111 Welkom!! :mrgreen: Ik ga ook hard voor jou meeduimen!!
Wendy ja inderdaad niet echt het weer voor een vrije dag he, jammer. Maar misschien kun je nog een leuke binnenactiviteit vinden? Heb je misschien een vriendin/kennis/iemand van de familie in de buurt waar je mee kan afspreken? Misschien om lekker ergens iets te gaan drinken? Of ergens zwemmen (in een binnenbad natuurlijk he hahaha)? Of (alleen als je wat meer te besteden hebt) naar de sauna?
Ik hoop dat je aan de ideetjes misschien wat hebt, in ieder geval veel plezier vandaag!!
:-* Jen
Dank je wel Wendy!
Het weer is vandaag inderdaad niet heel bijzonder, gelukkig heb ik genoeg te doen: lekker surfen op internet om zoveel mogelijk informatie over zwangerschap etc op de duikelen. Ik heb deze week lekker vrij van mn fulltime job en had nog niet veel gepland.
Heerlijk gebruiken dus om aan het idee te wennen dat er straks gezinsuitbreiding gaat komenâŠGek idee hoor, maar wel heel erg leuk. Heb er vannacht amper van geslapen, terwijl ik juist een heel nuchter persoon ben, hihi. Ik ben gewoon zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan en hoe het voelt als je zwanger bent⊠:oops:
Groetjes,
Mariska
jensie en 111(mariska) welkom
hier niks spannend
biebels ik zou ook niet elke dag testen daar word je gek van
Mariska,
Begrijp je helemaal!
Ik zat de eerste keer ook heel veel op internet om zoveel mogelijk te weten over zwangerschap.
Mijn eerste zwangerschap is ook heel goed verlopen en het is ook een heel speciaal iets.
Maar nu we bezig zijn voor een tweede, ben ik er weer net zoveel mee bezig als de eerste keer :inlove:
Jenny, Bedankt voor je tips!
Ik ben altijd op maandag vrij, helaas is bijna iedereen dan werken.
Maar als Hailey vanmiddag wakker wordt van haar middagdutje gaan we maar eens keer lekker vingerverven of kleien oid.
Dat is ook lang geleden :mrgreen:
Ik heb net kaartjes besteld voor K3 :dance: :dance:
Mijn meisje vind hen zo leuk, staat hier te springen en te dansen als ze op de tv of radio komen.
12 Oktober treden ze op in de brabanthallen in den Bosch.
Ik wilde een paar weken geleden ook kaartjes kopen voor het zomerfestival in Ahoy maar helaas was dat allemaal al uitverkocht
Jenny en Mariska welkom op het forumâŠhopen dat het snel raak zal zijn!!
Wendy wat leuk dat je kaartjes hebt voor K3, zal je dochter helemaal geweldig vinden. Ik ben 2 jaar terug met mân neefje naar ahoy zomerfestival geweestâŠwas ook helemaal leuk!!
Hier net thuis gekomen van mân werk en ontdekte net een bloedingâŠik verwacht ook dat deze wel doorzet, tenminste zoân gevoel heb ik.
Ben er op zich wel blij mee, omdat ik niet het idee heb dat ik zwanger ben en mijn cylcus na jaren pilgebruik meteen 27 dagen is. Maar ja had het natuurlijk ook wel leuk gevonden als het meteen raak was geweestâŠmaar we gaan gewoon weer met veel plezier verder aan de bak, haha!!
Thanx Ellen!
Pfoe, dat zou voor mij ook mooi zijn⊠Heb zoân 18 jaar de pil gebruikt, en daarvoor zat ik volgens mij op 24 dagen per cyclus. Maar ik verwacht niet dat ik weer op dit schema zal komen, door mijn whiplash ben ik met pil soms al 30 dagen of soms helemaal niet⊠:?
Ik zie het allemaal wel, voorlopig proberen we het maar op een lucky shot af :lol:
Voor jou toch ook wel een beetje spannend, al zou een menstruatie wel mooi je ritme bevestigen!
Groetjes,
Mariska
Hoi Mariska,
Hoe kan je nou een cylcus hebben van 30 dagen met pil?? Werd je dan ongi terwijl je al met de volgende strip was begonnen ofzo?? En wat vervelend dat dit is gekomen door de whiplesh, wist niet dat je cylcus hierdoor van slag kan rakenâŠhopen dat je cylcus zonder pil wel snel regelmatig isâŠspannend allemaal!!
Gr. Ellen
Ja, klopt.
Mijn non-cognitieve zenuwstelsel is van slag en daardoor heb ik ook erg veel last (gehad) van problemen met mijn korte termijngeheugen en concentratie.
Inmiddels is dat door veel training redelijk goed gekomen en kan ik er beter mee omgaan, maar mijn menstruatie is zeer onbetrouwbaar. Zo had ik dus eigenlijk al eerder ongesteld moeten worden, maar dat werd dus de 25ste. Er is geen peil op te trekken!
Oke dat is wel vervelend zeg!! Hoop dat daar ooit verandering voor je inkomt.
Ik hoop het ook, maar ben al behoorlijk goed op weg - al zeg ik het zelf. De meeste klachten zullen niet overgaan en die acceptatie begint nu ook te komen.
Vandaar nu dus ook eindelijk maar de stap om proberen zwanger te worden! :mrgreen:
Oke goed dat je het dan hebt geaccepteerd en nu er vol voor gaat om zwanger te rakenâŠsucces!!
@ellen84 wrote:
Ben er op zich wel blij mee, omdat ik niet het idee heb dat ik zwanger ben en mijn cylcus na jaren pilgebruik meteen 27 dagen is.
Sinds ik gestopt met de pil had ik de eerste 2, 3 maanden ook een mooie cyclus van 28 dagen. Vond ik ook niet vreemd want mijn lichaam was al jaren gewend om iedere 28 dagen te menstrueren. Daarna werd het steeds een dagje langer en nu heb ik een cyclus van 30-32 dagen.
Dus misschien kan je cyclus in de loop van de tijd nog wel iets veranderen. Korter of juist langer.
Maar beter is natuurlijk gewoon de volgende ronde zwanger te zijn

Pfff, wat een dag, ik heb niet eens de kans om na te denken over een eventuele zwangerschap! Het is erg druk op school, we moeten de rapporten schrijven, zijn druk aan het toetsen, het einde van het schooljaar zit er aan te komen, er is nog steeds onzekerheid over welke groep we volgend jaar krijgen, kortom: chaos en drukte! (had ik al gezegd dat ik juf ben van een groep 4? :think: Zie, door de chaos denk ik daar niet eens aan :lol: )
Zo, lekker ego begin van me :oops:
Mariska: welkom hier! Wil je ook op het lijstje (zie pagina 1)? Leuk dat je met ons mee komt schrijven! Schoorvoetend, is dat omdat je het spannend vindt? Of omdat je er geen zin in hebt :lol: Dat je er nu heel erg mee bezig bent, herken ik wel. Met de eerste had ik dat ook, en nu eigenlijk weer :shifty:
Wendy: heb je nog wat van je dag kunnen maken, ondanks het weer? En K3: leuk!! Het enige dat me tegenhoudt is dat het zo ver weg is, mochten ze nog eens in Groningen komen ofzo, dan wil ik er over nadenken. Want Leonie vindt het nu ook al leuk (al zou ik haar nu nog niet mee nemen, dan kan ze net zo goed naar de tv kijken :mrgreen: )
Ellen: dus dat zou kunnen betekenen dat je de volgende ronde in gaat? Dubbel is dat hĂš, aan de ene kant jammer omdat je dus niet zwanger bent, aan de andere kant goed om te weten dat âje het nog doetâ. Ik kan me herinneren dat ik destijds nog druk bezig was met uitvogelen hoe mijn cyclus eigenlijk was (was een zooitje), toen ik plots met een positieve test zat :inlove:
Femke: hoe is het eigenlijk met jou? Las ergens anders dat je al getest had?
Oh en Pupke: morgen toch?? Ben je al zenuwachtig?
Bianca,
Heb net even snel gekeken op de site want ik meende me te herinneren dat ik Groningen wel had zien staan.
Op 4 en 5 Oktober treden ze op in de Martiniplazatheater(?)
Dus mocht je interesse hebben
Van Hailey zou ik 2 maanden geleden ook gezegd hebben dat het teveel voor haar zou zijn oid. Maar volgens mij krijgen die kleintjes nog steeds sprongetjes :mrgreen:
Is het lekker druk of TE druk op je werk? Groep 4 heette vroeger de 2e klas toch?
Moet daar nog steeds bij nadenken hoor, ben van âvroegahâ uit zo gewend om over de 1e, 2e, 3e klas en zo te spreken.
Wanneer beginnen bij jullie de vakanties?
Biebels: Ik had inderdaad een keer gelezen dat je juf was, het zal inderdaad wel druk zijn zo het laatste jaar. Maar is het nog niet zeker dat je volgend jaar weer groep 4 staat dan?? Wisseld dat bij jullie op school?? Bij mij vroeger op basisschool bleven de leraren gewoon voor dezelfde groep staan en schoven de leerlingen verder.
Ik bedoel natuurlijk druk aan het einde van het jaar ipv laatste jaar!!
Als ik alleen maar aan het werk hoefde, was het lekker druk. Maar er moet nog zoveel nĂÂĄĂÂĄst. Leonie, natuurlijk de belangrijkste, maar ik heb ook nog een mini-bedrijfje er naast, een huishouden, en ik vind het ook nog wel leuk om langs de kant te staan bij de avondvierdaagse :mrgreen:
Het is voor niemand nog helemaal zeker wat hij/zij gaat doen volgend jaar. Je kunt wel je wens op geven (ik heb gevraagd om groep 1/2, 4 of 3), maar dan moet er maar net iemand willen ruilen. Er gaat een collega weg, er gaan wat collegaâs minder werken, en omdat we een groeischool zijn, is het aantal groepen ook niet gelijk met dit schooljaar. Dusss⊠onzekerheid!
Oh ja, en groep 4 was inderdaad 2e klas (ongeveer 8 jaar :mrgreen: ).
Biebels,
Zet me er maar bij hoor op het lijstje!
Inderdaad omdat ik het zooo spannend vind en natuurlijk omdat het daarmee voor mijn gevoel ook âechtâ wordtâŠhet proberen zwanger te worden! Maar juist dit forum heeft me erg op mijn gemak gesteld (heb al stiekum een paar dagen meegelezen voor ik me heb aangemeld) en me ervan overtuigd om ervoor te gaan!
Geweldig hoe ik hier word ontvangen, het voelt als een lekkere warme douche en enorm leuk om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft. Kortom: ik voel me hier al helemaal thuis! :thumbup:
Je staat er bij!! Leuk is het hier, hĂš? :lol: