Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

@dragon: Je moet er gewoon voor zorgen dat er meerdere aanstaande papa’s op het forum komen zodat we een gezinnetjes ontmoeting kunnen organiseren…

Begin een beetje te snappen hoe het hier werkt :wink:

Ik ben oeps…39 en een half…en zit inderdaad in ronde 2…mijn NOD is nu 12 juni…

En…ik ga voor de 2e (3e voor mijn vriend, 1e voor ons samen)…

Ovu test zag er vandaag positief uit.dus wie weet!

Ik :thumbup: nu al voor alle mei-stoppers hier, dat jullie wensen uit mogen komen (en die van mij dan ook)

Fijn weekend!

Ook spannend Mandela… Ik hoop dat het bij jullie ook voorspoedig gaat. :thumbup:

@matthijs wrote:

Misschien een beetje subtieler brengen? Een wijntje erbij kaarsjes

Werkt bij mij altijd :roll:

Daar heb je al 2 woorden genoemd die bij Johan niets uithalen :lol: :wink:

Mandala: ik heb je gegevens op het lijstje aangepast!! 'k Ga ook voor jou duimen, veel plezier! :mrgreen:

Biebels, Jammer dat de test negatief was. Hopen dat je over enkele dagen alsnog positief test :pray:

Charity, leuk dat we op dezelfde dag kunnen testen!

Maar ik denk dat ik toch woensdagavond al een test doe :oops:

Ga donderdag met mijn beste vriendin een dagje shoppen in maastricht en moet natuurlijk wel weten wat voor kleren ik dan moet kopen he :wink:

Over die innesteling: Als je eitje bevrucht is gaat het de reis vanuit eierstok naar bm maken waar het zich innestelt. Deze reis duurt ongeveer 6 dagen. Dit is dus ongeveer een week na je eisprong en kan een bloedinkje geven.

@Biebels wrote:

Ok een biertje en sexy lingerie?

@Biebels wrote:

@matthijs wrote:
Misschien een beetje subtieler brengen? Een wijntje erbij kaarsjes

Werkt bij mij altijd :roll:

Hier ook presies het zelfde wijn lust ie niet en kaarjes ZUCHT dacht het een keer romanties te maken, hij kwam uit zijn werk en ik had lekkere toastjes en allemaal kaarsjes aan.

Reactie 1: Mijn hemel wat heb jij allemaal aan staan?

Reactie 2: Kunnen die kaarsje op tafel uit? ik zie ze steeds op het tv scherm. (kaarjes op tafel uit)

reactie 3: Wordt wel wat warm hier he… (aantal kaarjes uit)

De toastje vielen wel goed in de smaak maar je snap natuurlijk wel dat ik totaal geen zin in een leuke avond meer had…

Heb geduld met die wijn… Ze lusten het wel maar een mannen drankje is veel stoerder… Nou geef mij maar een lekker glaasje rode wijn bij het eten of 's avonds op de bank, of een lekkere koude rose in de zomer…

nou die wijn maakt niet zoveel uit hoor, lust ik zelf namelijk ook niet :smiley:

In het deel van het land waar ik woon zitten we allemaal gezellig aan het bier :smiley:

Maar dan die kaarsjes nog…

tsja die kaarsjes :think:

Tja huisdieren… :stuck_out_tongue:

hahaha huidieren die hebben we hier genoeg, en jullie ook zo te lezen :wink:

Biebels jammer dat je test negatief was maar miss inderdaad iets te vroeg . ik duim voor je dat het toch nog een positieve test word.

Wendy ja echt leuk dat we samen kunnen testen. ik probeer het wel lang uit te houden probeer misschien zelfs iets langer. ik zit namelijk in een dipje en misschien houd dat volgende week wel mijn ongi tegen.

Mandela ik hoop dat jullie snel geluk hebben en maak er een fijne avond van !! :wink:

Charity, :hug:

Ik hoop dat je weer snel uit je dipje bent. Misschien lekker op tijd onder de wol en gokken dat het morgen beter gaat!

Ben zelf ook moe, dus ik taai af voor vandaag. :oops:

Tot morgen dames en alvast een heel fijn weekend voor diegenen die niet meer op 't topic komen tot maandag!

:zzz: lekker.

Is gelukt Dragon, hahaha.

Hoop dat jij ook lekker hebt geslapen.

Voel me vandaag een stukje minder dan gisteren, pijn in mn nek. Waarschijnlijk teveel gedaan gisteren omdat ik me zo goed voelde. Spanningsveld van een whiplash :?

Maar verder wel OK, wat lichte buikkrampjes en hoofdpijn maar niet echt noemenswaardig. Gisteravond wel veel jeuk aan mijn gezicht en wat kleine bultjes, maar die zijn nu weer weg. Vreemd.

hier ook heerlijk gesplapen en ook ik heb weer last van buikkrampjes, net het gevoel als of ik ongi moet worden dus ik ben benieuwd.

Whiplash is er verveelend, heb je er erg veel last van?

Heb je wel eens een giropractor geprobeerd? Er zijn mensen die daar veel baat bij hebben, misschien jij ook wel.

Het was gezellig gisteravond, las ik. Jammer dat ik niet mee kunnen kletsen.

Biebels, jammer dat de test nog niet positief is, misschien komt het nog.

We kunnen het ook overdag gezellig maken hoor :wink: