testen pas na vijfdagen he… :naughty: vorige keer was ik ook te vroeg…heb een kantoorbaan maar moet een tijdje 50 min ofzo op mijn benen staan en een beetje krom staan om iets in te schrijven :doh: …jemig mijn buik was het dus niet eens daarmee…laat mijn man maar alles doen vanavond…mijn buik voelde meteen zwaar aan…
Scrat, ga je dan zondag testen?? echt spannend!!
Veerle, beterschap met Piet. Arme manneke heeft wel veel te verwerken nu :-*
Esther, ach gos Anouk uit d’r bed gevallen :hug: hopelijk bied dat plankje uitkomst.
nog 1 dagje!!
hier nog geen verandering… af en toe nog steeds steekjes in mijn buik, maar dat kan natuurlijk van alles zijn :?
hallo!
he wat een spanning hier! Ester, morgen is de dag toch? wat spannend!
babbel, ook al steekjes in de buik! Volgens mij komen er deze maand heel wat zwangeren bij…allemaal juli-mama’s! dat was ik in 2005…
Als het deze maand lukt voor ons ben ik waarschijnlijk uitgerekend op de dag dat Esmee geboren werd…
wat wordt het hier spannend :dance:
veerle : beterschap voor Piet :hug: :-* ocharm manneke
esther : nog 1 dag :thumbup: :kaars:
babbel : zal hier echt spannend worden dit weekend
kan er echt niet goed tegen :snooty: :mrgreen:
echt niemand die al eens wil testen :shock:
Bian : jij en ik zijn hier op deze topic de grootste kletskousen,kijk maar eens naast onze namen :mrgreen:
zal harstikke hard duimen voor je
ik liever volgende maand,mijn hubbie is jarig in juli en neimand in augustus :mrgreen: .
voor 2 jaar was ik eens uitgerekend voor augustus wat uitliep op een MK
hier nog niets… :dance: heb gisteravond alleen maar op de bank gelegen…heeft wel geholpen was vanochetn van die “zware” buik af…eng gevoel vind ik dat…voel meteen dat het niet goed is wat je aan het doen bent en moet rusten…volgens mij ben ik niet de enige…van het weekend…
boehoehoe dat is nog zo lang :mrgreen:
jaaaa spannend weekend :mrgreen:
hier nog niet hoor, ik ga pas testen op woensdag ofzo… hubbie wil er niet bij zijn, hij vind het veels te spannend :inlove:
Dames heel veel succes
Het wordt spannend :dance:
Hier nog steeds ziek zwak en misselijk dus ik hou het hierbij.
Groetjes Monique
Monique-je, alweer 15 weken!!! gaat hard joh! Ik hoop dat de misselijkheid snel voorbij is. Het eind daarvan zal nu toch wel in zicht zijn!!!
Spannend hier !!
Nou hoop ik wel dat ik het zaterdag allemaal nog hoor voordat we weggaan hoor, anders weet ik maandag pas wie er zwanger is!
Scrat; goed dat je wacht tot het weekend, we duimen door voor je!
Esther: nog een nachtje slapen meid…
ons gelijk laten weten morgen hoor!
Monique: het ‘einde’ is in zicht van de misselijkheid hopelijk ben je er snel vanaf en kun je weer meekletsen hier!
Vandaag met een (zwangere) vriendin naar de Jonge Gezinnenbeurs geweest. Verdorie 3 uur over gereden!! File file file…
Morgen weer beginnen met ovu tests. Ze zijn eindelijk binnen. Dus de klusperiode is weer aangebroken!
We vonden het niet echt super, hadden er wat meer van verwacht.
hallo!
Idd spannend hier!
Scrat, geen ongi…zwaar gevoel in de buik! klinkt goed!
Chipie, bij mijn naam staat kokverslaafde…das wel erg ja…haha
babbel, nog een paar daagjes…
Monique, wat gaat het snel zeg! 15 week!
Hier weinig nieuws…zitten nog steeds in de klus-fase… :mrgreen:
Johan verder nergens over gehoord…dat zit wel goed nu…
:mrgreen:
Moon, wat was niet super?
Echt een spannend weekend joh!
Ik ga morgen de gyn bellen en laat me niet afschepen door zo’n assistentetroela.
Heb vandaag LH en HCG getest en allebei negatief…
Zaterdag moet ik beginnen met potjepiesen en ik wil wel weten of het nut heeft wat ik doe.
Indien ze me in den Bosch niet willen helpen, dan bel ik naar het UMC, naar degene die het onderzoek leidt, want ik wil wel weten hoe en wat… dit is gewoon té erg: niet weten wat je lijf aan het uitspoken is, is een crime.
Onverwacht moet ik morgenmiddag werken, een collega heeft een begrafenis, dus ik bel gelijk om 8.15u, zodat ik als eerste te woord gestaan wordt, nog VOOR het spreekuur. Mocht ik dan nog kunnen komen, dan kan ik gelijk aanrijden.
veerle : groot gelijk dat je je niet laat afschepen :thumbup: vind het echt heel spijtig dat het negatief is er moet toch een reden zijjn dat je lichaam je helemaal voor aap zet :shock:
sterkte meid morgen :hug: :-*
Thanx Chipie, ik ga zeker verhaal halen bij het ZH. Ik EIS dat ik gezien wil worden, ik ga ook gelijk zeggen dat ik vandaag pijn had bij mijn rechterlies in de buurt, eens kijken of dat ze wat rapper maakt.
Nu ga ik afloggen, douchen en naar bed, het is al laat!!!
trusten veerle :-*
Hallo!
veerle, succes met het bellen van het ZH. Idd laat je niet afschepen…Is idd beter als ze even kijken…
:-*
Hier gaat alles zijn gangetje…Zo Ruben naar school brengen…dan even met Esmee op boodschap…verder hou ik het rustig vandaag…
heee meiden,
ff snel, want jullie zijn vast heel nieuwsgierig. Ik heb vanmorgen om 6.00 uur, want ik was wakker en moest naar de wc, de test gedaan. Bedankt voor het meeleven, maar die was gewoon negatief. Vraag me nu wel af waarom er dan geen ongi komt, maar daar zal de gyn wel een antwoord op weten.
Ga straks dus naar de gyn en dan kom ik vanmiddag wel verslag uitbrengen.
ggggrrrrr dat stomme vrouwelijke lichaam ook, bedankt voor al die vage signalen, dat was dus helemaal niet nodig geweest.
Dikke kusssss,
Es
Eddepet, wat jammer zeg!!!
Hopelijk weet de gyn raad.
Ik heb net al gebeld en ze wilden me WEER afschepen. Nou, daar ga ik niet mee akkoord.
Ze gaat nu mijn dossier weer voorleggen en dan belt ze me vanochtend terug. Als ze dat niet doet, dan ga ik hoogstpersoonlijk daar even verhaal halen!
Gelijk heb je Veerle, dit schier natuurlijk niet op zo!
Moon, waar had je meer van verwacht? Wat viel er dan zo tegen?
Esther, jammer joh!
Scrat, nog 2 daagjes!!!
Hier eigenlijk helemaal geen symptomen meer, ik ga er maar vanuit dat ik ongi word :?