@Zonnetje:
@Ellen: Je zal nu wel aan het eten zijn neem ik aan maar eet smakelijk voor straks , geniet er van
En dit is inderdaad vele male beter als met pakken maandverband zeulen dit is ook nieuw voor mij hoor omdat ik er voorheen altijd behoorlijk ziek van was plus dat het meestal ruim 2 wkn duurden.
Dus hier teken ik voor hoor
Hier is het nog steeds warm, benauwd en zonnig.
Zonnetje, van harte gefeliciteerd!! Over een tijdje ben ik weer net zo oud als jij :mrgreen:
Hier gaan we ook voetbal kijken, lekker met z’n tweetjes. Ik kom er net achter dat de rapportgesprekken van a.s. maandag precies tijdens de eerste Oranje-wedstrijd zijn :?
Ellen: lekker zeg, uit eten! :drool: Was het gezellig?
Dragon: fijn dat je ongesteldheid al weer over is, da’s wel lekker.
Zonnetje proficiat met je verjaardag!!! :dance:
Sorry, verder effe egobericht want ik ben behoorlijk grieperig eraan…
Gisteren kreeg ik weer behoorlijke last van mijn blaas en vanmorgen werd ik daarmee weer wakker én met een grieperig gevoel. Ik dacht; “nou da’s ook mooi, krijg ik het net rond mijn vruchtbare dagen te pakken, zal je altijd zien :roll: …” In de loop van de ochtend werd het rotgevoel aan mijn blaas veel erger en ben ik ef langs de huisartsenpost geweest, daar hebben ze de urine gecheckt en er zaten wel wat witte bloedlichaampjes in maar toch niet genoeg om de ontsteking goed vast te stellen. Toen we weer thuis waren werd ik gebeld door een huisarts van de huisartsenpost en ze zei dat ze me voor alle zekerheid toch een keer op consult zou zien omdat ze wou checken of het geen baarmoeder- of eierstokontsteking zou zijn… Ik weer terug en zo’n vervelend inwendig onderzoek gehad met zo’n eendenbek, en ze heeft geluisterd naar mijn buik. Maar gelukkig niks alarmerends, ze vroeg wel of het kon zijn dat ik zwanger ben! Het schijnt dat je in een beginnende zwangerschap dus ook grieperig eraan kan zijn… Maar dat weet ik dus nog niet, zo ja dan ben ik 't pas nét dus toch nog even afwachten met testen voor de zekerheid… :shifty: Wel is me opgevallen dat ik een paar dagen geleden ineens een stuk beter kon ruiken (ik rook een muffe geur uit mijn tasje… en de kattebrokken… vreemd…) en daarbij heb ik nu best wel last van gevoelige (.)(.) …
Maar ja, toch maar even afwachten en niet te vroeg juichen want voor het zelfde geldt heb ik gewoon een buikgriepje te pakken :? (mocht het nu toch raak zijn dan is mijn cyclus ook korter geweest dan ik had gedacht maar je weet maar nooit… )
(ik heb nog steeds alle geduld van de wereld hoor :liar: )
:-* Jen
PS een vriendin van me zei dat, als je net gestopt bent met de pil, de eerste cyclus daarna in veel gevallen ook nog 28 dagen is omdat de pilstoffen nog een beetje in je lijf zitten dan. Hebben jullie daar ook ooit van gehoord? :shifty:
Hoor ik hier de tweede zwangere van de mei-stoppers? :inlove: :dance:
Jen ik hoop het voor je!!
Zonnetje nog gefeliciteerd!!
Ik ben vanmiddag weer even stom geweest, ik heb getest… stuk ongeduld dat ik ben…
Natuurlijk was de test na 2 min negatief, dus die ging meteen de prullebak in. Na een half uurtje toch stiekem nog even gekeken… 2 dikke vette strepen…
:shock:
Nu weet ik dat na 5 minuten die test niet betrouwbaar meer is, maar de vorige zwangerschap had ik na een half uur een positieve test in handen…
Ik test morgenvroeg nog maar eens met ochtend urine…
Nu voel ik me de laatste dagen anders dan anders maar lang niet het zelfde als bij de eerste zwangerschap… Toen wist ik 100% zeker dat ik zwanger was, dat heb ik nu absoluut niet. Maar we wachten geduldig af… :liar:
Ooeeeehhh Moosje…zou het…??? Ga voor je duimen hoor!!!
Biebels, nog steeds geen :evil: ? Blijf ook voor jou dat het raak is deze ronde. Spannend!
Jensie, ik heb ook last van een verbeterde reuk en dan zodanig dat ik eigenlijk de hele dag door wel een beetje misselijk ben. Niet dat ik hoef te spugen hoor, maar gewoon zo’n dikke strot, je kent het wel. Ik hou het maar op ontpillen. Ben overigens wel lekker sikkeneurig volgens mn ventje, maar ik heb nog geen tekenen van ongi verder. Ik wacht maar rustig af.
Geen plannen vanavond, gelukkig houdt Matthijs ook niet zo van voetbal dus we zullen wel een dvd-tje gaan kijken denk ik.
@jensie: ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbdown: maar konden ze daar niet alvast een zwangerschapstest voor je doen??
En bij de meeste mensen is het juist zo dat hun cyclus juist er lang duurd als ze net gestopt zijn met de pil.
Het ligt er ook een beetje aan wat voor cylus iemand had voor deze aan de pil begon.
@Moosje: ook voor jou :thumbup: :thumbdown: hoop voor je dat deze morgen ochtend natuurlijk meteen positief is
@zonnetje: Gefeliciteerd!!
@dragon: Ja, dat lijken me mooie taarten om te bakken. Maar meer mooi dan lekker want ik lust geen marsepein.
Wat voor koekjes heb je gebakken? Ik heb vorige week met mijn nichtje zandkoekjes gebakken. Heel simpel maar wel erg lekker.
@111: Jammer dat de testen nog niet positief zijn. Blijven proberen maar.
Stijldansen heb ik ook eens gedaan in een ver verleden. Met van die pukkelige jongens die stonden te trillen als ze met een meisje moesten dansen en zo’n viezerik van een dansleraar die je net iets te dicht tegen je aan duwde. Brrr, ik heb er nog een trauma van.
Salsadansen zou ik nog wel willen leren, maar dan moet je wel een goede partner hebben. Mijn vriend kan echt niet dansen, bovendien ben ik heeeeeel klein en hij heel groot. Dat danst echt niet fijn.
@squirrel: Jammer maar op naar de volgende rond.
@ellen: Lekker gegeten?
@jensie: Spannend
@Moosje: Hopen dat je test snel positief is!!!
@Biebels: je ongi blijft nu wel heel lang weg…
Ooeehhhh, Moosje!! Spannend!!! Ben benieuwd wie hier de volgende positieve test kan showen…
Hier nog steeds niet ongesteld, ook geen tekenen die maar ergens op duiden. Ik zie wel…
moosje en jensie
Ik hoop voor jullie dat ik snel niet meer de enigste ben !!!
biebels ik hoop voor jou vooral dat je snel duidelijkheid mag krijgen hoe dan alles beter dan dit toch.
Wij hebben vandaag bezoek gehad we hebben besloten toch al iedereen te vertellen van de zwangerschap al is het pas zo vroeg.
We kunnen allebij onze mond niet houden, morgen gaan we het zijn ouders vertellen en dan ga ik het ook Charity vertellen :inlove: :inlove:
@Biebels wrote:
Isle: weet je al wanneer je een ongesteldheid kunt verwachten? Of is het bij jou nog afwachten geblazen… Ah, en 3 dagen naar Berlijn, heb je wat leuks gedaan? Of alleen maar aan het werk geweest? (kan ook leuk zijn natuurlijk)
Squirrel: ik heb je NOD aangepast! Veel succes voor de volgende ronde, er moet toch IEMAND de tweede zwangere zijn hier? :mrgreen:
Hier is het ook afwachten, heb geen flauw idee. Gsa volgende week gewoon nog een keer testen. Want ik zou mij graag opofferen voor de tweede zwangeren te zijn.
Is wel plezant geweest in Berlijn. Was samen met de grote baas, dus das altijd handig. Waren wel wat saaie meetings maar dat hoort erbij. Het was super weer in Berlijn en we hebben de stad ook wat kunnen verkennen.
@Zonnetje, nog een prettige verjaardag gewenst. Hoopd at je een gezellige dag heb gehad.
@Jensie: laat ons hopen dat het geen griepje is maar gewoon tekenen van een zwangerschap. Dat zou toch een leuke meevaller zjn. Even een paar spannende dagen doorworstelen. Ik zal in ieder geval voor je duimen/
Die eendebek is idd geen pretje, maar eht is voor het goede doel.
@Moosje: ook spannede bij jou. Morgenvroeg opnieuw testen en nu even wat meer geduld opbrengen.
Ik heb volgens mij een serieuse schimeelinfectie daar vanonder de pakken, het jeuk verschirkkelijk. Pff, ik wordt er chagrijnig van. Als het maandag niet over is maar even langs de ha. Had dat vroeger regelmatig maar ik ben de naam van de zalf vergeten die ik altijd kreeg.
Ga mijn mandje opzoeken, het is al weer laat.
Greoten
Isle
@ Mosie en Jensie :thumbup: :thumbdown: voor jullie! Het zou fantastisch zijn!
zou toch super zijn als er bij de mei-stoppers weer 2 zwangeren bij komen…geeft ook moed voor de anderen!
Hier nog steeds een ellendig gevoel, veel krampen, hoofdpijn, en ik werd vandaag gewoon gek van de meiden hier, kon niks van ze hebben ook niet van mijn eigen dochter…nu is het rustig, alles te bedde, ook lief…en ff tijd voor mezelf. Morgen komen de dames pas rond 9 uur naar beneden, en voor die tijd spelen ze stil boven. (heerlijk een slaapkamer op de begane grond)
@ Biebels: balen zeg dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent…negatieve testen en ook geen ongi…
Het is laat…ga nu ook
En Moosje alweer op nieuw getest???
En Ellen lekker gegeten gisteravond?
Ik heb vanacht geen oog dicht gedaan, was behoolijk warm en benauwd op de kamer en loop nu met het gevoel rond dat ik een hele avond in de kroeg heb door gehaald :?
Vanmiddag op visite dus dat gaat gezellig worden
Moosje weet je zeker dat de test na 5 minuten al niet meer betrouwbaar is?? :think: (de testen die we hier bij de apotheek kunnen krijgen zijn nl pas na 5 minuten betrouwbaar af te lezen en na een half uur pas niet meer betrouwbaar) Volgens mij staat dat in de bijsluiter erbij omdat het wel eens kan zijn dat de test aanvankelijk negatief aangeeft maar na een tijdje misschien een pietepeuterig zielig wazig streepje te zien is, en in dat geval is hij dan niet meer helemaal betrouwbaar ivm indrogen. Maar als je na een half uur écht 2 hele vette strepen ziet zou hij eigenlijk wel positief moeten zijn hoor!! Zou wel heel raar zijn als ie toch negatief is :shifty: … Zowieso zou ik nooooit een test na 2 minuten al weggooien hoor :naughty: eerst eens kijken hoe hij zich ontwikkelt in de loop der 10 minuten of zo. En als je het niet zeker weet is de digitale test van clearblue altijd nog een oplossing; dan staat er een luid en duidelijk “zwanger” of “niet zwanger” op het schermpje!
Als je 't aan mij vraagt ben je gewoon hartstikke zwanger hoor! Maaruh… heb je vanmorgen al een tweede test gedaan voor de zekerheid??
Meiden wat is het soms toch moeilijk om geduld te houden he??? De tijd gaat zoooo langzaam als je steeds moet wachten op je nod…en dan ook nog eens allemaal zogenaamde eventuele zwangerschapstekenen die je dan merkt of denkt te merken, ppfff wachten wachten wachten… :roll:
Ik ben er vandaag alweer een stuk beter aan; de griep is volgens mij grotendeels weg en mijn blaas (of wat het dan ook was) is weer wat rustiger… Wel heb ik nog steeds gevoelige (.)(.) dus wie weet… Mijn man heeft het idee dat ik niet zwanger ben (meestal voelt hij die dingen redelijk goed aan ), hij heeft het gevoel dat het volgende maand of de maand erna raak zal zijn… Op zich zou ik daar ook al heel blij mee zijn natuurlijk maar stiekem hoop ik toch dat ie het nu fout heeft en dat ik wel degelijk al zwanger ben of nog zwanger raak deze maand…
(want er is ook nog een kansje dat mijn ovulatie nog moet komen een dezer dagen)
Ik hoop het ook voor je
Jou man is dan nog redelijk positief als hij het over twee maanden inschat, die van mij gaat er pas vanuit dat het voor ons in december!?! raak is waarom weet ie zelf ook niet.
Lekker he zo’n positief ingestelde partner
hahaha gelukkig zijn het ook maar mensen die het ook wel eens fout kunnen hebben Hopelijk zal het voor jou toch iets eerder dan december worden
(al is het natuurlijk uiteindelijk al helemaal geweldig als het uberhaupt lukt om aan te tellen toch? Ik denk dan even aan de vele vrouwen die het helemaal niet lukt om zwanger te raken, dat lijkt me echt moeilijk als je die wens hebt…)
helemaal mee eens dat lijkt me echt niet leuk als je echt een vurige kinderwens hebt en het dan uiteindelijk niet lukt.
Daar moet ik echt even niet aan denken.
Ik blijf positief en ik zie wel wanneer het raak is, als is het natuurlijk wel zo leuk als dat zo snel mogelijk zou zijn
Wat me trouwens ook moeilijk lijkt is als jij wel kinderen zou willen maar je partner niet.
Dat lijkt met dan ook echt heel erg moeilijk om daarvoor te staan.
Tuurlijk positief blijven :thumbup: , zolang er nog geen aanleiding is om te twijfelen over je vruchtbaarheid moet je je ook zeker geen zorgen gaan maken vind ik! En aangezien er nog altijd meer mensen zijn die wel vruchtbaar zijn als mensen die onvruchtbaar zijn is het in alle opzichten beter om er gewoon vanuit te gaan dat die zwangerschap er wel in zit. Mocht het uiteindelijk toch niet zo zijn dan kun je je er dan nog altijd druk over maken, toch!
Ja ik denk dat, als de ene partner wel kinderen wil en de andere niet, er maar heeeel weinig stellen zijn die de relatie stand kunnen houden. Een kinderwens kan wel zo sterk en overheesend zijn dat veel vrouwen dan (hoe veel ze ook van hun partner houden) toch nog liever een andere partner zoeken waarmee ze hun kinderwens wel kunnen vervullen. Ik denk dat het wel afhankelijk is van de reden waarom er geen kinderen kunnen komen. Het niet willen van kinderen is natuurlijk heel wat anders al dat (een van de) partner(s) onvruchtbaar is/zijn. Want in het laatste geval is er sprake van iets waar de persoon in kwestie zelf niks aan kan doen en ik kan me voorstellen dat dat dingen al in een ander daglicht zet. Wat ik zelf zou doen in zo’n situatie kan ik niet beoordelen aangezien ik daar (gelukkig) niet over na hoef te denken. We gaan er van uit dat we nu nog net zo vruchtbaar zijn als toen we voor de eerste aan het proberen waren, en daarbij liggen Bas en ik erg op 1 lijn, ook als het gaat om (hoe veel) kinderen en manier van opvoeden.
btw ik ben zo benieuwd of Moosje nu al getest heeft!! Zou 't, zou 't …??
Ik denk van wel :mrgreen:
helemaal mee eens, gelukkig hebben wij ook nooit voor die positie gestaan aangezien we naar een aantal weken dat we elkaar kende al over kinderen praten (is inmiddels al weer 8jr gelden)
En daar dachten we allebei het zelfde over.
Ik ken wel iemand maar dat ligt wat anders, die waren jaren bij elkaar en wilde allebei kinderen.
Uiteindelijk besloten zij om er helemaal voor te gaan zij was snel zwanger en beide waren ze helemaal in de 7e hemel, echter vertelde hij na 6 mnd zwangerschap dat hij misschien toch liever nog geen vader wilde worden.
En dat het misschien handiger was om de baby weg te laten halen (wat natuurlijk niet meer kon) of weg te geven :shock:
Hij wilde wel dol graag met haar verder maar dan wel zonder kind.
Zij vond het belachelijk en heeft hem de keus gegeven of een gezin vormen of uit elkaar gaan.
Ze zijn uit elkaar gegaan, haar dochter is inmiddels 3 jaar en heeft haar vader nooit gezien.
Zij heeft hem wel om te hoogte gebracht dat de bevalling begon en of hij daar misschien toch bij wilde zijn, geen reactie.
Ze heeft zijn voicemail ingesproken dat hij een dochter had ook geen reactie.
Zij heeft er alles aan gedaan om hem er bij te betrekken maar wil van niets weten.
Dat is toch ook vreselijk om mee te maken??
Ik had ook al gevraagd naar moosje maar helaas nog geen reactie laat ons niet zo inspanning zitten meid!! :mrgreen:
Ik heb vanacht om 3.30 getest, ik lag al een uur wakker maar ik vond het nog niet ochtend genoeg ivm de ochtend urine… Na 10 min kwam er een heel licht streepje te voorschijn… Ik durf het pas te geloven als er een dikke streep te voorschijn komt en anders op de digitale ZWANGER…