Tuurlijk Moosje, welkom hier! Wil je ook op het lijstje?
Hee Moosje welkom hier!! Klets lekker mee en hopelijk mag jij ook snel een posi-test in handen krijgen! :mrgreen:
:-* Jen
Ja graag…
Ik zal kort iets over me zelf vertellen, anders ben ik zo’n vreemde vogel…
Ik ben Nikkie (hier ben ik Moosje), ben 26 jaar en al mama van een knappe knul van bijna 11 maanden…
Ik werk in de buiten schoolse opvang, daarnaast heb ik nog een inval contract voor het kdv.
Ik heb eerder op een verpleegafd gewerkt (ben officieel verzorgende IG) maar omdat ik oppas en werk moeilijk kon combineren, ben ik op zoek gegaan naar iets anders…
De vorige zwangerschap bleek het ronde 1 al meteen raak, hoop dat het weer zo is. (enige nadeel is dat ik dan zeker weten geen carnaval kan vieren… :mrgreen: ). Ik ben er weer veel te veel mee bezig, ik kan alleen maar aan het zwanger zijn denken…
Maar we wachten heel geduldig… :liar: af…
:mrgreen:
Ik herken dat wel Moosje, alleen maar aan babies en een zwangerschap denken… Volgens mij heb ik elke baby-site die er bestaat op internet al minstens 3x gezien en gelezen, hahahaha.
Gelukkig werk ik volgende week weer, dus heb ik genoeg afleiding om er even NIET aan te denken! Voor ons wordt het volgende week toch wel spannend denk ik, ik gok erop dat ik dan op mijn vruchtbaarst ben (ga vanaf maandag testen) en dus hebben we 's avonds ook genoeg te doen
Leuk dat je je ook aansluit bij de club!
Welkom Moosje.
En dat gevoel … is hier insgelijk.
Dragon, dacht eve dat je al positief getest had, had niet door dat het een ovulatie test was :doh: Jammer dat de volgende negatief was, ik snap er niks van. Ik zou voor de zekerheid toch maar wat hengelen, kan toch nooit kwaad.
Ik vind hengelen een leuk woord, klussen vind ik zo doe het zelf achtig.
Het is al weer laat dus Isle duikt haar bedje in.
Groetne
Isle
welkom moosje
isle nog steeds geen regel dagen?
dragon raar hoor eerst positief en dan negatief.
Je verhaal klopt volgens mij wel van de eirerstokken als ik het me goed kan herinneren.
hier ook iets raars had vanochtend wat licht bloed verlies terwijl ik toch eigenlijk al een dag of 4 niet meer ongesteld was. soms snap ik nks van mijn lijf.
Welkom Mathijs en Moosje
Ik ga straks even alles rustig bijlezen, er is zoveel gekletst de afgelopen dagen :lol:
Kan niet wachten tot het donderdag is.
Gisteren wat bruinige frut verloren en dan krijg ik toch gelijk hoop dat dat door de innesteling komt :oops: want ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Moet mezelf niet gek lopen maken want de kans dat ik echt zwanger ben is zo klein.
Pfff mijn hoofd draait overuren door het gepieker…
Dragon wat vreemd van die ovu-test :think: ik wou dat ik je kon zeggen hoe het komt maar dat kan ik niet Hopelijk krijg je snel een test waar je wel helemaal op kan vertrouwen
Marisca ik had precies hetzelfde als jij vorige week. Ik was alleen 1 dag niet meer ongesteld en de dag daarna kreeg ik toch weer een beetje bloedverlies. Maar ook dat heeft maar 1 dagje aangehouden en was niet veel bloed. Misschien doordat we net zijn gestopt met de pil ?? Ik zie in het lijstje dat jij inmiddels al in de 2e ronde zit maar misschien moet je lijf toch nog een beetje wennen aan geen pil, ik heb daar ook al eens eerder van gehoord. Ik heb bij mezelf ook gedacht; “zou het misschien innesteling kunnen zijn…??” maar daar is het natuurlijk veel te vroeg voor, jammer
Biebels ja da’s echt een geweldig nummer!!! :dance: Er is ook een nummer van Marco Borsato dat we tijdens de zwangerschap van Elynn vaak geluisterd hebben, dat nummer is ook echt suuuper. Maar ik ga er maar geen link bij zetten hier want dat is echt een nummer voor als je al zwanger bent. Als je nog niet zwanger bent (en al helemaal als je die drang erg voelt) veroorzaakt het alleen maar waterlanders en extra verlangen…
Moosje je hebt pb
Wendy bijna tegelijk gepost, hihi
Dat gevoel ken ik hoor! Je krijgt er toch hoop door. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn maar kan wel, ik hoop het zo voor je!! En dat het maar snel donderdag mag zijn!!
111 ik ben ook volgende week op m’n vruchtbaarst (tenminste ik schat zo rond volgende week donderdag), wie weet krijgen we wel op dezelfde dag een posi-test in handen! (dream dream dream :inlove: )
Ik had bij mijn tweede zwangerschap bloedverlies na 8 weken zwangerschap echo’s etc gehad was alles in orde bleek het innestelings bloed te zijn was de vrucht zich aan de baarmoeder aant nestelen dus voor mij is het erg raar als jullie zeggen innestelingsbloed wist namelijk niet dat dat ook al zo vroeg in de zwangerschap kan. zou dat dan weer een andere innesteling zijn ??
@Wendy wrote:
Welkom Mathijs en Moosje
Ik ga straks even alles rustig bijlezen, er is zoveel gekletst de afgelopen dagen :lol:
Kan niet wachten tot het donderdag is.
Gisteren wat bruinige frut verloren en dan krijg ik toch gelijk hoop dat dat door de innesteling komt :oops: want ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Moet mezelf niet gek lopen maken want de kans dat ik echt zwanger ben is zo klein.
Pfff mijn hoofd draait overuren door het gepieker…
Ik moet ook wachten tot volgende week donderdag das toevallig en natuurlijk heel leuk !!!
Dat zou leuk zijn Jensie en Charity, om met zn drieën tegelijk een positieve test te hebben!
Hihi, het zal hier vanaf volgende week donderdag wel stil zijn dan :mrgreen:
@ Marisca: misschien toch nog wat achtergebleven rommel? Ik weet het niet joh, ben zelf ook nog aan 't raden wat mijn lijf allemaal doet. Gisteren voor het eerst niet meer ongie, maar wel lage rugpijn (net boven mn stuitje) en ontzettende hoofdpijn. Keek er bijna scheel van! Vandaag gaat het veel beter, maar af en toe wat steken midden in mijn buik. Dunne waterige slijm (sorry voor de details) maar geen spoortje bloed meer. Ik ga er maar vanuit dat dit er allemaal bij hoort, bij het ontpillen :?
jensie
Ik heb nog nooit de pil geslikt dus het kan niet van het ontwennen zijn.
maar ja het topic heet nu eenmaal gestopt dus wij zijn zeg maar gestopt met condoom.
Maris, dan weet je wel meteen hoe je cyclus is toch? Zou het kunnen dat het innesteling is of zijn jullie pas net gestopt?
@111 wrote:
@ Marisca: misschien toch nog wat achtergebleven rommel? Ik weet het niet joh, ben zelf ook nog aan 't raden wat mijn lijf allemaal doet. Gisteren voor het eerst niet meer ongie, maar wel lage rugpijn (net boven mn stuitje) en ontzettende hoofdpijn. Keek er bijna scheel van! Vandaag gaat het veel beter, maar af en toe wat steken midden in mijn buik. Dunne waterige slijm (sorry voor de details) maar geen spoortje bloed meer. Ik ga er maar vanuit dat dit er allemaal bij hoort, bij het ontpillen :?
Ik had ook erg veel last van het ontpillen, veel hoofdpijn, rare buiken, wissel stemmingen en zelfs misselijkheid.
Ik ben zelf een zwangerschapstest gaan doen ( had de maand er voor diarree) omdat ik echt even niet meer wist wat ik nu had.
Inmiddels zijn we een aantal weken verder en gaat het nu goed.
Voel me weer naar maar dat heeft een andere rede

Overgins ook een beetje boos vandaag, mijn vriend had heel netjes zorgverlof gekregen maar door personeels tekort moet hij in eens komen werken. Daar werd ie gisteren overop gebeld. Ze hadden te veel mensen vrij gegeven.
Ik moet nu dus tot 14.30 wachten tot hij uit zijn werk komt en dan kan ik me douche en wat opknappen… voel me echt ellendig…
Broodje en laptop had ie op 5.00 al heel lief voor me klaar gezet.
Maar toch ik kan geen kant op…
:hug:
Ik weet een beetje hoe je je voelt. Mn ventje is vanavond ook pas heel laat thuis en is vanochtend vroeg vertrokken naar zn werk. Heeft een klus in 't oosten van het land die rond 23.00 uur vanavond af moet zijn, maar dan moet-ie nog naar huis toe.
Niets aan, ik kan niet slapen als hij niet naast me ligt… Gelukkig hoeven we pas vanaf maandag aan de knutsel als het goed is, maar ik vind de vrijddagavonden altijd zo fijn om lekker saampjes te onthaasten en het ultieme weekendgevoel te krijgen.
Nou ja, moet ook niet zo zeuren…Had deze week natuurlijk gewoon ook vrij dus ook het weekendgevoel al de hele week.
Biebels: Nou hoop voor je dat het niet al te veel lopen wordt vandaag…
Ik heb toevallig vandaag ook clusteruitje van me werk, ook sportief doen…weten nog niet precies wat we gaan doen, moeten in ieder geval sportkleren aan en het kan vies en nat worden, dus ben benieuwd.
Nikkie: Tuurlijk mag je meeschrijven, gezellig…enne wachten duurt lang he!! Wieweet is het deze keer ook weer snel raak…dat zou natuurlijk wel erg leuk zijn.
Dragon: Dat is wel wat minder dat hij toch te werk moest…maar wel lief dat hij al wat dingen voor je klaar had gezet!! Kan je je in ieder geval vermaken op internet, haha!!
Heb hier sinds ik gestopt ben last van m’n onderrug, kan dit ook iets te maken hebben met het ontpillen. Heb dit daarvoor nog nooit gehad, maar heb er nu al 3/4 weken last van. Niet heel veel pijn, maar voel het als ik ga zitten en opstaan en in bepaalde houdingen.
Och Ellen, echt waar? Al 3 a 4 weken? Wat een ellende meid!
Gelukkig ben ik er weer vanaf voor deze keer, hoop ik dan.
Voel me eigenlijk wel top vandaag, geen hoofdpijn (heb ik overigens wel snel hoor, ben echt een hoofdpijn-tiepje), geen pijntjes in mijn buik en ook mijn nek- en schouderklachten zijn minimaal vandaag. Lekker!
Charity een innesteling kan je inderdaad al vroeg in de zwangerschap hebben (vanaf ongeveer 1 week na bevruchting volgens mij!) dus wie weet…
111 de een heeft meer last van het ontpillen dan de ander, dus ik zou er inderdaad maar vanuit gaan dat de klachten daar vanaf komen. Als je er nog meer last van krijgt misschien voor alle zekerheid naar de ha.
Wel fijn dat het vandaag wat beter is!!
Marisca oeps sorry :oops: Ik was er een beetje te snel vanuit gegaan dat iedereen hier gestopt was met de pil maar condoom kan natuurlijk ook :mrgreen: In dat geval zijn pil-ontwennigsverschijnselen inderdaad wel erg onwaarschijnlijk :think: :lol: Ik weet echt niet wat het dan kan zijn, voor hetzelfde geldt waren het bij mij ook geen ontwenningsverschijnselen maar iets anders, zo lang het niet lang en veel bloedverlies is (buiten je ongesteldheid om dan) zal het wel gewoon iets zijn wat je lijf even kwijt moet, waarom daar kom je toch niet altijd achter. Ik zou me er in ieder geval niet al te druk over maken als ik jou was, komt goed!
Dragon ja da’s echt rot als je vriend op het laatste moment toch moet werken! Ik hoop dat je de dag nog een beetje doorkomt (en bent doorgekomen tot nu toe), in ieder geval een dikke :hug: voor jou!
Ellen echt vervelend, van je rug! Ik heb zelf een tijd last gehad van spit dus ik weet precies wat rugpijn inhoudt, erg irritant is dat! Dan kreeg ik ineens een scheut in de rug met inderdaad bepaalde houdingen en dan kon ik de volgende 5 tot 10 minuten dus niks meer met die rug… Hopelijk wordt het snel minder meid! :hug: