Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

hey we vroegen ons al af waar je was :mrgreen:

Biebels zag je NOD staan er was benieuwd of er al wat bekend was.

Jammer dat je menstruatie toch is gekomen, maar op met vole moed naar hopelijk en succes volle ronde 2 :thumbup:

En ja hebt heeeeeeeeeel wat bij te lezen :mrgreen:

@pupke: ik heb ook geboek gelezen van de vriending van jamie oliver het heet van “min negen tot plus 1” ik was in het begin wat sceptisch over maar vond het toch een heel leuk en luchtig boek.

Mijn schoonmoeder is in bezit van een prachtig boek.

In het boek staan allemaal echte! foto’s van embryo en foetus vanaf 1 week tot 9 mnd.

Echt hele mooie foto;s en mooi proces om te zien.

de foto’s zijn vanuit de baarmoeder gemaakt dus echt alles in detail.

Peggy, jammer dat het deze maand niet gelukt is!

O, kijkers voor jullie huis, spannend :pray: :pray:

Staat het huis allang te koop?

@Dragon: Op de site van babybytes kun je het verloop van de zwangerschap ook heel mooi zien met foto’s. Ik vind die foto’s ook altijd heel mooi. Niet te geloven hoe snel dat allemaal groeit in het begin.

Er staat daar ook een duidelijke kalender op waarmee je je vruchtbare dagen kan uitrekenen (heb jij niet zoveel aan maar ik vind hem wel duidelijker dan ik op veel andere sites heb gevonden).

@Zonnetje: Jammer, maar op naar de volgende ronde.

Is inderdaad er mooi om te zien hoe dat groei en ongeloofelijk dat er uit zo iets een heel mensje gevormd wordt :slight_smile:

site babybytes kon ik nog niet, ik vond dit altijd een handige ovulatie calculator.

Niet dat ik hem dan ook maar 1 keer gebruikt heb hoor :roll:

http://www.predictor.nl/content.asp?page=641

Hahahahaha, heb hele droge ogen van het lezen, pffffffff wat is dat veel zeg.

Ga vanaf nu maar reageren anders is het echt niet meer te doen.

Idd jammer maar we gaan met veel plezier verder :stuck_out_tongue:

Ons huis staat nu ong. 2 maanden te koop via de makelaar die we nu hebben.

Hiervoor heeft hij een tijd te koop gestaan via een andere makelaar. Hopen maar dat het nu wat wordt.

Mooi hè al die foto’s van baby’s in een buik.

Ga zo gelijk even kijken op die site van babybytes.

@ Biebels: dat heb ik ook, met als voordeel dat ik toch nooit wordt geprikt, ze vinden me niet lekker denk ik :mrgreen: Helaas voor vriendje, hij heeft heel zoet bloed en is soms echt een landingsbaan met al die bulten op een rij :mrgreen:

Ik hoop zo voor je dat je ons binnenkort ook blij maakt met leuk nieuws…nu wordt het ECHT spannend!!! En wat de BBQ betreft, als het maar droog blijft, de gezelligheid maken we zelf.

@ Pupke: erg he? Dat heb ik ook…bij elk nieuw berichtje dat ik hier zie verwacht ik eigenlijk een aangepast onderschrift met ticker “we zijn zwanger!” :mrgreen: . Zou 't echt helemaal geweldig vinden als we allemaal binnenkort zulk leuk nieuws hebben, niemand uitgezonderd!

Jeetje meiden even een avond niet geweest en meteen 2 bladzijden.

Wendy ik hoop dat het bruin verlies niks is meid !!!

Zonnetje jammer van je ongi maar idd nu weet je wel dat alles het nog goed doet.

Ik ga vandaag co tact opnemen met de VK normaal krijg je met 11 of 12 weken de eerste echo maar dan zitten we in spanje ben wel benieuwd of ik dan nu met 10 weken kan of moet wachten tot 14 weken zou ik wel jammer vinden natuurlijk !!!

Gelukkig nog geen kwaaltjes alleen die nare geurtjes overal !!!

Charity: Dat zou inderdaad wel lekker zijn als je dan met 10 weken kan komen…en dan gewoon met 14 weken weer, haha!! Je kan ook zeggen dat je niet weet hoelang je zwanger bent en dit graag voor de vakantie wil weten…hielp bij mijn collega ook en heet toen dus extra echo gehad…

Peggy: Jammer zeg dat de ongi is langsgekomen…maar inderdaad alles werkt nog…dat dacht ik toen ook dat het kwam…

En poetse vandaag!!

Wendy: En heeft er iets doorgezet??Hoop voor je van niet natuurlijk :pray: :pray: …die ene keer kan natuurlijk gewoon raak zijn geweest…

Ik ga ook eens even kijken op babybytes naar de foto’s, kijken wat voor mooie foto’s er opstaan…en hopen dat dat bij ons allemaal straks ook in de buik zit!!!

Babyboom toen ook gezien, soms wel erg aangrijpend, wordt je niet altijd blij van van die verhalen bij sommige!!

heb net naar de VK gebeld heb 3 juli de eerste afspraak en mag 11 juli voor de echo komen is wat vroeg met 9 weken word waarschijnlijk een inwendige echo maar dan weet ik dat alles goed is voor we op vakantie gaan.

Charity: Wat goed dat je mag komen…is ook wel lekker zo voor de vakantie. Mijn collega kreeg trouwens met 8 of 9 weken geen inwendige echo, dus dat is wel verschillend hoor!! Bij haar zagen ze het ook zo met de echo.

Charity: fijn dat je al zo snel mag komen. Lijkt me toch wel een lekker gevoel, dat je niet de hele vakantie hoeft af te wachten!

Peggy: jammer! Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen :wink:

Wendy: en? Heeft het doorgezet of is 't nog steeds twijfelachtig

Biebels: bij jou al enige zekerheid :smiley: of :twisted: ??

Ellen: Ik had dat ook bij Babyboom, daar zaten nogal wat aangrijpende verhalen bij… Toen dacht ik wel ff: als 't bij ons maar goed gaat. Mijn vriendinnen zijn bijna allemaal heel snel zwanger geraakt, dus dan sta je er niet zo bij stil, dat het ook anders kan…

Laatst trouwens even wezen kijken bij een vriendin die kort geleden bevallen is… Zooo lief, zo’n klein hummeltje. Kreeg spontaan last van een ernstige aanval van rammelende eierstokken :slight_smile:

@ellen84 wrote:

Charity: Wat goed dat je mag komen…is ook wel lekker zo voor de vakantie. Mijn collega kreeg trouwens met 8 of 9 weken geen inwendige echo, dus dat is wel verschillend hoor!! Bij haar zagen ze het ook zo met de echo.

Het is ook nog niet zeker ik moest voor de zekerheid een handdoek meenemen maar ze proberen eerst een gewone echo.

Squirrel: Ja je zag wel even hoe het ook kan zijn…maar ja er niet al te veel aandenk, en positief blijven!!

Ik ga binnenkort ook bij m’n collega op kraamvisite…dan zal het allemaal nog wat erger gaan kriebelen!! En al die mensen die met zwangere buiken lopen…zo leuk…WIL IK OOK!!!

jeetje wat word er toch veel gekletst.

de nieuwe dames welkom

charity wel fijn dat je voor je vakantie mag.

um verder weet ik het niet meet uit mijn hoofd.

hier niks bijzonders we wachten af

zonnetje op naar ronde 2

@cahrty: wel lekker dat je voor je vakantie langs mogen komen, dan ga je toch nog met even een beter gevoel weg :slight_smile:

Ik zou ook niet kunnen wachten tot na de vakantie hoor.

Overgins ben ik net notebene in de Ikea ongi geworden, waar k baby meubels stond te kijken :frowning: was wat helder rood bloedverlies en ik ga er vanuit dat het door zet, dus wij gaan op naar ronde 2

@111 wrote:

@ Biebels: dat heb ik ook, met als voordeel dat ik toch nooit wordt geprikt, ze vinden me niet lekker denk ik :mrgreen: Helaas voor vriendje, hij heeft heel zoet bloed en is soms echt een landingsbaan met al die bulten op een rij :mrgreen:

Ik hoop zo voor je dat je ons binnenkort ook blij maakt met leuk nieuws…nu wordt het ECHT spannend!!! En wat de BBQ betreft, als het maar droog blijft, de gezelligheid maken we zelf.

@ Pupke: erg he? Dat heb ik ook…bij elk nieuw berichtje dat ik hier zie verwacht ik eigenlijk een aangepast onderschrift met ticker “we zijn zwanger!” :mrgreen: . Zou 't echt helemaal geweldig vinden als we allemaal binnenkort zulk leuk nieuws hebben, niemand uitgezonderd!

Ik heb laatst dus nagevraagd aan de HA hoe het kan dat sommige mensen wel een muggebult krijgen en andere nooit.

Een muggenbult is een alergische reactie op het gif wat een mug in spuit om het bloed te verdunnen.

iedereen word door een mug gestoken alleen sommige mensen krijgen geen allergische reactie andere wel en weer andere heel erg. :smiley:

Dragon jammer meid maar nu heb je wel wat meer duidelijkheid :-*

jammer dragon

hopelijk is ronde 2 raak

Ik had het aan de ene kant ook wel verwacht hoor, maar het blijft natuurlijk wel een beetje jammer.

We gaan vol volle moed op naar ronde 2 :slight_smile:

@Biebels: mijn nieuwe NOD is 12 juli (jemig wat duurd dat weer als je het zo ziet)

Dragon: Oh wat jammer dat de :evil: toch zijn langsgekomen!! Nou weer volle moed naar de 2de rond…hopen op meer geluk :pray: