Sht hé Biebels, alweer negatief? Lijkt me heel rot voor je om zo in de onzekerheid te zitten, misschien is het idd beter om de :evil: maar af te wachten en dan desnoods over n week of 2 weer eens te testen mochten ze er dan nog niet zijn… iig sterkte in deze onzekere periode! :hug:
Mijn moeder is vandaag op bezoek geweest (komt niet zo vaak omdat ze een eindje hiervandaan woont) en aangezien Bas z’n ouders het al wisten heb ik haar nu ook verteld dat we voor 'n tweede gaan. Ze was gematigd enthousiast, (wat ik ook wel gedacht had) ze begreep onze keuze wel en had er ook niks op tegen (en dat is al heel wat omdat ze wel heel wat zorgen had toen we voor de eerste wilden gaan…)
Alleen wat nu erg balen is, is dat ik (hoogstwaarschijnlijk door het vele klussen…) zo te voelen weer een fikse blaasontsteking te pakken heb… En als die blijft kan ik dus aan de antobiotica en daardoor kan een eventueel beginnende zwangerschap weer misgaan Dus nu zijn we toch aan het denken om volgende maand (mocht het deze maand niet raak zijn) toch weer ovulatietesten in huis te halen. Dan weet ik wat duidelijker wanneer mijn vruchtbare dagen zijn en hoeven we niet vanaf net na de ongi weer meteen om de dag te gaan klussen (want daardoor stijgt het risico op blaasontsteking) om kans te maken op een zwangerschap… Ik weet het; met een beetje meer geduld had ik ook op mijn lijf kunnen letten en naar aanleding van de lichamelijke ovu-tekenen kunnen gaan klussen maar zoveel geduld hebben we weer net niet :oops: erg he… Tuurlijk zijn we al lang blij en dankbaar als het ons uberhaupt weer een keer lukt maar natuurlijk zou het wel heel leuk zijn als het vrij snel gebeurt … :mrgreen: (dan zouden onze 2 kindjes ook niet teveel verschillen qua leeftijd)
Is de regen bij jullie ook ineens met bakken uit de hemel komen vallen toenstraks??
:- Jen
@biebels : vervelend voor je zeg, snap dat je het even kort houdt…probeer inderdaad de afleiding te zoeken, geniet van Leonie. En laat bij jou die ongi maar komen, weet je beter waar je aan toe bent.
Hier ook ene lijf dat me gek maakt…hoewel volgende week pas mijn NOD is, voel ik me absoluut anders, naast een griep/verkoudheid, veel buikkrampjes, anders aanvoelende borsten, gisteravond buikloop en vanochtend een bloedneus…heb vanochtend gewoon een test gedaan (slaat nergens op, maar ergens begon het idee te borrelen dat mijn laatste ongi een soort van ‘rare’ is geweest) maar de test van vanochtend dus keinegatief…tuurlijk!
Blijft dat ik me raar voer…in alle opzichten, het te druk heb met mijn werk, mijn gezinnetje (wat wisselend uit 1 kind en 3 kids bestaat) mijn relatie, mijn moeder, gewoon alles…en misschien wel gewoon het idee moet laten varen…de boel laten rusten.
Biebels: Jammer dat ie weer negatief was…proberen het even te laten rusten…en anders over een tijdje weer een test doen als de ongi nog niet opgang komt.
Jensie: Waarom is jou moeder niet blij dat jullie voor een tweede gaan?? Is toch hartstikke leuk?? Wel jammer om zo’n reactie te krijgen.
Lie3fe meisjes
Sorry dat ik jullie een beetje in de steek heb gelaten maar veels te druk hier.
Ben drie dagen in Berlijn geweest voor het werk en dan blijft er een hoooooop liggen. Maar ik ben weer in het land en het weekend is begonnen dus vol goed e moed.
Ik kon niet anders dane ven reeageren watn er is er eentje zwanger hoera hoera.
Charity :dance: , ik ben zo blij. Jij geeft het goede voorbeeld nu wij nog allemaal volgen.
Hier nog niks te bekennen. Dacht gisteren dat ik mijn regels ging krijgen,b eetje bloedverlies maar niks hoor. was volgens mij gewwon geirriteerd daaronder, van het zeten, kan daar echt niet tegen.
Sorry van het korte berichtje, nog even wat hormonen er tegenaan en dan ben ik ervan door
:: :: :: :: :: :: :: :: :**:
Groeten
Isle
Charity: Leuk, paardrijden! Tot anderhalf jaar geleden 7 jaar een eigen paard gehad waar ik enorm van heb genoten. Veel werk maar je krijgt er zoveel voor terug! Goed dat je begonnen bent. Rij je bij een manege?
Biebels: Vervelend voor je, weer zo’n negatieve test…maar toch ben je al 6 dagen over tijd, dus wie weet. Ik blijf voor je duimen! Ik hoop in ieder geval voor je dat je snel duidelijkheid hebt, al die onzekerheid kost alleen maar energie.
Dragon: Een aanrader dus, Indiana Jones? Hmmm…ik vind dat soort films meer iets voor op DVD thuis, maar misschien moet ik het eens proberen…
Ellen: Ja, BBQ was echt goed! Super goede slager, lekker vlees, goed gemarineerd en ook heerlijke gekruide garnalen op spies enzo. Ruime keuze en niet duur. Mijn collega’s hadden het er vandaag nog over dat het zo geslaagd was, dus een groter compliment hadden we niet kunnen krijgen. Volgend jaar weer, misschien dan in augustus zodat we ietsje mooier weer hebben nog al mogen we niet klagen over het weer van gisteren.
Met testen schiet het niet zo op, nog steeds amper een streepje dus ik probeer het zondag maar weer of maandag, ik zie wel. Morgenochtend naar de eerste verjaardag van mijn nichtje, tevens ons petekindje en verder hebben we helemaal niets gepland. Wel eens lekker. Wat zijn jullie plannen?
111
Ik heb 11 jaar gereden waarvan 6 jaar een eigen paard helaas moeten laten inslapen.
Een vriendin van me heeft een manege en ze had eens voor me rond gevraagd en daar kan ik nu een aardje rijden heerlijk.
Manege paarden zijn niks voor mij heb altijd dressuurmatig gereden.
heb mijn pony en paard ook zelf ingereden mijn fjorden hengst was 1,5 toen ik hem kocht en mijn arabische volbloed hengst 3.
Ja, 't is een verslaving he? Als je 't virus eenmaal hebt, kom je er niet meer van af!
Ik kocht mijn quarter horse toen ie twee was en een jaartje later ben ik begonnen hem te trainen…in western riding, je weet wel, met zo’n cowboyzadel. Na 3 jaar heb ik hem omgeschoold naar engels dressuur en hebben we meegedaan in het wedstrijdcircuit, waar hij zeer goed in mee kwam. We hebben veel complimentjes gehad, de juries vonden het leuk om eens een ander ras te zien dan de standaard KWPNer. Moet ook zeggen dat mijn spierbundel ook wel opviel naast de andere dieren :mrgreen:
Je zal wel weer spierpijn hebben, vooral in die waarvan je niet meer wist dat je ze had… :mrgreen:
nog even een klein berichtje van hier voor dat ik te ga.
Dit weekend eigenlijk niet bijzonder gepland, misschien gaat ik wel wat bakken maar weet het eigenlijk nog niet
Ik zie het liefst alle films in de bios lekkere stoel, donker en groot scherm heerlijk kijken vind ik dat
Indiana jones vindt ik zo ie zo geweldige films gewoon lekkere humor
En wordt je al gek van het ovu testen? ik ben blij dat ik daar even klaar mee ben
Elke keer die streepjes die de ene dag duidelijker is als de andere dag.
let wel dat je hem niet net mist he als je een of meerdere dagen overslaat
Ja ik heb inderdaad spierpijn.
In mijn buik schouders liezen boven benen zelfs mijn kuiten haha.
Maar ach wel een manier om in vorm te blijven in de zwangerschap.
Bij Charity heb ik niks gedaan en ben ik 26 kilo aangekomen en dat is nu niet de bedoeling
Ik ga ook nog 1 x per week lopen met mijn moeder, joggen lukt niet mijn moeder is flink te zwaar dus we gaan gewoon in een flink tempo lopen.
Zo moet ik toch wel een beetje onder de 26 kilo blijven hoop ik haha.
Mariska: Zometeen even lekker naar het strand…het is weer mooi weer, dus daar moeten we van genieten!! Morgen verjaardag van mijn neefje (van me zus), hij wordt alweer 5 jaar!!
Goede morgen dames
Hier zijn wat paardenliefhebbers,g eloof ik.
Ik vind er niks aan, vind zo’n paard wel heel mooi maar het zegt mij niks paardrijden. Moet het misschien gewoon een keer proberen.
Maar hubbie hier is allerrgisch voor paarden, hij moet nog niet in de buurt komen of hij krijgt amper lucht. Dus hier geen romantisch uitje met paard en koets
Charity, altijd goed om in conditie te blijven. Hier probeer ik ook om 2x per week te gaan rennen. Normaal speel ik oetbal maar ik heb een zware knieblessure gehad en ben nog aan het revalideren.
25 kilo dat is ene aantal, met een beetje bewegining en gezond eten kan je vast en zeker wel onder dat gewicht blijven.
Zo snel een wasje draaien wnat er ligt een heeeeeeeele berg.
Groeten
Isle
Ellen hier is het toch echt geen mooi weer dus geniet er maar van en alvasr gefeliciteerd met je neefje.
Ilse moet ook zeggen dat ik toen veel stress had geen werk meer etc dus had echt niks te doen woonde zelfs weer bij me moeder.
Nu heb ik wel werk moet een kind verzorgen en een huishouden doen en blijf wat sporten dus zal er nu wel onder blijven
De zwangerschapstest blijft hier voorlopig in de kast want ik ben gisteravond al ongi geworden…
Best wel even een kleine teleurstelling maar aan de andere kant wel een opluchting dat alles zo snel al weer werkt, zeg maar.
Nu vol goede moed op naar ronde 2!!
Biebels, mijn nieuwe NOD is 4 juli (ga maar weer van 28 dgn uit, want zal eerst toch nog wel onregelmatig blijven). Enne…jammer dat je nog steeds geen zekerheid hebt!
't is hier supermooi weer, dus ik ga weer lekker naar buiten! 8)
Bedankt voor jullie lieve reacties :-* Ik zal mijn banner straks ook even weg halen, want die klopt vast niet meer.
Jenny: wat voor zorgen heeft je moeder dan aangezien ze niet zo enthousiast was? :think: Kan me er niets bij voorstellen…Je zegt dat je het al verwacht had, maar het lijkt me niet leuk om te horen! Vervelend dat je een blaasontsteking hebt… Beterschap!!
Mandala: wat kan je lijf je dan foppen he? Een test geeft dan wel uitsluitsel, dus ik vind het niet zo gek dat je hem al gedaan hebt. Nu maar hopen dat je er iets rustiger van wordt!
Isle: weet je al wanneer je een ongesteldheid kunt verwachten? Of is het bij jou nog afwachten geblazen… Ah, en 3 dagen naar Berlijn, heb je wat leuks gedaan? Of alleen maar aan het werk geweest? (kan ook leuk zijn natuurlijk )
Mariska: lastig lijkt me dat, dat ovulatie-testen… Hopen maar dat je snel je zin hebt Veel plezier gewenst voor de verjaardag, wij hebben een familieweekend op een camping vlakbij, dus wij tuffen steeds heen en weer. We vermaken ons wel met dit weer! 8) :dance:
Dragon: ik houd ook van film kijken in de bios, helaas heb ik een vriend die niet mee ‘uit’ wil. Hij wil liever onze zolder om toveren tot tv-kamer, compleet met bioscoop stoelen en apparatuur enzo :lol:
Charity: ik heb ook niks gedaan tijdens de zwangerschap (ja, beetje ge- :sick: , beetje boel zeg maar) maar toch maar 9 kilo aangekomen. Dat kan dus ook! Ik kan me voorstellen dat je het lekker vindt weer wat ‘te doen’, maar ik heb niets met paarden
Squirrel: ik heb je NOD aangepast! Veel succes voor de volgende ronde, er moet toch IEMAND de tweede zwangere zijn hier? :mrgreen:
Dragon: nee hoor, vind het nog allemaal erg spannend en leuk, dus voorlopig blijf ik nog lekker testen Vanochtend amper een tweede streepje, dus ik gok dat het wel een voor mij lange cyclus wordt…25 mei was de eerste dag van mn laatste ongi namelijk. We gaan 't vanzelf wel zien.
Charity: spierpijn wordt vanzelf minder, maar ik weet hoe het kan voelen. Sterkte ermee!
Zojuist kwamen we erachter dat er aanstaande donderdag een proefles stijldansen is en dat lijkt Matthijs wel leuk. Hij moet echt iets aan sport gaan doen en dit is iets wat ons dus allebei wel trekt. Ik heb het lang geleden 8 jaar gedaan, dus ik ben er wel voor te vinden. Lijkt me ook wel een goede combi voor mijn lijf…street dance en stijldansen.
111 leuk zeg stijldansen lijkt me wel heel leuk om samen m,et je partner te doen zeg.
biebels ik heb ook heel veel ge :sick: bij de zwangerschap van Charity z’n 7 maanden toen 1 maand niet en daarna wel weer.
Alleen was het bij mij zo dat ik tot 4 uur niks kon eten en daarna alleen vettige dingen binnen hield als ik een broodje gezond at dan kwam het eruit. aardappels, kaas en boterhammen hield ik absoluut niet binnen , frieten daarintegen wel en chiliconcarne ohhh heerlijk haha.
Ik kon niet zelf koken dan kwam alles eruit , daar komt bij dat ik in die zwangerschap 3x ben verhuisd dat veel stress meeneemt en ik ben een stress eter.
Maar deze keer gaan we het anders aanpakken
Squirrel: Jammer dat de eerste ronde voorbij is gegaan…hopen op meer geluk bij de volgende ronde!! Maar wel een mooie cyclus…
Charity: Nou hier al de hele dag mooi weer, we gingen alleen naar het strand en daar kwamen de wolken en de wind was ook gedraaid, dus brrr koud daar. Nu de hele middag al lekker bruin aan het bakken in de tuin…het werd me net alleen even te warm!! Jammeer dat niet heel nl dit weer heeft!!
Nou vanavond even lekker uiteten met z’n tweeen, net besproken, dus wordt weer een gezellige avond!!
hier een heerlijk zonnetje en tempratuurtje 8)
Net lekker koekjes gebakken en een er staat een cowboystew op het fornuis te pruttellen jammie…
Overgins is mijn ongi weer zo goed als weg, dit lijkt helemaal niets op wat ik gewent ben met voor dat ik aan de pil begon.
Dus als dit zo elke cyvclus blijft ben ik er blij mee
vanavond lekker niets doen, lekker in de tuin zitten en anders lekker bank hangen.
Kan ik soms ook heerlijk vinden en wat zijn jullie plannen voor de avond?
Ellen lekker hoor uit eten, waar gaan jullie naar toe??
Biebels; je kan mijn leeftijd in het lijstje inmiddels veranderen naar 28. Jaja, we zijn weer een jaartje ouder geworden . Gezellige en rustige verjaardag gehad.
Hier is het vandaag best benauwd geweest, maar mooi weer…nee…dat was ver te zoeken.
Vanavond lekker niks doen. Er komt voetbal op de tv dus het zal hier wel druk worden. Ik trek me lekker terug naar de slaapkamer en anders ga ik mijn mp4 speler (die ik gister heb gehad) installeren.
Fijne avond allemaal.
Zonnetje: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!
Dragon: We weten nog niet waar we gaan eten, moeten we zo nog even bedenken!!
En inderdaad hopen dat je zo elke keer je ongi doorkomt, altijd beter dan dagen met maandverband lopen en steed smoeten verwisselen!!