Zet 'm op meiden (en hubbies natuurlijk :mrgreen: )
jaa nieuw deeltje weer gevonden, we kunnen weer verder.
Babbel: mijn nod is 22 oktober.
Sorry babbel, m’n pc hier doet raar, krijg het niet in het rood
Nieuw deeltje ook weer gevonden, maar vraagje: waarom na 12 pagina’s alweer een nieuw deeltje? 30 pagina’s vond ik een prettig aantal om over te schakelen naar een vers deeltje mei-stoppers.
Hier retegoed nieuws: Vandaag 2e gesprek gehad bij een boekhandel in ons dorp EN IK BEN AANGENOMEN! Morgen begin ik om 9 uur!!!
IK IS BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
Mijn NOD kunnen we houden op 28 oktober, ik denk dat dat wel een heel eind moet kloppen.
Hallo!
Hopelijk dit deel iedereen zwanger!
Hier gaat alles zijn gangetje.
De dagen gaan traag voorbij…
Vanmorgen aan het werk geweest…Flinke steken in de buik…veel naar de wc gelopen om te kijken of ik al ongi was…maar nog geen ongi…
Nu maar hopen dat dat zo blijft…
Vanmiddag even met Esmee naar het cb…Ze had vorige week haar prikjes niet gehad omdat ze nog aan moest sterken…die krijgt ze dus vanmiddag…Hopelijk reageert ze er niet zo heftig op als de vorige prikjes, want dan ben ik verzekerd van een drukke avond en nacht…
Veerle, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! :dance: :-*
Veerle, nu alweer een nieuw deeltje omdat Joepie het lijstje niet meer bijhoud vanwege haar zwangerschap, dus zouden we nog 18 pagina’s moeten volkletsen zonder dat het lijstje aangepast kon worden.
Nu dus een nieuw deeltje met het lijstje dat weer regelmatig aangepast kan worden netjes op de eerste pagina.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!
Hopen dat we dit deel kunnen volkletsen tot 30 pagina’s :mrgreen:
Bian, ik hoop dat Esmee de prikjes goed opneemt. Anders alvast heel veel succes :-*
Ah, op die fiets! Trouwens weer netjes voor elkaar, dat lijstje!
Nu ik morgen kan beginnen bij mijn nieuwe baas (wat klinkt dat leuk) moet ik vandaag ineens vanalles regelen. Ik moet nog nieuwe verf kopen voor mijn stallen, mijn vader is morgen jarig en daar moet ik nog een nieuwe foon voor halen en nu moet ik ook nog vanalles regelen met boodschappen, oppas, mijn auto die het niet meer doet moet naar de garage en ga zo maar door.
Gelukkig past mijn schoonmoeder na half 2 op en kan ik eea regelen.
Heee meiden,
Ik heb het nieuwe deel ook gevonden. Vorig deel was goed vruchtbaar, zullen we dat dit deel ook maar doen?!
Voor het overzicht, Babbel, mijn NOD zou wel eens 25 oktober 2006 kunnen zijn. En wil je bij opmerking “spuiten of operatie� vermelden?! Alvast bedankt.
Wij hebben de meerdere op springen staande eitjes niet gebruikt. Ik had het risico nog wel willen nemen, maar manlief niet. Helaas of niet, ach we zijn nog niet zo lang bezig, en we hebben geduld (dat laatste: niet dus!!!).
Veerle; hoe was de clinic van Ankie?!
Babbel; als de lengte van wachten op een zwangerschap iets zegt over de hoe mooi je baby is, klopt dat wel een beetje. Op Anouk hebben we, excl zwangerschap bijna 2 jaar moeten wachten, maar ze is wel een mooitje.
Bedankt dat jij het van Joepie overneemt.
Jammer dat je ongi geworden bent, op naar de volgende ronde, dan maar.
Bian; helaas is er niets tussen die 2 dosseringen, daarnaast denk ik dat dat niet zoveel zin heeft. Als je bedenkt dat er met 75 geen activiteit is en met 100 ineens heeeeeeeeeel veel. Iets er tussenin zou dan niet veel effect of teveel effect hebben.
De kans op een meer dan 2-ling zou wel heel groot zijn, anders zou de gyn het niet afraden, lijkt mij. Als er kans op een 2-ling zou zijn, durven ze het nog wel aan, maar meer willen ze liever afkappen, hoe dubbel het ook mag zijn.
Succes met de prikjes van Esmee vandaag. Welke is/zijn het?! En ik hoop met je mee dat de ongi uitblijft.
Vervelend die symptomen die een naderende ongi maar ook zwangerschap kunnen aankondigen. De keren dat ik een cyclus had maar geen zwangerschap, voelde ik ook vanalles. En juist de keer dat ik zwanger werd, voelde ik helemaal niets. Dus hoezo, je lichaam houdt je geweldig voor de gek!!!
Ik zie ook overal dikke buiken, het is ook altijd het eerste waar ik naar kijk. Echt belachelijk, maar die buiken zien er zo mooi uit. Die wil ik ook. En die ga ik ook krijgen, daar geloof ik echt in.
Chipie; ik weet niet of je het nog leest, maar veel sterkte en ik hoop dat jullie er snel uitkomen. Ik denk aan je. Heeft hij nog wel zin in jullie relatie?! Als ik het zo lees, is hij erg gemakkelijk en denkt niet aan anderen maar alleen aan zichzelf.
Joepie; wat vervelend dat je zo misselijk bent. Dat kan de pret en vreugde van het zwanger zijn echt gigantisch drukken. En dan die opbeurende woorden, na 3 maanden gaat dat weg, nou daar heb je nu dus helemaal niets aan. Doe het rustig aan en eet regelmatig, desnoods de klok er op zetten.
Judith; om een goed beeld te krijgen van jouw cyclus moet je wel een paar maanden temperaturen. Hoe lang heb je met de gyn afgesproken?!
Veerle; klinkt heerlijk wat je gegeten hebt, ik had ook wel willen aanschuiven. Maar ja, ik lees het nu net pas. Fijn dat het zo goed gesmaakt heeft. Ik hou wel van koken, maar neem er nooit echt de tijd voor.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Morgen al beginnen, da’s snel. En deze gaan we gewoon volkletsen tot blz 30.
Zo ik ga me nu maar weer op mijn werk focussen, niet dat ik daar heel veel zin in heb, maar toch.
Kussss, Es
heb ook sinds mijn mk krampen rond mijn ei…echt heel vervelend…is een naar gevoel…hij komt vandaag of morgen…denk ik :shock: mijn nod is denk ik 31 okt
Gefeliciteerd Veerle! Veel succes morgen :thumbup:
Es heb met de arts afgesproken om minstens 3 maanden te tempen.
Mijn 3e cyclus was trouwens 35 dagen voor op het lijstje
lijstje geupdate als er foutjes inzitten, hoor ik het wel.
Scrat, dat is wel een laat ei… ik hoop dat het geen lange cyclus word dan
Esther, zo jij hebt lang moeten wachten op Anouk. Nu gaat het vast wat sneller, nu je gelijk in de mmm zit.
ik voel aan m’n water dat dit een heel vruchtbaar deeltje word :mrgreen:
Heb je bruisend water dan? Ik hoop in ieder geval dat je gelijk krijgt! :dance:
:lol: hopelijk heb je gelijk Babbel :lol:
is geen laat ei babbel heb toch 2 bloedingen gehad…door de hcg die eindelijk uit mijn lichaam is…ik moet dus de 2e bloeding aanhouden en dan klopt het precies…
@scrat wrote:
is geen laat ei babbel heb toch 2 bloedingen gehad…door de hcg die eindelijk uit mijn lichaam is…ik moet dus de 2e bloeding aanhouden en dan klopt het precies…
ah op die manier

Das mooi op tijd dan Scrat! Zit hier ook weer te wachten. Vanaf nu tot volgende week maandag zou m’n ongi kunnen komen :think:
Geen symptomen hier, alleen een opgeblazen gevoel in m’n buik, maarja als dat alles is :roll:
Bian: hoe is het bij jou?? ik duim voor je hoor :thumbup:
Veerle: hoe ging het op je nieuwe werk?
Ben ik nog helemaal alleen hier? :shock:
nee hoor Moon! ik ben er ook nog…
ik heb alleen zo weinig te melden… ben nog steeds ongi :?
Ik duim nog steeds voor jullie hoor :-* :-* :-* :-*