Jensie: Net even je site bekeken…en wat een heerlijke huwelijksreis hebben jullie gehad…ik ben zelf ook 2 jaar terug bij één van de hotels van iberostar geweest, alleen dan bij punta cana, en wij vonden het echt een paradijs!! Zo mooi allemaal!!
@dragon wrote:
Mischien al wel een hele vroege vraag maar weten jullie al een aantal namen die jullie de baby misschien al willen geven?
Wij zijn acht jaar bij elkaar en weten eigenlijk al 8 jaar voor beide een naam
Meisje: Sanne-Fleur en een jonge: Mika.
Alweet ik die laatst niet helemaal zeker meer, 8jr geleden was die naam nog niet zo bekend maar met de komst van de zanger Mika heten steeds meer jongens zo.
Ook hebben we nog
Meisje:
Jongen:
Lynn
Noah
Lisa
Kai
Kim
Ian
Robyn --- --- Milan
Esmee
.
Ik ben voor kai :inlove:
wij hebben wel wat namen maar wie weet straks weer hele andere.
bij kai hadden we 6 namen en we hadden besloten dat we zouden beslissen als hij geboren is maar moet wel zeggen dat we wel een voorkeur hadden voor kai maar de andere waren ook leuk
lekker duidelijk verhaal he.
verder hier een beetje raar verlies veel slijm en soms zit er wat rood bloed bij nou ja we zien wel.
Ik heb meer zoiets van het kindje een naam geven op het moment dat het geboren is. Natuurlijk heb ik dan wel een aantal voorkeuren, maar de echte naam kan pas als je het kindje ziet, tenminste… dat is mijn mening hoor…
pfff ik voel me gelukkig alweer veeel beter vandaag.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!
Wij hebben de babykamer van Charity bij Leenbakker gekocht maar daar is de helft alweer van door verkocht.
Alleen de kleerkast hebben we nog die wil ik gaan gebruiken voor baby nummer 2 en dan Charity een nieuwe kleerkast.
Ik ga zeker ook op MP kijken voor een bijpassend bedje en commode maar ook in winkels we zien wel.
Namen gaat hier heel lastig worden ik heb een speciale smaak erin en mijn vriend vind dat juist niet mooi hij houd ook niet van oerhollandse namen dus dat zit weer wel goed. Ach gelukkig hebben we nog even tijd.
Ik heb wel een een buggy/kinderwagen uitgezocht hier nog iemand die al weet wat voor kinderwagen ze wil?
Ik wil graag de Quinnt buzz 3 omdat je de buggyinzet ook kan omdraaien zodat je kindje toch naar jou kijkt en dat heb ik nog bij geen andere kinderwagen gezien.
Nee, geen idee nog. Heb wel een aantal merken online bekeken, maar ik wil liever “voelen” hoe iets in het echt is. Misschien een looprondje maken in de winkel als dat kan om te voelen hoe zo’n wagen beweegt. Ben er helemaal niet bekend mee namelijk, dus ik ken ook de voordelen niet van 3 of 4 wielen.
Wat ik wel weet, is dat ik kinderen in een buggy vaak zo laag bij de grond vind zitten en met al die auto’s hier vind ik dat echt een groot nadeel. Al die uitlaatgassen… Dan is inderdaad een buggy die je andersom kunt zetten wel een idee, of een buggy waarbij kinderen hoger zitten. Geen idee of dat bestaat, maar dat vind ik nou echt leuke dingen om uit te zoeken als we op de roze wolk zitten van het zwanger zijn :mrgreen:
Even snel, want het is al laaaaang bedtijd: wij hebben een tweedehands Bugaboo tijdens de vorige zwangerschap gekocht. Daar zijn we allebei nog steeds weg van, we hebben er heel veel gebruik van gemaakt. Je kunt er een wandelwagen op klikken, die je ook kunt ombouwen tot buggy (en je kunt hem beide kanten op laten rijden, door de duwstang te verplaatsen), én je kunt de MaxiCosi erop klikken (wat erg handig is voor korte ritjes). Ideaal vonden we, en hij stuurt heerlijk!
Ik heb net het laatste rapport ingevuld (ja, ik werk goed onder stress), blij dat ik daarvan af ben. Maandag en dinsdag over een week de gesprekken, dus het wordt nog even druk voor de vakantie.
Ik heb de hele tijd een vreemd gevoel. Ik ben me erg bewust van mijn buik (wat klinkt dat stom), mijn broek knelt en mijn buik voelt opgezet. Ik weet dat het van alles kan betekenen, en toch kan ik het vreemde gevoel niet van me afzetten… :think:
Zowwww, lekker ego weer :oops: Morgen weer beter (of liever overmorgen, want maandagavond heb ik weer een vergadering), dan zal ik weer braaf op iedereen reageren!
@Biebels: Ik duim nog steeds voor je hoor
Qua kinderwagen ben ik er ook al helemaal uit, maar helaas heb ik mijn hart verlorden aan een wagen die helaas een special editon is en dus niet meer gemaakt wordt.
Hier en daar verkopen ze hem nog wel maar ik ben bang dat tegen de tijd ik hem echt nodig heb deze niet meer te verkrijgen is op 2e hands na dan.
Overgins kreeg van iemand een tip om goed op de grote van de slaapbak (dreami) te letten.
De slaapbak van haar wagen was namelijk klein en hun kleine kon er met 4mnd niet meer in en toen moesten ze dus een hele nieuwe wagen aanschaffen.
(wist trouwens ook nooit dat je hier verschillende maten in had)
Ik zou graag de Quinny speedy SX Papillon willen hebben een 3 in 1 systeem.
Deze is aan de binnen kant heel zacht blauw met witgeblokt en een mooie groene vlinder
Zie Foto hier onder. (ben er achter dat je alleen foto’s kunt zien als je bent ingelogt)
Zo, net even alle verhalen een beetje doorgelezen… Wat kunnen jullie kletsen zeg
Hier geen spannende ontwikkelingen… met kinderkamers etc. ben ik nog niet zo bezig. Al moet ik zeggen dat ik er wel iets meer op let als we de woonboulevards afstruinen voor ons nieuwe huis! Maar het moet nog maar even wachten tot ik echt zwanger ben… Wil niet te ver op de zaken vooruit lopen…misschien gaat het nog wel een tijdje duren (hopelijk niet!)
Ik heb zelf al een jongens- en een meisjesnaam die ik mooi vind, maar dat kan nog wel weer veranderen voordat het zover is. Mijn vriend wil de kinderen vernoemen (‘leuk voor de stamboom’), maar dat zie ik echt niet zitten. Heb gezegd dat hij dat maar vast moet beginnen om er iets leuks van te maken…
We hebben gisteren ff ‘gependeld’ met een ketting boven je hand houden. Dat deden we vroeger altijd om te voorspellen hoeveel kinderen je zou krijgen en of 't jongens of meisjes zouden worden. Bij ons allebei kwam er hetzelfde uit: 1 jongen en 2 meisjes… (dat wordt aanpoten :eh:). Hebben jullie dat wel 'es gedaan?? Ik geloof er niet echt in, maar vind het wel grappig om te zien of het in de toekomst ook blijkt te kloppen.
Krijg nu ook een beetje last van ‘ontpillingsverschijnselen’, maar niet heel erg. Volgens mij heb ik vorige week zelfs mijn eisprong gevoeld, dat zou betekenen dat 10 juni mijn NOD is. Zou wel fijn zijn als mijn lichaam direct weer ‘op gang’ komt, maar aan de andere kant hebben we dan niet helemaal goed getimed zeg maar, dus vrees dat het de 1e ronde niets gaat worden
Voor de mensen die binnenkort gaan testen, ik duim voor jullie!!
Dragon: Dat is inderdaad een wagen van 2 jaar terug ofzo…dat is tot nu toe ook nog degene die ik wil hebben, heb geen idee hoe die rijdt, maar altijd als ik iemand met deze zie rijden zeg ik…oh die wil ik ook als het zover is!! Maar inderdaad hij is sinds kort uit de collectie, Volgens mij heeft mijn nicht hem wel gekocht, die is morgen uitgerekend!! Die heeft dus nog mazzel…maar ja wieweet met goed zoeken komen wij hem ook nog tegen…ik wil namelijk het liefste nieuw voor de eerste!!
Enne goed dat je het zei dat je aangemeld moet zijn om foto’s te zien…was ik nog niet achter en snapte er soms niks van als ik de foto’s of tabellen niet kon zien, haha
Ben ik ook weer eens…
De namen, de meisjes naam hebben we nog van de vorige zwangerschap. Die naam vinden we allebei nog steeds helemaal geweldig en gaat gewoon door naar de volgende… De jongensnaam was de vorige rond al een kriem, dus het zal deze keer niet makkelijker worden…
Ik ben wel al stiekem aan het kijken voor een duo wandelwagen, die zal er bij moeten komen aangezien Juul dan nog geen lange stukken kan lopen…
De babykamer die we nu hebben is een alle gaartje van gekregen spul en spullen van marktplaats… Deze houden we gewoon als babykamer, schilderen wel misschien weer alles op. Juul gaat dan naar een kleiner kamertje en krijgt nieuwe (tweedehands) meubels…
Oja, heb geen last gehad van ontpillen, heb geen pil meer gebruikt na de zwangerschap, daarvoor had ik een spiraaltje… Mijn cyclus loopt goed.
men wat kletsen jullie veel zeg.
kan niet echt reageren op iedereen
zag een mooi wandel wagen voor bij komen. wij hebben ook de speedi maar dan met oceaan blauwe kleuren.
vind hem erg fijn had alleen even wat moeite met de wandelwagen in zet maar heb het nu uitgevonden.
verder zijn we al druk aan het klussen op zolder omdat we die nog moesten doen dus met een beetje mazzel kunnen we die meteen goed inrichten :mrgreen:
zo ga even wat doen.
dit is de wagen die ik bedoel en je kan er ook nog een maxicosi op zetten ik wil hem graag in het blauw of roze.
Ik sluit me hier aan ,ik ben 12mei gestopt met de pil
welkom Tamara wat leuk word hier steeds drukker
Hallo,
Ook ik sluit me maar hier aan. Ik ben op 11 maart bevallen van onze zoon en heb op 11 mei (moederdag!) m’n eerste menstruatie weer gehad. Wij hebben besloten meteen door te gaan voor de volgende en ik ben dus niet aan anticonceptie begonnen. Nu houd ik voor mezelf 11 mei maar aan als hernieuwde vruchtbaarheidsdatum en daarom wil ik er graag bij in deze topic.
Al volop geklust en zo zenuwachtig als het maar kan.
Natuurlijk merk ik gelijk weer allemaal mogelijke tekenen op, maar dat zal wel in m’n hoofd zitten.
Dit zou ons derde kindje kunnen worden (tweede biologisch).
Ik duim voor alle anderen die op dit moment ook in afwachting zijn van het testmoment.
Anke
Anke ook jij heel erg welkom natuurlijk !!
Jeetje zeg zo snel al voor een derde !!! Wat spannend zeg !!
Ja het is vlot.
Eryk is geadopteerd omdat wij dachten niet zwanger te kunnen worden (na onderzoek bij gyn).
De zwangerschap van Mees was dus een grote verrassing en een echt wonder.
Volgens de verloskundige zitten er de eerste maanden na je bevalling extra hormonen in je lijf. Deze zouden de kans op een volgende zwangerschap voor ons een stuk kunnen vergroten. Natuurlijk is het een aanslag op je lijf, maar de vk had wel begrip voor onze wens.
Vandaar.
We houden natuurlijk altijd rekening met de kans dat het gewoon niet nog eens lukt. Dat zal zeer zuur zijn, maar is een mogelijkheid. Op dit moment houd ik me echter meer bezig met eisprong en NOD, dan wat anders. Verder heb ik natuurlijk al 2 heerlijke knullen (eigenlijk 3 met papa mee) om mee te genieten.
Anke
Zo zeg dan hebben jullie een echt wondertje wat leuk zeg.
Ik hoop voor jullie dat er nog een kleintje bij komt en dat het snel mag gebeuren. Ze zeggen inderdaad dat je vlak na je zwangerschap heel erg vruchtbaar bent dus veel geluk voor jullie !!!
Tamara en Anke welkom erbij…het worden er steeds meer, hoop dat ik alles een beetje kan onthouden!!
En Anke wat snel achter elkaar zeg, wel leuk hoor!! Bij Mees snel zwanger geraakt? En wat leuk dat jullie ook een kindje hebben geadopteerd…dit bewust voor de biologsche kinderen gedaan??