Veerle, fijn dat je donderdag een plekje hebt gekregen…vervelend dat het zo moeilijk ging…
Lastig Chipie die onregelmatigheid…ik zou geen risico nemen en fijn aan de klus gaan… :mrgreen:
Bian : bij jou valt het ook niet mee zeg :shock: 3mk’s in 6 maand
hopenlijk volgende keer beter en dat je na 9maand een beeb mag vasthouden :hug: :-*
gaat lekker hier he!!! :shock: Hier nog niets gisteren 37.6 en vandaag 37.7 nog alle symptomen…ga zaterdag wel weer testen…om het even spannend te houden
Jeeeeeeeeeeeeetje Scrat!!! Dat je het zolang kan opbrengen om te wachten, ik heb ontzag voor je hoor!!!
Vrijdag heb ik op Marktplaats ovutests besteld (viavia) en ik hoop dat ze morgen bij de post zitten, anders hebt ik een probleemske…
Grrr, mijn smid zou vanochtend om 9.30u bij mij zijn, is hij er een uur later nog niet. Ikke gebeld, komt hij pas vanmiddag… heb ik speciaal mijn paarden binnengehouden, dat had ik dus mooi niet hoeven doen.
Maar haha, nou mag de smid ze uit de wei gaan vissen, dat is ook wel grappig. Ben benieuwd of hij ze te pakken krijgt.
Overigens op lichamelijk gebied: ovutest is neg, Veerle heeft buikpijn en behoorlijk wat afscheiding. Lijkt op eierstokboksen, dus misschien dan van de week toch nog een ei? Gelukkig dan donderdag naar het ZH en wellicht doen ze dan een bloedtest of een echo en weet ik iets meer.
Ik zit alleen met het idee van mijn endo in mijn hoofd, want de pijn lijkt er stiekum toch wel op. Het is alleen niet constant en dat was het met endo toch wel eerder. Maar goed, we wachten maar af…
Verder nog iemand iets spannends te liegen over het weekend?
hier ben ik weer, heerlijk weekend gehad!
En wat lees ik hier ? :shock: NOG NIEMAND ZWANGER??
Chipie, zit idd niet echt mee hier…wordt er ook knap onzeker van hoor dat het steeds niet blijft zitten bij mij…maar we duimen voor de volgende x.
Bian : mss wij samen met de andere meiden
:hug: :-*
bian : hebben ze testen gedaan na je 3 mk’s :think:
Veerle, ik hoop dat ze donderdag wat voor je kunnen doen en misschien wat antwoorden ofzo hebben…
Scrat, goed hoor dat je zo lang kan wachten, als ik al zo overtijd was ging ik volgens mij wel elke dag testen :oops:
Moon, tja het zit niet zo mee met de mei-stoppers. Maar misschien volgend weekend wel wat nieuwe zwangeren!
Heeee meiden,
Ff vanaf mijn werk, moet ff schrijven, anders moet ik morgen helemaal veel inhalen. Is nu al veel. Normaal lees ik vanaf mijn laatste bericht, maar dat is nu bijna niet meer te doen, ppfff.
Het is wel spannend bij velen van ons zeg. Maar wel frustrerend dat er geen positief resultaat uitkomt. We kunnen nog wel zulk goed nieuws gebruiken.
Veerle; balen dat de smid pas ’s middags kwam. Heb je de paarden extra binnen gehouden. Maarre heeft hij ze te pakken gekregen?! Ik moet vanavond weer paardrijden, maar heb niet zoveel zin. En mijn paardje is al behoorlijk oud (28 jaar) en heeft last van de kou. Hopelijk is dat nu nog niet aan de orde.
Welk idee heeft de endo (ik neem aan dat je de endocrinoloog bedoeld)?!
Jakkie, een negatieve test, balen hoor, die onzekerheid. Fijn dat je donderdag naar de gyn kunt. Ben benieuwd wat die gaat doen?! Echo zal wel inwendig zijn.
Hoe is het met de bultjes in je mond en die van Piet?!
Scrat; balen hoor, geen ongi maar ook geen positieve test. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent. Ik zou ook niet elke dag testen hoor, dat gaat behoorlijk in de papieren lopen. En dat je een heel licht streepje ziet op die digi-test schijnt normaal te zijn, mag je niet vanuit gaan. Maar ik vond het toen wel heel raar en dubbel, aan de ene kant staat er “niet zwanger� maar toch dat vage streepje.
Heb je zelf nog steeds het gevoel dat je zwanger bent?!
De tampon-test, daar heb ik nog nooit aan gedacht, hi hi!!!
Aaahhhh ik heb geen tijd meer, morgen dus meer.
Dikke kussss,
Es
De tampontest is dus heeeelemaal niet betrouwbaar en ik moet zeggen dat het me ook niet lekker lijkt, dat stroeft toch enorm als je niet ongi bent?
Es, de smid kwam om 1 uur. Ik was niet thuis, maar hij had de oudste het eerst gepakt en vond wel dat hij wat frisser als normaal was. Tja, hij krijgt wel Ãets aan brokjes (1/2kg per dag) en hoeft verder niets meer te doen. Daar word je wel fris en fruitig van…
De naarling heeft hij gepakt toen ik weer thuis was, Chilles was erg vervelend en die heeft ook een paar schopjes gekregen van zowel mij als de smid. Géén dierenmishandeling, maar een hengst moet je nu eenmaal met straffe hand regeren.
Na het laatste schopje ging mijn jaarling over de zeik en is over en door de draad gesprongen (met halster en touw eraan) en ging even in de wei aan de race. Na 2 tellen riep ik hem en kwam hij alweer aan. Braaf is hij dus iig wel. Nadien heeft hij ook heel lief bij mij gestaan toen de smid het laatste voetje moest doen. haha, heeft hij er toch van geleerd
Nah, morgen weer werken en dan hoop ik op het eind van de dag hier iemand te treffen met een POSITIEVE TEST!!!
Jeetje meiden…had echt gehoopt en gedacht dat er een paar positieve resultaten zouden zijn hier…
Ik durf bijna niet te zeggen dat mijn echo geweldig was!! Alles was goed en het kindje is hyperactief!! Alleen maar zwaaien met die armpjes en beentjes :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wel heb ik een extreemgrote baarmoeder, wat helemaal niet erg is, maar wel mijn nu al dikke buik verklaard…ook niet erg dus!!! Iedereen kan al zien dat ik zwanger ben :inlove: :inlove:
En ik blijf voor jullie duimen
Het wordt hier bij de mei stoppers wel weer eens tijd voor een positieve test!! Meer dan 1 zelfs!!
:-* :-* :-* :-*
Chipie, ze hebben bij mij geen testen gedaan na de Mk’s.
Joepie, wat geweldig dat je zo genoten hebt van je echo! Heerlijk zo’n klein frummeltje aan het dartelen! :inlove: ben blij voor je hoor! :-*
Haha je groeit dus al lekker! Herkenbaar! Ik had het toen ook bij Esmee…mijn buik groeide toen heel snel… :mrgreen:
Joepie: BUIKFOTOOOOOOOOOOO!!!1
haha ja Joepie fotooooooo!
Leuk joh dat het zo goed gaat, leuk nieuws willen we hier ook hoor! :hug:
Joepie, wat geweldig!!! leuk toch dat iedereen het al kan zien! Wij willen het ook zien!!!
Maar het word echt wel eens tijd voor goed nieuws… ik ga vrijdag testen heb ik besloten… ik heb nu ook geen testen meer in huis en dat geeft me toch wel rust :oops:
Spannend Babbel, je bent altijd netjes op tijd he?Ik hoop voor je dat het raak is hoor!
Ik lees later bij.
moon, de afgelopen 3 of 4 maanden had ik een cyclus van 24 dagen. Dus mooi op tijd.
Maar als ik de test mag geloven, had ik dit keer een iets later ei… dus het is even afwachten…
Spannend babbel!
hier nog niets en nog steeds 37,7 het kan bijna niet anders…ben altijd zo op tijd…kan niet wachten tot zaterdag…ik hou mijn eten ook bijna niet binnen ben vooral s´avonds erg misselijk overdag een beetje en mijn (.)(.) zijn ook nog erg zeer…babbel zullen we samen testen vrijdagochtend? ik doe het liever in het weekend omdat ik vrijdag gewoon moet werken…maar wil wel een uitzondering maken