Moon : dit had ik ook bij de eerste het duurde 18 maand vooraleer het zo ver was :? ik dacht zelfs dat ik steriel was :mrgreen:
Moon, ik dacht net zo bij mijn eersteā¦
Ik was na 3 maand zwanger, maar kreeg een mk.
Daarna heb ik nog 8 maand moeten wachten voor ik zwanger werd van Rubenā¦ik dacht ook echt dat er iets niet helemaal goed was daarbinnenā¦
gelukkig kwam het goedā¦
Nu heb ik inmiddels al weer 3 miskraampjes gehad afgelopen 6 maandā¦En ja je raad het alā¦weer denk ik dat er iets mis is daarbinnenā¦
Dan ben ik gelukkig niet de enige met die gedachte.
Ik heb een keer een hele rare menstruatie gehad, waarvan ik nu denk dat het een miskraam(pje) was, dus we wachten maar af.
Scrat: al getest??
Still no change hereā¦
Hoe gaat het met de teststers?
hier ook nog niks⦠wel getest, was negaā¦maar ja zegt nog niksā¦
getver meiden ,er moet toch iemand van ons posi zijn :?
ik gun het jullie zo :hug: :-*
Wil nog niks zeggen babbel, je hebt nog een paar dagen
Meiden, ik āzieā jullie maandag weer, en dan wel tenminste iemand zwanger hier hoor!!!
Fijn weekend en ik duim voor jullie :thumbup:
Piet heeft mij ook aangestoken met die handmondvoetziekte: ik heb ook blaasjes in mijn mond⦠auw!!
snap er niets van allebei negatiefā¦hoe kan dat nou ik snap het niet!!! waar komen die symptomen en warmere temp vandaan
Jee scrat wat vreemd zeg :think:
vorige keer had ik positief na 8 dagen overtijd dus maar over 3 dgn weer proberenā¦snap er echt niets van of toch mijn ei later gekomen? De cb moest er wel lang overnadenken voordat hij een uitslag gafā¦meestal geeft hij dat meteen en er zat een heel licht streepje of dat ding toen ik hem eruit haalde
huh Scrat, ik had ook echt verwacht dat je zwanger was⦠maar zo lang er geen ongi is, is er hoop!!! ik duim echt heel hard voor je⦠wel vreemd hoor met die hoge tempā¦
Wat is een normale temp. voor jou??
Veerle, blaasjes⦠ik hoop dat ze snel over gaan!
hier nog niks nieuws⦠het word steeds spannender!!!
heb ook al een tampon test gedaan maar nog steeds nietsā¦voel ook niets aankomen??? normaal 37.3
Scrat, balen zeg!!
Hier ook nog steeds een negatieve test. Morgen kan ik gelukkig naar het ZH bellenā¦
Hallo!
Veerle, vervelend zeg dat jij nu ook al blaasjes in je mond hebt! beterschap! :-*
Succes morgen met het ZH bellen. Hopelijk mag je snel langs komen.
Scrat, wat vreemd zeg! Je hebt je ei vast later gehadā¦misschien ben je nu nog maar 3 dagen overtijd i.p.v 5ā¦
Babbel, spannend!
Scrat, wanneer ga je nu testen?? ik ga woensdag testen
hier wordt het echt te bizar voor woorden
wat nog niet is kan nog komen
oei zie net dat ik in mijn groene zone zit :? maar aan de andere kant,hier is maximum 44 dagen en ik heb/had 55 dagen en nu :eh: :think:
Nah, vanochtend gebeld en ik kan donderdag om 10.15u terecht. Eerder kon niet en ik heb FLINK moeten zeuren om ertussen te kunnen komen. PokkeZHā¦
Veerle : gelukkig heb je toch een plaatsje er tussen gekregen voor donderdag :thumbup: