Mei-stoppers 2008: al 3 zwanger!!!

Dietje je maakt ons wel heel nieuwsgierig met zo’n bericht…enne al je andere berichten heb je weggehaald…is dat slecht of goed nieuws?? Heeft iemand gezien dan je op het forum zat ofzo??

@Biebels wrote:

ik heb het topic doorgespit 8) Willen jullie zelf nog even kijken welke info er nog bij moet? Leeftijden bijvoorbeeld, als je dat wil delen hoor :wink: En ik sta met mijn gewone naam op de lijst, ik weet niet wat jullie zelf willen. Laat maar weten :mrgreen:

Hoi hoi,

Ik ben 27. Mijn NOD is 2 juni en dit is de eerste ronde.

Leuk hoor zo’n lijstje

Zonnetje hoe snel was je bij je 1ste zwanger…en had je meteen een normale cyclus??

Zitten jullie weleens op de chat op deze site, want ik kijk weleens, maar is bijna nooit iemand???

Ik ben bij de eerste nooit gestopt met de pil.

Ik bleek al 6 weken zwanger te zijn terwijl ik gewoon de pil slikte.

Dit is dus heel nieuw allemaal. Heb nogsteeds last van mijn buik, dat is wel vervelend.

Ben toen ik 12 was met de pil begonnen omdat ik onregelmatig ongesteld was en omdat het toen heel heftig was. Ben tijdens de zwangerschap gestopt uiteraard en daarna weer snel begonnen. Weet dus helemaal niet hoe het bij mij zit. Heb heel de dag een pak maandverband bij me voor het geval dat, hahahahaha.

Ik was ook 23 toen ik voor de eerste keer zwanger was en met 24 bevallen.

Zit zelf eigenlijk nooit op de chat. Heb het best druk dus ook niet altijd de tijd.

Dietje: :o klinkt best ernstig… wil je ook van het lijstje af? Pb me maar anders…

Zonnetje: nou, da’s ook wat, dóór de pil heen zwanger! Dat kindje wilde erg graag komen dus :inlove: Ik heb trouwens standaard een tampon in mijn etui zitten, maar die zit er dus al 2,5 jaar voor niets in :lol:

Ik zit trouwens ook nooit op de chat, vind dit al snel genoeg gaan :mrgreen: Ik denk dat de meesten ook gewoon met MSN chatten :think:

@Isle wrote:

Hallo

even snel een berichtje vna op het werk in de tijd van de baas :naughty:

Hier nog steeds geen ongi te bekennen dus dat gaat de goede kant op. Heb wel nog neit durven testen, ben zo bang dat het niks is.

Mijn ouders blivjen 2 nachten bij ons overnachten, de nieuwe trap wordt bij hun in de verf gezet dus geraken ze niet aan hun bed.

misshien woensdag toch maar testen :think:

Maar op Kate haar verjaardag is mss ook niet zo slim :think:

sorry, dames dit is een luxe probleem.

Biebels, ik vind het lisjtje er leuk uitzien.

En dat buikgevoel heb ik hier de afgelopen dagen ook wat meer. wie weet ?

Marisca, zou wel leuk zijn als we weer samen zwanger zijn. Jij dan een meisje en ik een jongen 8)

Tot strakskes,

Groeten

Isle

Net te laat maar nog gefeliciteerd me Kate!!!

Gezellige dag gehad?

Ennuh…heb je nog getest?

@Biebels wrote:

Dietje: :o klinkt best ernstig… wil je ook van het lijstje af? Pb me maar anders…

Zonnetje: nou, da’s ook wat, dóór de pil heen zwanger! Dat kindje wilde erg graag komen dus :inlove: Ik heb trouwens standaard een tampon in mijn etui zitten, maar die zit er dus al 2,5 jaar voor niets in :lol:

Ik zit trouwens ook nooit op de chat, vind dit al snel genoeg gaan :mrgreen: Ik denk dat de meesten ook gewoon met MSN chatten :think:

Ik zit ook niet op msn. Zit op hyves en nu dan hierop. Heb net ook even bij de peutervragen zitten kijken. Ook erg leuk.

Kindje wilde zeker graag komen. Ik wilde wel jong kinderen en het rare is dat mijn oma toen was overleden. Ik heb toen nog met haar "gepraat"en vertelde dat ik het erg jammer vond dat zij mijn kinderen nooit zou leren kennen. Zo vreemd allemaal. Het heeft zo moeten zijn.

Slikte toen trouwens de Yasmin. Heb nu al die tijd microgynon.

hallo dames

Ik moet jullie nog een beetje leren kennen en ik ben al niet goed in namen onthouden. Dus vergeef mij als ik fouten maak.

Hier deze morgen getest, en helaas negatief, snik.

Ik was er thans vrij zeker van dat het raak was, we hadden goed gehengeld. Heb geen idee waar ik mij op baseer maar ik dacht dat gewoon. Had zo leuk geweest zijn positief testen op kate haar 1ste verjaardag. Maar het mocht niet zijn.

Heb nu geen flauw idee meer hoe mijn cyclus er uit ziet, hoop dat ik gewoon te vroeg getest heb. Maar als het toch niet raak is geef mij dan maar mijn regels zodat we aan een nieuwe ronde kunnen beginnen.

Welkom aan de nieuwkomers. Laat het hengelen voor het goede doel maar beginnen.

Ik ga kate haat tas klaar maken en dan slapen, want het is al weer laat.

Biebels, ik ben 28 jaar oud.

Groeten

Isle

Biebels; Ik ga hier verder niet op in (te persoonlijk) maar je mag me idd wel van de lijst afhalen. Thnx!

@Dietje wrote:

Biebels; Ik ga hier verder niet op in (te persoonlijk) maar je mag me idd wel van de lijst afhalen. Thnx!

:hug:

wordt geregeld…

Zonnetje het had inderdaad zo moeten zijn…

Isle nog gefeliciteerd met Kate…helaas was je test negatief…

Enne de chat gaat niet zo heel snel hoor, net zoiets als msn, haha!!

@Isle wrote:

Hier deze morgen getest, en helaas negatief, snik.

Ik was er thans vrij zeker van dat het raak was, we hadden goed gehengeld. Heb geen idee waar ik mij op baseer maar ik dacht dat gewoon. Had zo leuk geweest zijn positief testen op kate haar 1ste verjaardag. Maar het mocht niet zijn.

Hihi, gehengeld vind ik een leuke :mrgreen:

Meid, ik hoop dat óf je ongesteldheid snel komt, zodat je verder komt, óf dat je nog wat later toch positief test!! :-* Nog gefeliciteerd met Kate!

@Biebels wrote:

Hihi, gehengeld vind ik een leuke :mrgreen:

Meid, ik hoop dat óf je ongesteldheid snel komt, zodat je verder komt, óf dat je nog wat later toch positief test!! :-* Nog gefeliciteerd met Kate!

Positief testen, dat zou nog kunnen. Heb mijn regels het laast op 12 april gehad. Das is toch al weer een tijdje geleden :think:

Maar ik geef nog (.) dus dat werkt misschien ook niet mee aan de regelmaat.

Ik ken er ook helemaal niks van.

Dietje, jammer, maar toch succes.

Zo weer verder werken.

Groetne

Isle

Dietje: jammer dat je weg gaat !!

Ilse :jammer van je negatieve test misschien word ie nog positief !!

Gefeliciteerd nog met Kate !!!

Lydia : we hopen natuurlijk allemaal dat je contract snel rond is !!

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest ik moet stoppen met de medicijnen voor de migraine. Het zijn bloeddruk verlagende medicijnen en mijn bloeddruk is al heeel laag. Dan zou er een verminderde bloedomloop kunnen zijn in de moederkoek en de baarmoeder.

Dat zal betekenen dat mijn migraine terug komt en ik had het de laatste tijd voor ik met deze medicijnen begon om de 3 weken ongeveer.

Daar zal mijn baas niet blij mee zijn want dan kan ik dus 2 dagen niet werken als ik een aanval heb gehad.En ik werk via een uitzendbureau wel met een detacherings contract maar toch.

Hallo allemaal!

Hier nog een mei-stopper, d.w.z. op 8 mei m’n laatste pil geslikt en aan 't foliumzuur begonnen. Volgende week even langs de dokter omdat een open ruggetje in mijn familie voorkomt en ik wil weten of ik daardoor een verhoogd risico loop en een hogere dosis moet nemen.

En verder maar afwachten of mijn natuurlijke cyclus weer snel op gang komt, heb nogal wat jaartjes de pil geslikt…

We hebben niemand over onze plannen verteld, dus wel leuk om er via deze site toch over te kunnen kletsen!

Hoi Squirrel (leuke naam :mrgreen: ), welkom hier! Wil je ook op het lijstje (zie pagina 1), stuur je dan even een berichtje met je gegevens?

Isle, Nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje.

Jammer dat de test negatief was.

Dietje, Weet niet wat er speelt maar in ieder geval een :hug:

Squirrel, Welkom hier! Hopelijk kom je (net als ik destijds) er niet eens achter wat je cyclus is en is het gelijk raak :pray:

Biebels, dit is onze eerste ronde.

Ik denk dat het deze ronde niks wordt…

Zou vandaag of morgen mijn ei-sprong hebben maar volgens mij heb ik hem gister al gevoeld.

Mike is de laatste 2 dagen niet lekker geweest en moe van het werk dus het is er ook niet echt van gekomen.

En geloof ook niet dat zijn zaadcelletjes het 3 dagen bij mij overleefd hebben.

Ships…

@Wendy wrote:

Isle, Nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje.

Jammer dat de test negatief was.

Dietje, Weet niet wat er speelt maar in ieder geval een :hug:

Squirrel, Welkom hier! Hopelijk kom je (net als ik destijds) er niet eens achter wat je cyclus is en is het gelijk raak :pray:

Biebels, dit is onze eerste ronde.

Ik denk dat het deze ronde niks wordt…

Zou vandaag of morgen mijn ei-sprong hebben maar volgens mij heb ik hem gister al gevoeld.

Mike is de laatste 2 dagen niet lekker geweest en moe van het werk dus het is er ook niet echt van gekomen.

En geloof ook niet dat zijn zaadcelletjes het 3 dagen bij mij overleefd hebben.

Ships…

een eicel overleefd 12 uur een zaadcel daarintegen 5 tot 7 dagen gemiddeld en soms wel 10 dagen dus wie weet

squirrel welkom hier!

En wendy zoals charita al zegt de zaadcel kan het lang overleven, dus het kan toch raak zijn…wieweet hebben jullie die mazzel!