Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Zo, net terug uit Groningen, véél gelopen (maar dat ging prima met andere schoenen) en véél gezien. Een collega vertelde dat ze 7 weken zwanger is :inlove: dus wie weet zijn we straks samen zwanger! Het lag op het puntje van mijn tong haar dat te zeggen… :silenced:

Ik zal later even bij lezen, ik ga nu eerst even uitzoeken waar Johan en Leonie uit hangen!

Nou een gelukje voor 111 het overwerk project gaat niet door dus ik ben al thuis…

Moosje: Welkom :wink:

Hai schatje :inlove:

Biebels, knap van je dat je 't voor je hebt kunnen houden! Ik hoop voor je dat je dat niet lang meer hoeft te doen en het niet lang meer duurt voor jullie het over alle kwaaltjes kunnen hebben die bij een zwangerschap horen :wink: Hoewel…ik wens je uiteraard een hele fijne zwangerschap toe ZONDER kwaaltjes :mrgreen:

Veel last gehad van je blaar of viel 't mee? Wat hebben jullie nu uiteindelijk gedaan, of hebben jullie alleen rondgelopen in de stad?

Vanmiddag de hele middag op mijn nichtje van 7 jaar gepast. We hebben lekker samen koekjes gebakken. Gezellig en lekker.

Vanavond naar mijn ouders waar mijn zus is met haar kleintje. Dus zo meteen weer lekker spelen met mijn nichtje van 7 maanden. :smiley:

Ik heb gister mijn moeder toch maar even van mijn spiraal-probleem verteld. Ik moest het echt even aan haar kwijt. Nu weet ze dus dat we voor een beeb gaan maar daar hebben we het verder niet zo over gehad.

Toen we daarna met mijn vader even onze bloeddruk gingen meten (gewoon voor de gein) had mijn moeder wel ineens een hoge hartslag. :lol: :lol:

Niet teveel kletsen he vanavond.

Oh Biebels, morgen ga je testen he…spannend!!!

sssttttt, ik heb stiekem vanavond al getest :mrgreen: Negatief hoor, maar Johan en ik waren allebei zenuwachtig hahahaha! Het is óf nog te vroeg, óf ik ben gewoon niet zwanger en word binnenkort ongesteld. We zien wel! (over een paar daagjes weer testen)

Charity: ik heb om eerlijk te zeggen de ballen verstand van innesteling enzo. Ik weet alleen dat dat als eerste geroepen wordt als je onverklaarbaar bloedverlies hebt: innestelingsbloeding! Misschien zegt men dat wel gewoon om de moed er in te kunnen houden… :silenced:

Wendy en Charity gaan dus donderdag voor een positieve test? :pray: :inlove: Jenny en Mariska gaan dan werken áán een positieve test :wink: :inlove:

Dragon: :hug: da’s ook niets om dan ineens alleen te moeten zijn! Hoe gaat het, ben je de dag een beetje door gekomen?

Ellen: en, wat hebben jullie gedaan? En dat van je onderrug zou er mee te maken kunnen hebben, toch? Ik weet het eigenlijk niet meer :think:

Pupke: leuk is dat he, zo lekker keutelen met kindjes :inlove: En ik kan me voorstellen dat je je ‘probleem’ met je moeder gedeelt hebt. Ze zal wel begrijpen waar dit toe kan leiden, denk ik :mrgreen: Vandaar dat haar hart te keer ging!! :lol:

We hebben in Groningen een puzzeltocht gelopen, langs allerlei bezienswaardigheden. Was erg leuk, we hadden prachtig weer natuurlijk, ben zelfs verbrand. We hebben nu 2 zwangere collega’s en eentje die in de medische molen zit. En ik :inlove: :inlove:

Biebels, ik blijf duimen voor je dat er toch nog een positieve test komt! Mag wel tijd worden vind ik, dat de eerste zwangeren van de mei groep zich gaan aandienen. :mrgreen:

hey dames,

vandaag mijn dag wel door gekomen hoor, maar zou blij zijn als ik weer op de been ben.

Klinkt misschien heeeel erg gek hier om te zeggen maar ik hoop dat ik binnen kort eens ongesteld ga worden, ik wordt gek van mijn eigen lichaam.

Al 3 dgn af en toe kramp links van mijn onderbuik, een positieve ovu test en dan weer negatief en vandaag helemaal niets…

Pfff zwanger worden is niets niks…

Gisteren wilde ik knuffen wil mijn partner niet (welke man wil er nou niet? :doh: )

Ik zeg misschien ben ik wel het meest vruchtbaar vandaag hij… dat ben je toch elke maand op 1 week na? MANNEN!!

Ik het eitjes verhaal uitleggen maar hij blijft niet snappen geloof ik…

Vandaag via mijn mam te horen gekregen dat mijn nicht in okt hun eerste kindje verwacht. Iedereen is dus weer helemaal in toe de baby’s.

Dat waren ze al omdat hij zus ook zwanger is, dan begint het toch wel erg te kriebelen hoor.

Het liefst zou ik willen roepen IK WIL OOK :smiley:

Maar goed dat was mijn dag, hoe was die van jullie? :slight_smile:

@Biebels: jammer dat de test negatief was maar ga heel hard :thumbup: :thumbdown: voor toch nog een positieve test.

En natuurlijk ga ik erg hard :thumbup: :thumbdown: voor alle dames die misschien binnen kort gaan testen.

Hopelijk kunnen we binnen kort de eerste toekomstige mei mama feliciteren :smiley:

@dragon wrote:

Gisteren wilde ik knuffen wil mijn partner niet (welke man wil er nou niet? :doh: )

Ik zeg misschien ben ik wel het meest vruchtbaar vandaag hij… dat ben je toch elke maand op 1 week na? MANNEN!!

Niet alle mannen zijn zo hoor dragon... :roll:

haha sorry matthijs vergeten dat we uiteraard een man in ons midden hebben :slight_smile:

ik heb dan dus duidelijk de verkeerde man uitgekozen :eh:

Een man moet toch net als de vrouw zich bezig houden met zwanger worden? Of vergis ik me daar nou in?

Nou, ik merkte hier (vertel hem niet dat ik het hier over heb hoor :shifty: ) dat Johan een beetje zenuwachtig werd van mijn ‘het moet nu’-drang. Zo hebben we destijds de eerste cyclus ‘verspeeld’: ik wilde veel te graag waardoor hij niet meer wilde :lol:

Misschien een beetje subtieler brengen? Een wijntje erbij kaarsjes…

Werkt bij mij altijd :roll:

haha volgens mij zitten wij nu ook op dat punt :slight_smile:

Mijn vriend was de gene die out of the blue voorstelde dat ik ging stoppen met de pil, maar voor de rest verdiept hij zich niet echt in het zwanger worden hoor.

Als ik er zelfs over begin heeft hij zo iets van Pfff heb je der weer.

Volgens mij slaat dat echt helemaal om als ik eenmaal een positieve test in handen heb.

Nou ik kan niet wachten tot we weer kunnen knutsellen… Ik wil al zo lang graag papa worden… :mrgreen:

@111: Hoor net dat je een druke avond in het verschiet heb staan haha :wink:

En ik wordt jaloers op die man van je…

BEN stiekem ook nog steeds heeeel erg blij en :inlove: op mijn eigen mannetje hoor :wink:

Hihihi, jaaa…hij KAN het wel hoor, lief zijn! Alleen niet zo vaak :? :wink:

Nee, geintje. 't Is écht een superlieverd, met een veel te klein hartje. En het klopt hoor wat hij zegt, hij wil al zo lang maar ik stelde het steeds uit. Maar sinds we er samen voor willen gaan, maakt hij het me zo gemakkelijk mogelijk. Ik hoop dat dat zo blijft, hahaha.

En eh… vraag het hem nog eens eind volgende week, ik gok dat -ie dan een stuk minder enthousiast is :mrgreen: Ik gok erop dat volgende week voor ons heel spannend wordt, dan is denk ik mn eisprong :wink:

Biebels, ik blijf duimen!!

Morgen hebben we meeting van de juli mama’s… Heb er zin in…

Het lijkt me leuk om volgend jaar samen met jullie een februari mama meeting te hebben… :mrgreen:

Ik heb vanaf vanmiddag, ontzettende buikpijn… Ik hoop niet dat ik weer een cyste heb. Hier heb ik een paar jaar geleden veel last van gehad…

Haha… Ik hoor het alweer…

Vind jou ook lief hoor 111 :hug:

@matthijs wrote:

@dragon wrote:

Niet alle mannen zijn zo hoor dragon... :roll:

Nee die van mij ook niet !! hij heeft wat vaker geen zin dan mij!

@Moosje: wat leuk dat jullie een meeting hebben, is dat de eerste keer?

Mij lijkt het ook erg leuk om volgend misschien alle mama’s oja en een papa :wink: van het mei topic te zien, lijkt me trouwens ook wel spannend want op het internet is toch wel heel anders dan in het echt.

@111 + Matthijs: wel lief zijn voor elkaar he! :naughty:

Mijn partner is ook wel een schat hoor en volgens mij vind hij het stiekem allemaal ook wel een beetje spannend.

Hij is helemaal verliefd op het kindje van vrienden van ons, nou is dat ook werkelijk een kind op te eten het lacht de hele dag, is altijd te vree en huilt bijna nooit…

In het ziekenhuis was hij overgins wel heeel erg lief hoor :slight_smile: