He balen biebels!! :hug: Misschien is het inderdaad beter om het deze maand als niet zwanger te beschouwen en door te gaan naar de volgende ronde, en dus ook je ongesteldheid af te wachten. Mocht die echt een week of zo uitblijven dan kan je altijd nog na die week weer een keer testen. Maar ik ken de ongeduldigheid al te goed hoor, kweet wat het is!
:-* Jen
ps heb je mijn pb gekregen over de aanvulling van 't lijstje?
biebels: mooi lijstje zo! Is het goed bij te houden wie evt. kan testen!! (ik wou dat het al volgende week was!!) Voelde me gisteren niet zo lekker, duizelig, hoofdpijn, misselijk, steken in mijn onderbuik enz. enz. Mijn hormonen zullen wel op hol zijn geslagen bij afwezigheid van de pil want af en toe ben ik ook best humeurig (arme J.)
k geloof ook niet in dat pendelen, 't is gewoon voor de grap⦠kijken of t klopt. Het maakt me toch ook helemaal niet uit of het een jongen of een meisje wordt.
Jammer dat je nog niet positief getest heb, niet leukā¦die onzekerheid! Ben echt benieuwd wanneer we horen van de eerste positieve test
Leuk he? Verbouwen en bouwen⦠Wij kregen gisteren aangepaste tekeningen van ons toekomstige huis. Waren opeens de maten van keuken en badkamer veranderd!!! En dat terwijl we beide al helemaal ontworpen en bijna besteld hebben⦠Stress alom, J. heeft er bijna de hele nacht van wakker gelegen. Maar hij belde net en waarschijnlijk kunnen we met de aannemer wel een oplossing vinden zodat we de oude maten weer terugkrijgenā¦pffff! Kunnen we dus ws gewoon onze keuken gaan bestellen a.s. zaterdag
zo wat een hoop geklets weer zeg.
Wij hebben ook enkel glas volgend jaar zomer komt er hier overal dubbel glas en een schuifpui naar de tuin met overal kunstof kozijnen.
dit jaar na de vakantie laten we de slaapkamers en de overloop en hal helemaal opnieuw stucen en nieuwe plafonds. en de woonkamer een nieuw plafond met spotjes.
ovutesten is niets voor mij ik heb het deze maand geloof ik gewoon zelf wel gemerkt dat ik mijn ovulatie had nu maar hopen dat ik gelijk had.
Biebels wat jammer joh dat de testen negatief blijven !!
squirrel dat zal inderdaad schrikken zijn geweest gelukkig hebben jullie het nog niet bestelt en valt er hopelijk iets te regelen.!!
dragon goed dat je een besluit hebt kunnen nemen !!
Ik ben bezig om minder tekunnen gaan werken ik werk nu 30 uur maar lange dagen. het is me teveel en met nog een kindje in uitzicht ga ik proberen om 20 uur te gaan werken.
Mandala: Spannend zegā¦nog even wachten, en dan weet je hetā¦jullie hebben in ieder geval op de goede avond gezellig gemaakt :lol: Heb je al tekens??
Het wordt steeds spannender hierā¦want ja wie zal de eerste zijn van ons?? :lol: Ik gun het echt iedereenā¦en zal dan ook voor iedereen duimen
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Goedemorgen,
Gisteren even de Gyn gebeld met de mededeling dat ik stop met ovu testen, hij had daar gelukkig wel begrip voor
Ik zou over ongv 3 mnd voor controle moeten komen maar dat heeft dan weinig zin dus hebben we die afspraak afgezegt.
We gaan het nu gewoon nog even ānatuurlijkā proberen hij rade aan dit dan ongv 3 a 4 mnd te doen.
Ben ik dan nog niet zwanger dan moet ik weer beginnen met ovu testen voor ongv 3 mnd en dan moet ik een afspraak weer bij de gyn maken.
Hij zij wel dat dan wel wat langer duurde voordat we een evt traject kunnen opstarten, maar ik vertelde dat we ons nog jong genoeg voelen en we er vanuit gaan dat het helemaal goed gaat komen
@Biebels: Balen dat ze zoān troep hebben achter gelaten!
Mijn ouders hebben ook zuks gehad en die hebben dat terug gekoppeld aan het bedrijf en alles werd daarna weer helemaal schoon en netjes voor ze gemaalt.
Pendelen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, vroeger als kind een keer maar toen zou ik 7 jongens krijgen :shock: hoop niet dat het al te betrouwbaar is
Wij zouden misschien gaan verbouwen maar inmiddels zijn we er uit dat we toch gaan verhuizen na onze vakantie in aug gaan we alles in werking zetten en opzoek naar een mooi huis.
Ik kijk nu en dan op Funda (heb alweer een mooi huis gezien) en alleen de voorpret vind ik al leuk, als die huisjes en interieur bekijken.
Zo even mijn bericht aangepast jullie gaan ook zo snelā¦
Biebels leuk lijstje :thumbup:
Ik wou dat ik zo krea was zeg!
Mijn NOD nog steeds niet bekend, ben nog steeds niet ongi en heb ook nog steeds geen tekenen.
Heeeeeeel misschien toch nog een kleine hoop???
Ik kwam gisteren hier onder moest bijna overgeven het stonk niemand hier rook wat dus zal een mij hebben gelegen.
Ik kon ook niet vinden waar het vandaan kwam dus ik heb de lege bierflesjes van me vriend in de keuken weg geruimd en de rozen weggedaan die helemaal nog niet uitgebloeid waren. geen idee waar het nu van was maar ik ruik het niet meer gelukkig.
dragon wie weet misschien heb je wel al geluk !!!
Dragon: Spannend zegā¦misschien toch voor jullie een gelukje!! :lol:
Charita: Goeie reukā¦wat zou dat eventueel kunnen zijn?? Voor jou ook spannend dusā¦
ik kon niet wachten en heb een test gedaan.
Ik twijfel heel erg er staat een heeeeel licht streep je moet echt heel goed kijken. ik had vorige maand een keer een test gedaan en daar was echt niks te bekennen.
Ik heb altijd een grote mond een streep is een streep maar nu durf ik zelf niet.
Ik ga straks een nieuwe test halen en morgen opnieuw testen
Charita: Wat spannendā¦ik denk toch echt dat je dan ZWANGER bent hoor!! Een streep is een streep heā¦zoals je dat normaal ook zegdā¦en dat is ook zo!! Een lichte streep is toch ook een streep!! Wanneer is je NOD? En haal anders zoās clearblue testā¦je maakt ons nu wel nieuwsgierig hoor!! Kan je echt tot morgen wachten??
@ellen84 wrote:
Charita: Wat spannendā¦ik denk toch echt dat je dan ZWANGER bent hoor!! Een streep is een streep heā¦zoals je dat normaal ook zegdā¦en dat is ook zo!! Een lichte streep is toch ook een streep!! Wanneer is je NOD? En haal anders zoās clearblue testā¦je maakt ons nu wel nieuwsgierig hoor!! Kan je echt tot morgen wachten??
ik heb morgen mijn NOD ik ga nu zān digitalen test halen als ik die hier ergens kan krijgen denk wel bij de DA en die ga ik doen.
Ja die kan je daar wel krijgen denk ikā¦spannendā¦zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik heb hem gehaald en er staat zwanger !!!
Jaaa!!! GEFELICITEERD!!! Wat goed zegā¦je bent de eerste van ons!! Echt helemaal leuk!! :inlove: Geniet ervan!!
@Charity: Van harte GEFELICITEERD meid!!! echt onwijs :dance:
Duidelijker kan dus niet
En weet je partner het al???
@dragon wrote:
@Charity: Van harte GEFELICITEERD meid!!! echt onwijs :dance:
Duidelijker kan dus niet
En weet je partner het al???
Ik had hem gebeld kreeg ik een collega hij was naar de wc ik zo vraag of hij zo snel mogelijk wil terug bellen.
Dus hij dacht het is dringend.
Belde hij terug ik zeg schat weet je zeker dat je een kindje wil hij zo jah zeker hoezo?
Ik zeg ik ben zwanger hij is helemaal happy hij wist gewoon niet wat hij moest zeggen!!!
haha wat zal zijn werkdag in eens wel heeeeeeeel erg lang gaan duren
Als je zulk nieuws hoort wil je natuurlijk wel meteen naar huis komen
Nogmaals van harte hoor, je bent volgens mij de eerste hiero
@BIebels: zag dat je onze forum naam en gewonen naam ook in het lijstje hebt gezet.
Dragon draagt in het gewone leven de naam Priscilla hoor
mijn echte naam is Sabrina
Wauw, Sabrina! Zwanger!!! Van harte gefeliciteerd meid!! :dance: Echt te gek, de eerste van de lijst. Dat de rest maar snel mag volgen!!