Mei-stoppers 2006, in sneltreinvaart!!!!

idd scrat, het kan haast niet anders dan dat je zwanger bent! Je hebt vast je ei later gehad…en misschien komt de hcg produktie wat langzaam op gang…

Ik hoop het zo! :pray:

Scrat, lijkt me superleuk om samen te testen… lief dat je een uitzondering wil maken :-* hoe laat ga je naar je werk?

ben rond 9en op mijn werk dus zal ik meteen mijn resultaat melden…weet niet wat ik ga doen als het weer - is…ga ik maar toch even de dokter bellen :think:

dan kom ik ook rond die tijd het resultaat posten… hopelijk allebei + :pray:

Dan ben ik hier ook op het forum! Wil ht natuurlijk direct weten! :mrgreen:

Ik ook ! Duim dat het positief is bij jullie meiden :thumbup:

moet ik wel die dag halen… ik verwacht zelf eigenlijk van niet :roll:

haha babbel, valt niet mee he om je te beheersen geen test te doen van te voren…herkenbaar!

Ja een TANDEMtest!!!

Hier NOG stééds niets… weer een nieuwe lading ovutests gekregen en hallikidee was hij weer negatief…

@Bian25 wrote:

haha babbel, valt niet mee he om je te beheersen geen test te doen van te voren…herkenbaar!

:smiley: ik bedoelde eigenlijk dat ik verwacht eerder ongi te worden :wink:

Hoe is het nu Babbel?

Hier weer met ovu-testen bezig. Snap er niks van, zou intussen positief moeten zijn… wachten maar weer af.

en bij jou, Veerle?

hier nog niks nieuws… nog geen tekenen van naderende ongi. Maar die heb ik wel vaker niet. En mijn ei kwam wat later deze maand…

Moon, misschien heb je ook een wat later eitje… de test zal vast snel positief worden :pray:

Veerle, hoe gaat het bij jou met de ovu-testen??

Moon en Babbel, hier nog steeds nadaniksnakkes met de ovutesten… ik heb ze nu van een ander merk (die van de zwangerschapspag. zijn op) en ik krijg alleen een vage lijn.

Nu las ik wel in de gebruiksaanwijzing dat je ovutests niet met ochtendurine mag gebruiken, weet iemand waarom?

Ik heb nl. deze hele periode wél met ochtendurine getest…

DUsssss, hier nog steeds geen geluk…

Veerle: ik heb vorige maand ook met ochtendurine getest, en toen werd hij gewoon positief op dag 18, en 14 dgn later was ik inderdaad ongesteld.

Dit staat op de site van Clearblue over een ovulatietest:

De meeste vrouwen vinden ’s ochtends vroeg het geschiktste moment. Het is belangrijk dat je 4 uur voor de test niet meer plast, omdat dan de LH in je urine hoog genoeg is om door de test te kunnen worden opgespoord.

Wat vreemd dan, want ik had dus op de test gelezen dat je géén ochtendurine moet gebruiken, ik zal hem er eens bijpakken.

loopt naar badkamer, rommelt wat rond en komt weer terug

Any urine specimen is appropriate for uvulation testing. For best results, collect your urine at about the same time each day, between 10 an 20.

DO NOT COLLECT YOUR FIRST URINE AFTER WAKING UP…

en zo verder…

lekker warrig dus weer…hier nog niets en nog steeds 37,7 vanochtend…mijn man vindt het niet zo leuk dat ik vrijdag wil testen omdat hijer dan niet bij is dus het wordt toch pas zaterdag…

:shock: wat raar Veerle. Ik zal morgen eens niet met ochtendurine testen.

nog niemand :?

zal beginnen tijd worden hoor :wink:

hier nog steeds rustig afwachten wat de tijd brengt :mrgreen:

hier waarom je niet met ochtendurine mag testen:

Het uitvoeren van een ovulatietest luistert erg nauw. Bij ovulatietietesten is het van belang dat de concentratie van het LH hormoon goed wordt weergegeven. Het LH hormoon is altijd aanwezig in de urine, alleen is er een piek vlak voor de ovulatie.

De LH piek begint meestal vroeg in de morgen, als u nog slaapt. Dit houdt in dat er ochtendurine nog onvoldoende LH aanwezig is. Pas later op de dag, als de LH piek goed op gang is, kan de ovulatietest de LH Piek goed aantonen. Het meest ideale tijdstip om te testen is vroeg in de middag.

Maar de cb zegt dat het niet uitmaakt.

Met de cb-testen kreeg ik 's morgens ook gewoon een smilie. Bij de goedkopere testen bleef die negatief, ik heb er toen op dezelfde dag een cb tegenaangegooid en die was positief

Scrat, ga dan maar lekker zaterdag testen samen met je man. Ik denk dat ik wel gewoon op vrijdag ga testen :smiley:

Meiden, ik duim voor jullie :pray: :thumbup:

Hier gaat het al wat beter, ben nog niks aangekomen, maar heb wel een mooi buikje volgende keer een buikfoto.

Ik ga nu effe plat want Diego slaapt nu ook dus effe rust.

Groetjes Monique