Absoluut! Volgens mij begint dit topic nu van de grond te komen. Beetje onwennig voor iedereen in het begin, maar nu “kennen” we elkaar wat meer, dus het komt helemaal goed :thumbup:
@ Dragon: ik ben nog steeds heel erg aan 't zoeken naar mn balans tussen goede dagen en slechte dagen. Een chiropractor haalt niet veel uit bij mij, mn wervels zitten goed en het is echt een spieren en zenuwkwestie. Vandaar dat ik bij de manueel therapeut (massage en fysiotherapie) en een acupuncturist loop. Vanaf begin januari 2007 3x per week en nu afgebouwd sinds deze week naar 1x per 2 weken. Alle behandelaars, inclusief ha, geven aan dat het nooit meer helemaal weg zal gaan en daar heb ik het wel moeilijk mee gehad, zeker in mijn moeilijkste periode afgelopen februari. Maar na de aanschaf van een ander bed kon ik weer slapen s nachts en ben ik met sprongen vooruit gegaan en is het nu wel te doen. En dus hebben we nu besloten te gaan voor een kindje.
blij dat het voor uit gaat een whiplash is inderdaad niet niks hoor, maar blijf positiefs en jullie hebben nu iets moois om naar uit te kijken
Feit blijft natuurlijk dat het nooit leuk is, maar gelukkig zit er wat vooruitgang in.
Weet overgins heel erg goed hoe je je voelt hoor, ik heb 2 jaar geleden de diagnose fibromyalgie (spier rheuma) gekregen wat inhoud dat ik 24 per dag pijn aan mijn spieren en kapsels heb.
In het begin veel moeite met het verwerken maar nu leer ik er langzaam aan mee te leven en gaat het al een stuk beter.
Maar we hebben beide een mooie toekomst om naar uit te kijken denk ik dan maar
Ja natuurlijk!
Maat zaterdag is voor mij ook een beetje een dag dat er van alles moet worden gedaan. De was, even naar de markt enzo…
Ik kwam eigenlijk alleen even piepen om te kijken of Biebels al een positieve test in handen heeft, maar nu blij ik alweer hangen.
Ik heb me ondertussen even verder aangekleed en de was draait, nu nog bedenken wat ik dit weekend ga eten…
Ik ben vandaag weer de hele dag alleen. Vriendjelief is al de deur uit om te werken, tussendoor komt hij dan nog even thuis en vanavond moet hij ook werken. Dan komt hij pas rond 2 of 3 uur 's nachts pas weer thuis. Niks aan, zo leeg in huis.
Ik heb vrijkaartjes voor een beurs over de tuin en lifestyle enzo, daar ga ik straks denk ik even kijken. Dan nog een boodschapje doen (als ik heb bedacht wat we eten) en het is zo lekker weer dat ik denk ik ook even in mijn moestuintje ga werken. Voordat je tussen het onkruid de wortels niet meer kan vinden. Kan ik gelijk een lekker kropje sla plukken voor vanavond.
@111 wrote:
Is gelukt Dragon, hahaha.
Hoop dat jij ook lekker hebt geslapen.
Voel me vandaag een stukje minder dan gisteren, pijn in mn nek. Waarschijnlijk teveel gedaan gisteren omdat ik me zo goed voelde. Spanningsveld van een whiplash :?
Maar verder wel OK, wat lichte buikkrampjes en hoofdpijn maar niet echt noemenswaardig. Gisteravond wel veel jeuk aan mijn gezicht en wat kleine bultjes, maar die zijn nu weer weg. Vreemd.
En niets zeggen van dat glaasje vers geperste jus d’ orange en vers gezet kopje koffie…
Lekker relaxed dagje Pupke!
Leuk joh, een eigen moestuin.
Biebels, al getest? Ben ook wel heeeeel nieuwsgierig!
Zeg niets over de verse jus en koffie hoor, daar heb ik 'm al uitgebreid voor bedankt toen ie het kwam brengen dus ik lees er gewoon over heen!
111: Goeie vent heb jij zeg! Vers geperst jus…Alleen bij hoge uitzondering doet mijn vriend dat voor mij ( na heel veel zeuren)…
Ik heb de mijne veel te veel verwend. Gisterochtend ben ik om 6:30 opgestaan om zijn brood te smeren. Vandaag mocht hij het van mij zelf doen…wat denk je. Dan neemt hij gewoon geen brood mee maar een paar crackers. :evil:
Ja moestuintje is wel leuk, heb ik al vanaf mijn 16e. Mijn vriend vindt het ook leuk en kan goed het zware werk doen (dat doet ie dan weer wel). Even lekker onstpannend met je vingers in de aarde.
Hallo allemaal, het gaat inderdaad hard hier!!
Charity: dipje? :hug: Of is het al weer over? Hoop het wel voor je, 'tis veel te mooi weer (hier in ieder geval wel).
Mariska: vervelend dat je zo je ups en downs hebt. Je rekent je rijk met een goede dag, en betaalt daarna de tol met een mindere dag :hug:
Dragon: tjee, fibromyalgie is ook niet mis… Klasse hoor, dat je er mee leert leven (ja, je zal wel moeten natuurlijk :? ). Ook een :hug: voor jou!
Pupke: Ja, zaterdag is hier ook zo’n bij-werk-dag. Het lukt alleen vandaag niet zo, Leonie heeft last van haar oor en is erg hangerig en mieperig. Ze ligt nu even op bed, ik hoop dat ze even kan slapen. Leuk, een moestuin! Wij hebben onze tuin net helemaal overhoop gehaald, hij is nu weer helemaal ingericht mét een stukje moestuin. We hebben heel veel aardbeien, sla, broccoli, bonen en we hebben zelfs paprikaplanten. Die laatste heb ik van mijn zusje gekregen, ik ben benieuwd… Maar de eerste sla hebben we al gegeten! :drool:
Matthijs: lief van je zeg :inlove:
Ik ga denk ik woensdag weer testen, want dan ben ik vrij en hebben we alle tijd Tenzij mijn ongesteldheid eerder komt natuurlijk, maar voorlopig is daar nog niets van te merken. We zien wel!
haha heel herkenbaar daarom smeer ik het brood van mijn vriend ook niet meer
Als ik het deed dan deed ik dat altijd de avond van te voren en legde ik het brood in de koelkast.
Maar als ik niets smeer dan neemt hij ook gewoon niets meer, dus dan kan ie het volgens mij ook best wel missen.
Ik wilde dat wij markt op zaterdag hadden, vindt de markt altijd zo geweldig. Maar hier is die op woensdag en dan moet ik altijd werken.
Ik ga dus alleen naar de markt als ik vakantie heb.
In het weekend pak ik er altijjd een kookboek bij, ben gek op kokken en bakken en het liefst zo uitgebreid mogelijk.
Ziek zijn is voor mij niet goed want ik surf rustig de hele dag opzoek naar een mooi kookboek dat ik goedkoper kan krijgen dan in de winkel.
Moestuin lijkt me ook helemaal geweldig maar helaas werkt dat hier niet zo met al die katten in de buurt,
Ik zaai alles nestjes en de katten gebruiken vervolgens mijn moestuin als katten bak.
Dat is dan ook de reden dat wij helaas alleen maar potten en bakken met bloemen hebben staan, want anders is het bijna niet leuk meer om iets in de tuin de doen.
even een klein berichtje van mij ik werd vanacht wakker super misselijk overgeven etc. voel me nog steeds belabberd. we zouden vandaag gaan BQQen maar dat zit er denk ik niet in.
@charity: :hug: jemig meid, begin je misschien ook niet een buik griepje te krijgen? het heerst hoor.
En meiden waar schijnt bij jullie in hemelsnaam die zon??? Hier grauw, grijs, fris en af en toe een spat.
Denk aub ook een beetje aan mij en blaas die zon even naar het noorden van het land
Nou hier schijnt een lekker zonnetje. De lucht is nog wel een beetje bewolkt maar de zon komt er doorheen en het is lekker warm.
Ben alweer terug van de beurs. Was blij dat ik een vrijkaartje had want het stelde niet veel voor. Wel wat kruiden gekocht voor in de tuin.
Ja, de markt vind ik ook geweldig. Ik ga even een korte broek aan doen. Lekker naar de markt om wat groenten te kopen voor van de week en dan lekker in tuin werken. Vanavond eet ik alleen, dat wordt gewoon een salade (uit eigen tuin). Koken vind ik ook super leuk. Ik ben vooral gek op kookboeken waar ook wat in staat over groente kweken, en waar sowieso gekookt wordt met de seizoenen. Veel groente, weinig vlees, veel vis en niet te ingewikkeld. Ik heb laatst het kookboek “Fresh” van Annabel Langbein gekocht. Echt een heel leuk kookboek vol met recepten met oogst uit de tuin.
Nou ik ben vanavond wel weer online. Fijne middag iedereen.
Als je het niet erg vindt houden wij de zon hier in het midden van het land…
ik wil ook zon en een korte broek aan kunnen
Charity!! Mijn collega was gisteren ook niet lekker, en de rest zei meteen: o, moet je ons soms iets vertellen?? In jouw geval zou het leuk zijn als het iets te betekenen heeft, want misselijk zijn is niet leuk :thumbdown:
Dragon: Aan de andere kant van het IJsselmeer schijnt de zon wel 8) Je woont gewoon in het verkeerde Noorden!
Pupke: eet smakelijk alvast :drool: Ik heb hier een tijd geleden het boek van Jamie Oliver gekregen dat gaat over eten uit eigen tuin, ook erg leuk!
De boeken van Jamie vind ik ook geweldig net als Nigella Lawson en Herman den Blijker dat zijn toch wel mijn favorieten.
Ook ben ik gek op kookprogramma’s en nu ik ziek ben, ben ik er achter gekomen dat je door de week kookprogramma’s hebt eerst op Net 5 en daarna meteen doorzappen naar RTL 4 haha wat erg he…
Life and cooking vind ik opzich wel grappig maar is mij wel erg te druk
Pupke: Nou wel prettig dat je het nu ook met je moeder er over kan hebben…is toch wel fijn denk ik, helemaal nu met het priraal probleem. Kan je in ieder geval je hart luchten.
Biebels: Nou hopen dat de volgende test wel positief is en nu dus nog even te vroeg was.
Wij hebben allemaal spelletjes gedaan op een weiland, 2 teams tegen elkaar. Was erg gezellig. Alleen na de spelletjes mochten we nog op mini-bikes rijden…en dat ging bij mij even verkeerd. Ik vloog over de kop, met m’n gezicht op de grond. Zit nu dus met een dik blauw oog en een aantal blauwe plekken. Alleen wat nog het meeste zeer doet is m’n nek…toch wel een rare beweging gemaakt denk ik. Het trekt ondertussen naar m’n schouders toe, dus ben een beetje kreupel.
Vandaag maar even wat rustig aan doen.
Dragon: Inderdaad een beetje subtiel brengen en wat aandacht schenken en niet meteen over het "moeten"beginnen zal vast wel helpen. Als ik hier zeg dat we het nu "moeten"doen zal het ook niet werken denk ik, haha.
Moosje: Wat leuk dat jullie een meeting hebben met alles juli mama’s…hb je ze al eerder gezien??
Ik zie hier ook geen zon, maar wel veel bewolking hoor!! Echt koud is het niet, dus zo misschien maareven lekker buiten zitten…maar euh korte broek is echt wel te koud hoor!!
Blij dat ik niet de enige ben die geen zon heeft en ook geen korte broek aan kan
Vervelend van je nek :? dat zal idd niet prettig aanvoelen.
Gelukkig was de rest van je uitje wel leuk, dat verzacht de pijn misschien iets.
Hopelijk trekt het snel weer weg en anders misschien toch even naar de dokter om er naar te laten kijken?
Hier hebben ze de zon ook al verruild voor kleine regen drupjes…
Dragon: Ik denk ook dat je niet ver bij mij vandaan woont…vandaar dat we hetzelfde weer hebben, haha!!
En hoop inderdaad dat het snel weer over is, want wordt nu alleen maar erger…en inderdaad anders van de week maar even na laten kijken.
Biebelsa nee hoor niks te vertellen en als het zo zou zijn hoop ik eigenlijk deze keer niet middelijk te worden bij Charity ben ik 8 maanden ziek geweest.
Maar toen ben ik nooit om 4 uur snachts wakker geworden ervan dus zal wel iets verkeerds gegeten hebben of een buikgriepje.
Voel me al iets beter de BBQ is verzet naar morgen.
Zouden vanavond naar pinkpop gaan maar ik ga niet mee dan ben ik morgen dood denk ik