Mei-stoppers 2006, in sneltreinvaart!!!!

Duim voor je Bian!!

balen Veerle!

Raar hoor Babbel, heb het niet meer zo op matcare op de een of andere manier, cb is duurder, maar wel duidelijker voor mijn gevoel.

Heee meiden,

Gisteren weer cursus gehad en uiteraard had ik de pech dat de NS een sein en wisselstoring had, heb er dus een uur langer over gedaan. En ik zou ’s avonds naar Marco Borsato gaan, was dus al vliegen tegen de klok. Maar nu met die storing in het achterhoofd helemaal. Gelukkig allemaal voor niets, van die storing was ’s avonds afgelopen. En ik was om 18.00 uur bij het Gelredome (is voor ons maar 15 minuutjes rijden hoor). Ik vond het concert leuk, maar vorig jaar Toppers was veeeeeeeeel leuker. Maar dat komt omdat we nu op het veld stonden en ik niet echt groot ben, kon dus bijna nooit iets zien, behalve de schermen. En het geloop van mensen die veel moesten drinken, daar irriteerde ik me ook aan. Voor mij dus geen veldplaatsen meer. Maar hij deed het wel goed hoor.

Verder bij mij nog geen duidelijkheid. Heel af en toe denk ik dat ik zwanger ben, omdat ik dus heel af en toe een misselijk gevoel had. Gisteren had ik wel een licht duizelig gevoel en een paar keer een steek in mijn lies. Maar of ik het me nou inbeeld?! Maar testen doe ik nog niet, tenzij de misselijkheid meer wordt. Ik test vrijdagmorgen, als ik dus naar de gyn moet. Want als ik zwanger ben, dan hoeft die afspraak niet door te gaan.

Goed, hoe is het nu met jullie?!

Moon; jij zit nog lekker rustig in de eerste weken van de cyclus, lekker rustig hoor.

Joepie; mooie echo zeg, duidelijk. Ik had ook gezegd dat ik wel een echo zou willen, geweldig om dat te zien. Bij de zwangerschap van Anouk was er een leerling gyn en de gyn vroeg of hij nog ff mocht kijken, nou geen probleem hoor.

Net wat je zegt, spannend maar ook ontzettend onduidelijk.

Babbel; ik dacht dat die ovu-testen aangaven als je een eisprong had gehad. Maar niet dus, nou da’s wel fijn, kun je eigenlijk nooit te laat zijn als je die testen gebruikt. De eisprong is in toch, goed veel plezieren hè!!! Maarre die van Matcare zijn dus niet helemaal betrouwbaar, vervelend hoor, kun je nog nergens vanuit gaan.

Leuke foto van jouw schatjes zeg. Wel vervelend dat Lynn last heeft van haar tandjes.

Chipie; ja je bent iemand vergeten, jezelf namelijk. Hoe is het met jou?!

Scrat; spannend een ballon in je buik, wie weet?! Maar waarom denk jij dan juist dat er een menstruatie aankomt?! Gevoelige darmen, heee dat heb ik ook. Maar dat duidt toch niet op een zwangerschap?! Maar jij hebt dus eigenlijk nog geen duidelijkheid, spannend!!!

Veerle; innesteling wellicht?! Spannend. Misschien te vroeg getest. Dat van dat inlegkruisje ken ik, doe ik ook al een paar weken, want ik weet niet wanneer ik iets zou kunnen verwachten. Da’s wel vervelend trouwens. Jij hebt ook al geen duidelijkheid, vervelend hoor en toch ook spannend!!!

Gebruiksaanwijzing, zou handig zijn, maar doe mij maar een kijkluikje in mijn buik.

Bian; dus jij had een innestelingbloeding van 3 dagen (heb ik ook 2 weken geleden gehad). Dus er is nog hoop voor mij, waarom durf ik daar nou niet in te geloven?! Weet je, op internet kun je zoveel verschillende dingen vinden over zo’n bloeding, echt vervelend. Geen duidelijk antwoord op wat een innestelingbloeding nou precies is en wanneer je die kunt hebben.

Fijn dat er een positieve draai aan zit te komen bij jullie, ik duim voor jullie hoor!!!

Nou eens ff kijken of ik kan posten of dat het internet weer zo raar doet. Da’s vervelend hoor, maar vrijdag komt er een vriend het bekijken en desnoods opnieuw installeren.

Morgen ben ik vrij en gaan we voor Anouk een groot bed kopen, een roze zegt ze zelf steeds, nou dat dacht ik dus niet. Wat het wel gaat worden, weten we nog niet.

Fijne zondag nog en tot de volgende keer.

Dikke kus,

Es

P.s. ik duim me rot, zowel voor mezelf als voor jullie.

hai meiden!

Volgens mij is mijn man om hoor!

Het was hier net even heel gezellig… :oops: :mrgreen:

(Ik had hem nog wel op de “gevaren” gewezen…)

Veerle, jammer dat ie neg was!

Babbel…gewoon doorklussen idd!

Ester, succes met shoppen voor een nieuw bed voor Anouk! gaat ze zelf mee?

Innestelingsbloeding kan zowel voor als na je nod…Bij Ruben had ik het op dag 30…Bij Esmee op dag 24…

Spannend voor jou hoor!!

Scrat, hoe gaat ie?

moon, ik heb het nu ook niet meer op die matcare… vorige cyclus heb ik cb gebruikt en die zijn overduidelijk… ik heb toen wel gelijk achter die cb een matcare gedaan zodat ik zou weten hoe ik een posi-test met streepjes zou herkennen… en die was overduidelijk ook positief het teststreepje knalde er zowat vanaf :shock:

Vandaag weer een matcare gedaan… weer negatief, terwijl de cb gisteravond nog positief was :? ik snap er iniedergeval helemaal niks meer van en wacht het maar af…

nou ja wachten… vanochtend was het ook hier nog heel gezellie :mrgreen:

Bian, het zou echt super zijn als je man om is!! Dan ben je eigenlijk nooit weggeweest :mrgreen: was het ongeveer een goede dag om onveilig te klussen?? :wink:

Esther, gelukkig was je nog op tijd bij Marco! Jammer dat je niet zo veel kon zien! maar dat vind ik toch eigenlijk altijd bij die concerten… je ziet in de verte een heel klein poppetje bewegen… dan kijk ik stiekem ook wel vaak naar de schermen :lol:

hihihi Anouk een roze bed :inlove: ik zou het ook niet doen… een paar maandjes later wil ze misschien wel weer een paarse :wink: :lol:

Verder vind ik het weer reuzespannend hier :mrgreen:

misschien heb ik mijn watertje goed aangevoeld en zijn we allemaal zwanger :wink: :thumbup:

Babbel, ik denk dat je uit moet gaan van de cb-test…Je timing was iig goed! Hopelijk is je voorgevoel juist!!

Voor ons was vandaag een goede dag… :mrgreen:

Hij is echt wel om denk ik…Anders zou hij het echt niet zo ver laten komen…

Hij weet donders goed wat er kan gebeuren zonder regenjas… :lol:

ik ben iig harstikke blij! en idd eigenlijk ben ik nooit weggeweest…

Ik zal straks eens kijken wat mijn nod is nu…

hier ff een updatje van me :wink:

we hebben deze week allemaal de buikgriep gehad :sick: maar ondertussen weer in ons oude doen :dance:

ik was gister ziek net op de oudste haar verjaardag :frowning: het starte van mij vrijdag op zaterdag en uit hartzeer ben ik vandaag met sabrina naar bart smit geweest :dance:

ze koos iets van barbie uit :mrgreen: net zoals ik vroeger :mrgreen:

bian : welkom terug van net weg geweest :wink: :-*

es : zal harstikke hard duimen voor je :thumbup: :pray: :kaars:

Bian, go for it!!

Net onder de douche weer iets van rozig verlies, dus ik geloof nu dat mijn ongi er écht aan komt… bleh. Moet ik dan uitgaan van donderdag/vrijdag of van vandaag?

Morgen belt iig de mevrouw van het UMC terug, dan ga ik meedoen aan dat onderzoek, hopelijk helpt dat andere vrouwen.

Ik ga afloggen, vandaag was een drukke dag, heb 300 km gereden met een paard, dus heb het even gehad.

Trusten allemaal en tot morgen!!

Veerle, 300 km? :shock:

Hopelijk geen ongi meid!

Chipie, nog gefeliciteerd met je dochter! Wat naar buikgriep! En dan juist op een dag dat het niet uitkomt…

Zo ben ik vaak ziek in vakanties…of iemand anders uit het gezin…

veerle : ik hoop dat het gezonde gekte is hoor 300km :shock: :wink: :mrgreen: trusten meid :-*

bian ; wij zijn dan soulmates of zo :wink:

hier blijft het nog steeds kriebelen :mrgreen: en hubbie wil niet dat ik aan de pil ga :? wat moet ik daarvan maken :eh:

Bian welkom terug meid!! hartstikke leuk joh!

wow Veerle dat is een end… ik heb gehoord dat je moet rekenen vanaf de eerste dag dat je wat bloedverlies hebt…

Chipie, ook welkom terug zou ik zeggen :wink: als hij je niet aan de pil wilt en zelf ook niks gebruikt… go for it :mrgreen:

hier zijn denk ik de wachtweken aangebroken… ovu-testen zijn allemaal op… ik heb met hubbie afgesproken dat we niet meer dan 1 pakket testjes kopen per maand anders word het echt te duur… dus ik wacht maar af.

Nee gekkies, niet 300 kilometer OP paard, maar 300 kilometer MET paard (en dus trailer).

Toch vanochtend maar naar de gyn gebeld, ze zeiden dat ik dit NIET als ongi moest tellen, omdat ik alleen maar oud verlies heb en dat geld niet.

Dus moet ik deze week nog rustig afwachten en dan (als er niets meer komt) dan moet ik vrijdag bellen en evt. testen.

Iemand al positief getest???

hier nog geen ongi gevoel moet vannacht ongi worden nog steeds hoofdpijn en erg chagie…irriteer mij aan iedereen net als de vorige keer…zou het dan toch…ff :thumbup: :thumbup:

Scrat en Veerle…spannend!!

haha Veerle…ik dacht echt 300 km op paard!

Babbel, hopelijk waren dit de laatste ovu-testen die je hebt gebruikt!

Chipie, Dat zei mijn man eerst ook…je hoeft geen pil te gebruiken…en dan vervolgens niet van mij afblijven…tja…

Volgens mij ben jij er ook zo weer hier! :mrgreen:

vanmorgen gewerkt…vanmiddag 10-minuten gesprek over Ruben op school…ben benieuwd…

Ohw, Scrat en Veerle, SPANNEND !!!

:pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

En voor de rest natuurlijk ook!!! :thumbup: :thumbup:

:-*

Scrat en Veerle ik :thumbup: voor jullie!!!

hahaha ik dacht ook echt 300 km op paard :lol: 300 km rijden in de auto is ook heel vermoeiend :slight_smile:

He Angel! Hoe gaat het meid?

scrat & veerle : hier wordt er ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel haaaaard geduimd hoor :thumbup: :pray: :kaars: nu wil ik de komende dagen iets horen van yes gelukt van jullie :mrgreen:

angel : hoe stel je het,al op wolk 7 beland :wink: :mrgreen:

hihihihi,ik was effe niet zo gek om te denken van 300km ter paard maar die rit,amai zo ver,best wel vermoeiend met trailer achter de auto :mrgreen:

bian : als hubbie weer lief doet wil ik direct preste pronto er terug aan beginnen maar hou nog effe de boot af,maar wil wel hoor,snap je het nog :think: :mrgreen:

hoe is het gesprek verlopen op school?

moon : hoe gaat het met jou,volgens mij heb je niets verteld over jezelf :eh:

maar is ook al een tijdje geleden dat ik hier was :oops:

maar kan jullie nu al niet meer missen :-*

hier is iedereen weer gezond :dance: en morgen is fakkeltocht naar het strand om de heksen te verbranden op de brandstapelwaarna pompoensoep en warme chocolademelk word verdeeld :drool: :dance:

Chipie, ik begrijp je hoor!

Het gesprek op school ging goed. Ze was tevreden over Ruben. Het is een boefje dat wel van zich afbijt…heel positief allemaal! Ik was dus wel weer even trots vanmiddag… :mrgreen:

Veel plezier morgen!

Bian : zo moet het hé,Ruben je bent een kanjer :thumbup:

zal morgen een paar foto’s online zetten op sf :wink: en zal voor jullie de link hier zetten :wink: :mrgreen: