ohja : het goede nieuws is : hubbie gaat dit keer mee :dance: :dance:
Jaaa foto’s Chipie!!!
Bian, fijn dat ze tevreden zijn over je knul!
Hier nog steeds geen enkele verandering… ik doe iig mee met het onderzoek van het UMC (zaterdag beginnen) en ook zaterdag dan maar weer eens testen. Eerder doe ik niet, want ik heb toch het idee dat ik niet zwanger ben.
Nou, ik ga snel naar mijn werk, net Piet weggebracht naar Oma, hij heeft oorontsteking en keelontsteking en voelt zich niet zo lekker.
Nu ben ik ook nog geflitst onderweg (mobiele kast) en dat heb ik gelijk maar doorgegeven op Qmusic.
Ik reed ongeveer 90 waar je 80 mag… :naughty:
Ha dames ben ook weer terug,gaat stuk beter nu.
Lekker de bossen in geweest met een van mn honden.
Moet echt wat meer aan mezelf gaan denken.
Maar over mn laatste ongi,die was maar 2 dagen dus weet nu niet of ik dat wel mee moet rekenen. :think:
Wel getest en was negatief,dus wacht maar ff af.
Verder veel foto’s gemaakt afgelopen weekend,zal er een paar opzetten.
hier nog niets…en vanochtend 37,7 dus klinkt + maar noge even afwachten tot het weekend… :thumbup: :thumbup: voor iedereen…
hallo!
Judith, fijn dat het beter met je gaat! Mooie foto’s! Lijkt me heerlijk om daar te lopen! En hond… :inlove:
Rare ongi idd…even afwachten…
Veerle, beterschap met piet! :-*
Balen dat je geflitst bent…
Chipie, fijne dag vandaag! Fijn dat hubbie mee gaat!
Is het bij jullie ook zulk rotweer? Zal wel weer lekker druk zijn bij school straks met al die auto’s!
Pff, ik ben er een dag niet, en jullie kletsen gelijk weer een pagina vol
Chipie: veel plezier vandaag meid! Leuk dat je er weer bent :-* En foto’s he!
Veerle: balen hoor dat je geflitst bent :evil: ik duim dat je toch zwanger bent meid. Beterschap voor Piet.
Judith: welkom terug, goed te horen dat het wat beter met je gaat, goed geweest dus om even weg te gaan, mooie foto’s!
Angel: alles goed ?
Bian: inderdaad ook rotweer hier, de straat ligt open, dus de hele winkel ligt weer vol met zand :evil:
Scrat: ik duim voor je! :thumbup:
Hier alles z’n gangetje, gaan zaterdag lekker een weekendje weg, wel aan toe!
Moon : lekker een weekendje weg,veel plezier alvast :dance:
judith : mooie foto’s :inlove: welk programma gebruik je als ik vragen mag
veerle : die flitspalen hé :evil: groot gelijk dat je qmusic op de hoogte gebracht hebt :thumbup:
hopenlijk wordt Piet vlug weer beter :-* sneu steeds als de kids ziek zijn
scrat : testen meid ,barst hier bijna van de spanning :mrgreen:
hier begon het weer ook grijs en koud en nu begint het zonnetje zijn werk te doen gelukkig maar :mrgreen:
Heee meiden,
Hier nog steeds geen ongi gekomen, en ook geen teken dat die gaat komen, maar dat heb ik eigenlijk nooit, dus dat zegt nog niets. Nog steeds denk ik af en toe dat ik zwanger ben, maar waar dat nou precies op gebaseerd is?! Heel licht weeïg gevoel ’s morgens, maar geen echte misselijkheid. Maar geen gevoelige (.)(.). Kortom geen duidelijkheid, en een test doe ik nog niet, want dan ben ik bang teleurgesteld te worden, hoezo maf!!! Maar vrijdag moet ik er toch aan hoor, want dan heb ik dus die afspraak bij de gyn, dan wil ik wel weten hoe of wat.
Anouk heeft een heel mooi bed nu, en ze heeft er heerlijk in geslapen. Haar eerste reactie toen ze het bed zag “nu heb ik ook een groot bed�. Erg schattig. En als wij later groot zijn, mogen we ook in haar grote bed slapen, lief hè?!
Bian; ze is zelf niet mee geweest, want dat is echt lastig shoppen hoor. Maar we gaan wel de aankleding met haar kopen, mag ze zelf kiezen, zal wel roze worden.
Als ik het goed begrijp is een innestelingbloeding niet echt te omschrijven, het kan bij iedereen weer anders zijn. Nou dan weten we dat ook weer. Een bloedinkje voor de NOD is dus eigenlijk onverklaarbaar.
Fijn dat je man om is, kun je er toch samen voor gaan. Tenminste als hij zonder bescherming juist op de “gevaarlijke� dagen wil, zegt toch genoeg zou ik zeggen. Kan me voorstellen dat jij helemaal blij bent.
Goed dat Ruben het goed doet op school, en fijn dat hij van zich af bijt, is toch beter dan een schuchter ventje. Zou ik ook trots op zijn, hi hi!!!
Rotweer, bij ons niet (Arnhem), zonnetje schijnt. Verkeer was wel druk vanmorgen en toch reed ik er korter over dan normaal, snap jij het nog?!
Babbel; hoezo heb jij je watertje goed aangevoeld, heb je een teken gehad?!
Succes met de wachtweken, dat zijn altijd die rotweken.
Chipie; vervelend dat jullie allemaal geveld waren door de buikgriep, en jij nog wel op de verjaardag van Sabrina. Maar je hebt het goed gemaakt, vind ik.
Manlief wil niet dat je aan de pil gaat, goed teken toch?! Ik snap goed dat je het nog voorzichtig aan doet. Voor hetzelfde geld maak je je blij met een dode mus, zeg maar. Wil jij wel de lusten maar niet de lasten, en dat in de meest letterlijke en figuurlijke zin van de woorden. Maar hij wil er nu echt weer voor gaan, goed nieuws hoor, konden we ook wel gebruiken hier, ook al is een positieve test het ultieme positieve nieuws.
Wauw, jullie gaan echt aan Halloween doen, nou bij ons zie je af en toe iets in de tuincentra, maar daar houdt het wel mee op.
Veerle; wat vervelend allemaal, als die verschillende tekenen, kun je gewoon niets van op aan. Maar als ik het goed begrijp, moet je pas tellen vanaf roze, niet donkerrood of bruin?!
300km met je paard rijden, ik dacht al wel dat dat met de auto was. Ik ben ook een ruiter, vandaar. Maarre waar ging je helemaal heen?!
Balen geflitst, goed om het door te geven. Hebben er anderen weer iets aan.
Scrat; wat zegt dat bij jou, hoofdpijn en chagrijnig?! Hoge temp zeg wel iets, spannend!!!
Judith; ik was zondag ook in het bos, voor de eerste keer met Anouk (schaam), maar ze vond het geweldig. Jouw honden ook zo te zien, mooie foto’s hoor. En die natuurfoto’s geweldig. Ik had ook mijn fototoestel mee willen nemen, maar helaas, vergeten.
Ben weer bij geloof ik, ga snel posten en weer aan het werk.
Dikke kus,
Es
Ester, idd een innestelingsbloeding kan in alle soorten en maten komen…lastig he?
Wat een spanning zeg! je hebt toch echt de symptomen hoor!
Wat schattig hoe Anouk op haar nieuwe bed reageerde!
Hoe heb je dat gedaan? eerder thuid met meer drukte op de weg…ben je over de auto’s heen gereden ofzo? :mrgreen:
Scrat, wat spannend meid! Klinkt echt allemaal heel zwanger hoor!
Moon, balen zand in je winkel!
Lekker een weekendje weg! heerlijk vooruitzicht!
Hoihoi,
Bian, het klinkt inderdaad alsof ik zwanger ben, maar toch durf ik niet te testen, ivm de teleurstelling als het niet zo is. Maar goed, vrijdag moet ik wel.
En het is zeker lastig dat het vrouwelijke lichaam het niet allemaal volgens het boekje doet.
Ja hoe ik het gedaan heb, weet ik nog niet. Ik ben wel handig op de weg, een echte heer zeg maar, dus ik schiet wel overal tussendoor, misschien dat het dat was.
Nou ik ga maar snel weer werken, tot later.
Kusss, Es
ester, je houdt de spanning er goed in! :mrgreen:
Duim ik vrolijk verder…
het moet weer mij overkomen hé :roll: :evil:
het feestje is afgelast omdat het weer omsloeg naar storm :thumbdown: :evil:
balen Chipie,
Esther, ik :thumbup: voor je vrijdag!!! ga je 's ochtends testen? Want dan hang ik hier gelijk op kok :mrgreen:
ik hoop dat ik m’n watertje goed heb gevoeld omdat het zo spannend is bij velen van ons… het word ook echt weer tijd voor positief nieuws
En wat een lieve reactie van Anouk ‘… als jullie later groot zijn…’ smelt
Judith, fijn dat het beter met je gaat. Hele mooie foto’s! Je hond ook, ik ben een kattenmens, maar met die foto ben ik zo om
hier helemaal niks nieuws… heb af en toe wat steekjes in m’n buik. M’n
(.)(.) lijken wel wat groter en iets donkerder, maar zeker weten doe ik het niet… ik bekijk ze nooit zo uitgebreid :oops:
Maar we blijven gewoon doorklussen… we hebben de smaak te pakken deze maand :drool:
So hee Judith, wat een mooie foto’s!! Geweldig! Wat voor camera en fotoprogr. gebruik jij?
Eddepet, ik ben met een paard van Leidschendam naar het Hippisch Centrum in Deurne gereden. Best een flinke, maar toch heel leuke rit. Ik heb ze wel eens naar Noord-Drenthe moeten brengen en dat is toch nóg wat verder.
Babbel, jij houdt het ook spannend voor ons?
Chipie, wat voor feestje had je dan?
Ik ga ff klagen:
Jullie weten van mijn welles-nietes ongi?
Nou dacht ik vanochtend op mijn werk: ja, het is gekomen, want ik heb wat oud-bruinverlies.
Ikke tampoing ingedaan en vanaaf er weer uit: 1 drup… Dat is dus ook niet mijn ongi…
Mag ik ff gillen??? Ik word er niet goed van!
Eddepet, heb jij al eens een foto van je paard geplaatst? Anders snel doen hoor!
Hallokidokie (aldus Kabouter Klus en inmiddels ook Anouk),
We houden de spanning er zeker wel in, namelijk nog steeds geen ongi. Nou verwacht ik die ook niet.
Bia; spanning zeker. En weet je wat zo raar is, aan de ene kant geloof ik er in dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, aan de andere kant ben ik er van overtuigd dat het niet zo is (zal wel bescherming zijn).
Chipie; ik hoorde op het nieuws dat het aan de kust bijzonder zou kunnen gaan spoken. Nou is dat voor Halloween wel mooi meegenomen, maar ze kunnen daar boven ook overdrijven natuurlijk. Wel jammer voor jullie, lijkt mij wel een leuk spannend feestje.
Babbel; ja ik ga vrijdag 's morgens testen, voor ik naar de gyn moet. Bij Anouk deed ik het ook toen ik die dag naar de gyn moet, dus misschien herhaalt de geschiedenis zich wel (en ik ben niet bijgelovig hoor).
Zo’n reactie gaf Anouk ook toen ze voor haar verjaardag een fiets kreeg, als wij later groot zijn, mogen wij erop. En over een smeltopmerking gesproken, laatst was ze een dag bij opa en oma geweest, komt ze thuis, rent ze op mij af en zegt “waar was je toch, ik heb je gemist”. Nou van zulke opmerkingen springen mij spontaan de tranen in de ogen, het schatje.
Jij ook al van die vage tekenen, ze kunnen vanalles betekenen, maar we hopen natuurlijk dat ene. Spannend hoor.
Veerle; heb nog geen foto van Avenir en Falcon geplaatst, zal eens zoeken of ik die hier heb. Anders maak ik er eens een paar. Maarre wat ben je dan in Deuren wezen doen?!
Wat een gedoe met die ongi van jou, of beter gezegd vage-ongi van jou. Zou fijn zijn als je duidelijkheid zou hebben, maar dat is nog natuurlijk niet gegund. Gil maar ff flink, misschien lucht het op.
Ben weer bij, tot later meiden,
Dikke kus, Es
Veerle, jij moet wel gek worden van de spanning!
Chipie, balen dat het niet doorgaat!
Babbel…spannend!
Tis hier ontzettend spannend!
Eddepet, één van de leerlingen van de sportopleiding moest haar paard na de herfstvakantie weer terug op school hebben, vandaar dat ik haar gebracht heb. Foto’s van mijn knollies staan op http://www.equinmotion.nl (mijn bedrijf en ik zal hieronder even wat foto’s zetten van mijn stallen na de verbouwing van 2 kw. terug.
En nu ga ik heeeeeeeeeeeeeel snel Grey’s Anatomy kijken!!!
Veerle, dat ziet er goed uit :thumbup: mooi plekje voor je paarden. Ik ga zo even je website bekijken… ben nieuwsgierig
Maar jeetje mina, wat rommelt die buik van jou… wel ongi, niet ongi :? ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Esther, kids kunnen altijd de leukste en liefste dingen zeggen.
Ik had het gisteren met Lynn. Hubbie ging haar naar bed brengen en bracht haar nog even bij mij voor een kusje. Ze kraaide van plezier zodra ze me zag en wilde m’n hele gezicht opeten :inlove: :inlove:
vrijdagochtend kom ik gelijk even hier spieken dan
zal ik ook eens mijn beestjes showen :mrgreen: :inlove:
babbel, leuk stel katten heb je! :inlove:
Ik heb ook 2 katten…ook een rode…en een lapje…Ginger en Dusty…
Zijn jou katten zich ook anders gaan gedragen sinds de komst van Lynn?
Ginger bij mij is wat opstandig sinds esmee er is…
veerle : als je ooit zou komen naar de 3 vijvers te adinkerke laat het mij weten hé, zal je de link door pb-en
zal hier zeker langs komen kijken vrijdagmorgen ,ben benieuwd wat de gyn zal zeggen als het negatief test zou zijn wat ik niet hoop voor je.
bij mij is het net hetzelfde zoals bij jou :evil:
wat mooi die stallen :inlove: :thumbup: je paarden zijn verwend :inlove:
crystal : wat mooie beestjes heb je zeg :inlove: ze liggen ook precies het liefst op babyspullen hé :mrgreen: mijn hubbie kan daardoor serieus kwaad worden :mrgreen:
wanneer ga jij testen?
es : spannend :dance: hier moet er toch iemand posi testen hoor :think:
wat een storm hier :shock: vorige week was er ook een kleine cycloon of hoe die ook heet voorbij gekomen,was best bang hoor :oops:
morgen komt er op tv (VTM) een programma waarin ze tonen dat er in spanje nog abortus word gepleegd op 7 maand zwangerschap :evil:
sorry voor mijn taal gebruik maar welke klootzakken doen dit nou