Mei-stoppers 2006, in sneltreinvaart!!!!

Goedemorgen!

Chipie, ik kan daar ook niet bij hoo! Zulke programma’s moet ik ook helemaal niet kijken…maak ik me alleen maar boos…

Hier ook storm…er is heel wat verwaaid achter het huis…

En dames al nieuws? :pray:

Wat is het weer super spannend hier!!!

Ik ben gisteren bij de gyn geweest en heb een echo gehad, wat vond ik dat spannend zeg!!!

Maar alles is goed, volgens de echo ben ik nu 10w5d zwanger, maar ik kon gewoon m’n eigen datum aanhouden.

Wat is dat super om te zien zeg! Meteen zagen we een ieniemienie mensje. Hij/zij was flink aan het bewegen met z’n armen en benen en koprollen aan het maken.

Ook hebben we het hartje kunnen horen :inlove: :inlove: :inlove:

Hier een fototje (is niet zo duidelijk als op de beelden, maarja)

Geweldige echo, Angel!!!

Chipie, die link die je me stuurde ziet er geweldig uit! Ik zal het zeker in mijn achterhoofd houden!

Hier heeft het ook behoorlijk gestormd en het ziet er naar uit dat er nog veel regen gaat komen.

Vanochtend heb ik met Predictor getest (wat een kl*tetest zeg) en die was, hoe kan het ook anders: negatief.

Op een andere zw.site heb ik een PB van iemand gehad die precies hetzelfde had, maar die heeft 2 weken na het bruinverlies tóch een ei gekregen en is gelijk aangeteld.

Ik hoop dan ook maar dat dat bij mij ook het geval zal zijn.

Wij klussen ondanks mijn rariteiten maar vrolijk door, baat het niet dan schaadt het niet.

Vrijdag bel ik toch gewoon mijn gyn en die moet dan maar met een echo kijken of er iets aan de hand is.

Ook begin ik dan maar met ovutests, dan heb ik iig wát zekerheid.

Oja, ik heb in mijn banner de 26e aangehouden als NOD, omdat ik toen het meeste bruinverlies had, wel 2 tampons op 1 dag… shockinggggg.

Angel, fijn dat alles goed is! Mooie echo :inlove:

Veerle, waarom vond je de predictr zo klte?? ik heb 'm bij de zwangerschap van Lynn gebruikt (oa) en ik vond het wel een fijne test :think:

Chipie, ik ga denk ik volgende week woensdag testen.

Bian, mijn katjes hebben zich ruim een maand anders gedragen toen Lynn thuis kwam… daarna waren ze weer helemaal zichzelf. Het was wel grappig om te zien hoe ze reageerden… Azraël was doodsbang en heeft zich een week lang in de kast verstopt :roll: Bibi begon heel erg veel aandacht te vragen… :lol:

Hier ook storm gehad… vannacht er nog even uitgeweest omdat het raam in de woonkamer heel hard aan het klapperen was.

Verder geen nieuws, afgezien van een steekje heel af en toe voel ik eigenlijk niks, net als vorige maand… nog een weekje wachten.

Pff wat spannend hier!

Veerle: mooie foto’s zeg!! En wat een mooie paarden :inlove:

Ik snap dat je even wil gillen, wat een onzekerheid :o

Babbel: nog maar een week! Mooie katjes hoor! ik heb er 3, zal er ook eens foto’s van plaatsen.

Chipie: balen dat het niet doorging, het was ook wel slecht weer hoor, heb vanmorgen 2 uur staan vegen hier, bleh. We hebben boven 2 platte daken, en daar moet het blad ook steeds weg, wat een rotklusje.

Angel: mooie echo meid :inlove: leuk dat je ons op de hoogte houdt!

Esther: meid wat duim ik voor je. ik kom gelijk hier kijken vrijdagochtend.

Zit hier te wachten op mijn bestelde ovulatietesten, zijn nog niet binnen :roll: Nou, ik ga weer gauw aan het werk hier.

zat vanochtend op de 37.9 wel erg hoog…even in de gaten houden en nog steeds niet ongi en erg zere borsten…lees straks even bij…

Scrat :shock: spannend!!! :thumbup: voor je

jeetje veerle en eddepet ook spannend…wanneer gaan jullie weer testen? Ik van het weekend…maar ik weet de uitslag eigenlijk al… dat voel je gewoon

veel zitten weer in de wachtkamer… :thumbup: :thumbup: ben blij dat chipie en bian25 weer helemaal terug zijn…top

Scrat NUUUUUU testen!!!

Mijn testen had ik besteld bij Basic Web Solutions, maar die zijn niet aangekomen. Na een telefoontje vanochtend, sturen ze mij nieuwe op (ovu-zw.test).

Voor Piet heb ik weer de HA gebeld, hij heeft nu ook nog vochtblaasjes op handen, voeten en billen. Hand, mond, voetziekte noemde de HA het. Hij is iig nog steeds beroerd en ik heb hem net weer met een zetpilletje op bed gelegd.

Ik test niet meer (behalve Ovutests), geen zin meer om geld te verspillen. Met mijn vorige zwangerschappen voelde ik gelijk dat het raak was, dus ik hou het op ovutests en meer niet.

Scrat, volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoor!

Veerle, beterschap met Piet! :-*

Angel, prachtige echo! :inlove:

babbel, jou katten dus ook even van slag…gelukkig maar even…die van mij nu al langer als een jaar!

veerle, nog geen duidelijkheid…

Tis hier wel spannend hoor! Wij zitten nog in de klus-fase… :mrgreen: Wel gezellig… :mrgreen:

zal weer een banner aanmaken vandaag of morgen…heb er nu totaal geen kijk op hoe ver ik ben in de cyclus…

Scrat, je bent echt wel zwanger!!! Testen!!!

Veerle, ik heb ook zo’n test besteld nij basic web solutions… maar nu ik deze maand er steeds nega mee heb getest ga ik gewoon weer over op de cb, daar heb ik toch meer vertrouwen in.

Maar misschien doen ze het bij jou wel prima!

Beterschap voor Piet :-*

Waarom duurt die laatste wachtweek ook altijd het langst!!! :? :x

Hallokidokie,

Ben ik ook weer ff, net de was gedaan en Anouk is uitgeteld op de bank in slaap gevallen, dus ik heb ff tijd.

Hier nog geen duidelijkheid. En dus ook nog geen test gedaan. Vrijdag ga ik testen en dan weet ik dus meer. Ik hou het nog ff spannend.

Het heeft bij ons behoorlijk gewaaid, maar niet extreem zoals ze in het noorden van het land voorspeld hadden. Wat het overtollige blad betreft, hier in de tuin ligt ook het nodige, maar heb het nog steeds niet weggehaald. Misschien vanmiddag, als Anouk wakker is, kan ze me mooi helpen, hi hi!!!

Oh en Anouk is vannacht uit bed gevallen, met als gevolg dat ze niet meer wilde slapen. Uiteindelijk ben ik in haar bed gaan slapen en zij in die van mij. Vanmorgen ff snel naar IKEA geweest om zo’n beschermplankje gekocht, nu hoop ik dat ze er niet meer uitvalt.

Leuke foto’s van jullie huisdieren zeg, ik moet nog op zoek naar een foto van mijn paardjes.

Veerle; chique site hoor, is dat jouw bedrijf?!

Die predictor-test is vervelend, maar hoe bedoel je dat?! Moeten we die dus niet gebruiken?! Wat een onduidelijkheid met jouw cyclus nu zeg, wel niet ongi. Zou inderdaad de gyn maar eens ff laten kijken.

Heb je al nieuws over Piet?!

Babbel; heerlijk hoor die kleintjes met hun vertederende uitspraken en handelingen, om op te vreten. Maar Anouk kan soms ook behoorlijk vervelend zijn hoor, en het is dat we geen behang hebben, maar anders …… ggrr.

Vervelend dat je er vannacht uit moest. Volgens mij is het dan best spookie buiten.

Waarom duurt die laatste wachtweek zo lang, nou ik denk omdat je graag duidelijkheid wil en die komt maar niet, althans niet eerder. Geduld moeten we hebben, maar dat is zo moeilijk als je iets graag wilt.

Chipie; ik denk niet dat ik naar dat programma zou kijken (kan ook niet, want ik woon in NL). Moet je toch niet aan denken. Waarom pas met 7 maanden?! En dat er artsen aan meewerken, vind ik nog wel het ergste.

Angel; mooie echo zeg, echt duidelijk. Hoe voel je je?!

Scrat; vertel, je weet de uitslag eigenlijk al wel?! Wat dan?!

Bian; in de klusfase, kan ook heel spannend zijn. Alleen moet je het dan zelf spannend maken, hi hi.

Nou ik ga snel posten, tot later.

Dikke kus, Es

mij gevoel zegt raak…kan bijna niet anders voel me hetzelfde als vorige keer en zelfs heftiger (hopelijk is dat een goed teken) maar inderdaad hoe ver ben ik dan …dat weet ik niet dat moet een eventuele echo gaan uitwijzen of in de vijfde of zesde week…een mk blijft in mij achterhoofd steken dus ben niet eens blij nu…denk pas als ik een kloppend hartje heb gezien…heb het helemaal niemand verteld…

scrat : ga NU testen :evil: :mrgreen: please doe het dan voor ons :pray:

Idd, PLEASE TESTEN!!!

Piet ligt voor de tweede keer in bed, 1e poging was mislukt. Hij is nu gelijk al stil.

Hier staat nog wat info over handvoetmondziekte, misschien hebben jullie er iets aan.

http://www.huidinfo.nl/hand-voet-en-mondziekte.html

Het bedrijf in de link is idd van mij, het is maar klein, maar doeltreffend.

Net heb ik ook per koerier de buisjes van het UMC gekregen, zaterdag kan ik gaan beginnen met urineverzamelen. Lekker is anders, maar als ik er iemand mee kan helpen, graag zelfs!

Dat doet me er aan herinneren, dat ik gelijk even de formulieren in moet vullen.

Scrat, je moet echt gaan testen hoor! Je temp is vandaag weer omhoog geschoten…kan haast niet anders…je bent gewoon zwanger! test test… :mrgreen:

veerkle, heftig hoor die hand-voet en mond ziekte…heeft piet er erg last van?

wat een spanning hier zeg!

estre, bijna vrijdag! spannend! Wat sneu dat Anouk uit bed gevallen is!

Niet echt veel last, maar je kan wel merken dat hij niet lekker is.

Maar hij heeft ook al die keel en oorontsteking, dus dit komt er nog lekker bovenop.

Hij eet en drinkt nu gelukkig wel weer goed, dus dat is al een pluspunt.

Als hij vrijdag nog zieker is geworden, dan moet ik met hem naar de HA, eerder niet.

En vrijdag bel ik ook even naar het ZH, om te vragen hoe het staat met die ongesteldheid, wat ik nu hoe moet berekenen.

Ik start nl. zaterdag met dat onderzoek van het UMC dus dan wil ik wel goed zitten.

Je doet mee aan die oproep van het UMC die hier op het forum stond Veerle? Arme Piet, ze kunnen er goed ziek van zijn.

Scrat: TEST NOUUUUU :slight_smile:

Esther: Sneu voor Anouk, zou ze er nu wel in durven slapen?Ook voor jou spannend vrijdag!

Veerle, sneu hoor voor Piet…zo klein en dan gewoon alles tegelijk! geef hem maar een dikke knuf van mij! :-*

kan me voorstellen dat je wilt weten hoe je je cyclus nou moet berekenen voor het onderzoek…