Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Wendy…jammer dat deze ronde voorbij is gegaan, maar wel lekker een regelmatige cyclus…nu weer door voor de volgende ronde!! Nou rustige avond he!

wendy jammer dat het echt heeft doorgezet !!

ik ga zo meteen even lekker met vriend lief naar de bios.

Even lekker ontspannen, was voor ons ook wel een hele rare maand en eigenlijk doet het me meer dan ik verwacht had dat is zo heel plots toch ongi geworden ben…

Al is de ongi niet wat ik het gewend was, het is af en toe een drup helder rood of rose bloed, zonder slijm of wat dan ook :think:

Is voor mij ook allemaal nieuw hoor :slight_smile: door dat ik eigenlijk alleen maar de pil was gewend heb ik eigenlijk geen idee meer hoe het er eigenlijk uit hoort te zien :slight_smile:

Dragon: Goed dat jullie samen even gaan ontspannen…geniet er even van!! Even echt lekker samen…

Dragon: Lekker ontspannen, hou moed kan ook innesteling zijn… kun je ook krampen door krijgen, we zullen duimen dat dat het is…

Wendy: 1e zwangerschap is geeindigd in een MK (spontaan zwanger geworden na 1 jaar klussen)

2e zwangerschap na 9 mnd klussen en daarna met de medicijnen heeft het uiteindelijk 4 mnd geduurd.

Toen wisten ze uiteindelijk ook waarom het zolang duurde.

We blijven gewoon positief (ene dag meer dan de andere).

Ik zit nu wel op :evil: te wachten (weet dat het deze maand niet is gelukt) omdat ik dan met de nieuwe cyclus kan beginnen en ze kunnen gaan onderzoeken.

Charity: Spannende maand… super dat je vriend zo reageert… dan hij opneemt met papa…

Ik wil toch graag de foto even plaatsen van mijn test.

Dragon lekker een avondje bios !!

@ Dragon: Lekker ontspannen joh en niet teveel meer over nadenken. Wie weet was het toch een nestje :wink: en heb je nog alle kans. Naar welke film gaan jullie?

@ Biebels: hoe is het met jou? Nog steeds geen :evil: ?

Ik ben helemaal gaar…ben net thuis van de BBQ. Supergezellig en heerlijk gegeten. Vanochtend nog een test gedaan…een heeel licht streepje, dus waarschijnlijk dit weekend flink aan de knutsel. Heb ook wat pijn onderin mijn rug, wat ik nog wel herken van het ongi worden zonder pil.

Charity: Mooi test hoor…hij is echt POSITIEF!!!

Mariska: Dus een gezellig barbeque gehad…dat wordt voor jullie dus een gezellig weekend…hier ook denk ik!!

Charity, die test :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup:

Dragon, hopelijk hebben jullie idd een ontspannen avond gehad. Naar welke film zijn jullie geweest?

111, Lekker BBQ :drool: Veel succes dit weekend :wink:

hoihoi,

Gisteren een heerlijk avondje gehad, zijn naar Indiana Jones 4 geweest.

super film :thumbup: echt zo’n film waar je gewoon naar kunt kijken en om kunt lachen, zonder steeds na te hoeven denken over hoe het complot in elkaar steekt.

Gewoon lekker dus :smiley:

Vandaag ben ik echt echt ongi :? het is dat ik gestopt ben voor het goede doel maar anders zou ik spontaan weer aan de pil gaan :wink:

Ik weet nu tenminste waar ik aan toe ben en dat geeft al een lekker gevoel opzich.

@111: Ik ga voor je duimen dat je je spong het dit weekend :thumbup: :thumbdown:

Dragon: lekker dat jullie even hebben kunnen ontspannen…en heerlijk he zo’n film waarbij je niet hoeft na te denk, haha…

Wel jammeer dat het heeft doorgezet, maar nu heb je wel duidelijkheid en kan je verder…

Pffff ik ben sinds vorige week weer begonnen met paardrijden en ben net terug ben kapot !!

maar zo heerlijk om na 2 jaar niet te rijden weer op een paard te zitten.

Ik had me een paardrijbroek willen kopen want die heb ik niet meer maar ben bang dat hij over een week of 4 toch niet meer past.

Dragon ben blij dat je een gezellige en geslaagde avond hebt gehad!!

bestaan er geen speciale zwangerepaardrijbroeken dan?!?

Zou een gat in de markt zijn dacht ik zo :mrgreen:

Ik weet overgins niets van paarden en alles er omheen af hoor, want ik ben als de doods voor paarden.

Een slang om me nek, ratten, muizen etc maakt met allemaal niet uit maar een paard…

Goed idee dragon…ga het beginnen zou ik zeggen haha!!

Grapjassen. Jullie zijn wel kwebbelkonten hoor. :lol: :lol:

Charity, Lekker even paardrijen. Zou ik ooit ook nog wel eens willen leren.

Ik heb het 1 keer gedaan om mijn twaalfde maar dat paard had genoeg van al dat rondjes lopen in die bak en snee steeds de bocht af. :lol:

Ik ben een kwarktaartje aan het maken omdat mijn vriend morgen jarig is. De bodem moet even opstijven, dus ik moet even wachten. Ik denk ik kom hier even buurten of er nog iets spannends te melden is maar…nee hoor. :lol:

Maar goed ik ga nu weer verder met mijn taartje.

Dragon: Leuke film he, Indiana Jones…! Wij zijn vorige week geweest…was een geslaagd avondje uit :slight_smile:

Vertelde J. gister dat ik alvast een test had gekocht. Zegt-ie: ben je al zwanger dan :wall: ooh duh!! Als ik dat wist, hoefde ik die test toch ook niet!! Nou ja, ze liggen voorlopig achterin de kast want eerder als volgende week hoef ik het toch niet te proberen.

Ga ff bij J. kijken, die is aan 't vissen :roll: Hij stond net al trots te zwaaien dat ie beet had…pfff. Zal het mannelijke oerinstinct nog wel zijn, jager, verzamelaar enzo.

Iedereen hier alvast een prettig weekend!

taarten bak vind ik ook geweldig leuk om te doen :slight_smile:

Is voor mij echt een hobby en ontspanning

overgins niet alleen taarten ook cup cakes en koekjes.

Klein nadeeltje ik vind het alleen leuk om te maken en niet om ze op te eten, dus ik geef ze meestal weg als ze af zijn of neem het mee naar mijn werk.

http://www.deleukstetaarten.nl/ en een kleine inpresie over wat voor taarten ik het heb.

Dames, ik ben er even kort. Ik heb even de puf niet op iedereen te reageren, ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen. :oops: Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, de laatste voorlopig, want hij was weer negatief. Mijn lijf houdt me voor de gek, ik heb er genoeg van. Ik wacht even tot ik weer ongesteld word, en begin dan weer opnieuw. De komende tijd is het erg druk op school (rapportgesprekken volgende week, en dan nog 3 weekjes dan is het vakantie), maar ik lees wel weer wat jullie allemaal gekletst hebben!

Wat jammer Biebels en toch wel raar want je bent toch flink overtijd.

Hoop dat je je door je drukke werk wel even kan afschakelen.

@Biebels: Wat naar weer een negatieve test :hug: ik hoop dan dat je ongi snel komt want dan heb je tenminste duidelijkheid en zekerheid. Dit schiet ook niet op zo…

Hopelijk kan je wat afleiding in je werk vinden.