Babbel & Veerle: ik vond het redelijk klein, en veel van hetzelfde. Ook was het echt gericht op mensen die al kleine kinderen hebben, of hoogzwangere, mijn vriendin (10 wk) had er eigenlijk niks aan. Maar het kan ook gewoon dat wij er een ander beeld van hadden.
Esther: balen meid, ik had het je zo gegund Succes bij de gyn.
Veerle: en? al meer bekend of je gezien wordt?
Scrat: hoe is het ? :thumbup: voor je !
nog gevoelige (.)(.) en een zeurderig gevoel in de onderbuik (had ik vorige keer niet, maar ja toen ging het ook mis)ā¦niet als een ongi⦠en vanochtend 37.8 gisteren 37.7 en daarvoor 37.9 en dinsdag 37.7ā¦loop wel iedere keer te checken of ik geen bloedverlies hebā¦maar dat zal wel tot de eerste echo met kloppend hartjeā¦
Scrat, je bent gewoon zwanger hoor!
Echt wel!!
ester, wat jammer meid! Succes bij de gyn!
Veerle, hebben ze al teruggebelt? Gewoon doorzeuren hoor!
Inmiddels ben ik teruggebeld en als ik maandag nog niet ongesteld ben geworden, mag ik eindelijk komen. Dan ben ik iets van anderhalve week te laat.
In mijn banner ben ik maar uitgegaan van die ene dag bloed (oud), dus ik weet het allemaal niet meer zo goed.
Gelukkig zijn mijn ovutests gister binnengekomen en test ik dan dit weekend op een ei.
Dan weet ik tenminste nog ĆĀets en kan ik dat maandag ook aangeven in het ZH.
goede middag,
veerle : is al een start gemaakt nu maandag zal je eindelijk weten wat er scheelt
es : :hug: ik had je het zo gegund :-* succes bij de gyn :-*
babbel : ergens ben ik dan wel blij als je ongi wordt :oops: het zou leuker zijn als we beiden weer zwanger zijn en voor de dezelfde maand uitgerekend te zijn :oops:
scrat : nog 2 dagen :dance: spannend :mrgreen:
ik krijg nu echt messteken in mijn buik :shock: zou ik nu ongi worden :? heb er echt geen idee meer van :shifty:
Hoihoi,
Ben ik weer. Terug van de gyn. Ze vond het niet vreemd dat ik niet ongesteld was geworden, dat hoort namelijk bij het PCO-verhaal. We hebben de operatie doorgesproken, en eigenlijk stelt het niet zoveel voor. Wel een algehele narcose en 3 sneetjes, maar duurt maar 30-45 minuten. Ik kon meteen naar de opname en daarna naar de anesthesie voor een afspraak. Woensdag moet ik daar heen om de narcose door te spreken. Als dat akkoord is, wordt de operatie ingepland. Ik hoop op korte termijn. Dus eigenlijk niets spectaculairs.
De gyn zei nog wel dat na zoĆ¢ā¬ā¢n operatie binnen 2 maanden resultaat gezien moest worden, en anders waren er nog wel andere methoden. We zijn dus benieuwd. Vooralsnog vind ik het niet eng of zo. Tenslotte zullen zij wel weten hoe of wat.
Maar hoe is het nu met jullie?!
Jeetje, wat hebben jullie weer veel geschreven, nu even bijna niet bij te houden.
Scrat; ben je nou zwanger of niet?! Je hebt het over echo maar ook over bloedverlies, ik ben het een beetje kwijt.
Veerle; fijn dat je nu weet hoe of wat. Woon je trouwens in Nederland of BelgiĆĀ«, daar schijnt ook nog wel een verschil te zitten qua behandelingen enzo. Heb je zelf een idee of je zwanger bent of niet?!
Nou voor de rest weet ik het ook niet meer, ook omdat die stomme internetverbinding steeds eruit klapt. Vanavond komt een vriend kijken en desnoods opnieuw installeren. Want zo schiet het ook niet op.
Wellicht tot morgen en anders een fijn weekend.
Dikke kus,
Es
P.s. jullie zullen wel denken dat ik helemaal niet ontdaan ben van de negatieve test. Maar ik ben de afgelopen keren al zo vaak misleidt door mijn lijf, het vertrouwen is er gewoon niet meer. Ook toen ik zwanger wilde worden van Anouk ben ik al zo vaak teleurgesteld. Daarnaast ben ik heel nuchter, als die operatie nodig is, nou dan is dat zo. Mijn positieve karakter helpt mij voortdurend om dit soort Ć¢ā¬ÅtegenslagenĆ¢ā¬? te verwerken.
jeetje veerleā¦gek word je zekerā¦ik had vorige maand 2 bloedingen 9 dagen apart van elkaarā¦ook eerst 2 dgn weinig misschien is dit hetzelfde omdat er misschien nog een beetje hcg in je lichaam zitā¦maar ik duim dat je zwanger bentā¦een oud collega van mij had pas na 15 weken een + test⦠:thumbup: :thumbup: .
eddepetā¦ik ga van het weekend testen maar kijk nu al steeds of ik ga bloeden ben bang voor een mk en mijn gevoel zegt dat ik weer zwanger benā¦maar ik ben pas gerust als ik een echo heb gehad met een kloppend hartjeā¦bij jou zit het ook niet meeā¦erg he die onzekerheidā¦dat vind ik nog het ergste aan alles
Veerle, fijn dat je maandag terecht kan in het ZH als er nog gen ongi is!
Ester, Operatie zal vast op korte termijn zijnā¦Heel goed om zo positief te denken!
eerst de operatie dusā¦wie weet hoe snel het daarna raak is!
Chipie, :snooty: het lijkt mij ook heel leuk om weer samen zwanger te zijn!! en natuurlijk met de rest van de meiden hier! Lijkt me jammer als we elkaar uit het āoogā verliezen als we allemaal zwanger zijn.
Veerle, fijn dat je nu terecht kan in het zkh, dan zit er tenminste een beetje schot in de zaak. Ik hoop dat de ovu-testen je meer inzicht geven.
(deze maand was het helemaal niks met mijn ovu-testen)
Esther, ik vind het juist hartstikke goed dat je positief blijft en je niet bij de pakken neer blijft zitten! Heeft ook helemaal geen zin.
Scrat, ik hoop het zo voor je. Maar na 3 dagen overtijd nog steeds zoān hoge temp. ziet er erg positief uit.
Ik had bij het niezen vanmiddag echt een enorme steek onderin mijn buik, net toen ik me uitrekte ook weer⦠ik durf niet te hopen.
Klinkt goed Babbel! dat had ik ook bij mijn zwangerschappen!
nou babbel klinkt goedā¦ik had ruim een week voor mijn nod het gevoel of er iets zich innestelde (als of er iemand hap zei in mijn baarmoeder)ā¦misschien is dat hetzelfde al bij jou :thumbup: :thumbup:
esther : gelukkig weet je nu waar je staat maar wel jammer natuurlijk
scrat : je laat ons wel te lang in spanning hoor :mrgreen: volgens mij ben je echt zwanger hoor :inlove:
babbel : nu testen !! of ga je ons ook zoalng in spanning houden als scrat :think: :naughty:
ongehoord hier om mensen hier zo te laten zitten :mrgreen:
als ik dit weekend niet ongi word ga ik volgende week naar de gyn,eindelijk :oops:
Chipie, ik kan nu nog niet testen⦠is veels te vroeg :-*
Je had al veel eerder naar de gyn moeten gaan meis!!! :silenced:
crystal : weet ik :oops: al 7 1/2 geleden al :oops: :oops: :oops:
Esther: ik vind het knap dat je je er zo goed doorheen slaat en zo positief blijft. Het komt helemaal goed voor jou meid!
Scrat: je klinkt inderdaad wel heeeel erg zwanger⦠:dance:
Ik krijg morgen de buisjes van het UMC binnen, hopelijk hoef ik maar 1 maand mee te doen omdat ik dan al zwanger ben
Moon : mijn duimpjes zullen hier heel hard overuren draaien voor jou :thumbup:
Dank je Chipie :-* of zullen we allemaal een maandje wachten, dan zijn we vast tegelijk met jou! :hug:
Moon, ik duim ook en hoop dat we allemaal door het UMCverhaal zwanger worden!!!
Moon, ik duim ook voor jou hoor!
Goed om te horen meiden
Ben veel te ongeduldig. Ben soms zo bang dat er misschien wel iets met ons mis is ofzo, dat het niet zal lukken :roll: stom hĆĀ©.