Mei-stoppers 2006, in sneltreinvaart!!!!

Gelukkig, jullie zijn er nog :wink:

Hier eigenlijk ook weinig nieuws. Zit te wachten op m’n nod, tussen nu en volgende week maandag/dinsdag… :wall:

Bian: hoe is het ?? Nog geen ongi hoop ik?

Hoi meiden,

Ik ben er ook nog hoor, alleen gisteren deed mijn pc het thuis niet, althans de internetverbinding. En dinsdag was ik zo druk op het werk, dat ik er geen tijd voor gehad heb.

Met mij gaat het goed, heb sinds dinsdag wel last van bruinige afscheiding. Wat dat nou weer is, weet ik ook niet. Ik ga de gyn ff bellen of zij een idee hebben en of er al een beslissing is genomen inzake de vervolgprocedure (operatie of spuiten).

Judith; 3 maanden/cyclussen tempen, nou dan heb je wel een goed beeld van een eventuele eisprong. En toch snap ik het niet, via het bloed kunnen ze heel snel achterhalen of je een eisprong hebt, en nu laten ze je eerst nog aanklooien. Maar goed, zij zijn de geleerden.

Babbel; het was inderdaad wel lang wachten, maar door het internet heb ik meiden in dezelfde situatie als ik leren kennen, 2 daarvan hebben wel 4 jaar moeten wachten. Dus dan valt mijn bijna 2 jaar nog wel mee. Maar dit keer gaat het zeker sneller.

Moon; vervelend is dat wachten elke keer. Zeker als je langzaam maar zeker dingen gaat voelen, of die er echt zijn of niet, laten we maar in het midden.

Nou ik ga maar snel aan het werk, wordt weer een drukke dag en ik heb nu al hoofdpijn.

Kusss, Es

Jee Esther, ik ben benieuwd wat die bruine afscheiding te betekenen heeft, en of de gyn al meer weet? Succes ermee hoor!

hoorde dinsdag mijn eisprong te hebben maar zie vandaag pas die kleverigen afscheiding (excuses) weet het nu niet meer alles is in de war sinds de mk :?

ff een nwe banner gemaakt…maar of hij klopt

Ah heerlijk, géén hoofdpijn meer! Ben vanmorgen opgestaan met barstende hoofdpijn, zó irritant! Gelukkig is het ineens weg :slight_smile:

Nu nog of ongi, of een positieve test, en mijn week kan niet meer stuk :lol:

Hier ook niet veel spannends te melden,wachten op ongi of juist niet he :wink:

Verder ga ik bijna trouwen dus ben daar best druk mee,we trouwen as dinsdag,dan zijn we 12,5 jaar samen dus leek ons een leuke dag. :mrgreen:

Judith, proficiat alvast!!

Moon, ik help het je hopen! :thumbup:

Scrat, heb je misschien ovutests gebruikt? Ikke wel in deze cyclus en dat was erg handig. Nu maar hopen dat het ook gewerkt heeft waar is die nagelbijtende smilie?

Eddepet, gaat het al beter met je hoofdpijn?

Hier alleen maar goed nieuws eigenlijk.

Ik heb vandaag weer gewerkt en het is hartstikke leuk! De tijd gaat heel snel voorbij en de klanten komen vrijwel allemaal uit het dorp waar ik woon, waardoor je ook veel (erg leuk) contact hebt met mensen die je kent. In één woord een superleuke baan!

Mijn paarden zijn gisterenavond naar huis gekomen, wij hebben de afgelopen 2 weken de stallen flink verbouwd en je kan ze nu een klein beetje vergelijken met de stallen op http://www.jenarc.nl , maar dan heb ik maar 2 stallen en een kleine spuitplaats.

Maar het is super om mijn mannen weer aan huis te hebben, volgens mij zijn ze ook helemaal blij met hun nieuwe stulpje. Zodra ik dit weekend foto’s heb gemaakt, zal ik ze wel plaatsen.

Verder ben ik volgende week jarig en dan is de grote 3-0 ook bij mij gearriveerd *weer die nagelbijtende/klappertandende smilie :smiley: *.

Ik zou eigenlijk op mijn verjaardag moeten werken, maar mijn baas is zo lief geweest om mij van dag te laten ruilen.

Oja, wel slecht nieuws: Piet is vandaag naar de HA geweest, hij bleef maar bulderen van het hoesten. Wat blijkt nou: hij heeft aanleg voor bronchitis, mocht dit niet uit zichzelf overgaan, dan moet hij gaan puffen.

Vooralsnog moet alleen ons konijn het pand verlaten en moet er flink goed gestofzuigerd worden. Op Piet zijn kamer ligt gelukkig nog zeil, maar volgend jaar gaat hij over op een kamer met vloerbedekking. Ik hoop maar dat dat goed gaat!

Nu jullie weer!!! :wink:

Spannend Judith, wij zijn in maart getrouwd, en we kunnen terugkijken op een hele leuke onvergetelijke dag, dat wens ik jullie ook toe volgende week!

Veerle: Fijn dat het een leuke baan is! Jij alvast een fijne verjaardag :slight_smile:

Balen zeg, voor Piet, de kans dat die kleintjes erover heen groeien is wel groot, dus dat is te hopen :thumbup:

Judith wat leuk joh!!! spannend zo’n dag!!

Veerle, fijn dat je paarden weer terug zijn en een mooi plekje hebben nu.

Ik hoop ook dat Piet eroverheen groeit!!!

ongi is hier nu afgelopen… over een paar daagjes begin ik weer met de ovutesten. Vorige keer werd ie positief op dag 12. Ben benieuwd of het nu ongeveer hetzelfde is…

Hoi meiden,

Sinds gisteravond is de bruinige troep verdwenen. Maak ik mezelf gek als ik denk dat het wel eens een innestelingbloeding zou kunnen zijn?!

Vandaag ga ik de gyn dus bellen, of het opereren wordt of nog een keer met Puregon spuiten. Ik laat het jullie nog wel weten

Scrat; vervelend dat je van de tekenen van je lijf geen hoogte kunt krijgen.

Moon; ik was er aan het eind van de dag ook vanaf, de hoofdpijn, bedoel ik dan.

Judith; ik wens jullie alvast een hele fijne dag dinsdag. Als die net zo mooi is als die van ons 5,5 jaar geleden, wordt het een geweldige dag. Heel veel geluk en gezondheid samen.

Veerle; fijn dat je het zo naar je zin hebt in je baan. Is toch altijd afwachten. En dat je zoveel mensen uit het dorp tegenkomt, da’s altijd gezellig.

En wat ziet het er gaaf uit, het onderkomen van jullie paarden. Ben benieuwd naar de echte foto’s.

Zie je er tegenop om 30 (confronterend hè!!!) te worden?! Ik had er helemaal geen moeite mee. Op mijn werk zeg ik nog steeds, ben ik met 25 mee begonnen, dat ik een jong bloempje ben.

Vervelend voor Piet, hopelijk groeit hij er overheen.

Babbel; klopte de ovutesten de eerste keer dat je ze gebruikte wel?! Ik bedoel, werd je 2 weken na de positieve ovutest ongesteld?!

Nou ik ga maar snel douchen, wil nog zoveel doen vandaag. Druk weekend voor de boeg namelijk. Morgen moet ik werken van 9 tot 15 en daarna snel Anouk ophalen bij opa en oma en dan boodschappen doen. Want ’s avonds komen er vrienden, gaan we met z’n 6-en Kolonisten van Katan spelen, helemaal geweldig. En zondag gaan we met buurjongen Ian en zijn ouders naar attractiepark Slagharen.

Kussss, Es
[/b]

Ik hoop met je mee Esther op een innestelingsbloeding meid!

Geen klachten hier verder…

Ik ga vanavond naar Marco Borsato :lol: :lol: :lol:

Ben morgen weer online, fijn weekend meiden

Hey, wat is het hier rustig zeg!!!

Jullie zijn allemaal aan het wachten tot er getest kan worden zeker!!

Ik hoop zoooooo dat jullie deze maand eens positief mogen testen!!! Maar dan hoop ik ook dat jullie niet zo beroerd worden als ik :cry: Ik loop alweer te roepen dat ik noooooooit meer zwanger wil zijn (heb ik bij Kim ook geroepen, dus wat dat betreft…)

Hoe gaat het met de andere zwangeren??

Nou, ik ga weer stoppen! Ik blijf meelezen!!

Vinden jullie het trouwens vervelend als er gepraat wordt over zwanger zijn, terwijl jullie het misschien nog niet zijn?? Dan moeten jullie het zeggen hoor!!

Liefs :-*

Esther: wat spannend, ik hoop het zo voor je!!! :thumbup: :pray:

Moon: lachuuuuuu Marco Borsato!! Veel plezier :dance:

Voor de andere: het begint weer spannend te worden!

Hier gaat alles z’n gangetje. Ben de hele dag door wat misselijk, maar het is nog heel goed te houden.

Het duurt alleen nog zo lang voor de 1ste echo! Nog twee en halve week!

:shock:

Dikke :-*

Heee meiden,

De gyn belde net terug. En zij vinden toch dat een operatie de beste oplossing is. Nu is het volgende week woensdag (25 oktober) 2 weken na de vermoedelijke eisprong, dus daarna zou ik een gesprek kunnen hebben, de week erna is die gepland. Dan gaan we bespreken hoe of wat en daarna opereren. Ik ben benieuwd.

Moon; veel plezier bij Marco, ik hoorde dat het verkeer behoorlijk vast zit rond het Gelredome, veel succes om er te komen. Ik ga zaterdag de 29e. Voor ons is het lekker dichtbij, 15 minuten rijden en we zijn thuis, hebben wij eindelijk een keer geluk.

Joepie; ik vind het helemaal niet vervelend. Sterker nog, als je nu niet meer zou komen vertellen hoe het gaat, zou ik het juist raar vinden, of eigenlijk meer alsof je ons in de steek zou laten. Zo van “nu ben ik zwanger, dan heb ik de andere dames, die nog niet zwanger zijn, niet meer nodig. Dus blijf gerust meekletsen. Dus hoe gaat het, behalve de misselijkheid?!

Angel; ik weet niet of het spannend is, die bruinige afscheiding, wat zou dat kunnen betekenen?! Nou ja, volgende week weet ik meer, of eigenlijk niet, want ik heb wel vaker zo’n cyclus gehad, zonder eisprong en dus ook zonder ongesteldheid.

Ook vervelend dat jij zo misselijk bent, dat kan de pret echt enorm drukken. Hopelijk gaat dat snel voorbij.

Nou ik ga maar weer wat doen, eten koken bv. Tot later.

Kusss, Es

Hallo!

Mijn pc was stuk…Kon niet eerder een bericht plaatsen…

Ik had een positieve test…helaas werd ik dezelfde dag nog ongesteld…Op mijn werk nota bene…

Ben er best verdrietig over…Ook maakt het me onzeker…

Maar goed er zal wel een goede reden voor geweest zijn dat het niet zo mocht zijn denk ik dan maar…

Hey Bian…wat verdrietig :cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug:

He Bian wat naar… :-*

Moon, hoe was Marco?

Esther, goed dat de knoop is doorgehakt. Dan weet je waar je aan toe bent.

ik :pray: dat het een innestelingsbloeding was.

Ik had op dag 12 een posi-ovu-test en werd op dag 24 ongesteld. De eisprong zou dan ongeveer op dag 14 komen en dus 10 dagen later ongesteld. Maar dat je 14 dagen na je ei ongesteld word is een gemiddelde… is niet altijd precies zo…

Joepie, ik vind het juist leuk om te horen hoe het met je gaat nu je zwanger bent… een zwangerschap is hier niet het einde :smiley:

ik ga morgen denk ik weer beginnen met de ovu-testen :slight_smile:

Bian: wat naar meid :frowning: sterkte hoor!!! :-*

Eddepet; fijn dat je weet waar je aan toe bent, we blijven duimen op een innestelingsbloeding hoor. :pray:

Marco was echt super, verkeer stond inderdaad helemaal vast, maar we zijn er aardig bekend omdat we er jaren geleden gewoond hebben, dus reden we binnendoor.

Joepie & Angel: leuk dat jullie blijven meekletsen meiden! Ik vind het niet erg hoor, om over de zwangerschappen te horen!!! Blijf lekker hier zou ik zeggen.

Er komen wel een paar spannende dagen aan deze week!!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: