Bah, ben hartstikke verkouden… zal wel bij t weer horen ofzo.
Het wordt inderdaad spannend weer hier Joepie ! :kaars:
@Bian25 wrote:
Hallo!
Mijn pc was stuk…Kon niet eerder een bericht plaatsen…
Ik had een positieve test…helaas werd ik dezelfde dag nog ongesteld…Op mijn werk nota bene…
Ben er best verdrietig over…Ook maakt het me onzeker…
Maar goed er zal wel een goede reden voor geweest zijn dat het niet zo mocht zijn denk ik dan maar…
Bian : nee joh denk je het dat het voorbij is of ben je zeker

mijn duimen blijven draaien voor jullie hoor :thumbup: :kaars:
iik blijf jullie volgen neem het mij niet kwalijk dat ik niet altijd op iedereen reageer
maar ik denk aan julliie allemaal :-*
Even goor praatje;gisteravond een piepklein beetje bruin verlies, en net wat roze? Snap er niks van. Ongesteldheid zal straks wel komen…
Geeft niks Chipie hopelijk ben je snel bij ons terug meid!
en ja hoor, de :evil: zijn er! Op naar de volgende ronde !
babbel mijn nod is 23 november
8 dagen voor nod voel nog niets…dat had ik vorige keer ook…dus :thumbup: :thumbup: :thumbup: als ik van het weekend nog steeds niet voel aankomen is het waarschijnlijk raak…en hopelijk nou eens goed
Hier even ego:
De peettante van mijn vriend (waar we vorige week geweest waren) is onverwacht vanochtend om 4.30u overleden. We zullen dus deze week druk in de weer zijn daar en ook moet ik nog 2 dagen werken en ik ben donderdag jarig. Komt lekker allemaal bij elkaar dus…
Nog 5 dagen tot NOD en was net (vanmiddag) ineens even een minuut of 10 misselijk… maar goed, dat zal natuurlijk ingebeeld zijn. Ik heb mezelf beloofd om op mijn verjaardag vast te mogen testen…
Oja, ik sta ook nog in het blas De Hoefslag!
Even een berichtje hier.
Het gaat niet zo goed met mij.
Loop alleen maar te janken.Voel me klote.
Trouwen hebben we daarom afgezegd morgen.
Weet ook echt niet waarom ik me zo voel.
Heb tijd nodig.Ga daarom ook binnenkort even weg…ergens alleen.
Verder iedereen veel succes met alles.
Hallo!
Het gaat hier weer redelijk nu…de ongi is bijna voorbij…daar wordt ik al weer een stuk vrolijker van!
Ik ben wel zeker dat het weg is…echt een flinke ongi gehad…en geen symptomen meer…
Maar voor de zekerheid test ik nog wel even een dezer dagen…
Judith, wat is dit nou meid? Ik wete niet wat er is, maar ik hoop echt dat het snel weer beter gaat met je! :-
Veerle, gecondoleerd met de peettante van je vriend! Wat naar zeg! En hectisch deze week!
Hopelijk kun je toch nog een beetje je verjaardag vieren.
Wat spannend zeg die misselijkheid! Ik hoop dat het raak is meid!
Ik ken helaas het blad de hoefslag niet…
Moon, balen!! :-
Chipie, hoe gaat het meid? Dikke knuf vanaf hier! :-*
Ester, dus toch opereren…wat spannend allemaal! Heb je al en idee wat ze ongeveer gaan doen?
Joepie en Angel, wat fijn dat het goed gaat met jullie! Ik vind het juist erg leuk om te lezen hoe het gaat!
Judith sterkte meis!! :hug:
Moon, jammer!!
Veerle, jij ook sterkte en gecondoleerd met jullie verlies.
Wij zijn gewoon weer lekker aan het klussen… de ovu-testen zijn nog nega… maar oefenen kan nooit kwaad :mrgreen:
haha Babbel…oefenen kan idd nooit kwaad… :mrgreen:
Haha Babbel je weet het: oefening baart kunst! :thumbup: :lol:
Sorry las te laat bij!!:
Veerle: gecondoleerd, succes deze week. Helaas ken ik dat blad ook niet…
Judith: ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik wil je veel sterkte wensen.
jeetj ejudth en veerle…sterkte :hug: :hug:
Goedemorgen!
Ik ga straks even de ovu-testen bestellen…dan heb ik die alvast in huis voor de plezier periode…
Op welke dag begin je eigenlijk met die dingen?
Veerle, gecondoleerd met de peettante van je vriend. Veel sterkte deze week! :hug:
Judith, ook jij een dikke :hug: !
Wij hebben gisteren het grote nieuws verteld tegen m’n oma en oudtante. Mijn hele familie zal het nu intussen wel weten!!!
Was erg leuk!
Dat ligt eraan hoelang je cyclus is Bian, er zit een bijsluiter bij met een schema waarop staat op welke dag je moet beginnen bij welke cyclus.
o, ok. bedankt Moon!
Hoi meiden,
Ben ook wel blij dat ik nu weet wat er gaat gebeuren. Hoewel dat wist ik de vorige keer ook wel. Maar nu is het best drastisch en hopelijk met goed resultaat.
Bian; wat gigantisch vervelend voor je zeg. Eerst die blijheid en dan meteen die vreselijke teleurstelling. Wel goed van je dat je redeneert dat het zo niet heeft mogen zijn. Maar waarom ga je testen, is toch zonde?! Als je toch ongi bent, en overduidelijk ongi, kan het geen innestelingbloeding zijn. Of heb ik iets gemist?!
Die ovu-tests ik heb geen idee.
Moon; hoe was Marco en zong hij veel van zijn bekende liedjes?! En hoe rood was het?! Ik ga namelijk zaterdag. Gelukkig konden jullie binnendoor rijden, want het was echt weer een drama. Mijn schoonvader brengt ons vrijdag en dat rijden we met vrienden terug, die komen rechtstreeks naar Arnhem.
Vervelend dat je zo verkouden bent, maar net wat je zegt, het weer speelt daar wel een rol bij denk ik zo.
Balen dat je ongi bent geworden. We konden nog wel zo’n goed berichtje gebruiken.
Babbel; het schijnt dat als het aantal dagen na de eisprong te kort is, dat het ook weer niet goed is. Maar was is dan te kort?!
Goed oefenen hoor, want dat baart kunst en kinderen, hi hi!!!
Chipie; ben blij weer ff van je te horen, ook al lees je voornamelijk mee. Gaat het de goede kant op?!
Scrat; spannend voor je hoor, ik duim met je mee.
Veerle; vreselijk nieuws zeg, gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken.
Je staat in de hoefslag, ik lees het blad zelf niet, maar ken het wel. In wat voor een soort artikel is dat?!
Judith; wat is dat nou weer, het moet wel heel erg zijn dat je je bruiloft er voor afzegt. Ik hoop echt dat je er snel uit bent, of in ieder geval verbetering zult zien.
Wat mijn operatie betreft, ik weet nog niet goed wat ze gaan doen, ja via een paar sneetjes in mijn buik een aantal eitjes in mijn eierstokken wegbranden. Maar hoe of wat precies hoor ik 3 november, dan heb ik gesprek met de gyn. En dan zal ik, denk ik, ook afspraken gaan maken.
Angel; hoe was het om de familie op de hoogte te stellen en hoe hadden jullie dat gedaan?! Nog 2 weken en dan de eerste echo, spannend. Hoe voel je je?!
Nou ik ga snel posten en dan met pauze, vanmiddag weer aan de telefoon, druk druk druk.
Kussss, Es
Esther, ik heb het net opgezocht… en op een site waar ik las moest je fase na de eisprong niet korter zijn dan 10 dagen… dan zit ik op het randje geloof ik :?
even afwachten wat deze maand brengt… vanochtend was de test nog nega.
Bian, ik begin op dag 7 omdat ik een vrij korte cyclus heb… maar vorige keer werd ie ‘pas’ positief op dag 12.
ik zit nu op dag 9 :think: