Mei-stoppers 2006, in sneltreinvaart!!!!

bian : mijn duimpjes draaien op volle toeren meid :thumbup: :pray: :kaars:

haha nog 9 testen :lol: er word dan flink gedoneerd hier!! ik hoop dat het raak is bij jullie :pray: zijn jullie dan nog juli-mama’s of alweer augustusmama’s?? :think:

Het klinkt goed Bian, wanneer ga je testen?

mmmmm :drool: de geur van vers gebakken brood of cake… (ehm vooral brood, van cakelucht word ik een beetje misselijk nu :? )

denk dat ik morgen maar een broodje ga bakken :mrgreen:

ik strooi hier nog maar wat hormoontjes… :mrgreen:

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

wel vangen he :smiley:

vangt de hormoontjes

Bedankt! :-*

Uhm, mijn NOD is 19 november ipv 23 november, als ik de ovu test mag geloven, beetje onduidelijk deze maand.

Oh Bian, wat spannend joh! Dat het deze keer raak mag zijn en dat alles goed gaat :pray: :pray:

Lekker Veerle, die cake :drool: :drool:

Babbel, zet je mijn NOD op 19 november?

Babbel…vang vang… :mrgreen: dank je!

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen…wacht iig eerst mijn nod af…

Als het raak is wordt ik een juli-mama…net als bij Esmee…grote kans zelfs dat ik op dezelfde dag uitgerekend ben als zij geboren is…

Als ik mijn ovutest mag geloven, is ei nog niet geweest, of kan hij ook nog pos. testen na een ei (vlak na een ei dan)?

Hij is iig knalpositief, heb gemeend vanochtend iets te voelen wat op een ei leek, maar ik weet het niet zeker.

We wachten maar af. Aan het hobbieën kan het niet liggen, vriendlief zegt dat hij nu raak heeft geschoten, maar ach, mannen he, die zijn altijd zo vol zelfvertrouwen… :naughty:

whoehahahahaah veerle :thumbup: nu hopen dat zijn woorden ook een daad is geweest :pray:

weet je wat nu raar is :? hoe meer zwangeren ik hier nu zie hoe banger ik wordt voor een MK en ben zelfs nog niet zwanger :roll: :wall:

wordt paranoide denk ik :eh:

jullie hebben nog recht op een foto van het verjaardagstaart van mijn oudste dochter :oops:

Mooie taart, bijna te mooi om op te eten!!

Chipie, heb ik ook hoor, ik vind het ook retespannend nu!

wanneer ga jij testen veerle ? ik voel eigenlijk niet veel :?

soms een misselijkheidsgevoel,en af en toe flauwtes :roll: ,af en toe ongigevoel :pray:

Ik ben er ook nog hoor Chipie, je blijft niet zomaar alleen over meid :-*

Mooie taart!!!

Die mannen he Veerle… haha, hopelijk heeft hij gelijk. Hier loopt er nog een rond die er helemaal van overtuigd is dat ik volgende week positief test :shifty:

dat zou toch leuk zijn dat al de overgeblevenen ook zwanger testen :pray: :dance:

Mooie taart Chipie!

Veerle, hopelijk heeft manlief gelijk!

Tis idd superspannend hier!

net gekeken op de lijst en we zijn nog met 7-en die nog niet posi zijn :wink:

Ik test eind nov. pas, ik ga iig proberen om niet voor 1 dec. te testen, mocht er niets gebeurd zijn.

ja, het zou echt super zijn als jullie ook allemaal positief testen!!

Veerle, ik hoop dat je hubbie gelijk heeft en die van jou ook Moon :mrgreen:

Chipie, mooie taart!!!

Ben je nu eigenlijk weer helemaal terug?? ik heb op het lijstje nog steeds staan dat je tijdelijk gestopt bent… (kan ik dat veranderen :pray: )

van Mila horen we ook niks meer he :think:

Brrr, die online zwangerschapstest sucks…

Het is denk ik omdat ik niet weet hoe mijn cyclus draait, maar dat kolere ding geeft meer neg als pos aan.

We shall see en hopelijk is het toch anders als wat hij zegt.

Heeft er iemand interessen in een skônne kerreven veur wennig centu?

Ik test het weekend, ik kan wel zeggen dat ik langer ga wachten, maar dat kan ik toch niet. Dus zondagochtend test ik, als hij dan negatief is, wacht ik tot woensdag/donderdag denk ik.

babbel : je mag mij erweer bijzetten :mrgreen:

veerle : een skônne kerreven veur wennig centu ? spijtig genoeg niet nee,

geen plaats ervoor :wink:

ben benieuwd hoe die test zal verlopen eind deze maand :pray: :thumbup:

Moon : zal weer heel spannend worden volgend weekend :dance: :pray: :kaars:

wanneer kan ik testen :eh: zal wel wachten zijn :mrgreen: