Mei-stoppers 2006, in sneltreinvaart!!!!

Babbel, wat slim!!

Ow, dat je het zolang kan uithouden, knap hoor!!!

Nah, mijn piesje is aan het acclimatiseren (moest op kamertemp) en nu ga ik dadelijk er maar weer een ovutest tegenaan mikken… slijm was slijmerig (jaja) en misschien brengt dat geluk.

ps, ik heb ook even wat hormoontjes opgevangen!

Zo, nu 5 minuten wachten tot ik het resultaat mag lezen…

(maar ik zie al wel een duidelijkere lijn als gister, dus maaaaayyyybe zit er iets aan te komen… kruipend, dat wel, maar dit is al meer lijntje als voorheen)

Tjaldidaldidal!!! :dance:

Heb al een behoorlijk duidelijke streep!!! KLUSSEN VANAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Zal ik hem showen? Dan kan ik gelijk de eerste monoloog afronden!

Veerle, dan zit er toch iets aan te komen lijkt mij…Ook omdat je gister al steek had…

temperatuur je ook?

Heee meiden,

Hier ook weer eens een keer een berichtje van mij. Thuis kom ik er met Anouk in de buurt niet aan toe. Maar hier op mijn werk is het momenteel ook errug druk. Maar nu maak ik er ff tijd voor hoor.

Gisteren naar het zh geweest, gesprek met de anesthesist en verpleegkundige. Nou niet veel nieuws gehoord. Nu is het wachten op de oproep. Wat mij betreft zo snel mogelijk, want dan kan ik tenminste ook weer verder.

En gisteren met Anouk naar het cb geweest, ze zat precies op de middenlijn, qua lengte en gewicht. Kletste meer en beter dan nodig is op deze leeftijd en de oogtest ging ook goed. De blokjes deed ze ook goed. Kortom een perfect kind, maar ja dat heeft ze natuurlijk van haar moeder, hi hi.

Wat een gedoe met die ovu-testen zeg. Begrijp ik het goed dat je die juist niet met ochtendurine moet doen?!

Veerle; wat een gedoe in dat ziekenhuis zeg. Maar ik moet toch wel zeggen dat ik mijn afspraak voor een spoedoperatie toch wel graag zou willen verzetten. Ik heb namelijk zelf ook zo’n spoedoperatie gehad. Stel je voor dat de afspraak wel doorgaat en jij dus moet wachten op een operatie, die juist met spoed zou moeten. Maar ik snap uiteraard goed dat jij zo snel mogelijk langs wil gaan. Nog ff geduld dan maar, en vrijdag meer nieuws, nu bij een superarts ben wel benieuwd wat trouwens.

Heb ik ook, elke keer als ik kom kijken, hoop ik zo dat er een zwangere zich gemeld heeft. En zeker als er weer een paar nieuwe pagina’s bijgekomen zijn, maar helaas, dit keer nog geen nieuwe zwangere.

Angel; ik heb ze gevangen, bedankt, maar ik stop ze nog ff in een mooi glazen potje. Heb ze nu nog niet nodig, pas na de operatie. Dan laat ik ze vrij en dans er midden in rond. Nou als het dan nog niet goed gaat?!

Jammer van je hoge bloeddruk en de misselijkheid. Maar wel leuk dat je de spruit op een echo hebt gezien, da’s toch zo mooi.

Nou ga ik snel weer aan het werk. Morgen ga ik met een vriendin (die ik ken via een forum vanaf 2001) naar een andere vriendin (die ik dus ook ken via dat forum). Gisteren één van beide gesproken en we hebben wel eeb half uur zitten kletsen, en we hadden er nog wel een uur van kunnen maken. Zo leuk is dat. Maar morgen gaan we daar dus heen, zal wel een hele kletsdag worden. Eerst al in de auto, gezellig!!!

Tot later meiden, en ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie.

Dikke kus,

Es

Yess!! Showen!! super! :dance:

Jippieieieieie Veerle, een dikke streep, nu goed plezieren hoor.

Ester, veel plezier vandaag!

Hopelijk krijg je snel een oproep…idd kun je weer verder…

Fijn dat Anouk zo’n perfect meisje is! :inlove: heerlijk toch!

De bovenste is van gistermiddag en de onderste van nu. Het is een beetje wazig, maar you get my point, toch?

Veerle, dat ziet er heel goed uit!!! Lekker klussen :thumbup:

Esther, heerlijk dat je meisje het zo goed doet!!!

Veel plezier met kleppen vandaag met de forummeiden!!!

ik vind het echt wel spannend… ik heb er toch wel een goed gevoel over, maar ben zo bang dat mijn lijf me voor de gek houdt :?

Babbel, ik duim me rot voor jou!

Ik vond die van mij ook behoorlijk positief ook!

Veerle, duidelijk! Hopelijk mag je over een week of 2 een andere positive test laten zien!!

Babbel herkenbaar!

Ik voel ook al weer van alles…denk ook af en toe…zal het zo zijn? maar ik weet ook dat miin lichaam weleens een loopje met mij neemt…

Ik moet nog 5 dagen wachten tot de nod…

Meid, ik hoop het zo voor je! Nou kom op trek je jas aan en ga een test halen… :mrgreen: :wink:

Zit hier gewoon zenuwachtig te zijn voor jou… :mrgreen:

@Bian25 wrote:

Meid, ik hoop het zo voor je! Nou kom op trek je jas aan en ga een test halen… :mrgreen: :wink:

Zit hier gewoon zenuwachtig te zijn voor jou… :mrgreen:

:-*

ik ga zo idd een test halen, maar ik ga 'm pas morgen doen!!!

Nog maar 5 dagen… heb je er al een gevoel over?

ik ben ook zo benieuwd voor Scrat!! ik duim heel hard voor je meid!!!

Eddepet, idd niet met ochtendurine en je moet de urine op kamertemp. laten komen, voordat je test.

Nu ik dat allemaal gedaan heb, heb ik een vet positieve test!!

Goed, ik ga iets verzinnen zodat we vanaaf nog van bil kunnen gaan (haha, klinkt heerlijk ranzig), want ik moet vanaaf weg en vriendjelief moet biljarten. Maybe erna? Lekker laat tegen 12u, dan zit je ook goed qua ei.

Ik ben werken en zie jullie vanavond en anders morgen weer!!!

Haha, ik zou bijna vergeten te testen vandaag, dat ga ik zo ook maar eens doen, klus ze Veerle :lol:

Babbel; meid wat spannend, je bent gewoon zwanger hoor!!! Ik duim voor je, en je laat het wel morgenvroeg gelijk weten he?!

Ik ga even testen, lees zo verder bij.

Ben ook wel heel benieuwd hoe het met Scrat gaat…

hier nog niets :dance: nog hoog temp. etc en geen ongi nog 2 dagen dan testen…inmiddels 9 dagen overtijd…babbel wordt ook weer spannend voor jou …ha veerle eindelijk meer duidelijkheid…bian ik zou als ik jou was toch even met de vk bellen 3 in zo´n korte periode is wel veel…eddepet…weer wachten…niet eerlijk :thumbdown: angel fijn dat het zo goed gaat en joepie natuurlijk ook…wolkje laat niets meer van haar horen hier of wel?..en voor de groene zone meiden klus ze :pray:

Spannend Scrat! Nog 2 dagen!

Inderdaad, Wolkje? hoe is het met jou?

Hier weer negatieve ovu-test. Wordt weer een lange cyclus.