Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Heb me vandaag aangemeld voor moeder voor moeders vorige zwangerschap niet gedaan had zoveel stress vorige meer ook geen BV door teveel stress nu wil ik dat allemaal wel !!

Moosje, eht streeptje gaat dus de goed richting uit. Spannend, toch maar even de digitale versie uittesten voor zeker te zijn. Laat ons weten als je zeker bent. Ik hou de felicitaties al klaar.

Charity, wat jammer dat je schoonouders zo reageerde, gelukkig had je al we zo iets verwacht. Bij de zwnagerschap van Kate hadden mijn shcoonouders ook een heel rare reactie, hadden we totaal niet verwacht en ik ben er nog steeds niet over.

Maar wij zijn heel blij met je zwangerschap en jullie ook, dus laten we lekker genieten.

Anke, spannend. Ik ken dat ge oel als je wilt voel je wel altijd iets. Maar je weet maar nooit.

Zo hier nog geen tekenen van zwangerschap of ongo. Sorry het wordt afgezaagd ik weet het, vind het ook maar niks.

Groeten

Isle

Biebels: Dat lijstje op pagina 1 ziet er knap uit, de complimenten.

Maar het ziet er vast nog beter uit als er wat vaker dat rode woord op voorkomt :pray:

Groeten

Isle

Moosje ook ik zeg; zeker weten dat je zwanger bent!! Ookal ben je zelf nog niet overtuigd, ik ben het wel en zeg lekker toch alvast proficiat!!! :dance: :dance: :dance:

:-* Jen

Jeetje, wat wordt hier veel geschreven, zeg! Kan het echt niet bijhouden! :oops:

Maar wat ik even snel gelezen heb:

Charity: Dat is inderdaad niet zo leuk, zeg… Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.

Moosje: Ik zeg ook zwanger, hoor! :mrgreen: Proficiat!

Moet weer aan het werk… :frowning: Zal het vanaf nu proberen echt bij te houden, hoor! :wink:

:-* Sanne

@Moosje wrote:

Maar het vage streepje is pas na 10 min zichtbaar… Ik vind het wel lang duren, op de gebruiksaanwijzing van de test staat dat het na 5 min niet meer betrouwbaar is. Daarom zeg ik dat ik nog niet overtuigd ben… Daarbij zegt mijn gevoel op dit moment dat ik niet zwanger ben. Ik heb vanacht alleen maar over miskramen gedroomd… Ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen.

Dit heb ik eerder geschreven… Ik zou zo graag willen dat jullie mij feliciteren dat ik zwanger ben, maar ik er eigenlijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben… Dus aub nog niet feliciteren :-*

Als ik woensdag niet ongesteld ben koop ik een digitale, dus dan weet ik het donderdag zeker.

Dus aangezien jullie overtuigd zijn dat ik zwanger ben, mogen jullie mij donderdag feliciteren… Ok???

Sorry, ben lastig… :oops:

Geen probleem Moosje.

Zal netjes tot donderdag wachten. Zal nog wat :thumbup: :thumbdown:, kan nooit kwaad.

Begrijp je wel.

Vriend is ervan overtuigd dat ik zwanger ben. Zal woensdag nog maar een keertje testen, ik hoop het zo.

Naduah, idd er zitten hier wat kletmieppen tussen. Heb ook moeite om alles bij te houden.

Hier ook weer aan het werk.

Groeten

Isle

Moosje: Kan je geen foto maken van de test, kunnen we even meebeoordelen :lol:

Isle: Spannend zeg…kijken of je vriend gelijk heeft!!

Biebels: Ja ik weet ook niet wat me vriend ziet en wij niet, haha, ik denk dat hij gewoon heeel positief is ingesteld :lol:

Moosje: Sorry! :oops:

Isle: Haha, nogal wat kletsmiepen hier ja! Niet erg, hoor! Kan het alleen niet zo goed bijhouden, kan maar 3 dagen per week achter de pc (werk) dus tja… :mrgreen:

Naduah, maakt niks uit… :-*

Ik kan wel een foto maken, maar daar is toch niets op te zien… Kun je nagaan hoe licht het streepje is…

Oh oke moosje…nou dan wachten we het nog even af…we zullen voor je duimen :thumbup: :thumbdown:

Jemig wat wordt er weer flink gekletst even alles nagelezen en volgens mij ben ik weer aardig op de hoogte :smiley:

@Moosje: Ik zal voor je blijven :thumbup: :thumbdown: goed? :wink:

@Isle: Uiteraard ook voor jou :thumbup: :thumbdown: en nu hopen dat je man gelijk heeft :smiley:

@CHarity: Wel verveeld dat je schoonouders zo reageren, jullie verwachten is mooi en dan hoop je toch dat je schoonouders daar wat enthousiaster op reageren? Is er een rede waarom ze zo doen als ik vragen mag?

@111: :thumbup: :thumbdown: voor je dat je binnen kort je ei spot :smiley: dan ben je in ieder geval van je onderzekerheid af :slight_smile:

@jensie: voel je je al weer een beetje beter??

@Ellen: Uiteraard hoop ik ook voor jou dat je man gelijk krijgt dat je snel zwanger zal zijn :smiley:

@Biebels: Bij jou nog steeds niets??? Hoelang is je cyclus nu inmiddels?, Misschien toch even langs de HA gaan voor de zekerheid?

Ik heb vandaag weer mijn eerste werkdag gehad, nouja moest een dag zijn maar het werd 4 uurtjes. Moet zeggen dat het me behoorlijk tegen viel.

Thuis voel ik me heel wat, maar op het werk was het toch even anders.

Morgen een afspraak bij de arbo om te kijken hoe we weer gaan op pakken.

En voor iedereen die nog in onzekerheid zit :thumbup: :thumbdown: hopelijk is mei voor jullie een zeer vruchtbare maand :mrgreen:

Dragon het zijn gewoon rare mensen altijd wat op of aan te merken als ze hier zijn. Als we iets hebben gekocht is het nooit goed genoeg had beter gekunt. Hun hebben altijd alles beter. Maar daarom hebben ze ook 100000 euro op de bank staan en te gietsig om eens wat uit te geven aan hun kinderen de kleinkinderen krijgen met de verjaardag een kadootje van 10 euro.

Geld lenen hoef je niet voor te komen maar wel een auto splintermieuw kopen . maar de kleding zo goedkoop mogelijk ze denken dat ze het geld mee kunnen nemen het graf in ofzo.

Ach ja mensen kan je niet veranderen he

Helaas kan je inderdaat een mens niet veranderen dat kan de mens alleen zelf doen :?

Maar soms zou dat toch wel eens ontzettend handig zijn :wink:

Ondanks dat je het verwacht had blijft het natuurlijk niet leuk, misschien dat het nog groeit als de kleine er eenmaal is??

Hoe reageerd jou ouders op het nieuws of weten die het nog niet?

Dragon: hier geen onzekerheid hoor, althans zo voel ik het helemaal niet. 'k Zie het allemaal wel. Als je regelmatig bent heb je natuurlijk een houvast en dat maakt het wat simpeler. Voorlopig zijn we lekker ontspannen aan de knutsel en is het nog heel relaxed allemaal :mrgreen:

Charity: erg he, zulke mensen. En maar lopen klagen over vanalles en nog wat, maar geen stuiver ergens voor willen uitgeven. Begrijp me goed, met zuinig zijn vind ik niets mis, vind het ook prettig om een lekkere buffer op mn bankrekening te hebben staan, maar gierig zijn vind ik dan wel weer het uiterste. Zuinig ben ik zelf trouwens ook niet echt hoor, maar ik probeer wel op te letten.

Biebels…je laat ons wel in spanning zitten hoor :mrgreen: Ik gun het je echt ontzettend en wacht (on)geduldig af op goed nieuws!

hoi meiden

zo heel wat moeten bij lezen.

aller eerst moosje ik blijf duimen voor een positieve uitslag.

isle raar hoor dat erbij jouw ook nog niks is

biebels vermoeiend he dat je lijf zo raar doet kan me voorstellen dat je daar zo moe van word.

charity jammer dat ze niet zo leuk reageren.

111 en charity wat leuk paardrijden. ik heb sinds 2 weken ook paardrijles wilde het altijd al maar was vroeger te duur en nu dus eindelijk.

eigen paard zou me fantastisch lijken maar zou de verantwoordlijkheid toch niet willen elke dag weg weet van me zelf dat ik dat even leuk vind maar daarna meer een last vind

hier nog niks bijzonder voel van alles aan mijn lijf maar ach dat komt omdat je er weer zo mee bezig bent.

16 pas ongi dus voor die tijd geen getest of wat dan ook.

dragon mijn ouders vinden het super !! ik heb al een kaartje en een pakje gekregen ze is zelfs al aant kijken voor een bedje of wiegje.

Echt het tegenovergestelde van zijn ouders.

111 ik vind zuinig zijn ook niet erg maar ik vind het heerlijk om mensen wat te geven als het geld er is. van mijn ouders krijgen we alles als het geld er is.

Jullie kletsen hier zoveel…en ik zou graag meedoen, maar het ontbreekt me aan de tijd.

egobericht

En ik ben gewoon al een week niet lekker…vrijdag mijn NOD, maar verder griep, buikkrampen, hoofdpijn, en vandaag kan ik alleen maar achterover hangend op de bank zitten zonder maagpijn (was fijn een uur heen en terug in de auto vanaf mijn werk…niet dus).

Morgenochtend ga ik langs de huisarts, geen idee wat er met me aan hand is. Zwanger denk ik niet (vandaag stiekem getest, maar keinegatief)…wat wel…geen idee, te druk met van alles en nog wat en geen rust in mijn hoofd…ik wacht het af…

Ik :thumbup: voor degenen die gaan testen (Anke, Isle…en verder weet ik het zo niet…).en ik :thumbup: natuurlijk voor alle anderen dat het ook gauw zover is.

Groetjes van mij

Pfff iedereen is zeker aan het voetbal kijken. Wij zitten op ons dakterras en aan de kroeg bij ons in de straat kunnen wij precies horen wanneer er weer een doelpunt is gescoord. Zo volgen we het toch een beetje.

@Moosje, Ik snap wel dat je nog niet gefeliciteerd wilt worden. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt. :thumbup:

@Charity, jammer dat je schoondouders niet zo leuk reageren. Ondanks dat je het al verwacht had is het toch vast weer een tegenvaller. Ik herken dat van mijn oma die ook zo lomp kan reageren. Toen mijn ouders vertelde dat ze voor het eerst oma ging worden reageerde ze ook met een reactie van “de buurjongen die wordt ook vader”. Het is al 32 jaar geleden maar mijn moeder kan zich dat moment ook nog goed herinneren. Je bent zelf zo blij en hoopt ook een leuke reactie terug te krijgen. Toen mijn zus vertelde dat ze overgrootoma werd reageerde ze ook matig enthousiast. Nu haar achterkleinkind er is, is ze wel enthousiast (op haar manier dan). Hopelijk trekken ze nog een beetje bij, sommige mensen weten uit onhandigheid ook niet hoe ze moeten reageren op een nieuwtje.

Voor de rest reageer ik even op niemand nu. Het gaat zo snel. Ik heb het weekend druk gehad, heb wel meegelezen en leef uiteraard met jullie mee. Maar soms heb ik geen tijd om te reageren.

Ik heb nu ook nog niet zo veel mee te delen omdat wij nog wachten tot het spiraaltje eruit is (a.s. donderdag). De spanning valt nog wel mee, vanavond weer even relaxed ge-BBQ-ed.

even snel: :dance: 3-0 :dance: Ik heb vanmiddag en vanavond rapportgesprekken gehad, morgen ook nog. Gelukkig begonnen ze pas met scoren toen ik thuis was :wink: Morgen dus ook niet zo veel reactie van me verwachten, woensdag ben ik er weer!