Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

He Biebels,

nog steeds geen nieuws? Ik blijf het raar vinden…ik snap dat het lastig voor je is om mee te kletsen en de verhalen hier te lezen, maar laat je niet kisten!

Ga je langs de huisarts komende week of staat je hoofd daar ook niet naar?

Mandala

Welkom aan alle nieuwe gezichten hier!

Kan het zo snel even niet volgen…ben nog steeds behoorlijk ziek van mijn griepvirus en…

heel erg vergeetachtig! Denk ik een bericht geplaatst te hebben…zoek ik het terug…is het er niet!!! Of ik vergeet op ok te klikken…Heb gisteren een uur naar mijn auto-sleutels gezocht…vond ze onderin de boodschappentas uiteindelijk (boodschappen waren al opgeruimd?) Ach ja…ben het van mezelf niet gewend, en anderen ook niet, doe het ook met dingen van mijn werk, dus hoop dat ik het daar nog even verborgen kan houden.

Fijn weekend allemaal!!!

@ Biebels: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Kop op meid, jou tijd komt echt nog wel! Maar ik snap het wel hoor. Ik zou ook eens naar de ha gaan als ik jou was voor wat duidelijkheid. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.

@ Bon: Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een prettige zwangerschap hebt, zonder veel kwaaltjes.

Mandala dat noemen ze zwangerschapsdementie :mrgreen: is heel normaal hoor, hihi. Ik hoop wel ook voor je dat je het op je werk nog goed verborgen kan houden!

Biebels je bent helemaal geen zeur meid!!! :hug: Maak je maar niet druk, er zijn er hier meer die geen kwaaltjes e.d. voelen hoor! Ikzelf denk wel 1 dingetje te voelen maar de kans is heel groot dat dat gewoon tussen mijn oren zit omdat ik 't zo graag wil… En in mijn geval kunnen die steekjes in mijn buik ook goed van mijn blaas afkomstig zijn… :roll:

Charity 'n blijvertje die vent van je! :wink: :mrgreen:

Het klinkt nu misschien heel vreemd in je oren maar; ik wil die zwangerschapsmisselijkheid ook!! :pray: :wink:

:-* Jen

Hee Bon het wordt wel tijd voor een andere banner he! :inlove: :wink:

Biebels het zit je echt niet mee he meid ik vind het zo erg voor je !! :cry: :-* :hug:

@ Biebels. :hug: :hug: Gaat vast wel goedkomen hoor! :hug: :hug:

Wil je mijn NOD in het lijstje veranderen in 12 juli.

@ Bon: Gefeliciteerd de 3e zwangere alweer!!

Wie volgt??

@bon: GEFELICITEERD!!!

Ik hoop dat je een mooie zwangerschap hebt, geniet ervan.

Hopelijk zijn we snel met meer.

Bon, gefeliciteerd!!!

Wat super gaaf zeg :dance: :dance: :dance:

Dat duimen heeft toch geholpen :wink:

Biebels, ik begrijp dat je cyclus niet erg op gang wil komen :frowning:

Dat is inderdaad flink balen.

Hopelijk komt er snel verbetering in :pray:

En Anke en Baukz, wat grappig dat jullie samen op hetzelfde topic actief zijn. Ik woon ook ver van mijn zus, maar wij schelen flink wat jaartjes.

Nou, wij gaan klussen… in ons huis :lol:

Over een maandje verhuizen.

Oh ja, misschien nog even voor het lijstje.

Ik ben 31, we gaan voor de eerste en dus maandag mijn NOD.

:dance: Bon, Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! :dance:

Voor de nieuwe onder ons: WELKOM en dat ook jullie snel een positieve test in handen mogen houden :pray:

Biebels, echt kl#te voor je dat je maar geen duidelijkheid krijgt :? Ik zou denk ik komende week toch even langs de HA gaan als ik jou was… al is het maar dat ie je even gerust kan stellen :hug:

Hier zitten we in de meest saaie fase van m’n cyclus… ongi net voorbij en volgende week zaterdag/ zondag pas mijn ei.

Dus dat word van de week wel weer minder saai :wink: maar het duurt zo lang…

Morgen mag Hailey op voor haar Guppy 2 zwemdiploma :dance:

De juf twijfelde eerst of ze wel op mocht want Hailey is niet het typetje wat doet wat de juf zegt als ze daar geen zin in heeft :lol: En omdat ze dus niet op ‘commando’ reageert twijfelde ze.

Maar goed, de juf weet wel dat ze alles kan maar waarschijnlijk laat Hailey dat morgen niet op het ‘moment supreme’ zien :mrgreen:

Ach, eigenlijk is het gewoon flauwekul. Serieus moeten we pas worden als ze voor haar A en B diploma op mag, nu is het nog vooral leuk!

Hee meiden,

LET OP:

aangezien we er alweer 60 pagina’s op hebben zitten vraag ik een modi om dit deeltje te sluiten. Ik heb al een nieuw deeltje gemaakt, daar kunnen we lekker verder kletsen!

link naar het nieuwe deeltje:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58117

Tot klets’ daar!!!

:-* Jen

PS Biebels kun je mij de code van het lijstje even pb-en, dan zet ik 'm voor je erbij in het eerste berichtje in het nieuwe deel. Thanx!!