Charity, minder dat je weer kans maakt op een migraine aanval. Zelf nooit last van gehad maar vriend ligt hier nogal eens tilt, ongleooflijk hoe krachtig dat is.
Ik voor jou dat het snel prijs is dan weet je weer voor wat je het doet.
Wendy, wie weet is het toch wel raak, dat denk ik hier ook maar wat meot je anders. Maar ik heb mijn eisprong nog nooit gevoeld hoor.
Squirrel, van de pil over op foliumzuur. Hier nog steeds aan het foliumzuur sidn sik zwanger was vna Kate. Geef nog (.) dus nemen ik dat nog steeds, dus met het oog op zwanger worden ga ik er ook nog niet mee stoppen.
Groeten
Isle
Biebels: ik ben 33, 1e kindje, 1e ronde!!
Wendy: zou idd super zijn als het zo snel raak is. Gezien mijn leeftijd en het feit dat we wel meer als 1-tje willen, zou dat wel heel fijn zijn.
Volgende maand start de bouw van ons nieuwe huis en het zou leuk zijn als we direct de babykamer kunnen inrichten
@squirrel wrote:
Biebels: ik ben 33, 1e kindje, 1e ronde!!
Wendy: zou idd super zijn als het zo snel raak is. Gezien mijn leeftijd en het feit dat we wel meer als 1-tje willen, zou dat wel heel fijn zijn.
Volgende maand start de bouw van ons nieuwe huis en het zou leuk zijn als we direct de babykamer kunnen inrichten![]()
Dat lijkt me inderdaad een mooie gelegenheid :mrgreen: Je staat op het lijstje!
Wij zijn op school druk bezig met het plan van inzet voor het komende schooljaar (ja, vrij laat, want de vakantie begint voor ons eind juni al…). Ik merk dat collega’s er al een beetje rekening mee houden dat sommigen onder ons misschien wel zwanger willen worden. Vorige keer waren we met z’n 3-en tegelijk zwanger, nu is één van ons zwanger, en één van ons wil heel graag. Dat kan nog leuk worden :mrgreen:
zal de rest blij mee zijn :mrgreen:
begreep van een vriendin van mij dat het best moeilijk is om goede vervanging te vinden.
hier even niks bijzonders ronde 2 is aan gebroken nieuwe ronde nieuwe kansen.
Biebels hoe gaat het met jou?
Is het bloeden weer gestopt?
Je bent zo leuk aant meeleven met iedereen maar hoor geen update over jezelf ??
@charity wrote:
Biebels hoe gaat het met jou?
Is het bloeden weer gestopt?
Je bent zo leuk aant meeleven met iedereen maar hoor geen update over jezelf ??
:-*
Het bloeden was na één dag weer over… geen idee wat het was. Ik heb besloten dat ik tóch moet wachten, dus dan maar in rust :mrgreen: . Volgende week vrijdag of zaterdag ga ik testen, en dan zien we wel verder.
Biebels…het zou natuurlijk een goed teken kunnen zijn dat de bloeding maar 1 dag aan hield…spannend!!
biebels lastig he die onzekerheid.
isle heb je ondertussen al je regeldagen gekregen?
Biebels ik duim voor je hoor !!
Ilse ondertussen al wat nieuws ga je nog een keer opnieuw testen?
Hier gaan we de wacht weken in pffff nu 2 weken in spanning zitten tot mijn NOD
spannend charity
vind dat altijd de moeilijkste tijd bij elk pijntje denk je ojee toch niet he of zou het juist kunnen dat
Hallo Meiden
Hier weer even ene berichtje vanuit Belgie.
Gisteren verjaardagsfeestje van Kate gehad. Het was wel plezant. Kate vond de taart maar niks, ze had helemaal geen honger dus dan moet ze geen eten hebben. Maar ze heeft veel leuke cadeautjes gekregen.
Voor de rest gaat het zijn gewone gangetje, helaas nog geen tekenen vna zwangerscahp of regels. Pff, als ik toch niet zwanger ben geef mij dan maar mijn regels dan kunnen we tenminste weer beginnen te hengelen. Want ik heb geen idee of het wat wordt en ik wil zo graag.
Groeten
Isle
Ik kan toch niet elke dag gaan testen :think:
Heb er ook geen meer in huis, zal er volgende week toch maar een paar gaan inslaan.
Groeten
Isle
Ik zou ook niet elke dag testen hoor, volgens mij word ik daar dood-zenuwachtig van. Dan hoef ik van schrik niet meer te plassen ofzo :mrgreen:
Maar we hopen natuurlijk wel op een positieve test voor jou!
Hoi meiden!!
Ik kom hier met jullie meebabbelen :mrgreen:
Effe voorstellen:
Ik ben Jenny, 27 jaar en woon samen met mijn man Bas en dochtertje Elynn in Blerick. Wij hebben vorige week samen besloten dat ik weer ga stoppen met de pil en dat we gaan proberen zwanger te raken van een 2e kindje! :inlove: We hopen dat we ook deze keer weer mogen aantellen en 9 maanden later weer zo’n wondertje in onze armen mogen sluiten
Vorige keer is het allemaal vrij snel gegaan, toen ik stopte met de pil in oktober 2005 telde ik gelijk de maand daarna aan. Helaas ging dat niet lang goed, met 6 weken (op 27 december 2005) verloor ik het vruchtje. Vervolgens hebben we de maand daarna even niet “geklust” en de maand daarna ging het niet omdat ik in het ziekenhuis opgenomen werd met 40,5 graden koorts en een longinfectie waar ik antibiotica voor kreeg. Maar ruim 3 maanden daarna (op 23 juni 2006) kreeg ik weer een positieve test en deze keer bleef alles goed gaan. Op 23 februari 2007 werd Elynn :inlove: geboren. Zij is nu 15 maanden en wij zijn er nu helemaal aan toe om te gaan voor een brusje voor haar!
En ik ga heel hard
en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: dat we allemaal zwanger zullen raken!!!
:-* Jen
PS een klein kansje dat ik deze maand al aangeteld ben omdat ik vorige maand een pil vergeten ben, maar ik ga er vooralsnog niet vanuit. Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan en die was bijna zeker negatief. Er leek iets te staan maar dan moest je je er wel op blindstaren dus het kan ook tussen m’n oren gezeten hebben. Komende dinsdag ga ik een “voor alle zekerheid-testje” doen, ik ga toch even uit van een negateve test maar je weet maar nooit… Ik heb net een bloeding gehad maar aangezien dit een pil-bloeding was kan ik er nog niet helemaal van op aan dat dit ook zou betekenen dat ik niet zwanger ben
Hoi Jenny, welkom hier!! Ik duim ook voor een snelle positieve test en daarna natuurlijk een voorspoedige zwangerschap voor jullie :thumbup: :thumbdown: . Wil je ook op het lijstje?
Ja Biebels zet me er maar bij! Ik zal je even pb-en :mrgreen:
@jensie wrote:
Ja Biebels zet me er maar bij! Ik zal je even pb-en :mrgreen:
Je staat er bij :mrgreen:
Thanx!!
:-*
Hai ladies,
Schoorvoetend meld ik me ook aan bij dit topic…
Wij hebben ook besloten ervoor te gaan! Vandaag mijn eerste menstruatiedag en mijn partner opperde het idee om hierna maar niet meer aan een nieuwe strip te beginnen… Ik vind het doodeng, maar wel de hoogste tijd worden om inderdaad aan een gezinnetje te beginnen.
Mijn vriend wordt in augustus 33 jaar, ik ben zelf in februari 32 geworden en dit wordt, als het ons is gegund, onze eerste. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, en kan al bijna niet wachten tot het zover is.
Spannend!
Jenny en 111, Welkom hier!
Ik duim met jullie mee dat jullie ook heel snel een positieve test in handen mogen houden
Heb eigenlijk niet zoveel te melden.
Rustig weekendje achter de rug.
Ik ben vandaag vrij maar het weer werkt niet echt mee :?
Straks even naar de supermarkt en verder maar even kijken wat te doen.