Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

VEEEEEEEL TE VERSLAVEND, daar ben ik al achter!!! :mrgreen: :mrgreen:

biebels : lijkt me ook wel leuk als je volgend jaar toch wat anders kan ddoen ik houd namelijk wel van afwisseling in mijn werk ik heb dat helaas te weinig.

111: welkom hier leuk dat je je al thuis voelt !!

mariska: ook welkom natuurlijk dat we allemaal maar snel goed nieuws voor elkaar hebben.

Ik ben vandaag na 2 jaar weer eens gaan paardrijden heeeerlijk ik kan nu iedere vrijdag weer gaan rijden ik heb dus wel een goede dag.

Mijn vriend vroeg vandaag wanneer ik wist of ik zwanger ben toen ik zei nog 2 weken vroeg hij of dat niet eerder kon dat was wel lief :inlove:

Pssst…Charity: 111 en Mariska zijn dezelfde persoon…moi :mrgreen:

Heb eerst geprobeerd om met mijn naam een profiel aan te maken, maar dat was al in gebruik en dus heb ik voor mijn huisnummer gekozen :wink:

Groetjes,

Mariska

Om het gemakkelijk te maken hebben we hier een Marisca en een Mariska :lol: . Oh, en hadden jullie al in de gaten dat ik de ‘Bianca’ van het lijstje ben? :oops:

@Biebels wrote:

Om het gemakkelijk te maken hebben we hier een Marisca en een Mariska :lol: . Oh, en hadden jullie al in de gaten dat ik de ‘Bianca’ van het lijstje ben? :oops:

ja dat had ik wel in de gaten biebels

111 :oops: :oops:

ik ben zo in de war de laatste tijd ik gooi al mijn afspraken om kom gewoon een uur te laat al 2 x of een dag te laat 1 x

of gewoon op een heel verkeerde dag ik vergeet simpele namen van mensen die ik al best een tijdje kan en ook van dieren het licht dan op het puntje van mijn tong maar valt me een uur of dag later pas weer in.

Welkom Mariska en Jenny!

@ Biebels. Ja de zenuwen beginnen toch wel een beetje te komen. We hebben wel besloten deze week nog even niet te proberen om zwanger te raken…We gaan er pas echt voor in Juni, dat komt beter uit met werk…

Ik ben benieuwd of jij eind van de week positief test. Wanneer ga je testen? Of ga je eerst wachten tot je overtijd bent?

@ Ellen84, Jammer dat het nog niet raak is, maar op naar de volgende ronde!

Hallo dames

Het wordt hier een gezellige bende :dance:

Hoezo verslavend :angel: . Ik vind het super om even frustraties af te spreken en lekker te kleppen over hengelen.

Biebels, lekker druk maar ook een mooi vooruitzicht, Vakantie. Hier tenminste eentje die jaloers is.

Hier nog geen :evil: te bekennen. Heb alvast wat nieuwe testen meegebracht, mss deze week nog maar een keertje testen.

Want dit is ook geen gedoe.

Groeten

Isle

Nou het was geen pretje :oops:

De gyn. kon de touwtjes van het spiraaltje niet te pakken krijgen. Nu moet ik half juni weer terugkomen en gaan ze via een apparaatje een kijkje in de baarmoeder nemen en dan met een tangetje het spiraaltje er alsnog uithalen. Dat kan nog wel pijnlijk worden, ik heb al pijnstillers voorgeschreven gekregen die ik van te voren in moet nemen. :cry: :cry:

Balen…moet ik dus nog een keer terugkomen.

Ik had al een beetje verwacht dat het geen pretje ging worden, baal nu vooral dat ik nog een keer terug moet.

Brrrrr, dat klinkt inderdaad niet zo relaxed… Vooral niet omdat je al van tevoren pijnstillers moet nemen.

Alvast veel sterkte met de mentale voorbereiding.

groetjes,

Mariska

Ellen en?? Zijn de :evil: al helemaal doorgezet of toch niet…?? Als de bloeding maar een klein beetje is zou het misschien een innesteling kunnen zijn? Of heb je ook buikpijn?

Pupke thanx!

Auw da’s niet fijn, van dat spiraaltje… :frowning: Ik hoop voor je dat ze 't er volgende keer tenminste wel uit krijgen en je er dan vanaf bent! :pray: Ik heb, toen Elynn een paar maandjes oud was, ook een spiraaltje gehad maar die moest er al snel weer uitgehaald worden. Maar dat kwam door een probleem met de spiraal, die touwtjes horen na bepaalde tijd omhoog te krullen maar bij mij was dat dus niet gebeurd waardoor mijn man 'm voelde met vrijen. En ik had er buikpijn van. Niet fijn dus… Daarna ben ik toch maar weer aan mijn oude vertrouwde pil gegaan, ik had alleen op een of andere vreemde manier het gevoel dat die zo veel invloed had op mijn hormoonhuishouding dat ik geen zin meer had in het vrijen (terwijl ik dat met die pil in het verleden nooit gehad had :think: ) Sinds ik weer met de pil gestopt ben merk ik het verschil meteen! (of zou dat eerder te maken hebben met de voortplantingsdrang…?? :wink: :lol: )

Ik zie dat jullie het ook veel gehad hebben over de lengte van jullie cyclus. Met de pil had ik altijd een mooi regelmatige cyclus maar toen ik daar (voor het eerst in 9 jaar!) 2,5 jaar geleden weer voor het eerst mee stopte merkte ik dat mijn eigen cyclus een stukje langer was. Ik zat toen rond de 32 a 34 dagen dus dat heb ik nu ook maar als richtlijn gebruikt in mijn banner. Maar ja, voor hetzelfde geldt is het nu weer helemaal anders als toen omdat mijn hormoonhuishouding helemaal veranderd kan zijn (of kan dit toch niet…? :think: ). Dus mocht ik over 27 dagen (dus op 23 juni) nog niet ongi zijn dan test ik op die dag. Stel je voor dat die positief zou zijn; dan betekent dit dat ik op precies dezelfde datum mijn positieve test in handen heb gekregen als 2 jaar geleden, toen ik net zwanger was van Elynn!! Hoe bijzonder zou dat zijn! (droom droom droom … :inlove: )

Ik hoop alleen wel dat ik zo lang kan wachten en niet de neiging heb om stiekem al eerder een test te gaan doen…

:-* Jen

Biebels: Ik had inderdaad door dat jij Bianca moest zijn!! Maar inderdaad het is niet alleen je werk ook nog de rest ernaast. Maar wel leuk als je een andere groep zou krijgen, is weer heel anders les geven natuurlijk. Enne wat voor klein bedrijfje heb je ernaast dan?

Mariska: Goed dat je je al op je gemak voelt, had ik ook heel snel en ben hier ook pas sinds kort.

Pupke: Wat ontzettend vervelend dat het niet goed ging met het spiraaltje verwijderen…lijkt me inderdaad heel pijnlijk, helemaal voor volgende keer…gelukkig heb je alvast pijnstillers meegekregen…hoop dat dat de pijn wat wegneemt.

Jensie: De :twisted: bloeding heeft echt doorgezet…heb erg veel buikpijn onder in m’n buik en is ook erg opgezet. Had ik met pilgebruik helemaal geen last van…maar als ik em goed kan herinneren had ik voordat ik aan de pil begon ook, vaak buikpijn, maar weet het niet helemaal zeker.

Enne het zou wel heel leuk zijn als je op die datum weer een positieve test in je handen zal hebben :pray:

Pupke: :shock: Wat vervelend joh! Nee, daar had je vast niet op gehoopt… :? Nu maar hopen dat die pijnstillers er voor zorgen dat de volgende afspraak redelijk pijnvrij verloopt! :hug:

Ellen: dus toch op naar de volgende ronde, ach, kun je je weer verder met ‘oefenen’. (dat zei Johan altijd toen ik het spiraaltje nog had :silenced: :lol: )

Jenny: dat zou inderdaad bijzonder zijn, zeg! Maar hoeveel kans heb je dan dat ze op dezelfde dag jarig zullen zijn? :think: :lol:

Isle: spannend dus! Zou wel prettig zijn om uitsluitsel te hebben: óf door naar de volgende ronde, óf zwanger :inlove:

Charity: die verwardheid heb ik ook joh, gék word ik er van! Had ik trouwens tijdens de zwangerschap van Leonie ook, dus wie weet :mrgreen: Ik heb toen een keer klaar gezeten met een bak snoep, huis leuk versierd, kaarsjes aan voor Sint Maarten… een dag te vroeg :lol: Johan vroeg zich al af waarom ik dat allemaal al klaar aan het zetten was :mrgreen:

Biebels: Inderdaad kunnen we weer verder oefenen :lol: We gaan er gewoon weer tegen aan :dance:

@Pupke wrote:

Nou het was geen pretje :oops:

De gyn. kon de touwtjes van het spiraaltje niet te pakken krijgen. Nu moet ik half juni weer terugkomen en gaan ze via een apparaatje een kijkje in de baarmoeder nemen en dan met een tangetje het spiraaltje er alsnog uithalen. Dat kan nog wel pijnlijk worden, ik heb al pijnstillers voorgeschreven gekregen die ik van te voren in moet nemen. :cry: :cry:

Balen…moet ik dus nog een keer terugkomen.

Ik had al een beetje verwacht dat het geen pretje ging worden, baal nu vooral dat ik nog een keer terug moet.

jeetje wat kut voor je.

En wat een vooruit zicht dat je nu al pijnstillers krijgt voorgeschreven.

:hug: :hug: :-*

HIHI biebels ik lees jou bericht hoeveel kans je hebt dat je kinderen op dezelfde dag jarig zijn.

Ik ben samen met mijn broer jarig !!!

mijn broer was een week te vroeg maar ik was precies optijd mijn broer had verjaardags feestje toen mijn moeder weeen kreeg en naar het ziekenhuis moest. mijn oma heeft de kinderen naar huis gebracht en mijn broer opgevangen.

Nou, stel dat ik NU zwanger ben, dan zal beebje geboren worden in de periode die voor onze families het drukst zijn. Bijna iedereen in de naaste familie is in de eerste 3 maanden van het jaar jarig: beide opa’s en oma’s, mijn zusje, Johan’s zus en ons neefje. Goeie planning? :mrgreen:

Hihi, nee, de zwanger-wordt-kriebels zijn in jouw familie erfelijk bepaald op mei… :mrgreen: Maar een goede planning vind ik wel beide kinderen op dezelfde dag jarig te laten zijn!

Voor ouders is dat wel een uitkomst denk ik, zit je maar 1x in de troep, maar ik kan me voorstellen dat het voor de spruiten wat minder is, zeker als ze wat ouder worden.

Toch zou ik het wel een stunt vinden hoor, exact dezelfde dag!

Het is niet prettig hoor.

Helemaal niet als je broer en zus bent als we dan kinder feestje hadden zaten mijn vriendinnen aan 1 kant van de tafel en de etter vriendjes van mijn broer aan de andere kant.

En een verjaardag draait normaal alleen om jou maar ook die dag moet je met je broer delen.

Nee, precies wat ik al dacht.

Maar zo weet ik van een vriendinnetje die in december op “3e Kerstdag” zeg maar jarig is, dat dat ook helemaal niet leuk is voor een kind.

En ikzelf had een schrikkelkindje moeten worden, maar ik was te eigenwijs en wilde de wereld 10 dagen eerder ontdekken - gelukkig maar, want 1x in de 4 jaar jarig zijn lijkt me ook niets. Niet dat ik zo’n verjaardagfreak ben hoor, sla het nu liever over :wink: , maar het hoort toch een beetje “jouw” dag te zijn en als je 't op een andere dag moet vieren omdat de echte datum in dat jaar niet voorkomt, tja, mist toch een beetje de lading denk ik.

Ach ja, gelukkig hebben we 't niet allemaal voor het zeggen en blijft er een beetje onzekerheid over!

Zouden jullie het willen weten trouwens, het geslacht van je kindje als je zwanger bent?

Ik ben er zelf nog niet uit… 't Is natuurlijk een geschenk op zich al om zwanger te mogen worden en het is ontzettend leuk om te wachten tot de bevalling, maar ik ben ontzettend nieuwsgierig aangelegd en weet niet of ik het 9 maanden vol kan houden om 't niet te willen weten, hahaha. Vriendje (heeft zich trouwens ook hier aangemeld!) wil dat het een verrassing blijft, althans, dat zegt-ie nu :wink:

Ik wil het wel weten omdat ik gek op stoere jongens kleding ben of schattige meisjes kleding en een gekleurde baby kamer ook wel heel leuk is.

Ik vind de (combi) kleertjes ook niet leuk weet je wel van d8e gele beige of witte kleertjes etc.

En ik ben natuurlijk veel te nieuwsgierig !!

En dan nog de naam ik zou gek worden als ik met mijn vriend een jongens en meisjes naam moet vinden die we allebij mooi vinden

hmmm genoeg redenen voor mij om het wel te willen weten hahaha.

mijn nichtje is op tweede kerstdag jarig vind het ook niet leuk !!