Ha meiden,
Babbel: nee de test moet in ieder geval een streep hebben,dat je de test goed gedaan hebt…
Eddepet: spannend joh, ik duim heeeel hard dat je gewoon zwanger bent meid
Veerle: balen, op naar de volgende ronde he?!
Judith: veel sterkte deze week. hopelijk krijg je het een beetje op een rijtje voor jezelf, tot gauw.
Hier geen nieuws, nog ongi… vorige maand positieve ovu test op dag 16, dus nog even te gaan…
Ik heb even iets leuks te showen tussendoor!!!
Ik moest vanmorgen naar de verloskundige en zij weet van mijn miskramen. Dus ze vroeg of ik me zorgen maakte. Ja, dat deed ik natuurlijk. Dus ze vroeg of ik een echo wilde??!! JAAAAAAAA, Natuurlijk!!!
Voorheen hadden ze zelf geen echo apparaat, sinds een paar weekjes wel, dus had ik ff mazzel!!!
En het hartje klopte helemaal geweldig!!!
Joepie: wat leuk meid!!! :inlove: :inlove: fijn dat alles goed is!
Joepie, wat geweldig!!!
Esther, ik hoop dat het gewoon al raak is voor je!
Als het goed is geven die ovu-testen aan dat je binnen 16-48 uur je eisprong krijgt… dus een paar uur later zou dan niet kunnen volgens mij :think: maar ik ben ook nog niet zo ervaren met die testen!
Scrat, het blijft spannend bij jou. ik voor je!
Hier nog steeds niks… de ovu-test ga ik straks doen. Hopelijk positief. Vorige keer positief op dag 12… dat is vandaag. We hebben al aardig wat geklust :mrgreen:
Lynn’s voortandje staat nu op het punt om door te breken… ze heeft van 1:00 tot 4:00 uur liggen spoken in bed :wall:
ik zal weer eens een fotootje plaatsen van mijn schatjes :inlove:
heb net een ovu-test gedaan en het tweede streepje was al iets duidelijker dan gisteren… dus misschien zit ie er toch aan te komen
Leuke foto Babbel! Zo te horen zit je eisprong eraan te komen ja! Klus ze zou ik zeggen :lol:
joepie: wauw wat een duidelijke echo :inlove: wat lief van de vk om dit je voor te stellen :inlove:
babbel : wat doe je hier nog meid :shock: klussen meid :mrgreen:
esther : ik zal hier heel hard dat het raak is :-
judith : sterkte meid :hug: :-
scrat : wordt weer heel spannend :thumbup:
monique : genieten meid :dance: :inlove:
bian : wat lees ik nou maar je hebt groot gelijk
je moet er beiden ervoor staan :hug: :-
hier gaat het weer de goede kant op :dance: wie weet wat de toekomst geeft :mrgreen:
sorry als ik iemand vergeet,vergeef het mij :-
Moon en veerle : jullie was ik vergeten precies :oops:
Moon en veerle : op naar de volgende ronde en wie weet worden wij nog beiden …
nog iemand vergeten :think: :oops:
get sinds gisteravond lijkt het alsof er een ballon in mijn buik zit…shoot weer mis…denk ik…kom op wie is de volgende… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Scrat, heb je al getest?
Joepie, wat een mooie echo zeg!
Nou, ik snap het niet meer helemaal. Vanaf woensdag licht bruinverlies, donderdag ongesteld, gister weer helemaal niet meer en nu ook niet meer??? Hoe ken de nou?
Erg vervelend, want nu heb ik het idee dat ik ieder moment lek kan zijn…
Veerle, is het geen innesteling geweest?
1 dag ongi is geen ongi lijkt mij…en bruinverlies is oud bloed…je maakt het wel spannend hoor!
Ik had het met Ruben toen ook…Ik was zelfs 3 dagen ongi…tot ik 2 week na die tijd dacht, wat voel ik me raar…toch maar even testen en ja hoor…een dikke vette plus!
had je al getest?
Scrat, het gevoel van een ballon in de buik heb je ook als je zwanger bent!
Vooral als je op je buik ligt krijg je dat gevoel…ook al zo spannend!
Joepie, prachtige echo!
Babbel, wat een gezellige foto! Prachtige meid! :inlove:
ester, ik hoop zo dat je gewoon zwanger bent!
Judith, :-
Chipie, hoe gaat het?
Meiden…ik blijf jullie volgen hoor!
Ik duim voor jullie allemaal! :-
Ja, had al getest, maar negatief… misschien is dat ei dan toch later gekomen als ik dacht en moet ik dan pas maandag ofzo ongesteld worden?
Mocht er nou niets veranderen in de situatie, dan bel ik woensdag de gyn op, met mijn vraag.
Nu loop ik continue met inlegkruisjes rond, omdat ik het zaakje niet vertrouw.
Veerle, als het bij dit beetje bloedverlies blijft denk ik echt dat het een innestelingsbloeding is geweest…
Misschien idd te vroeg getest…Voor hetzelfde geld is ie nu wel positief…Het HCG hormoon kan aanzienlijk stijgen in een paar dagen…
bian en veerle…nee nog niet getest…ik ben of nu 6 dagen overtijd of heb binnen 3 dagen mijn ongi…weet niet welke vorige bloeding ik moest aanhouden…(had 2 bloedingen mijn ongi dag(2dgn) en 9 dagen later (2 dgn)).voel wel wat rommelen daar…ook last van mijn darmen en gevoelige (.)(.)…als ik van de week niet ongi word ga ik volgend weekend testen…
Maar vandaag was het ook nog neg. dus ik heb er eigenlijk geen goeie kijk meer op. Ik ga dan ook maar uit van een naderende ongi, al heb ik nergens last van.
hier nog zoiets. 3 dagen ongi, 1 dag vrij heftig, en nu is het weg? Ik ben normaal altijd een week ongi. Geen klachten, behalve een vreselijk opgeblazen gevoel in m’n buik… zucht…
Veerle: vervelend he die onzekerheid, dan maar ongesteld he? (uiteraard liever een dikke positieve test!) Over een paar dagen nog maar eens, wie weet dan wel positief.
Scrat: spannend meid, ik hoop voor je dat het raak is hoor!
Leuk dat je meeleest Bian!
Chipie: fijn te horen dat het allemaal wat beter gaat, hopelijk ben je snel terug :-*
'Wat is het hier spannend…maar ook onzeker
Vanochtend getest: dikke NEG…
Wat een raar lijf is het vrouwenlichaam… ik zou het wel handig vinden als er ook een gebruiksaanwijzing bij geleverd werd. zucht
pffff wat een onzekerheid hier… wel ongi, niet ongi. Een handleding zou idd erg handig zijn!!
Veerle, toch jammer dat het negatief was…
Gisterochtend nog een negatieve ovu-test gehad (van matcare) gisteravond nog een keer getest maar dan met cb digitest en hartstikke positief… nu weet ik dus niet of die matcare testen gewoon niet goed werken of dat het idd pas gisteravond posi kon worden…
voor hetzelfde geld zou de cb al gisteren en eergisteren posi zijn geweest…
hier dus ook allemaal heel vaag, maar we klussen gewoon maar door :roll: :mrgreen:
Wat een onzekerheid hier zeg!
Ik duim voor jullie…
En ik heb een beetje het idee dat ik snel weer terug kan komen bij jullie…
Gister weer een goed gesprek gehad…maar niks geforceerd…dus we wachten af…