Ik kom afscheid van jullie nemen…Mijn man zei gister toch te twijfelen over nu al weer een derde kindje…
Met de verbouwing en alles en de impact wat het steeds op het gezin heeft als het mis gaat…Want impact heeft het…ben steeds een paar dagen van slag en de spanning elke x werkt ook weer door…
Hij vind het verstandiger nog even te wachten…
Ik ben best sneu, nu ik niet meer twijfel heeft hij zijn bedenkingen…
Maar goed ik wil wel dat we er allebei helemaal voor gaan…en met allebei een goed gevoel…
Dus wij voorlopig even niet…Ik vind het jammer jullie te verlaten en niet meer bezig te zijn met zwanger worden…maar goed misschien gaan we er over een paar maand wel weer voor de volle 100% voor…en zo hoort het…
Ik wens jullie heel veel succes! ook hou ik jullie natuurlijk in de gaten en duim ik heel hard voor jullie! :-*
Vrees eigenlijk met grote vrezen dat het niet raak is. Ik lees hier nl. op de site dat er mensen met Matcare (van de zwangerschapspagina) al 4 dagen of 5 dagen voor NOD positief testen en ik test 2 dagen voor NOD nog negatief…
Marco B. was gisteren hartstikke leuk! Het kon niet tippen aan Robbie, maar het was een heel ander en heel leuk sfeertje in het Gelredome.
Het vervoer was wel bagger geregeld, maar de mensen waren echt super! Iedereen in het rood, een mooi gezicht als je dan om je heen kijkt.
Bian jammer! Maar je hebt helemaal gelijk… jullie moeten er wel allebei volledig achterstaan.
ik hoop af en toe nog eens wat van je te horen!
Veerle gefeliciteerd!!!
het zegt nog niks hoor, ook niet dat andere mensen al wel positief testen… iedere vrouw heeft een andere hoeveelheid hcg.
Judith, 29 dagen is heel netjes!
Moon, ik heb nog geen posi ovutest gehad… maar normaal gesproken hoor je toch wel 2 streepjes te zien? als je lh-piek is dan zijn beide streepjes even donker of iets donkerder… maar bij mij is er geen enkel streepje… is dat eigenlijk wel normaal?
Babbel, geen enkel streepje is niet goed, je moet altijd je controlestreep zien + een lichte teststreep. Bij een ei krijg je controlestreep en teststreep op dezelfde dikte.
Helaas zijn de :evil: :evil: :evil: vandaag nog gekomen. Geen mooi verjaarskadootje voor mij…
voel hier nog steeds niets… :shock: nog 4 1/2 dag te gaan…af en toe hoofdpijn en vlagen van misselijkheid…of verbeeldt ik mij dat in :wall: bian hoop dat jullie er snel uitkomen…
Hier gaat alles goed, behalve dan dat ik nog geen duidelijkheid heb. Geen menstruatie maar ook geen tekenen van een zwangerschap. Nu had ik dat bij Anouk ook niet, werd 2 dagen na de positieve test misselijk tot 12 weken ongeveer. Dus het kan nog wel alle kanten op. Volgende week vrijdag hebben we een afspraak bij de gyn, dan gaan de operatie bespreken en ik hoop ook een afspraak maken. Maar voor die tijd zal ik nog wel een test doen, om toch zeker te weten hoe of wat. Het is dus nog best spannend. Maar ik maak me niet gek hoor.
Babbel; dus niet korter dan 10 dagen, nou dan zit jij dus wel op de grens. Voel jij jouw eisprong?!
Je kunt toch wel ’s morgens nog geen positieve ovu-test hebben en dan een paar uur later de eisprong?! Of moet je dan een heel licht streepje zien?! Zoals je merkt, ik heb geen ervaring met die ovu-testen.
Veerle; Alsnog gefeliciteerd, wel jammer dat je ongesteld geworden bent, het was anders wel het mooiste cadeautje geweest wat je je kon bedenken.
Het verkeer naar Marco valt nu dus echt mee, ik werk vlakbij het Gelredome en bij ons op de parkeerplaats kunnen ze concertgangers parkeren, maar geen drama vandaag. Of het moet nog komen. Ik werk tot 21.00 uur dus dan kan ik rustig naar huis. Ik ga zaterdag, moet nog wel iets rood opzoeken, want zonder rood val je echt buiten de boot zeg maar.
Bian; hè wat vervelend nou. Maar je hebt wel gelijk, je moet het wel allebei willen. Ik hoop dat jullie er snel uitkomen. Ik denk aan je.
Moon; jammer dat je ongesteld bent geworden.
Judith; mocht je het nog lezen, veel sterkte en rust lekker uit de komende week. Neem de tijd om de boel op een rijtje te zetten.
Wel netjes een mooie cyclus, dat was vorige maanden wel anders, als ik me goed herinner, 40 dagen en meer toch?!
Monique; je hebt het hartje gehoord, mooi is dat, vond je niet?! Dan is het echt echt zeg maar. Maar jeetje wat voel jij het al vroeg bewegen, daar zullen veel vrouwen jaloers op zijn. Krijg je al een beetje een buikje?! En hebben jullie het al verteld, natuurlijk wel, maar hoe?! Ik wil graag ideeën voor als het bij ons zover is, hi hi!!!
Angel; voor jou ook dezelfde vragen, Krijg je al een beetje een buikje?! En hebben jullie het al verteld?!
Scrat; spannend voor je zeg. Dat verbeelden ken ik, je speurt je hele lijf af op tekenen. Echt vervelend zijn die wachtweken hoor.
Nou ik ga snel posten voor ik de hele boel weer kwijt ben. Tot later meiden,