Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Uh Moosje… volgens mij is een zwtest toch de enige test waarbij het niet uitmaakt hoe dik een streep is of wat de kleur er van is???

Een streep is een streep hoe licht ook en die verschijnt niet zomaar :mrgreen:

Volgens mij ben je gewoon zwanger hoor!!! :mrgreen: :inlove:

Ik wacht toch nog even tot ik meteen een dikke streep erop heb staan…

Oja, mijn liefhebbende schoonzusjes die hier mee schrijven, als jullie dit lezen houden jullie dit dan nog even stil voor mijn broeders?? :mrgreen:

Moosje, je weet wat de regel hier is he? :mrgreen:

Streepje is streepje en dus zwanger!!!

Heel voorzichtig gefeliciteerd!!!

Wanneer ga je 't opnieuw testen of ben je inmiddels overtuigd? :mrgreen:

Nee, ik ben nog niet overtuigd… Ik ga morgenvroeg een testje doen en anders dinsdag een digitale, of zo… (hoezo test verslaafd… :mrgreen: )

Ja, ik stem ook voor ‘zwanger’! :dance: Maar ik weet ook hoe gemakkelijk het is om dit voor een ander te zeggen, en hoe moeilijk het is om het voor jezelf te geloven. Dus ik wacht braaf tot je een test hebt die je écht zekerheid geef, voordat ik het lijstje aanpas, goed? :angel:

Biebels, bij jou nog geen nieuws?

is prima, Biebels…

:mrgreen:

@111 wrote:

Biebels, bij jou nog geen nieuws?

:snooty: nada noppes :?

Moosje gefeliciteerd meid !!!

Ik had ook mijn twijgels bij mijn mini streepje maar een streepje is een streepje!!

Nu ben ik niet meer alleen ik hoop dat de rest snel volgt !!!

Moosje: Gefeliciteerd… streep is streep.

Maar het vage streepje is pas na 10 min zichtbaar… Ik vind het wel lang duren, op de gebruiksaanwijzing van de test staat dat het na 5 min niet meer betrouwbaar is. Daarom zeg ik dat ik nog niet overtuigd ben… Daarbij zegt mijn gevoel op dit moment dat ik niet zwanger ben. Ik heb vanacht alleen maar over miskramen gedroomd… Ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen…

Ik heb een vraagje voor de dames die al meerdere keren zwanger zijn geweest.

De vorige zwangerschap wist ik meteen, dag 1, dat ik zwanger was. Waren de kwaaltjes bij jullie het zelfde bij de tweede zwangerschap dan bij eerste??

Moosje ik wist bij mijn eerste zwangerschap pas dat ik zwanger was na de test en toen was ik 5 dagen overtijd.werd ik super misselijk dus maar een test gedaan heel licht positief.

de tweede zwangerschap was ik 2 dagen zwanger en wist ik het gewoon zonder een test te doen. en natuurlijk was de test positief en niet een beetje.

Deze keer was ik nog niet overtijd maar toch een test gedaan en echt mijn streepje was zo licht dat ik dacht dat ik hem misschien wel wilde zien terwijl hij er niet was. zo licht heb ik het ook nog nooit gezien.

Maar de digitale test was toch positief dus misschien is het echt beter voor je om een digitale test te doen dan heb je meer zekerheid en geeft je een beter gevoel dat had ik ook. Ik ben zelfs naar de buurvrouw gegaan om te vragen of ze de streep ook zag en als ze hem in het licht hield zag ze ook wel wat.

Ik heb trouwens nog helemaal geen kwaaltjes nu en heb ook niet het idee dat ik zwanger ben en de vorige keer had ik dat wel.

Het kan dus zo verschillend zijn !!!

Nou we hebben het zijn ouders vertelt de reactie tjah was niet veel over te zeggen.

Mijn vriend zegt we hebben gezins uitbreiding z’n vader vroeg wie dan jah zegt rich sabrina is zwanger ze zeiden alleen oh.

Dat was wel een tegenvaller maar had ook niks anders verwacht.

Verder had ik vandaag slechte zin weet niet precies waarom beetje ruzie gehad daardoor met me vriend maar ach zal er wel bij horen.

Was al om 8 uur wakker terwijl ik kon uitslapen beetje rotdag.

Mijn moeder heeft lekker taart staan en daar heb ik z’n zin in maar de kleine ligt in bed en mijn ouders hebben geen auto en mijn vriend is met een vriend weg :cry: :cry:

geloof dat toch mijn hormonen beginnen kan wel huilen vandaag

Wat een vervelende reactie van je schoonouders?? Ze zouden wel wat blijer mogen reageren??

Leuk dat al die zwangerschappen anders zijn…

Ach ja ik had het wel verwacht zo zijn ze gewoon.

Ben er wel aan gewent jammer genoeg.

Ach gelukkig zijn we zelf blij !! :inlove: :inlove:

Nou Charity, die schoonouders van jou zijn niet al te enthousiast zeg…Wat jammer! Gelukkig had je 't al een beetje verwacht, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je toch wel teleurgesteld bent.

Mijn ovu-test vanochtend had weer een streepje, wat donkerder dan afgelopen dinsdag, dus ik denk dat mn eisprong er nu toch wel aan zit te komen. Toch apart hoor, die testen, snap er nog niet veel van, hahahaha.

Moosje, gefeliciteerd!

Vandaag is bij mij dus dé dag en ik voel nog niets. Vanaf vandaag wordt het dus eigenlijk toch nog een beetje spannend.

Heb de afgelopen dagen wel al vele vage klachten ervaren, maar ik gooi het er maar op dat als je iets denkt te voelen, je dat ook voelt.

De meeste klachten zijn namelijk ook anders te verklaren (bij mij dan).

BIjv. ben ik de afgelopen dagen echt ontzettend, overdreven moe. Maar ja, heb dan ook een zoontje van bijna 3 maanden en ben pas sinds een week of twee weer echt aan het werk.

We blijven duimen hier en ik houd jullie op de hoogte.

Oh ja, Voor de nieuwsgierigen onder ons :wink: (daar ben ik er zelf ook absoluut 1 van), mijn leeftijd is 30 jaar , dit ter aanvulling van het lijstje op pagina 1.

Anke

Wat een spanning weer allemaal…heb even alles rustig doorgelezen.

Jensie: Spannend voor jou zeg…wieweet is het een teken van zwangerschap, en anders hoop ik voor je dat het snel weer over is!!

Moosje: Ik zeg ZWANGER!! 2x een test en beide keren een streepje, zegt toch genoeg zou je zeggen?? Maar zou als ik jou was toch even voor de zekerheid een digitale test doen!!

Charity: Jammer dat je schoonouders zo reageerde!! Is niet leuk natuurlijk!! Maar gelukkig zijn jullie zelf wel helemaal blij, daar gaat het om :inlove: !!

Hier gisteren lekker uit eten geweest, het was een gezellig avondje!! Lekker nog even genoten van een tournedos met champignonnesaus voordat het niet meer mag…want me vriend zei dat hij wel dacht dat ik snel zwanger zou zijn, nou we zullen het hopen :pray: :pray:

Net op verjaardag geweest, dus weer gezellig warm dagje gehad, nu een beetje gaar, dus lekker hangen op de bank.

Charity: nou leuk, zo’n lauwe reactie van je schoonouders :think: Vervelend dat je een rotdag hebt gehad, gelukkig mag je je hormonen de schuld geven :wink: :-*

Mariska: ok, donkerder streepje is een positief bericht? Ik snap er ook niets van, hahahah :lol:

Anke: spannend!!! Wanneer wil je gaan testen?? :pray: :pray:

Ellen: leuk weekend gehad dus :mrgreen: Enneh, hoe komt je vriend erbij dat je snel zwanger zal zijn, vooruitziende blik? Weet hij iets wat wij niet weten? :mrgreen:

We hebben een heerlijk weekend gehad, half op de camping en half thuis. Leonie heeft lekker veel buiten gespeeld, en is ook erg moe (lees chagrijnig :mrgreen: ). Gelukkig slaapt ze nu, de afgelopen 2 nachten heeft ze van 20.00 tot 22.00 uur liggen teuten in bed…

Ik heb even terug gelezen en terug gerekend, en kwam er achter dat ik op 21 mei bloedverlies gehad heb. Eén dag, zou dat ook als ongesteldheid kunnen gelden? :think: Staat daar een bepaald aantal dagen voor? (tsjee, je bent toch een vrouw, dan wéét je dat soort dingen toch? :eh: :shifty: :angel: ) In dat geval zou ik over 10 dagen een NOD kunnen hebben. Of zouden misschien die testen die ik op internet gekocht heb ruk zijn, zouden ze misschien niet goed werken? Het maalt weer hier, dat hebben jullie wel door :mrgreen:

Biebels, het tweede streepje van een ovu-test moet uiteindelijk donkerder zijn dan het controlestreepje, maar ik had dus helemaal geen tweede streepje. Een keer een wat lichter streepje (moest je wel heeel goed kijken) en vandaag dus ook een lichter streepje (waarbij je wat minder goed hoeft te kijken :mrgreen:).

Je bent wel al een flink aantal dagen overtijd dame… Begin er al een beetje van uit te gaan dat jij de volgende bent hoor met leuk nieuws. Hoop natuurlijk niet dat ik je nu valse hoop geef, maar ik vind 8 dagen overtijd wel lang…