje chagerijnig.

Maar ach dat hoort erbij he haha

hey onze oude en vertrouwde Charity is weer terug :lol: het is toch nog goed gekomen met inloggen zie ik :wink:

Ja zou helemaal geweldig zijn als ik het dan kon vertellen, maar ben er maar niet te gebrand op hoor :slight_smile:

Wel prettig dat je nog zo weinig nare verschijnselen heb, misschien valt het dit keer wel mee in vergelijking met je vorige zwangerschap.

Want 8mnd ziek zijn lijkt me inderdaad totaal niet leuk.

ja het inloggen gaat wel weer maar keijg geen mails als jullie iets posten dus moet steeds zelf kijken of er iets is geschreven heel erg lastig.

Ja hoop dat het nu minder is maar de vorige keer ben ik ook vanaf 5 tot 10 weken misselijk geweest dus ga er vanuit dat het nu weer gebeurd.

Ach ja we zien wel hoort erbij en ik heb het er voor over haha :wink:

Ja je moet wat over hebben voor een kind denk ik dan maar :smiley:

Al denk ik soms wel eens de gene die dit voortplantingssysteem bedacht heeft kon die het niet wat vrouwvriendelijker doen? Of de man ook mee laten voelen :lol:

Ik krijg trouwens ook geen mail als jullie steeds reageren, ik krijg alleen 1 mailtje als iemand direct na mij post en daarna ook niet meer.

Tenzij ik weer wat post (snap je hem nog?!?)

ja ook dat mailtje krijg ik niet meer

Wat gaat dat weer snel hier!!

Nou, bij mij zijn helaas vanmorgen begonnen :twisted: :twisted: .

Ik moet zeggen dat ik er ook veel last van heb. Niet meer buik- of rugpijn dan anders, maar de onderkant voelt heel erg pijnlijk en gezwollen aan. Alsof er druk op staat. Zijn er mensen die dit herkennen van zo kort na de bevalling?

Moet de boel er weer aan wennen ofzo??

Anke

Snapte je partner de hint van het smsje?? :-)

Ja, hij had hem door!
Toen hij thuiskwam vroeg hij meteen: hoe is het met jullie?

Heerlijk!