Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

ik ga even kijken of ik een nieuwe banner kan aanmaken zoals ik nu heb uitgerekent zou ik 12 februarie zijn uitgeteld.

Iedereen bedankt natuurlijk voor de felicitaties ik ben een beetje van slag !!!

Ik hoop dat jullie me snel volgen !!!

Gefelicteerd Charity!! Super zeg. Hoop dat het bij ons ook zo snel gaat. :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Biebels ik zie dat je meteen het lijstje hebt aan gepast wat leuk om te zien !!!

Pupke bedankt en ik hoop inderdaad dat het voor jullie ook zo snel mag gaan.

Ik blijk gewoon erg vruchtbaar te zijn de eerste keer was ik in ronde 2 zwanger de tweede keer na 1x gemeenschap en nu in ronde 1

charity van harte toe maar de eerste zwangere onder ons

biebels laat je niet gek maken ga wat leuks doen en ga voor de volgende ronde.

mandala spannend een positieve ovu test.

ik was de eerste de beste keer met een positieve ovu test zwanger.

mooi lijstje biebels

Ik weet even niet meer wie het vroeg maar wij hebben inderdaad de tv niet in de woonkamer maar op zolder wij noemen het de tv kamer heerlijk niet beneden we kijken er minder door en er staat ook niet z’n lelijk ding in mijn woonkamer.

we hebben ook een wii dus straks als de zolder fa is gaan we echt uit ons dak op een grotere tv hahahahah

Hoe zou het met zonnetje en Wendy zijn, trouwens? Zijn jullie al aan het testen meiden? :pray: :think:

Charity: GEFELICITEERD!! Echt super voor jullie dat het zo snel gegaan is. Ik hoop dat er snel meer van ons volgen :wink:

Hee Sabrina PROFICIAT !!! :dance: :dance: De eerste zwangere van ons topic, wauw! Dat je zwangerschap maar goed mag verlopen en dat jullie over ongeveer 8 maanden maar een klein mooi wondertje in jullie armen mogen houden!!

:-* Jen

Nog ef een vraagje, misschien hebben jullie hier ook ervaring mee:

Ik heb vandaag echt last van mijn baarmoedermond… :oops: Gisteren weer aan het “klussen” geweest en nu heb ik sinds vanmorgen pijn aan naar wat ik vermoed de baarmoedermond is… Dit heb ik nog niet eerder gehad, dus ik ben maar effe gaan googlen maar ik krijg dan bij “geirriteerde baarmoedermond” allemaal enge dingen te lezen over baarmoederhalskanker en zo… :shifty: Ik dacht zelf eigenlijk aan een onschuldige irritatie door het “klussen” maar als ik dat lees krijg ik het wel ef benauwd… Dus ik heb toch maar de huisarts even gebeld en heb morgenvroeg om 10.50u een afspraak om het even na te laten kijken, hopelijk is het niks ernstigs… :frowning: Hebben jullie ook ervaring hiermee misschien en kan iemand me geruststellende info geven…? Ik ben stiekem toch wel een beetje bang geworden…

Hoi allemaal!

Mag ik hier mee kletsen? Mijn naam is Sanne, 23 jaar en ik woon samen met Lex, 27 jaar en ons zoontje Storm, die is 1 (maart 2007). Vorige week zijn wij ook gestopt met alle anticonceptie, dus we gaan helemaal voor nummertje twee! :mrgreen: Mijn eisprong moet ongeveer op 15 juni zijn, geloof ik… :think:

Nou ja, ik hoop dat ik hier mee mag kletsen, en als jullie meer van me willen weten hoor ik het wel. :wink:

:-* Sanne

Oh jee… zie nu net dat ik wat gemist heb: de eerste zwangere:

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: Geniet ervan!

En Jensie: Die geïrriteerde baarmoedermond komt waarschijnlijk toch van het vele ‘klussen’, meis! :wink: Heb ik indertijd ook gehad.

Als het over een paar dagen nog niet over is, zou ik de huisarts even bellen. Maar probeer je er niet teveel zorgen over te maken. :hug:

Ja, ben ik weer… :oops: Kom wel meteen binnenvallen, he? :wink:

Jensie, lees net dat je al een afspraak hebt met de huisarts. Sorry! Had eroverheen gelezen… Maar denk nog steeds dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken, hoor. :hug:

Heey Sanne, leuk dat je hier ook komt meekletsen! Misschien krijgen we de andere “klussers” van de maart 2007-mama’s ook nog mee. Ik zal 'ns gaan promoten, hihi :mrgreen: (niet dat we hier nog te weinig dames hebben, haha :lol: )

Thanx voor je geruststelling, ik heb net ef m’n hubbie gebeld en hij denkt ook dat het vast wel zal meevallen maar ik ben wel blij dat ik voor alle zekerheid een afspraak bij de huisarts heb… :shifty:

@Naduah: uiteraard ben je welkom en mag je vrolijk mee kletsen :smiley:

@Jensie: Google tsja een leuk medium maar niet voor alles :wink:

Als je er in eens spontaan last van krijgt zal ik me er ook nog niet zo druk over maken hoor, waarschijnlijk wat irritatie of een aankomende ovulatie?? Sommige vrouwen krijgen dan last van hun baarmoedermond.

En wat ik al zei google is erg handig en informatief maar soms staat er ook wel eens te veel aan informatie op.

Ik krijg dagelijks patienten die bloednerveus zijn omdat ze op internet naar informatie hebben gezocht en de meest vreeselijk dingen zijn tegen gekomen.

En let wel niet alle informatie is correct dan wel niet soms erg overdreven :slight_smile:

Hopelijk kan de huisarts je morgen geruststellen, je kan trouwens wel erg snel bij hem terecht! ik wil ook zo’n huisarts.

Oja en ga ons alsjeblieft niet promoten ik heb het nu al meer dan moeilijk met het bijhouden van iedereen :lol:

Hallo,

Ik vind het ook wel leuk om mee te kletsen met alle “klusser”

Ik ben 27 jaar en heb 1 dochter van 9 mnd. wij zijn vanaf mei ook begonnen te “klussen” voor nr. 2.

Over onze 1e uk hebben wij ongeveer 3 jaar gedaan, dus wordt het afwachten hoelang nr 2 op zich laat wachten.

Jemig dames, in 1 dag tijd 3 pagina’s bij elkaar gekletst… :mrgreen:

@ Charity: Van harte meid! Ik hoop dat we allemaal snel zullen volgen!

@ Biebels: Verschrikkelijk, muggen 's nachts…Dat snerpende geluid is denk ik wel het allerergste dat je kan hebben als je lekker wilt slapen. Heb je 't nog wel een beetje in kunnen halen?

@ Dragon: Wijs besluit meid! Het moet inderdaad wel allemaal leuk blijven, dat is het voornaamste en als het graag willen verandert in moeten, dan is er iets niet goed. Top dat je er zo inzit!

@ Naduah en Pitje: leuk dat jullie ook mee doen, gezellig!

Egoberichtje: alles gaat hier prima. Gisteren met de plafondventilator aan in slaap gevallen, dus mijn oor zit dicht…Erg irritant, vooral tijdens mijn werk al heb ik wel lekker door kunnen buffelen. De helft van wat er gezegd werd verstond ik toch niet en ik ben erg goed in mezelf afsluiten van de buitenwereld als ik druk bezig ben :mrgreen: Vanavond nog lekker sporten en morgenvroeg weer een testje doen. Vandaag heb ik maar overgeslagen, denk niet dat het heel snel gaat van helemaal geen streep naar een donkere streep dus morgen is vroeg genoeg. En morgenavond ben ik laat op het forum, we hebben vanuit de personeelsvereniging een BBQ georganiseerd. Wel gezellig, al vind ik het wel een gemis dat ik niet effe tussendoor kan kijken hoe het met jullie gaat. Wie weet is de tweede zwangerschap dan ook bekend!!! Ik ga er in ieder geval voor duimen :thumbup:

Gezellig druk is het hier ondertussen zeg! Helemaal goed!

@ Charity / Sabrina: super gefeliciteerd zeg! Geniet ervan!

Wie volgt?

Welkom Naduah en Pitje. Hoop dat ik het allemaal nog bij kan met al die nieuwen.

Biebels nog geen tekenen van ongi? Kan toch nog steeds raak zijn. Misschien was je ovu iets later dan je dacht. En met die theorie die je man had moeten jullie toch genoeg kansen hebben. Ik moet volgende week ongi worden ik kan het nu al helemaal aan mijn humeur merken. :twisted: Dat begint bij mij altijd al een week van te voren.

Wendy heb je al getest?

Jensie, ik snap met jullie voorgeschiedenis wel dat je er snel bij wilt zijn. Maar als je de irritatie pas vandaag voelt zal het vast wel meevallen.

Naduah en Pitje, welkom!!

Jensie, ik heb nu steeds last van iritatie… Met de bevalling van juul ben ik bijna volledig ingescheurd, ze hebben het allemaal weer dicht genaaid maar volgens mij is het nu een stuk krapper…

Vergeet ik helemaal charity te feliciteren… :oops:

Charity, gefeliciteerd!! geniet ervan… Hopenlijk gaan we je snel achterna.