Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Jensie: Het is vast iets onschuldigs…maar goed dat je het meteen even na gaat vragen bij de arts, hoop dat hij je wat kan geruststellen. En inderdaad dat googlen is wel handig, maar je moet ook niet alles willen weten…want dan haal je meteen de raarste dingen in je hoofd, terwijl dat misschien niet nodig is.

Naduah en Pitje welkom erbij…het worden er steeds meer, gezellig hoor!!

Biebels: Wat ontzettend jammer dat het door heeft gezet…had het je zo gegunt…maar we komen allemaal aan de beurt!!! :pray:

Leeuuuk, nog meer nieuwe meiden erbij! :dance: Welkom, en jullie staan al op het lijstje :mrgreen:

Jensie: kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. :hug: De huisarts zal je vast vertellen dat er niets aan de hand is, maar je kunt het maar beter zeker weten!

Naduah: natuurlijk mag je meekletsen hier :mrgreen: We willen álles van je weten!

Ik onderbreek mijn verhaaltje even, ik moet ‘op de bank lezen’ van Leonie :inlove:

Ja, ben ik weer, meissie op bed :inlove:

Dragon: ja, hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar ook meer te lezen :wink:

Mariska: nee, niet bij kunnen slapen, daar neem ik geen tijd voor overdag :roll: Die muggen mogen me wat mij betreft helemaal lek prikken, als ze maar NIET ZOEMEN! Al moeten ik zeggen dat ik gisteravond wakker werd van Johan die op jacht ging :think: Veel plezier op de bbq (mooi weer! :pray: ) en succes met testen!

Pupke: nee, nog niets wat lijkt op een aanstaande ongesteldheid… Ook niet extra chagrijnig, niet meer dan normaal :lol: Ik ben wel erg moe, maar dat komt volgens mij eerder door de drukte op mijn werk (bijna vakantie) dan door iets anders. Jij dus volgende week ongesteld??

Ellen: volgens mij verwar je mij met iemand anders, hier heeft niets doorgezet :wink:

Naduah en Pitje haretelijk welkom hier !!!

Ik heb geprobeerd een foto te maken van mijn test maar krijg hem niet scherp :cry:

indedaad heel veel te lezen :slight_smile:

ik probeer 2 topic bij te houden maar moet zeggen dat ik daar veel moeite mee heb.

Even een vraagje: Zou je ook zwanger kunnen zijn terwijl je echt helemaal niets merkt???

Of wat zijn de aller aller eerste kleine symptompjes??

Gisteren stiekem getest maar (nog) negatief, maar mijn ongi blijft ook uit en ik heb ook totaal geen tekenen dat het er aan zit te komen.

Terwijl het toch eigenlijk ook wel weer eens tijd zou zijn.

Misschien maak ik me zelf alleen maar gek hoor :slight_smile:

@charity: we geloven je ook zonder foto hoor :smiley: maar zo’n foto blijft altijd leuk :slight_smile:

De test van predictor kun je zelfs bewaren voor in het baby boek he, het resultaat van de test blijft gewoon altijd zichtbaar.

Misschien een leuk idee? :wink:

Biebels: Oh ja sorry dat was inderdaad jij niet, ale die mensen ook op het forum…haalde ze even door elkaar, haha!!

Dragon: Het is inderdaad veel he om alles bij te houden, haha!!

En wat vervelend dat de test negatief was…ik heb geen idee wat de eerste kleinste symptomen zijn…misschien te vroeg getest…hoop het echt voor je!!

inderdaad het wordt steeds drukker en drukken maar daardoor ook heeeeeeeeeeeeeel erg gezellig :mrgreen:

Dat de test negatief was had ik ook wel verwacht hoor, dus heel groot was de terleurstelling niet, maar ja ik dacht ik kan het altijd proberen.

Ik vraag me alleen af wanneer ik dan weer evt opnieuw zou testen, ook natuurlijk omdat ik geen idee wanneer ik mijn ovu heb gehad, als ik hem al heb gehad natuurlijk :wink:

@dragon wrote:

Even een vraagje: Zou je ook zwanger kunnen zijn terwijl je echt helemaal niets merkt???

Of wat zijn de aller aller eerste kleine symptompjes??

Gisteren stiekem getest maar (nog) negatief, maar mijn ongi blijft ook uit en ik heb ook totaal geen tekenen dat het er aan zit te komen.

Terwijl het toch eigenlijk ook wel weer eens tijd zou zijn.

Misschien maak ik me zelf alleen maar gek hoor :slight_smile:

Toen ik zwanger was van Leonie teste ik pas toen ik ruim een week overtijd was. Ik had (ook toen) geen idee wat mijn cyclus was, en vond het toen écht te lang duren. Zwanger dus :mrgreen: zonder dat ik het merkte! De eerste dagen daarna merkte ik nog steeds niets, pas vanaf een week of 7 begon de misselijkheid (en daar werd ik door gevloerd, ik krabbelde pas weer op toen ik een week of 20 zwanger was). Dus antwoord: ja, dat kan! :dance: (en dat is bij ons nu allebei gewoon van toepassing, vind je niet? Dat hebben we wel verdiend :mrgreen: )

Ow Biebels ga het zo hopen :pray: .

Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn :mrgreen:

Ik heb inderdaad net als jou helemaal niets, af en toe een krampje maar meer ook niet en ook geen enkele teken van wat dan ook.

Veel plassen maar dat komt denk ik omdat ik sinds ik uit het ziekenhuis ben, meer ben ga drinken :slight_smile:

Het wordt nu wel spannend he…nu de eerste zwangere er is…elke keer als ik hier lees ben ik benieuwd of de volgende al zwanger is. :smiley:

Helemaal met die meiden die maar niet positief testen zijn en ook maar niet onig worden. :roll: :roll:

@ Dragon, Ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@ Biebels, ja ik word volgende week ongi. :twisted: Precies nadat de spiraal wordt verwijderd. Dan kunnen we dus vol goed moed de eerste ronde in gaan. Nu voel ik het altijd heel erg goed aan mijn humeur dat ik ongi moet worden (mijn vriend ook :lol: ), ben benieuwd wat ik volgende maand allemaal voor tekens ga voelen.

Ik heb nu een boek over zwangerschap binnengekregen en ben daar af en toe al in aan het lezen. Ik vind het zo’n spannende periode. Voor mijn vriend begint het ook steeds meer werkelijkheid te worden (ha, ha, hij went ondertussen aan mijn geklets over baby’s en zwanger zijn). :wink:

@Pupke: dank je wel, natuurlijk hoop ik het ook maar aan de ene kant verwacht ik het ook weer niet. lekker he zo dubbel gevoel :slight_smile:

Welk boek heb je binnen gekregen? Ik lees momenteel het baby boom zwangerZAPboek.

Heel erg leuk en luchtig boek met alles over zwanger worden, het zijn en alles daarna.

Ik heb zelf geen babyboem aflevering gezien hoor, maar het boek is meer dan duidelijk.

:dance: Jeee Charity/Sabrina van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap :dance: Ik vind het echt SUPER voor jullie!

O heerlijk weer met je hoofd in de wolken lopen :inlove:

Naduah en Pitje, van harte welkom!

Biebels, wat balen dat de testen steeds negatief zijn :frowning: Laat dan alsjeblieft die verrekte :twisted: :twisted: komen :pray: Of alsnog een positieve test :angel:

Ga verder even niet reageren want er wordt hier zoveel gemeut dat het niet bij te houden valt.

Ik heb nog geen test gedaan maar had gisteren wel weer wat donkere afscheiding dus denk wel dat ik eerdaags gewoon ongi wordt.

Zou ook wel een hele grote gelukstreffer zijn als die ene x knuffelen 3 dagen voor mijn ei gelijk raak zou zijn geweest.

Gemeut?? Onze serieuse conversaties?? :naughty: :lol: 8) Geintje :mrgreen:

Enneh, je hebt maar 1 keer nodig he, 1 zaadje, 1 eitje, dus wie weet :mrgreen: Wat fijn dat je er zo rustig onder kunt zijn, dat lukt me dus niet :shifty:

@ Dragon: Ja die lees ik ook. Als je fan werd van dat programma bij de NCRV kon je voor iets van 6 euro dat boek ontvangen. Dat leek me wel wat, heb hem van de week binnengekregen en is inderdaad leuk geschreven.

Ik heb dat programma vorig jaar ook gevolgd, vond het heel leuk om te bekijken. Maar door al die verhalen over problemen met zwanger raken kreeg ik wel het idee dat ik er niet te lang meer mee moest wachten.

Meuten, wij…hoe kom je erbij??? Allemaals serieus gepraat over bloemetjes en bijtjes. :wink:

is een erg leuk boek he!

Gewone taal en niet moeilijk te begrijpen en ook nog een logies beschreven :slight_smile:

Nou heb ik wel kennis van medische taal maar ik heb totaal geen zin als ik voor mijn ontspanning zit te lezen telken alles te moeten vertalen :slight_smile:

Heb namelijk nog een heel mooi boek maar dat is meren deel latijns en dat leest zeer moeilijk en zwaar.

Ik heb van baby boem zelf niets gezien, maar ben het nu aan terug kijken via het internet, toch een beetje nieuwsschierig geworden :oops:

@Biebels wrote:

Gemeut?? Onze serieuse conversaties?? :naughty: :lol: 8) Geintje :mrgreen:

Enneh, je hebt maar 1 keer nodig he, 1 zaadje, 1 eitje, dus wie weet :mrgreen: Wat fijn dat je er zo rustig onder kunt zijn, dat lukt me dus niet :shifty:

Klessebessen dan :mrgreen:

Ben nu wel rustiger dan een paar dagen terug hoor :lol: Maar gewoon dat bruinverlies heeft me weer back to earth gebracht…

Ja, leest ook wel lekker omdat er af en toe van die verhaaltjes tussen staan.

Ik vond het programma ook heel leuk. Ik heb heel wat meegehuild met al die stellen (ik raak heel snel geemotioneerd van dat soort dingen). :cry: :cry:

Ik wil straks ook dat boek van Kluun lezen. “help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt”. Ik heb er hele leuke verhalen over gehoord en ik vind hem echt een leuke schrijver. Maar dat is meer een boek om pas te lezen als ik ook echt zwanger ben. Meer wat voor mijn vriend eigenlijk maar ik geloof dat het beter is om dat boek pas te laten lezen als het raak is omdat hij anders misschien wel terug wil krabbelen. :lol: :lol:

Jeeeeeeeetje, wat hoor hier veel en gezellig gekletst zeg!

Ga proberen om wat meer tijd te maken om mee te kletsen.

Heb nog niet alles bijgelezen, maar dat ga ik nog even doen.

Heb wel gezien dat er een eerste zwangere is; gefeliciteerd Charity.

Afgelopen maandag is mijn menstr. gekomen. Aan de ene kant jammer, maar ik weet nu wel dat het allemaal nog goed werkt :slight_smile: .

Biebels, ga nu dus ronde 2 in en mijn NOD is dan 30 juni. Heb morgen lekker een dagje vrij (om te soppen), vrijdag ben ik jarig en zaterdag krijgen we kijkers voor ons huis. Mijn echte naam is trouwens Peggy.

Ga nu even proberen om alles door te lezen.