Mei-stoppers 2006, in sneltreinvaart!!!!

Pffffff monique…16 weken alweer zeg…wat gaat dat hard.

En wat een spanning voor jullie andere dames :pray:

Hier niet veel nieuws,had vandaag steekjes in mn buik,misschien eisprong?Tis 2 weken nu sinds mn laatste ongi dus zou kunnen,hoop nu weer op een normale cyclus.

Thanx Babbel! :-*

Mo, dat gaat snel zeg!

Judith, hopelijk voor jou ook binnen 2 weken positief resultaat!!!

Je raad het al: het ZH heeft net gebeld en mijn gyn heeft morgenvroeg een spoedoperatie. Of ik niet 's middags kon komen. Dat gaat niet, want ik heb met pijn en moeite vrij gekregen van mijn werk, ik kan niet nóg eens gaan switchen.

Maar nu moet ik dus vrijdagmorgen om 9.15u bij een hele goede arts, hij heeft mij ook eens voor mijn endo gezien en hij heeft mijn moeder ook laatst geopereerd. Ik lag toen samen met mijn moeder in het ZH en zodoende kent hij mijn verhaal goed.

Dussss, wéééér wachten!

veerle : wat een pech heb jij zeg :shock: wanneer ga je eens geluk hebben zeg :think: ik hoop zo vlug mogelijik want dit heb je toch echt verdient vind ik :hug: :-* dus nu vrijdag mag je gaan :pray:

Veerle, vervelend dat je weer een dag moet wachten!

Monique, wat gaat het snel zeg! Fijn dat het weer wat beter met je gaat!

Idd spannend hier! Ik duim volop!

Balen Veerle. Maar wat je zegt vrijdag wel bij een goede arts. Scrale troost welliswaar. Succes alvast!

Monique: fijn dat het goed met je gaat! Enne, een foto hoor!!

Bedankt voor de info Babbel, ik ga het morgen gelijk eens testen.

(heb ook cb, maar probeer het toch maar)

Veerle vervelend zeg!!!

Heb vertrouwen in je lijf!!! :-*

hier nog niks :pray:

babbel : nog 2x slapen :dance: :pray:

Babbel, spannend!!

Elke x als ik hier kijk hoop ik zo dat iemand heeft verteld dat ze zwanger is!

Ik duim weer verder!

@Bian25 wrote:

Elke x als ik hier kijk hoop ik zo dat iemand heeft verteld dat ze zwanger is!

:D dat heb ik nou ook

Ikke ook…

Heb buikpijn rechtsonderin. Auwie!

sssssspannnend!

Inderdaad Bian, het wordt hoog tijd voor een nieuwe zwangere! Of meer natuurlijk :lol:

hier oook zo ene die die steeds denkt dat er een practig berichtje word gezet :roll:

Goedemorgen! Was alweer nieuwschierig… :mrgreen:

Haha, ik ook!

hahaha helaas nog geen goede berichten… maar ook nog geen slechte… hier is nog niks te zien en ook geen tekenen van naderende ongi… :smiley:

:dance: go babbel, go babbel!! :dance:

Oh, wat spannend zeg!!! :pray: :pray:

Het wordt idd weer tijd voor een aantal zwangeren hoor! (Of gewoon allemaal! :wink: )

Hier is alles ok.

Ben gisteren voor het eerst naar de vk geweest. Heb het beebje ook weer gezien, alleen had hij niet zo veel zin en sliep denk ik.

Ik moet wel over twee weken alweer terug want m’n bloeddruk was aan de hoge kant :shock: (waarschijnlijk familiekwaaltje).

Verder voel ik me prima. Wel af en toe nog misselijk, maar wordt al minder. :dance:

Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En hier wat hormoontjes voor jullie: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Dikke :-*

vang vang vang… :mrgreen:

Angel, fijn dat alles goed is met de baby!

Hopleijk is de bloeddruk onder controle te houden. Wel fijn dat je over 2 week al weer heen mag!

Fijn dat je je goed voelt! Houden zo!

Babbel!! Spannend!! Ga je echt pas morgen testen? :mrgreen:

Ik duim weer verder! :mrgreen:

Bian, ik heb geen testen in huis :stuck_out_tongue:

Angel, wat fijn dat alles goed is. Ik hoop dat de bloeddruk stabiel blijft.

Bij mij ging ie gedurende de zwangerschap steeds meer omhoog en ben ik in het zkh geëindigd.

bedankt voor de hormoontjes :mrgreen: hopelijk vloeien ze hier al rijkelijk :smiley: :pray: