Mei-stoppers 2006, in sneltreinvaart!!!!

GEFELICITEERD !!!

Goedemorgen meiden!

Ik kom net beneden in de werkplaats… staat alles blank… toilet vannacht over gelopen…

Gelukkig geen pc’s van klanten nat, zou er niet aan moeten denken. Maar de lucht die hier net hing :sick:

En blijkbaar ben ik ineens (?) allergisch voor het schoonmaakmiddel wat ik al jaren gebruik, want m’n handen zijn knalrood en pijnlijk.

Heb net weer getest; weer negatief, ik denk dan toch dat m’n ei er vorig weekend al was, en dat ik dus ruim een week eerder ongi moet worden dan ik had gedacht…

Veerle: laat dat ei maar gauw komen dan :dance: hoop dat het raak is meid!

JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

WEER EEN ZWANGERE!

ZO GAAT IE GOED!!!

GEFELICITEERD SCRAT

scrat : ook van harte gefeliciteert meid :dance:

is toch leuk hé als men een regelmatige cyclus heeft :thumbup:

Yess!! Scrat, gefeliciteerd meid! :dance: :-*

Veerle, fijn dat de 2e poging wel lukte! :thumbup:

Moon, vervelend die overstroming! Gelukkig is de schade beperkt gebleven!

Hie een rustig dagje. Ruben gaat vanmiddag naar oma…Vanavond met de lampion lopen…hopelijk blijft het droog!

scrat gefeliciteerd!!! :thumbup: :thumbup:

Vanochtend voor de grap (ik heb toch al gezien dat er een ei aankomt) toch een ovutest gedaan en de POS knalde er vanaf…

Met al het geklus kan het iig dáár niet meer aan liggen, hopelijk gaat het deze keer goedkomen! :thumbup:

Wie is de volgende met haar NOD?

Jaaaaaaaaaaaaaaa, Scrat!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Veerle, dat gaat helemaal goed komen deze maand!! :pray:

Mijn nod is 14 of 16 november…

Joepie, wat gaat het snel ineens bij jou zeg! Al bijna 11 week! :shock:

Bian, spannend joh! Wat voor gevoel heb je er zelf over?

Hmmm, het ruikt hier heerlijk in huis, ik heb net 2 cakes gebakken en de geur ruik ik hierboven op kantoor zelfs, jammieeee!!!

veerle : ik ruik het tot hier :drool: :drool:

van ei voel ik niets :frowning: enkel dat het al een paar dagen een ongi gevoel is en af en toe draaierig

joepie : al weer bijna 11 weken :dance:

Gebruik je ovutesten?

Mocht ik nu deze keer aantellen (wat ik ERNSTIG hoop) dan doneer ik mijn overgebleven testen aan jullie hier!

Hebben jullie de stemwijzer al gedaan? Ik kom uit op SP :shock:

nee gebruik geen ovutesten vind ik te duur :oops:

Chipie, dan krijg jij die van mij, mocht het bij mij raak zijn en bij jou niet, goed?

Ik hoop natuurlijk van harte dat het raak is bij ons beide, maar als het zo is als hierboven, dan doneer ik ze met liefde en plezier aan jou als je dat wilt. :-*

veerle : dat is heel lief van :-* hopenlijk zijn we met de rest zwanger :wink: zou leuk zijn hé :mrgreen:

Veerle, heerlijk de lucht van gabakken cake… :drool:

Toen ik zwanger was van Esmee ging ik vaak brood en cake bakken…voor de geur… :mrgreen:

Ik voel me goed…last van de borsten…warmte aanvallen…en 's avonds steenkoud…

Mijn buik is opgezet…de pukkels schieten als paddestoelen uit mijn huid…zou raak kunnen zijn zegt mijn lichaam…

Maar toch, mijn lichaam heeft me weleens vaker voor de gek…

Ergens heel diep heb ik er wel een goed gevoel over…

Maar het is toch echt afwachten tot een positieve test en een ongi dat uitblijft…

De dagen gaan zo langzaam nu!

Idd een goed idee…mocht het deze maand raak zijn bij mij doneer ik mijn zwangerschapstesten voor wie ze hebben wil…ik heb er nu nog 9… :oops:

haha ik ben nogal gek op voorraad… :mrgreen: